Behoorlijk is niet goed genoeg voor AJAX Lucas, behoorlijke voetballers, die hebben we de afgelopen jaren meer dan genoeg gehad ......LucaS schreef:Dat is waar Voets. AT heeft nu eenmaal besloten dat het een prutser is, en ook al speelt hij best behoorlijk, laten we vooral niet vergeten dat ie eigenlijk diep van binnen altijd een prutser zal zijnVoetske schreef:Dit verhaal tetterde je ook al bij Colin ..LucaS schreef:Of misschien is Sno niet zo'n pruster als iedereen hier denkt te weten
Willem II - Ajax 30-08-2008
Blij met de punten ...
Het zal wel Voets, laat ik het dan anders zeggen. Ik had Sno nog nauwelijks gezien en vind dat hij ondanks de massale rituele slachtpartij door AT'ers een kans verdiende. Gezien de commentaren hier, vond ik hem vandaag uitstekend.
Natuurlijk staan we in oktober geen tien punten achter
Natuurlijk staan we in oktober geen tien punten achter
I think I lost my fucking headache
Sno heeft het vandaag best aardig gedaan. Maar ik blijf er bij dat zijn transfer een rare zet is geweest. Nog niet eens puur op basis van zijn mogelijkheden maar gezien vanuit het geheel van het transferbeleid.
We zijn vandaag namelijk gewoon direct met de neus op de feiten gedrukt. Als je een goed elftal wilt bouwen begin je niet met je aanval. Daar waar we behoefte hadden aan echte versterking in de verdediging en op het middenveld lag de focus op de aanval. En als slotstuk is toen nog effe snel Sno binnengehaald omdat hij dan de problemen achterin én op het middenveld maar even moet oplossen. Tja, dat gaat natuurlijk mis.
Daar kan Sno niks aan doen maar hij is een beetje symbool geworden voor het belachelijke transferbeleid van de afgelopen zomer.
We zijn vandaag namelijk gewoon direct met de neus op de feiten gedrukt. Als je een goed elftal wilt bouwen begin je niet met je aanval. Daar waar we behoefte hadden aan echte versterking in de verdediging en op het middenveld lag de focus op de aanval. En als slotstuk is toen nog effe snel Sno binnengehaald omdat hij dan de problemen achterin én op het middenveld maar even moet oplossen. Tja, dat gaat natuurlijk mis.
Daar kan Sno niks aan doen maar hij is een beetje symbool geworden voor het belachelijke transferbeleid van de afgelopen zomer.
Nil volentibus arduum
Ach, dan zakt er toch weer een ander door z'n hoeven.Maar de opstelling gezien ?.Allemaal lullen over creativiteit op het middenveld, dan heb je een speler die dat in zich heeft, mag ie niet eens meedoen .. En dan de wissels ... 3 in een keer ...Jöhnk schreef:Ik denk nog steeds dat Colin een bruikbare kracht zou kunnen zijn. Zeker als je hem vergelijkt met Bruno Shiva. Maar dit geheel terzijde.
En dan Suarez, snapt die het nog steeds niet ...
Laatst gewijzigd door 999 op za aug 30, 2008 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Dan bedoel je groeien in de zin van dat we beter veldspel te zien gaan krijgen maar toch niet dat dat de concequentie heeft dat we voor de zekerheid maar gaan verliezen van clubjes als Willem2? Heb je de opstelling van Willem2 gezien, en daartegenover die van AJAX?Jöhnk schreef: September en Oktober zijn inderdaad maanden om in te groeien, Luuk. Een kampioenschap koop je niet.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op za aug 30, 2008 8:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat mij betreft maakt hij plaats voor V.d.Wiel. Ik had hem ook direct gewisseld na die 1-1. Het bestaat niet dat je Demouge uit het oog verliest. Uitgerekend in zo ongeveer de enige situatie in de hele wedstrijd waarin hij gevaarlijk kan zijn.Izmailov schreef:Die Vermaelen was Demouge weer volledig kwijt bij de 1-1. Het had niks met verdedigen te maken wat deze jongen liet zien. Hoeveel fouten mag hij nog maken?
Nil volentibus arduum
eredivisie,stand per 30/08
1. PSV 1 1 0 0 3 5- 1
2. FC Groningen 1 1 0 0 3 4- 0
3. Willem II 1 1 0 0 3 2- 1
4. ADO Den Haag 0 0 0 0 0 0- 0
5. AZ 0 0 0 0 0 0- 0
6. Graafschap 0 0 0 0 0 0- 0
7. FC Twente 0 0 0 0 0 0- 0
8. FC Volendam 0 0 0 0 0 0- 0
9. Feyenoord 0 0 0 0 0 0- 0
10. Heracles Al. 0 0 0 0 0 0- 0
11. NAC Breda 0 0 0 0 0 0- 0
12. NEC 0 0 0 0 0 0- 0
13. Roda JC 0 0 0 0 0 0- 0
14. Heerenveen 0 0 0 0 0 0- 0
15. Sparta R'dam 0 0 0 0 0 0- 0
16. Ajax 1 0 0 1 0 1- 2
17. FC Utrecht 1 0 0 1 0 1- 5
18. Vitesse 1 0 0 1 0 0- 4
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Bouwen aan een elftal mn reet. Wat hebben we de afgelopen twee maanden gedaan dan? Je investeert dertig miljoen en je speelt tegen willem II. Dáár bereidt je je die maanden op voor, ik herhaal: willem II. Daar moet je nog van winnen als je iedereen op één been laat voetballen. Massaal kopen we weer seizoenkaarten, we tikken weer 31 euro af voor deze wedstrijd en dan krijg je deze bagger voorgeschoteld. Ik hoef echt geen 1-8 overwinning, ik hoef ook nog geen buitenaards 95 voetbal te zien, maar we mogen toch op zn MINST verwachten dat wij ff zonder moeite de punten mee naar amsterdam meenemen. Dat is toch niet teveel gevraagd? Dat je met heel veel pech eens uit bij twente of groningen verliest, kan ik inkomen, maar bij Willem 2 moet je AL-TIJD winnen.
Ik zou al blij zijn met een paar korte combinaties (1-2'tjes en driehoekjes), goede corners en een paar leuke acties met goede voorzetten vanaf de zijkant. Maar helaas, daarvoor moet je niet meer bij Ajax zijn.Thijs schreef:Bouwen aan een elftal mn reet. Wat hebben we de afgelopen twee maanden gedaan dan? Je investeert dertig miljoen en je speelt tegen willem II. Dáár bereidt je je die maanden op voor, ik herhaal: willem II. Daar moet je nog van winnen als je iedereen op één been laat voetballen. Massaal kopen we weer seizoenkaarten, we tikken weer 31 euro af voor deze wedstrijd en dan krijg je deze bagger voorgeschoteld. Ik hoef echt geen 1-8 overwinning, ik hoef ook nog geen buitenaards 95 voetbal te zien, maar we mogen toch op zn MINST verwachten dat wij ff zonder moeite de punten mee naar amsterdam meenemen. Dat is toch niet teveel gevraagd? Dat je met heel veel pech eens uit bij twente of groningen verliest, kan ik inkomen, maar bij Willem 2 moet je AL-TIJD winnen.
Dat is het mooie van de sport. Kleintjes kunnen ook van de groten winnen. Ook als er dertig miljoen geinvesteerd is. Je kunt een kampioenschap niet opkopen. Je zult er hard voor moeten werken.brigade zuid schreef:Dan bedoel je groeien in de zin van dat we beter veldspel te zien gaan krijgen maar toch niet dat dat de concequentie heeft dat we voor de zekerheid maar gaan verliezen van clubjes als Willem2? Heb je de opstelling van Willem2 gezien, en daartegenover die van AJAX?Jöhnk schreef: September en Oktober zijn inderdaad maanden om in te groeien, Luuk. Een kampioenschap koop je niet.