Dinamo Zagreb - Ajax 20-09-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do sep 20, 2007 3:50 pm

Nog minimaal twee weken :aai.gif:

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » do sep 20, 2007 3:54 pm

P'cies. ZIt hier met allemaal Feyenoorders op m'n werk en de zin "dat Ajax tenminste nog uitgeschakeld KAN worden in Europa" heb ik (helaas) al een paar keer moeten gebruiken.

Neemt niet weg dat ik me langzaamaan toch wel zorgen begin te maken. Tuurlijk, we staan 2e in de competitie. Maar de eerste toonaangevende tegenstander krijgen we zondag in de competitie dus die 2e plek zegt me (nog) niks.

Europees speelt Ajax de afgelopen 2 jaar gewoon zéér zwak. Daar komt mijn gebrek aan vertrouwen vandaan. Dan kun je tweede staan, maar Europees is toch andere koek. (dat blijkt de laatste 2 jaar wel) Ik ben bang dat we met 2-0 onderuit gaan.
Op naar de vierde ster!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do sep 20, 2007 4:42 pm

Hoor net op radio 1 dat Suarez niet speelt vanwege een blessure.

Opstelling Stekelenburg, achter: Heitinga, v.d. Wiel, Stam en Vermaelen. Middenveld: Gabri, Maduro, Emanuelson en Vertonghen. Voor KJH en Rommedahl.

Leuk om te zien dat we het met spelers doen die niets hebben gekost, op KJH na, maar of dat betekent dat we het redden?? Nee, KJH en Rommedahl breken geen potten en wie moet ze aanspelen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

wimpey
Berichten: 52112
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do sep 20, 2007 4:44 pm

Demosthenes schreef: Nee, KJH en Rommedahl breken geen potten en wie moet ze aanspelen?
Heb je hem weer. KJH breekt geen potten. KJH heeft in 4 wedstrijden HCE al meer goals gemaakt dan de Babelachtige Ryan vorig seizoen na 34 wedstrijden op de teller had staan.

Je vraag is trouwens goed. Henk the Clown stuurt 9 min of meer defensieve spelers het veld in. Een scenario als Bremen-uit lijkt me niet denkbeeldig.

wimpey
Berichten: 52112
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do sep 20, 2007 4:49 pm

Voetske schreef: Die verantwoording lag bij HtC die toen ook weer met een opstelling aan kwam draven waar iedereen zijn vraagtekens bij zette ...
Breek me de bek niet open. Donald, Roger, Lindenbergh linksback. Wat een ziener...

En dan KJH en Perez op de bank zetten.

Die man is een regelrechte ramp, de hand van deze trainer is zichtbaar: het is een regelrechte teringzooi.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do sep 20, 2007 4:55 pm

Naja, Heitinga is in ieder geval van het middenveld af. :ajaxsmiley.gif:

Kijken of Jantje en Wiel kunnen imponeren.

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Bericht door thaumaturgy » do sep 20, 2007 4:59 pm

Bertje schreef:Naja, Heitinga is in ieder geval van het middenveld af. :ajaxsmiley.gif:
Nee hoor.

Van der Wiel in de basis

Zagreb, 20 sep 2007
Ajax trapt om half zeven af voor de eerste wedstrijd in het UEFA Cuptoernooi tegen Dinamo Zagreb. Gregory van der Wiel staat in de basis. De opstellingen lees je hier. Vanaf half zeven is hier ook het minutenverslag te volgen.
Scheidsrechter: Stepháne Lannoy

Dinamo Zagreb: Georg Koch; Gordon Schildenfeld, Dino Drpić, Davor Vugrinec, Hrvoje Čale, Nikola Pokrivač, Luka Modrić, Ognjen Vukojević, Sammir, Etto; Bosko Balaban
Wissels: Filip Lončarić, Marijan Buljat, Josip Tadić, Mathias Chago, Franck Manga Guela, Ivica Vrdoljak, Tomislav Šokota.

Ajax: Maarten Stekelenburg; George Ogararu, Jaap Stam, Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen; Gabri, Hedwiges Maduro, John Heitinga, Urby Emanuelson; Dennis Rommedahl, Klaas Jan Huntelaar.
Wissels: Dennis Gentenaar, Ismael Urzaiz, Luque, Luis Suárez, Jan Vertonghen, Mitchell Donald, Siem de Jong.
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do sep 20, 2007 5:03 pm

Tuurlijk, Ogararu voor Vertonghen! :excited.gif:

Succes, jongens! Zullen we nodig hebben!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do sep 20, 2007 5:07 pm

Lekker aanvallende opstelling, dat is Ajax! :onfire.gif: Niet ingraven, aanvallen!!

wimpey
Berichten: 52112
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do sep 20, 2007 5:09 pm

Thijs schreef:Lekker aanvallende opstelling, dat is Ajax! :onfire.gif: Niet ingraven, aanvallen!!
Precies! 9 man achter de bal en laat die 2 voorin het maar uitzoeken!

3-0 voor Zagreb in een kopie van de wedstrijd van vorig seizoen in Bremen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 20, 2007 5:17 pm

Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik echt een schandalige opstelling. Werkelijk waar bedroevend.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do sep 20, 2007 5:18 pm

Peter schreef:Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik echt een schandalige opstelling. Werkelijk waar bedroevend.
Het is idd een schande. Wat is dit voor PSV-tactiek?
Ik wist niet eens dat we zoveel verdedigers hebben, maar ze staan er allemaal in.

wimpey
Berichten: 52112
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do sep 20, 2007 5:18 pm

Thomas schreef: Verder natuurlijk onvoorstelbaar gemierenneuk over Heitinga. Het ging om die plek in de as van het middenveld.
Hypergevoelig, die Thomas....

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 20, 2007 5:21 pm

Thijs schreef:
Peter schreef:Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik echt een schandalige opstelling. Werkelijk waar bedroevend.
Het is idd een schande. Wat is dit voor PSV-tactiek?
Ik wist niet eens dat we zoveel verdedigers hebben, maar ze staan er allemaal in.
Dit is geen PSV tactiek. Dit is gewoon het optrekken van een muur. Een muur tegen een tegenstander die weliswaar sterk te noemen is, maar zeker geen absolute grootmacht. We gaan dus 90 minuten lang de boel tegen proberen te houden en hopen dat we met veel geroei een puntje uit het vuur weten te slepen. Nou, als dat Ajax moet voorstellen, dan geef ik het op.

wimpey
Berichten: 52112
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do sep 20, 2007 5:22 pm

Peter schreef:Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik echt een schandalige opstelling. Werkelijk waar bedroevend.
De man wordt al bijna 1,5 jaar op een groep spelers losgelaten en komt met zoiets uit de bus. Het is gewoon dieptriest. Een tactiek uit de tijd van de postkoets.

Hij is enkel nog bezig met overleven. Het spel en de ontwikkeling van het team staan volledig op de backburner.

Zou me niets verbazen wanneer er vanavond pure mandekking wordt toegepast!

wimpey
Berichten: 52112
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do sep 20, 2007 5:25 pm

Peter schreef: Dit is geen PSV tactiek. Dit is gewoon het optrekken van een muur. Een muur tegen een tegenstander die weliswaar sterk te noemen is, maar zeker geen absolute grootmacht. We gaan dus 90 minuten lang de boel tegen proberen te houden en hopen dat we met veel geroei een puntje uit het vuur weten te slepen. Nou, als dat Ajax moet voorstellen, dan geef ik het op.
Herhaling van zetten, Peter. Doet denken aan de 7-1-2 tactiek van vorig seizoen in Bremen. Het voortschrijdend inzicht van deze man ligt bij nul.

Tactiek is trouwens een groot woord, dit is geen tactiek, maar God zegene de greep. De man pleurde Perez eruit omdat die niet in zijn visie paste. Welke visie? Kan iemand mij na bijna 1,5 jaar uitleggen welke visie deze nietsnut erop na houdt?

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do sep 20, 2007 5:25 pm

Wat een schande.. hoe durf HTC zo te spelen of beter gezegd hoe durft het bestuur dit toe te staan..

AJAX wilde weer op AJAX lijken zeiden ze met de aanstelling van ten Cate.. Ik weet dat er in Berlijn een tijd een muur heeft gestaan, maar die is blijkbaar in Amsterdam weer opgebouwd.. De mensen / voetballiefhebbers die AJAX steunen aan de ene kant en alle ten Cate volgelingen aan de andere kant.

Hoe lang moeten we deze gast nog serieus nemen..Vooral als het na 90 minuten alsnog 2-0 staat.. persoonlijke fouten en daartegenover geen enkele kans gecreerd.. Ach het zou wel weer domme pech zijn..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 20, 2007 5:27 pm

Als we vanavond kansloos de boot in gaan, dan kan het wel eens heel penibel voor HtC worden. Weet je, ik zou het niet eens heel erg vinden als we hier met 3-0 ofzo de boot in zouden gaan, zolang ik dan maar wel iets van een lijn in het spel zou zien. Zo van: 'Kijk, dit is hoe we het gaan doen en zo blijven we ook spelen'. Maar nee, we gooien alles overboord en gaan ons ingraven en loeren op de counter. Ik ben potverdimme geen supporter van Malta!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do sep 20, 2007 5:27 pm

... en een slecht veld uiteraard. Maar waarom verbaasd iedereen zich over deze opstelling. De beste man heeft van het weekend nota bene op tv aangegeven dat met mooi voetbal nog nooit 3 punten verkregen zijn.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 20, 2007 5:29 pm

brigade zuid schreef:... en een slecht veld uiteraard. Maar waarom verbaasd iedereen zich over deze opstelling. De beste man heeft van het weekend nota bene op tv aangegeven dat met mooi voetbal nog nooit 3 punten verkregen zijn.
Met de helm op in een loopgrave wachten op de bombardemeten zal ook zelden tot iets moois leiden.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do sep 20, 2007 5:32 pm

Vol op de verdediging leunen heeft AJAX ook veel goede ervaringen mee.. Was heel gezellig in Milan toen Koeman alle aanvallers eraf haalden en er een lading verdedigers erin gooide..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 20, 2007 5:33 pm

Dinamo Zagreb is een club met veel voetballend vermogen, aldus HtC. Logisch dat we ze dan ook gewoon laten voetballen. :aai.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » do sep 20, 2007 5:34 pm

Daar zat ie al bijna.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 20, 2007 5:34 pm

Daar was bijna de 1-0. Dat zou helemaal wat zijn geweest. :drecul.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do sep 20, 2007 5:35 pm

Goddomme daar was ie al bijna.. laten we in godsnaam hopen dat we nog wat aan de return hebben.

Plaats reactie