Slavia Praag - Ajax 29-08-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 29, 2007 9:52 pm

Arthur schreef:Nog iets: waarom brengen trainers een extra aanvaller als de ploeg net een paar kansen op rij creëert!? Dat betekent juist dat het goed staat en dat je zo door moet gaan. Niet dat je alle voetbal uit je ploeg moet halen, zoals vandaag met Urzaiz voor Gabri.
Klopt, dat was een rotslechte wissel. (Vertonghen voor Urby was een prima wissel; het inbrengen van Dommedahl was onverklaarbaar.)

Urzaiz is ook, wat je verder van hem mag vinden, ongeschikt als stormram. Dat zie je zo.

Raymond

Bericht door Raymond » wo aug 29, 2007 9:52 pm

Jansma schreef:(...)
Wat mij zo verbaasd is dat AZ met mindere spelers het wel kan in Europa, maar Ajax (ook niet met Adriaanse die het met AZ wel liet zien) kan maar geen vuist maken... strange..
Louis mag wat mij betreft Ajax weer uit het slop komen trekken, dát zou pas een indrukwekkende transfer zijn...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 29, 2007 9:53 pm

Vreselijke wanprestatie... alhoewel.. dit ajax kan ook gewoon niet beter tegen "sterker-dan-de-graafschap" teams...

Ik dacht dat Ten Cate ooit had gezegd dat Slavia geen wonderploeg had, maar daar is hij van teruggekomen... top jongen... !!

Ik ga naar bed... ben het helemaal zat met dit drama team...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Red
Contacteer:

Bericht door Red » wo aug 29, 2007 9:53 pm

vorig jaar zijn we gewoon voor de gek gehouden. alle Ajax supporters. de verantwoordelijke mogen van mij thuis blijven voor de rest van het seizoen. samen met colin.
...een beet're club dan deze is er niet!!

Kaboem

Bericht door Kaboem » wo aug 29, 2007 9:54 pm

Is er gevoetbald?
Bertje for President!

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 29, 2007 9:54 pm

Vieze vuile teringzooi. Hoe kan ik in godsnaam een club blijven steunen die mij al jarenlang voor LUL zet. Wat een ongelooflijke armoede. Kut Colin, kut KJH, kut Ten Cate en KUT AJAX.

Ik ben er zo ontzettend HELEMAAL klaar mee. Ik KAP ermee, kutlijers. Met zoveel geld zo'n elftal neer moeten zetten. Achterlijke arrogante gedrag vooraf. Domme, domme fouten. Kansen missen als een fucking kleuter.

BLEGH. Mij zie je komende zomer weer bij het EK. Ajax kan voorlopig in de stront zakken, stelletje collectieve prutsers op rij.
Face your fears and live your dreams, No Fear

davince31

Bericht door davince31 » wo aug 29, 2007 9:54 pm

Kaboem schreef:Is er gevoetbald?
nope

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 29, 2007 9:54 pm

Jöhnk schreef:
Arthur schreef:Nog iets: waarom brengen trainers een extra aanvaller als de ploeg net een paar kansen op rij creëert!? Dat betekent juist dat het goed staat en dat je zo door moet gaan. Niet dat je alle voetbal uit je ploeg moet halen, zoals vandaag met Urzaiz voor Gabri.
Klopt, dat was een rotslechte wissel. (Vertonghen voor Urby was een prima wissel; het inbrengen van Dommedahl was onverklaarbaar.)

Urzaiz is ook, wat je verder van hem mag vinden, ongeschikt als stormram. Dat zie je zo.
Heeft dat met Urzaiz te maken of met de speelstijl van Ajax... m.i. heeft Ajax niet de spelers voorin om een stormram erbij te hebben...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Beloki

Bericht door Beloki » wo aug 29, 2007 9:54 pm

We hebben gewoon twee patienten op de backs staan. Urby en Colin grossierden in balverlies, met als gevolg de beslissende tegengoal dankzij Colin. Bij de 1e goal liet Urby zijn man weglopen en inschieten.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 29, 2007 9:55 pm

Columbus schreef: En dan zou een trainer eruit gooien? Domste wat je kunt doen.
Nee het domste wat je kunt doen is Colin een contract aanbieden en Rommedahl. Maar van mij hoeft ie nu niet weg hoor, het leed is nu toch al geschied. Maar een contractverlenging lijkt me volledig uit den boze natuurlijk, dus daarom nog maximaal 9 maanden. :cheer.gif:

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 29, 2007 9:55 pm

Columbus schreef:De spelers, die beginnen verkeerd. Ze beginnen een wedstrijd met een houding van "Kijk ons eens even, wij zijn Ajax, wij zijn de beste".
Columbus schreef: Ajax begint een wedstijd als een zenuwenlijder.
Je spreekt jezelf tegen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo aug 29, 2007 9:56 pm

Rommedahl---Huntelaar-Urzaiz----Suarez
------Vertonghen--Heitinga-Delorge------
-----------Vermaelen--Stam--Colin---------

Kijk even goed naar de opstelling hierboven, want dit was de opstelling waar we het bal mee eindigden. De aansluiting kwam dan nog vooral van Vertonghen, maar aangezien zelfs Rommedahl een paar keer naar binnen wou trekken liepen ook zij nog wel eens tegen elkaar aan. Verder stond ook Urzaiz hopeloos in de weg, maar we hebben nu wel een stormram! Gelukkig hebben we geen aansluiting, waardoor we lekker bleven pompen. Stelletje wacko's.

columbus

Bericht door columbus » wo aug 29, 2007 9:57 pm

Arthur schreef:
Columbus schreef:De spelers, die beginnen verkeerd. Ze beginnen een wedstrijd met een houding van "Kijk ons eens even, wij zijn Ajax, wij zijn de beste".
Je spreekt jezelf tegen.
Ik zou niet weten waar? :confused.gif:

Ajax speelt toch veel te paniekerig. Ajax straalt toch misplaatste arrogantie uit???

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo aug 29, 2007 9:58 pm

Columbus schreef: De spelers, die beginnen verkeerd. Ze beginnen een wedstrijd met een houding van "Kijk ons eens even, wij zijn Ajax, wij zijn de beste". Echter We zijn al jaren niet meer de beste en het wordt eens tijd dat veel mensen dat beginnen te begrijpen.

Ajax begint een wedstijd als een zenuwenlijder. En zonder de rust te bewaren wordt iedere bal paniekerig naar voren geramd op de hoop dat deze goed valt.

Ploegen als Slavia werk je daarmee alleen maar in het zadel. Die lange ballen zijn makkelijk te verdedigen. Verder weten deze ploegen waar het om gaat. Winnen met al je ziel en zaligheid.
Volledig mee eens. Alhoewel je de rol van de trainer natuurlijk niet kunt bagatelliseren. Anders kan de trainer van Bal op Dak 9 deze ploeg net zo goed gaan trainen.

Raymond

Bericht door Raymond » wo aug 29, 2007 9:59 pm

Juist tegen het einde van de wedstrijd moet je met hoog baltempo en een breed speelveld je tegenstander helemaal kapot spelen, winnen op techniek, inzicht en fitheid.

Maar nee hoor, gewoon alle aanvallers in het centrum posteren en hopen dat de bal in de kluts 1 van de 100 keren goed valt. Wát een trainer, een werkelijke visionair.

T82

Bericht door T82 » wo aug 29, 2007 9:59 pm

Columbus schreef:
Arthur schreef:
Je spreekt jezelf tegen.

Ajax speelt toch veel te paniekerig. Ajax straalt toch misplaatste arrogantie uit???
Je spreekt jezelf wel degelijk tegen. En anders moet je het beter omschrijven.

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 29, 2007 10:00 pm

Columbus schreef:
Arthur schreef:
Je spreekt jezelf tegen.

Hoe kun je nu (misplaatste) arrogantie uitstralen als je paniekerig speelt? Dan zou je juist hakjes gaan geven op de verkeerde momenten en kansen veel te mooi proberen te maken.
Dit team was juist ontzettend bang om te falen en heeft totaal geen vertrouwen.

davince31

Bericht door davince31 » wo aug 29, 2007 10:00 pm

Zuidema schreef:
Columbus schreef: De spelers, die beginnen verkeerd. Ze beginnen een wedstrijd met een houding van "Kijk ons eens even, wij zijn Ajax, wij zijn de beste". Echter We zijn al jaren niet meer de beste en het wordt eens tijd dat veel mensen dat beginnen te begrijpen.

Ajax begint een wedstijd als een zenuwenlijder. En zonder de rust te bewaren wordt iedere bal paniekerig naar voren geramd op de hoop dat deze goed valt.

Ploegen als Slavia werk je daarmee alleen maar in het zadel. Die lange ballen zijn makkelijk te verdedigen. Verder weten deze ploegen waar het om gaat. Winnen met al je ziel en zaligheid.
Volledig mee eens. Alhoewel je de rol van de trainer natuurlijk niet kunt bagatelliseren. Anders kan de trainer van Bal op Dak 9 deze ploeg net zo goed gaan trainen.
Laatste post nu ga ik echt slapen.....Gedrag en houding zijn verantwoordelijkheid van de trainer. Als 1 speler een slechte instelling heeft, kan gebeuren. Maar een heel team. Dan ben je gewoon een slechte coach......

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 29, 2007 10:01 pm

Thijs schreef:Wat een godverdommese tyfusteringtakkepokkekankerzooi!!!

Godverdomme, wat een mongolen zijn het. Hoe kun je in godsnaam niet van die elf dropmongolen winnen?!?!?

Urby, wat liep die sufferd weer te kutten!!! Hij heeft al DRIE wedstrijden voorronde CL kut gespeeld, en nu kwam ie er WEER zo slap in!!!

KUTKUTKUTTTTT!!!!!!!!!!

Wat een stelletje lapzwansen, en we moeten nog dit hele godvergeten tyfusseizoen naar die kut uefacup gaan. Godverdomme, heb ik eindelijk een mooi baantje bij ajax kan ik in plaats van naar sneijder en van nistelrooy naar Sjef 1 en Sjef 2 van de Helsinkise boys gaan kijken.

dat krijg je ervan als je je beste speler verkoopt!!
Wat hebben we nu? Sneijder weg, een kutseizoen, geen Champions LEague en we staan godverdomme voor lul in heel de wereld!!
Elk jaar hetzelfde liedje!!

EN ja zondag weer met 5-0 winnen van Fc groningen nou het boeit me geen ene kutflikker meer, ze flikkeren maar allemaal op. Pech, mn reet.

Kutzooi.
Amen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

columbus

Bericht door columbus » wo aug 29, 2007 10:01 pm

Tuurlijk Zuidema, we mogen de rol van een trainer niet vergeten.

Maar ik weet zeker dat een trainer een ploeg niet zo het veld in stuurt. Vooraf worden er afspraken gemaakt, wordt iedereen opgepept. Wanneer een wedstrijd dan begint heeft een trainer weinig invloed meer. Als je spelers dan zoiets op de mat brengen... Spelers moeten in de spiegel kijken.

999

Bericht door 999 » wo aug 29, 2007 10:01 pm

En er vielen er toch ( alweer ) een hoop door de mand, en er kwamen er toch ( alweer ) een hoop tekort op dit nivo.Slap zooitje, HtC maar lullen hoe goed het elftal wel niet is, en wat voor middelmatige tegenstander we toch tegen hebben.Die blijft met 2 vingers in z.n neus simpel overeind, wint gewoon 2 keer ........
Laatst gewijzigd door 999 op wo aug 29, 2007 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Red
Contacteer:

Bericht door Red » wo aug 29, 2007 10:02 pm

Peter schreef:
Rommedahl---Huntelaar-Urzaiz----Suarez
------Vertonghen--Heitinga-Delorge------
-----------Vermaelen--Stam--Colin---------

Kijk even goed naar de opstelling hierboven, want dit was de opstelling waar we het bal mee eindigden. De aansluiting kwam dan nog vooral van Vertonghen, maar aangezien zelfs Rommedahl een paar keer naar binnen wou trekken liepen ook zij nog wel eens tegen elkaar aan. Verder stond ook Urzaiz hopeloos in de weg, maar we hebben nu wel een stormram! Gelukkig hebben we geen aansluiting, waardoor we lekker bleven pompen. Stelletje wacko's.
te slecht gewoon idd. te idioot voor woorden. waar is het herkenbare Ajax van eind vorig jaar? nergens te vinden. ik tel 4 spelers die vorig seizoen in de basis zouden staan. de rest is er gewoon bijgehaald voor nop. triest.
...een beet're club dan deze is er niet!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 29, 2007 10:03 pm

De Dominee schreef: EN ja zondag weer met 5-0 winnen van Fc groningen nou het boeit me geen ene kutflikker meer, ze flikkeren maar allemaal op. Pech, mn reet.
Idd zo gaat het altijd en weer met zn allen op de banken alsof er niks gebeurd is, nou mn reet, ze kunnen wat mij betreft de dievenmoord stikken.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 29, 2007 10:03 pm

Red schreef:te slecht gewoon idd. te idioot voor woorden. waar is het herkenbare Ajax van eind vorig jaar? nergens te vinden. ik tel 4 spelers die vorig seizoen in de basis zouden staan. de rest is er gewoon bijgehaald voor nop. triest.
Je bedoelt het Ajax dat behoorlijk kon counteren maar door de mand viel als 't het spel zelf moest maken tegen Rkc en Excelsior?

Alexander

Bericht door Alexander » wo aug 29, 2007 10:04 pm

Een man die dramatische spelers als Colin, die spaanse kut spits, Dommedahl en Delorge haalt verdiend niet anders dan ontslag.

Plaats reactie