Ajax - Heerenveen 26-08-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Ajax - Heerenveen 26-08-2007

Bericht door Fenerbahce » zo aug 19, 2007 9:05 pm

Komende zondag de wedstrijd tegen Heerenveen, de laatste test voor het échte werk op 29 augustus tegen Slavia Praag.

Ik hoop op een solide 3-0 overwinning, maar vrees wederom met vreze. :blush.gif:

1-0 Huntelaar
2-0 Huntelaar
3-0 Bakircioglu

Mijn opstellling :

Stekelenburg
vd Wiel-Stam-Vermaelen-Urby
Gabri-Heitinga-Verthongen
Bakircioglu-Huntelaar-Suarez

Ik heb er zin aan, eindelijk weer naar de ArenA ...
:tifoajax.gif:
Laatst gewijzigd door Fenerbahce op ma aug 20, 2007 9:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo aug 19, 2007 9:31 pm

Jij vindt 11 spelers niet genoeg? :hypocrite.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Van der Vaart
Berichten: 298
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 4:40 pm

Bericht door Van der Vaart » ma aug 20, 2007 12:53 am

Mijn Opstelling :

Stek
VanderWiel-Stam-Vermaelen-Colin

Gabri-Heitinga-Urby

Kennedy-KJH-Suarez


Ik hoop een 2-0
KJH en Suarez

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma aug 20, 2007 7:04 am

:anew.gif: De vraag is hoe houdt men zich nu tegen een verdedigende ploeg met Alves denk ik weer in de spits ?? en Sibon is ook weer van de partij. Moet een leuke pot worden. Ik hou het op 2-1 :hupajax.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op ma aug 20, 2007 7:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma aug 20, 2007 7:34 am

Beloki schreef:Jij vindt 11 spelers niet genoeg? :hypocrite.gif:
Vorig jaar was dat aantal onvoldoende!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 20, 2007 8:31 am

'Engels miljoenenbod op Alves'
Uitgegeven: 20 augustus 2007 09:06
Laatst gewijzigd: 20 augustus 2007 09:21

AMSTERDAM - Middlesbrough heeft zich gemeld voor Afonso Alves. De Engelse club heeft negentien miljoen euro over voor de Braziliaan van sc Heerenveen, meldt De Telegraaf.

"Ze zijn serieus in me geïnteresseerd en laten dit ook blijken met hun miljoenenbod", zei de aanvaller tegenover de krant.

Alves, die al contact had met de Engelse middenmotor, is hoopvol over de nakende transfer. "Voor zo'n grote club en voor de Premier League sta ik altijd open en de eerste contacten en besprekingen zijn zeker hoopvol. Daar zal het probleem niet liggen."
Zou fijn zijn als dit voor het weekend rond komt!

En let u ook weer even op de fraaie hypercorrectie: "Alves, die al contact had met de Engelse middenmotor, is hoopvol over de nakende transfer." :smallgrin.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma aug 20, 2007 8:37 am

De nauwkeurigheid in de sportjournalistiek????????? Volgens fcupdate staat er:

'Middlesbrough biedt negen miljoen voor Alves'
20 augustus 2007


Middlesbrough hoopt Afonso Alves over te kunnen nemen van Heerenveen. Volgens De Telegraaf heeft de Engelse middenmoter een bod van negen miljoen euro uitgebracht op de Braziliaan, die vorig jaar topscorer van de Eredivisie was.


"Ze zijn serieus in me geïnteresseerd en laten dit ook blijken met hun miljoenenbod", reageert Alves, die zegt wel oren te hebben naar een overstap naar Engeland. "Voor zo'n grote club en voor de Premier League sta ik altijd open en de eerste contacten en besprekingen zijn zeker hoopvol. Daar zal het probleem niet liggen."

Alves moet bij Middlesbrough spits Yakubu vervangen die naar Everton gaat. Bij Middlesbrough staat ook de Nederlander George Boateng onder contract.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 20, 2007 8:40 am

Ik vond negetien miljoen al een beetje ongeloofwaardig. Negen komt meer in de buurt. Laten we hopen dat Heerenveen niet al te moeielijk gaat doen. En in elk geval voor zondag tot overeenstemming komt.

Aan de andere kant is die pot met Alves een perfecte testcase voor onze verdediging.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 9:05 am

Heerenveen wilde toch twintig miljoen? :drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 20, 2007 9:33 am

Nu.nl heeft het het bedrag al aangepast. Alleen staat middenmoter nog steeds verkeerd geschreven... :eusa_naughty.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » ma aug 20, 2007 9:58 am

Heerenveen schijnt al rond te zijn met een vervanger,weer een Braziliaan:
sc Heerenveen heeft met Atletico Mineiro overeenstemming bereikt over de transfer van de 18-jarige Paulo Henrique. Dat schrijft De Telegraaf maandag.
nieuws Henrique werd geboren op 13 maart 1989, is een aanvaller en zal volgens De Telegraaf maandag voor 4 of 5 jaar tekenen. sc Heerenveen heeft al overeenstemming bereikt over de transfersom, maar hoe hoog die is, is niet bekend. Henrique werd gescout tijdens het internationale jeugdtoernooi van Terborg. Aardig detail: Atleitco Mineiro is de voormalige club van Afonso Alves.

Paulo Henrique debuteerde dit jaar op het hoogste niveau in Brazilië. De belofte speelde dertien wedstrijden en scoorde drie keer voor Atlético Mineiro in het Campeonato Brasileiro.

(later meer)

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma aug 20, 2007 10:43 am

LouisXIV & co schreef:Aan de andere kant is die pot met Alves een perfecte testcase voor onze verdediging.
Alves heeft ondertussen nog nooit potten kunnen breken tegen onze verdediging.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » ma aug 20, 2007 9:48 pm

Beloki schreef:Jij vindt 11 spelers niet genoeg? :hypocrite.gif:
Oeps ... :ajaxsmiley.gif:

12 is inderdaad wel een beetje veel ... (post aangepast) :icon_mad.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di aug 21, 2007 7:41 am

Ik ben erg benieuwd naar dit potje. Hoe gaat Ajax om met deze wedstrijd en de druk van de voorronde CL die daarna komt?

De 1-8 bij De Graafschap was leuk maar niet meer dan dat. Daarvoor had er wat meer tegenstand mogen zijn. Heerenveen heeft het de laatste jaren heel aardig gedaan in de Arena maar men mist nu wel Nilsson en vermoedelijk Alves. Ik neem tenminste niet aan dat die laatste ineens fit is.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di aug 21, 2007 7:47 am

Marillion schreef:Ik ben erg benieuwd naar dit potje. Hoe gaat Ajax om met deze wedstrijd en de druk van de voorronde CL die daarna komt?

De 1-8 bij De Graafschap was leuk maar niet meer dan dat. Daarvoor had er wat meer tegenstand mogen zijn. Heerenveen heeft het de laatste jaren heel aardig gedaan in de Arena maar men mist nu wel Nilsson en vermoedelijk Alves. Ik neem tenminste niet aan dat die laatste ineens fit is.
Ben ook benieuwd...erg veel zin in 1e wedstrijd weer in de ArenA...Yes... :tifoajax.gif:

Laat die 8 doelpunten ze vertrouwen gegeven hebben, zodat ze daarop verder kunnen bouwen...

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » di aug 21, 2007 7:11 pm

Paulo tekent, ook Pool op weg naar Heerenveen

21/8/2007 19:17

SC Heerenveen heeft de transfer van Paulo Henrique afgerond. Daarnaast melden diverse media in Polen dat ook Radoslaw Matusiak (foto) de gang naar het Abe Lenstra Stadion zal maken.
Paulo Henrique zette dinsdagavond zijn handtekening onder een driejarig contract. Club en speler waren al langer akkoord, maar het wachten was op de financiële afwikkeling van de transfer. De achttienjarige Braziliaan is afkomstig van Atlético Mineiro. Heerenveen kwam Paulo Henrique Carneiro Filho op het spoor tijdens een jeugdtoernooi in Terborg.

Matusiak is mogelijk de volgende aanvallende versterking voor de Friezen. De Poolse media menen te weten dat Heerenveen de spits voor drie miljoen euro overneemt van Palermo. Ook AZ, Feyenoord en NEC zouden in de markt zijn geweest voor de 25-jarige international. Op advies van Leo Beenhakker, bondscoach van Polen, zou de spits zijn carrière in Nederland willen voortzetten.

Bij Palermo komt Matusiak nauwelijks aan spelen toe. De Italiaanse club nam hem tijdens het afgelopen seizoen over van GKS Belchatów, maar de spits kwam niet verder dan één basisplaats en twee invalbeurten. De Pool speelde inmiddels acht interlands en scoorde daarin vier keer.
VI.nl

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di aug 21, 2007 8:40 pm

Is Alves van de partij, aanstaande zondag?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 22, 2007 2:19 pm

Aanstaande zondag zal, zo hebben wij zojuist van bronnen binnen Ajax vernomen, voorafgaand aan het competitieduel Ajax-SC Heerenveen in de ArenA door de fans afscheid genomen worden van Wesley Sneijder die zoals bekend naar Real Madrid vertrok.

AjaxF-side.NL

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 22, 2007 3:13 pm

Ajax.nl meldt het nu ook:
Ajax neemt afscheid van Sneijder

Amsterdam, 22 aug 2007
Ajax neemt voor de eerste thuiswedstrijd in de Eredivisie 2007-2008 afscheid van Wesley Sneijder. Kom op tijd naar de Amsterdam ArenA, zwaai Wesley vaarwel en juich Ajax zondag ook langs sc Heerenveen!
De aftrap van Ajax - sc Heerenveen wordt verricht om 14.30 uur. Ruim voor de aftrap nemen Ajax en alle supporters afscheid van Wesley Sneijder. Ajax roept alle supporters daarom op vroeg naar het stadion te komen.

Sneijder mag met recht een echte Ajacied worden genoemd. De 23-jarige middenvelder doorliep de hele jeugdopleiding van Ajax. Deze maand, vierenhalf jaar na zijn officiële debuutwedstrijd in Ajax 1, tekende de Utrechter een contract bij Real Madrid. Het moment om afscheid te nemen is daarmee aangebroken. Na alle mooie momenten en oogstrelende doelpunten wenst Ajax Sneijder het allerbeste bij zijn nieuwe club. Laten we Wesley een onvergetelijk afscheid geven!

Afbeelding

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Andy22 » wo aug 22, 2007 3:31 pm

Ik hoop op een beter resultaat qua voetbal en uitslag
dan vorig seizoen.

Ik ga voor 5-0!
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo aug 22, 2007 3:38 pm

Heb het gevoel dat Heerenveen dit jaar flink gaat tegenvallen. Ik ga dan ook uit van een vrij grote en makkelijke overwinning. Laten we het houden op 4-1.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo aug 22, 2007 3:46 pm

Ajaciedjuh schreef:Ajax.nl meldt het nu ook:
Ajax neemt afscheid van Sneijder

Amsterdam, 22 aug 2007
Ajax neemt voor de eerste thuiswedstrijd in de Eredivisie 2007-2008 afscheid van Wesley Sneijder. Kom op tijd naar de Amsterdam ArenA, zwaai Wesley vaarwel en juich Ajax zondag ook langs sc Heerenveen!
De aftrap van Ajax - sc Heerenveen wordt verricht om 14.30 uur. Ruim voor de aftrap nemen Ajax en alle supporters afscheid van Wesley Sneijder. Ajax roept alle supporters daarom op vroeg naar het stadion te komen.

Sneijder mag met recht een echte Ajacied worden genoemd. De 23-jarige middenvelder doorliep de hele jeugdopleiding van Ajax. Deze maand, vierenhalf jaar na zijn officiële debuutwedstrijd in Ajax 1, tekende de Utrechter een contract bij Real Madrid. Het moment om afscheid te nemen is daarmee aangebroken. Na alle mooie momenten en oogstrelende doelpunten wenst Ajax Sneijder het allerbeste bij zijn nieuwe club. Laten we Wesley een onvergetelijk afscheid geven!

Afbeelding
Fijn dat zoiets altijd lang van te voren bekend wordt gemaakt. :stern.gif:

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo aug 22, 2007 4:07 pm

Ik houd het op 8-1 voor Ajax.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo aug 22, 2007 4:09 pm

ASR_AFCA schreef: Fijn dat zoiets altijd lang van te voren bekend wordt gemaakt. :stern.gif:

Je bedoelt dat jullie hard moeten werken aan een afscheidsdoek nu? :aai.gif:


Ik zal op tijd in de ArenA zijn voor zijn afscheid iig... :worshippy.gif: :sad.gif: :tifoajax.gif:

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » wo aug 22, 2007 4:11 pm

Kan die niet gelijk nog een keertje meedoen? Hebben we tenminste nog in een wedstrijd voor de winterstop een linkermiddenvelder in de opstelling.

Plaats reactie