Ajax - Sparta Rotterdam

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
eb

Bericht door eb » zo apr 22, 2007 2:18 pm

Tussenstanden:

3 - 1

FC Utrecht - PSV : 0 - 1
AZ - SC Heerenveen: 2 - 0

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo apr 22, 2007 2:18 pm

" PsV volkomen terecht voor.." volgens de radio
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Toppie

Bericht door Toppie » zo apr 22, 2007 2:19 pm

Rust moet wel heel raar lopen wil Psv gelijk spelen of verliezen :sad:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 2:19 pm

Perez is natuurlijk wel de herboren Maradona. Raar dat Ajax dankzij hem nog niet met 10-0 voor staat.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 22, 2007 2:20 pm

Huh?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 22, 2007 2:21 pm

Scherrer schreef:
Neefkens schreef:
Thomas schreef:Waarom de f*ck ga je nou wisselen als je sterk speelt en na 25 minuten al met 3-0 voor staat?
Gewoon nog meer druk zetten en proberen extra veel goals te maken. Prima zet van HtC :yes:
Ooh, mijn god. Ben jij er ook zo een die vond dat we na de wedstrijd tegen RKC een punt hadden gewonnen?
Als je de moeite had genomen om je te verdiepen in mijn mening ipv maar wat te raaskallen, zou je weten dat ik er ook nog steeds doodziek van ben. :pukey:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 2:22 pm

Jesse schreef:Huh?
Dat ik de lof richting Perez soms wat overdreven vind, Jes. Vandaag bijvoorbeeld is het een prima zet gebleken om zonder Perez te beginnen, maar een slechte zet om hem in te brengen voor Ogararu.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo apr 22, 2007 2:23 pm

Neefkens schreef:
Scherrer schreef:
Neefkens schreef: Gewoon nog meer druk zetten en proberen extra veel goals te maken. Prima zet van HtC :yes:
Ooh, mijn god. Ben jij er ook zo een die vond dat we na de wedstrijd tegen RKC een punt hadden gewonnen?
Als je de moeite had genomen om je te verdiepen in mijn mening ipv maar wat te raaskallen, zou je weten dat ik er ook nog steeds doodziek van ben. :pukey:
Het gaat me erom dat jij als raspositivo zelfs bij een tégendoelpunt van Sparta het nog uit je mond krijgt dat het een goede zet van HtC vindt. Ik bedoel, hoe verzín je het, bijna net zo bizar als de opmerking van HtC en Sneijder na afloop van de wedstrijd tegen RKC.

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 2:23 pm

Mr. Ajax schreef:
Voetske schreef:
Mr. Ajax schreef:En kan iemand die de wedstrijd aan het kijken is even vertellen hoe het elftal nu staat?
Wat wil je weten ?.
Hoe het elftal staat...
Na de wissel loopt men voorin elkaar voor de voeten, anders gezegt men heeft er een afspeelpunt bij gekregen, dan worden de keuzes, als ze al gemaakt worden, nog moeilijker.Achter Emanuelson, Vermealen, Heitinga.Voorin, Babel KjH, De Mul.Perez Sneijder Davids Gabri, al loopt het middenveld door elkaar ..
Blij met de punten ...

Arwin

Bericht door Arwin » zo apr 22, 2007 2:23 pm

Ik hoop wel dat Ajax na rust gewoon gaat proberen minimaal 6 doelpunten te maken ofzo, ondanks dat ze de tussenstanden van de andere wedstrijden horen.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 22, 2007 2:23 pm

Het is niet eens de lof voor Perez, maar meer dat Babel de laatste weken niet goed speelt. Ik dacht dat jij zelf ook die mening deelde.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo apr 22, 2007 2:23 pm

brigade zuid schreef:Ach gut Utreg heeft zn zin hoor, AJAX wordt geen kampioen, toch triest als je dat belangrijker vind dan je eigen plek in de play-offs. Kut Utreg.
Ahahaha geloof je dit werkelijk? :rofl:

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 2:24 pm

Neefkens schreef:
Scherrer schreef:
Neefkens schreef: Gewoon nog meer druk zetten en proberen extra veel goals te maken. Prima zet van HtC :yes:
Ik zal effe een teiltje voor je zoeken :aai:
Blij met de punten ...

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo apr 22, 2007 2:24 pm

Vandaag speelt Babel goed hoor...
Pompiedom

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 22, 2007 2:24 pm

Ik vond de tactische wissel van HtC een goede, begrijpelijke wissel. Lekker makkelijk achteraf praten als er later een doelpunt valt :pukey:

Heeft NIETS te maken met het 1 punt verhaal. :nooo:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 2:25 pm

Jesse schreef:Het is niet eens de lof voor Perez, maar meer dat Babel de laatste weken niet goed speelt. Ik dacht dat jij zelf ook die mening deelde.
Oh jawel hoor. Ik ben geen bijzonder grote fan van Babel, maar de laatste weken deed men alsof het inbrengen van Perez altijd een garantie bood voor een overwinning. Perez is goed en vooral slim, maar laten we het niet overdrijven.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 22, 2007 2:25 pm

Voetske schreef:
Neefkens schreef:
Scherrer schreef: Ooh, mijn god. Ben jij er ook zo een die vond dat we na de wedstrijd tegen RKC een punt hadden gewonnen?
Ik zal effe een teiltje voor je zoeken :aai:
Dank voetske, maar het ligt al in de vijver :D

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 2:26 pm

Neefkens schreef:Ik vond de tactische wissel van HtC een goede, begrijpelijke wissel. Lekker makkelijk achteraf praten als er later een doelpunt valt :pukey:
Zoals Rishi al zei: je verliest een speler die op het middenveld constant druk uitoefent op de bal en zet hem op een positie waar hij amper van waarde is. Met Perez erbij wordt het nog drukker en dankzij een aantal niet al te slimme voetballers bij Ajax loop je het risico dat men elkaar in de weg gaat lopen.

999

Bericht door 999 » zo apr 22, 2007 2:26 pm

Thomas schreef:
Jesse schreef:Huh?
Dat ik de lof richting Perez soms wat overdreven vind, Jes. Vandaag bijvoorbeeld is het een prima zet gebleken om zonder Perez te beginnen, maar een slechte zet om hem in te brengen voor Ogararu.
En dat is Perez zijn schuld ?.
Blij met de punten ...

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 22, 2007 2:27 pm

Iemand die Utrecht - PSV heeft gezien? Is er een kans dat Utrecht er nog eentje in weet te prikken?

Iemand die AZ - Heereveen heeft gezien? Is er een kans dat Alves er eentje in weet te prikken?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo apr 22, 2007 2:27 pm

Neefkens schreef:Ik vond de tactische wissel van HtC een goede, begrijpelijke wissel. Lekker makkelijk achteraf praten als er later een doelpunt valt :pukey:

Denk ook niet dat dat het probleem is... maar waarom zou je in godsnaam iemand in een goed lopend ajax dat met 3-0 voor komt en goed speelt wisselen omdat er meer druk moet komen?? LIjkt me stug dat als je zo snel voor komt je het niet goed genoeg vindt... in dat opzicht vind ik het geen slimme wissel... en begrijp ik het ook niet
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 22, 2007 2:28 pm

Ook al wint Ajax straks met 15-1....dan nog blijf ik erbij dat het gewoon dom is om, met de gedachte die HtC heeft (Sparta onder druk houden), zo te wisselen
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 22, 2007 2:29 pm

Thomas schreef:
Zoals Rishi al zei: je verliest een speler die op het middenveld constant druk uitoefent op de bal en zet hem op een positie waar hij amper van waarde is. Met Perez erbij wordt het nog drukker en dankzij een aantal niet al te slimme voetballers bij Ajax loop je het risico dat men elkaar in de weg gaat lopen.
Er ging helemaal geen middenvelder vanaf, maar een verdediger waarnaast Heitinga een zekerheidje lijkt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 22, 2007 2:30 pm

Bertje schreef:
Thomas schreef:
Er ging helemaal geen middenvelder vanaf, maar een verdediger waarnaast Heitinga een zekerheidje lijkt.
Gabri is toch naar achteren geschoven als rechtsback?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 22, 2007 2:30 pm

Thomas schreef:
Bertje schreef:
Thomas schreef: Zoals Rishi al zei: je verliest een speler die op het middenveld constant druk uitoefent op de bal en zet hem op een positie waar hij amper van waarde is. Met Perez erbij wordt het nog drukker en dankzij een aantal niet al te slimme voetballers bij Ajax loop je het risico dat men elkaar in de weg gaat lopen.
Gabri is toch naar achteren geschoven als rechtsback?
Volgens Voetske niet, want hij zou voornamelijk in het zestienmetergebied lopen.

Plaats reactie