PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha
Denk je echt dat we er al uit liggen? Ik huldig de gedacht dat ze in Alkmaar en Eindhoven net zulke, zoniet nog grotere, klootzakken in het veld hebben staan als Ajax. Dan is er nog veel mogelijk....Demosthenes schreef:Ondertussen afgelopen.
De uitslag?????? Volkomen oninteressant, afgelopen week hebben we het mogelijke kampioenschap weggegooid, we wilden niet te hard werken.
:sad: - :D :D :D :D :D
Los A.! Leuke stek?Dubbel schreef:Denk je echt dat we er al uit liggen? Ik huldig de gedacht dat ze in Alkmaar en Eindhoven net zulke, zoniet nog grotere, klootzakken in het veld hebben staan als Ajax. Dan is er nog veel mogelijk....Demosthenes schreef:Ondertussen afgelopen.
De uitslag?????? Volkomen oninteressant, afgelopen week hebben we het mogelijke kampioenschap weggegooid, we wilden niet te hard werken.
:sad: - :D :D :D :D :D
Ajax heeft het laten liggen in wedstrijden tegen excelsior en rkc. Ja, we liggen eruit en ik ben daar al een week kapot van.
Ik zat te balen na de 2-2 tegen excelsior, de 0-1 tegen heerenveen (KJH had zich onsterfelijk kunnen maken), maar de kans om op kop te komen tegen rkc mag je je niet laten ontglippen.
Vanavond ben ik niet naar de Arena geweest> Excuus/smoes: erg druk (is waar, maar ............) achterliggende gedacht: DE RANDDEBIELEN WILLEN GEEN KAMPIOEN WORDEN???? Wat zou jij er niet voor over hebben gehad om te winnen van rkc????
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!