RKC - Ajax
Voorop gesteld het ligt aan Ajax zelf, maaaaaaaaar als ik coach was had ik die vertongen voor het begin van de wedstrijd er toch wel even op gewezen dat hier grotere belangen in het spel zijn. Vertongen speelde een hele aardige pot, de beste man van het veld zelfs. Profesioneel zegt de een, onprofesioneel van Ajax zeg ik. Ik denk niet dat Aisati met Twente er zo fanatiek in vliegt tegen psv, dat zal hem wel ff duidelijk worden gemaakt.
Ik vond exelsior en herveen thuis al een dieptepunt, maar vandaag heeft het 10x overtroffen.
En dan vergeet ik nog die naai wedstrijd tegen az uit.
Dankzij wegereef staan we 3e ! Ik wil die 2 punten erbij !!!!!!!!!!!!!
Ik vond exelsior en herveen thuis al een dieptepunt, maar vandaag heeft het 10x overtroffen.
En dan vergeet ik nog die naai wedstrijd tegen az uit.
Dankzij wegereef staan we 3e ! Ik wil die 2 punten erbij !!!!!!!!!!!!!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
29e wedstrijd: Groningen-Ajax 3-2 vs. PSV-Ajax 1-5
30e wedstrijd: Ajax-NAC 1-1 vs. Ajax-Heracles 3-0
31e wedstrijd: Roda JC-Ajax 2-1 vs. RKC-Ajax 2-2
30e wedstrijd: Ajax-NAC 1-1 vs. Ajax-Heracles 3-0
31e wedstrijd: Roda JC-Ajax 2-1 vs. RKC-Ajax 2-2
Monkey Tonk schreef:Eigenlijk is het wel komisch. Ajax won verleden jaar alles aan het einde van de rit.
Laatst gewijzigd door 666 op zo apr 08, 2007 7:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
:xyxthumbs: :D666 schreef:Vorig jaar:
29e wedstrijd: Groningen-Ajax 3-2
30e wedstrijd: Ajax-NAC 1-1
31e wedstrijd: Roda JC-Ajax 2-1
Monkey Tonk schreef:Eigenlijk is het wel komisch. Ajax won verleden jaar alles aan het einde van de rit.
Schitterend hoe mensen blijven proberen de periode onder Blind te verheerlijken.
- Monkey Tonk
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Het gepruts van Groningen (puntverlies tegen Twente, PSV, NEK, Den Haag), Utrecht (verlies tegen Vitesse en Willem II) en Heerenveen (1 punt uit de laatste 4 wedstrijden) aan het eind van het seizoen waardoor de 6e plaats of erger ons bespaard bleef.
Ajax struikelde de pleeoffs in doordat de concurrentie compleet instortte. Vorig jaar waren we in deze fase van de competitie afhankelijk van anderen voor een plaatsje bij de eerste 5.
Ajax struikelde de pleeoffs in doordat de concurrentie compleet instortte. Vorig jaar waren we in deze fase van de competitie afhankelijk van anderen voor een plaatsje bij de eerste 5.
Monkey Tonk schreef:Wat bedoelde het bestuur dan met dat 'geluk'?
Sign your name on
the dotted line:
the dotted line:
:yes:Maar goed, ik hoop er het beste van. Het is zo'n vreemde competitie; misschien kan het nog. :eusa_pray:
Ik ben er ook kapot van. Ik zag het aan komen, want Ajax speelde dramatisch. Misschien lag het gewoon aan het slechte veld, want combinaties werden er niet gemaakt. Tsja, das klote. But cheer up. Al is not lost. Er zijn nog 3 rondes en de komende is een gunstige voor ons. Als Ajax wint van NAC dan staan we iig bijna 24 uur bovenaan.
AZ zal niet kunnen omgaan met de druk van een eventuele titel en PSV is onderhand volledig de weg kwijt.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
De T.Ten Cate: Draak van een wedstrijd
WAALWIJK - „Dit was een draak van een wedstrijd”, verzuchtte trainer Henk ten Cate van Ajax zondagmiddag na het gelijke spel van zijn ploeg tegen RKC (2-2). „Maar eerlijk is eerlijk, dit was een terechte uitslag.”
Ten Cate: „RKC leverde meer strijd dan Ajax. Of ik daar teleurgesteld in ben? Nee, want RKC heeft ook spelers die fysiek meer kunnen brengen. Daarbij was het veld heel slecht. Dit veld hoort niet bij een club uit de eredivisie. Ik wil verder niet te negatief zijn. We moeten nog drie keer winnen. Hetzelfde geldt voor PSV en AZ. We zien het de komende weken dus wel.”
Ach man zit toch niet zo uit je nek(c) te lullen ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Ik vind de lakse houding van HtC en zijn spelers echt verbijsterend. Zouden ze het écht niet snappen? Dat kán toch haast niet?
Ik weet dat nonchalanche, arrogantie en desinteresse in de huidige wereld als 'stoer' en 'cool' worden gezien, maar dat zelfs spelers die net een kampioenschap van Nederland hebben verpest zich zelf zo'n houding aan denken te moeten meten toont wel aan dat het psychologisch heel erg goed mis zit bij onze selectie. Image is everything lijkt het wel, mensen mogen niet denken dat je je ergens zorgen over maakt, dat is niet cool.
Ik wil weer spelers als de Boertjes, die er écht de pest in hadden als ze niet wonnen. Dit soort desinteresse kan ik totaal niet hebben.
Ik weet dat nonchalanche, arrogantie en desinteresse in de huidige wereld als 'stoer' en 'cool' worden gezien, maar dat zelfs spelers die net een kampioenschap van Nederland hebben verpest zich zelf zo'n houding aan denken te moeten meten toont wel aan dat het psychologisch heel erg goed mis zit bij onze selectie. Image is everything lijkt het wel, mensen mogen niet denken dat je je ergens zorgen over maakt, dat is niet cool.
Ik wil weer spelers als de Boertjes, die er écht de pest in hadden als ze niet wonnen. Dit soort desinteresse kan ik totaal niet hebben.
-
- AT Toto winner 15/16