Ajax - AZ
Mensen maken zich veel te druk over scheidsrechters.
Op het eind van de competitie bepaalt de kwaliteit van het geboden voetbal de plek van een club op de ranglijst en niet de scheidsrechters die men heeft gehad.
Verwacht trouwens dat AZ voor het eerst sinds lange tijd weer een uitwedstrijd bij een club uit de traditionele top-3 gaat winnen.
Om twee redenen. AZ heeft het beter functionerende middenveld en bovendien het voordeel dat bij Ajax met Sneijder en Perez de twee vormgevers en vooral de twee meest productieve spelers ontbreken.
Deze zaken zullen m.i. doorslaggevend zijn.
Op het eind van de competitie bepaalt de kwaliteit van het geboden voetbal de plek van een club op de ranglijst en niet de scheidsrechters die men heeft gehad.
Verwacht trouwens dat AZ voor het eerst sinds lange tijd weer een uitwedstrijd bij een club uit de traditionele top-3 gaat winnen.
Om twee redenen. AZ heeft het beter functionerende middenveld en bovendien het voordeel dat bij Ajax met Sneijder en Perez de twee vormgevers en vooral de twee meest productieve spelers ontbreken.
Ik denk gewoon misschien wat arrogant een overwinning voor ons aller AJAX. Hoewel we niet helemaal in vorm zijn geven die 6goals en vooral die 2 van Hunter wel vertrouwen denk ik zo. Al heeft az ook vertrouwen genoeg. Ik denk als we snel weten te scoren dat het een mooie middag kan worden. Ik hoop dat de spelers beseffen dat ze weer een plaatsje omhoog kunnen stappen bij een overwinning. Een volle Arena erbij, wat ken er nog fout dan..
Oh ja overigens weer om half 1 die wedstrijd.......... IR-RI-TANT
Oh ja overigens weer om half 1 die wedstrijd.......... IR-RI-TANT
Temmink doet het erg goed bij Ajax: bij de laatste drie wedstrijden die hij van Ajax floot, vielen er bij de tegenstander 4 rode kaarten. :xyxthumbs:joey schreef:Sch... Braamhaar heeft ons al een paar keer verdingest in een topwedstrijd.
Ik vond Temmink bij Feyenoord-Ajax erg goed. :xyxthumbs:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tuurlijk, maar daar gaat het niet over.Vraag is of dat Braamhaar de capaciteiten bezit om deze wedstrijd goed te leiden, gezien het verleden heb ik daar mijn twijfels over.Jij wilt toch ook niet dat geblunder van een scheids de eindstand van deze wedstrijd bepaalt..Jim schreef:Mensen maken zich veel te druk over scheidsrechters.
Blij met de punten ...
Ik denk dat Ajax juist wel een 10 moet opstellen. Vooral De Zeeuw kan daar niet tegen......En Gabri op Schaars zetten. Die houdt niet zo van lopen.
Ik ben het niet met Bertje eens dat De Cler niet goed is. Ik vind hem de beste linksback in Nederland en hij speelt gewoon heel goed. Komt veel op.... dat moet voorkomen zien te worden
Ik ben het niet met Bertje eens dat De Cler niet goed is. Ik vind hem de beste linksback in Nederland en hij speelt gewoon heel goed. Komt veel op.... dat moet voorkomen zien te worden
IK GELOOF!!!!!!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Een 'analyse' van AZ kant:
Ik wilde hem jullie niet onthouden :worshippy:Alles staat of valt bij jullie met Huntelaar nu Sneijder ontbreekt... de Mul zal door de mand vallen nu die een echte back tegenover zich heeft en Jaliens (indien fit) zal Babel of Mitea uitstekend kunnen afstoppen. Heitinga gaat het heel erg lastig krijgen tegen Martens en Koevermans en Stam zullen leuke duels gaan uitvechten. Technisch (Arveladze-Martens) is onze voorhoede beter dan Stam-Grygera-Vermaelen dus scoren doen we zeker.. Dan resteert bij ons de vraag hoe goed is Waterreus? Het gevaar van jullie kant komt van Huntelaar (hij mag de bal niet krijgen in de 16) en verder uit corners verwachtik enkele hachelijke momenten... Schaars en de Zeeuw zullen het middenveld beheersen... Wellicht dat van Gaal nog met een verrassing komt door Jenner op te stellen op de rechtshalf zodat Gudjónsson op de bank begint.. Luirink en Donk verwacht ik niet in de basis vanwege het ontbreken van wedstrijdritme...
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
Ik denk dat Huntelaar een makkelijkere dag tegen Opdam-Jaliens tegemoet gaat dan tegen de gemiddelde Eredivisieverdediging. Als Ajax de backs van AZ acherin weet te houden met Mitea en De Mul dan kan AZ al een stuk moeilijker druk uitoefenen. Het middenveld is ons zorgenkindje. Zowel in verdedigend als aanvallend opzicht.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Besloten training is verplaatst naar vrijdag :
ajax.nl
ajax.nl
Wijzigingen in trainingsschema
Amsterdam, 06 dec 2006
In tegenstelling tot eerdere berichten is de training op zaterdag 9 december gewoon toegankelijk voor het publiek. Op vrijdag 8 december wordt BESLOTEN getraind in de Amsterdam ArenA. Deze training is dus niet toegankelijk voor publiek.
Donderdag 7 december traint de Ajax-selectie in de Amsterdam ArenA. Deze oefensessie is wel bij te wonen. De zaterdagtraining wordt afgewerkt op het trainingsveld naast de ArenA.
Ik heb wel zin in dit potje. Gewoon weer eens ouderwets op zondagmiddag om 14.30uur aftrappen en bovendien een tegenstander die leuk voetbalt. Ajax en AZ moeten allebei winnen om nog enigzins in het spoor van psv te blijven dus met een beetje geluk is het een open wedstrijd.
Oh ja, ook de aanwezigheid van Louis van Gaal en Shota Arveladze is natuurlijk mooi.
Genoeg ingredienten voor een leuke middag. Dus het zal wel weer niks worden.... ;)
Oh ja, ook de aanwezigheid van Louis van Gaal en Shota Arveladze is natuurlijk mooi.
Genoeg ingredienten voor een leuke middag. Dus het zal wel weer niks worden.... ;)
Dat kun je dus vergeten.Marillion schreef:Ik heb wel zin in dit potje. Gewoon weer eens ouderwets op zondagmiddag om 14.30uur aftrappen en bovendien een tegenstander die leuk voetbalt. Ajax en AZ moeten allebei winnen om nog enigzins in het spoor van psv te blijven dus met een beetje geluk is het een open wedstrijd.
Het begint om 12.30 uur. ;)
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!