Utrecht-AJAX

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13424
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » do okt 05, 2006 12:59 pm

Kampioenen! :yes:

Daar wil ik graag op aanvullen dat we eindelijk een trainer hebben met een behoorlijk tactische bagage. Hij heeft uitstekend gezien hoe Utrecht het best te bestrijden was.

En we hebben Perez. :xyxthumbs:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do okt 05, 2006 4:20 pm

Onze supersub? :hypocrite:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

wimpey
Berichten: 52075
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo okt 15, 2006 10:42 am

Thomas schreef:Niet dat alles nu opeens weer top is bij Ajax, maar waar blijven Lucas en Wimpey eigenlijk na de goede wedstrijden? ;)
Speelde Ajax meer goede wedstrijden dan de wedstrijd in Utreg dan?! Welke heb ik gemist?

Maar, sorry!! Sommige mensen hebben nu eenmaal niet altijd tijd om supernuttige en onwijs belangrijke zaken te doen, zoals 10 uur per dag op AT doorbrengen! :xyxthumbs:

HtC had het goed gezien, 4-4-2 is hét systeem voor dit Ajax. Had ie dat maar eerder ingezien, dan zouden we nu CL spelen en waren we niet compleet weggevaagd in Kerkrade. Maar Utreg-uit was een leuke pot, Ajax is mentaal sterker dan vorige seizoenen (da's dus een compliment aan het adres van HtC!). Die Gregoor Van Dijk verdient voor z'n aanslag met voorbedachte rade (hij toeterde het een week lang in elk medium dat maar wilde luisteren) trouwens een échte straf en geen 5 weken pauze. Hij vormt met Vreven en Bouazouan een trio spelers dat ik fysiek zwaar ongemak gun. Vuile hufter.

Overigens werden er parlementaire enquetes gestart wanneer voorgangers van HtC het eens waagden om iets anders dan 4-3-3 op het veld te brengen. Belachelijk, maar wel realiteit. HtC heeft veel krediet.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo okt 15, 2006 1:45 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef:Niet dat alles nu opeens weer top is bij Ajax, maar waar blijven Lucas en Wimpey eigenlijk na de goede wedstrijden? ;)
Speelde Ajax meer goede wedstrijden dan de wedstrijd in Utreg dan?! Welke heb ik gemist?
Ajax speelde verder prima in de thuiswedstrijden tegen RKC, Vitesse, Kopenhagen en aardig tegen Groningen.
wimpey schreef:Maar, sorry!! Sommige mensen hebben nu eenmaal niet altijd tijd om supernuttige en onwijs belangrijke zaken te doen, zoals 10 uur per dag op AT doorbrengen! :xyxthumbs:
Jeetje, niet zo gepikeerd, Wimpey. Het was maar een geintje hoor.

Ik werk zelf trouwens ook gewoon hoor. Meestal ben ik hier alleen 's ochtends even en als het in Nederland een uurtje of 1 's nachts is.
wimpey schreef:HtC had het goed gezien, 4-4-2 is hét systeem voor dit Ajax. Had ie dat maar eerder ingezien, dan zouden we nu CL spelen en waren we niet compleet weggevaagd in Kerkrade. Maar Utreg-uit was een leuke pot, Ajax is mentaal sterker dan vorige seizoenen (da's dus een compliment aan het adres van HtC!).
Ik denk dat Ten Cate graag had die extra middenvelder had zien komen zodat Ajax beter 4-3-3 zou kunnen spelen. Helaas behoorde dat niet meer tot de mogelijkheden.

Ik heb zelf aan het begin van het seizoen ook al aangegeven het een goed idee te vinden om met een viermansmiddenveld te spelen, maar dan nog steeds met 3 man voorin. 4-4-2 beviel maar als je Babel en Huntelaar straks voorin hebt staan is er denk nog weinig sprake van vleugelspel aan de rechterkant met Heitinga en Gabri.
wimpey schreef:Overigens werden er parlementaire enquetes gestart wanneer voorgangers van HtC het eens waagden om iets anders dan 4-3-3 op het veld te brengen. Belachelijk, maar wel realiteit. HtC heeft veel krediet.
Ik kan me serieus (correct me if I'm wrong) niet herinneren dat Blind meteen heel veel kritiek te verduren kreeg toen hij vorig seizoen veranderde naar 4-4-2. Wel toen op een gegeven moment ook met 4-4-2 de resultaten uitbleven. En daar zit nou het verschil. Ten Cate switchte naar 4-4-2 waardoor Ajax de tegenstander de baas was en een goede wedstrijd speelde.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma okt 16, 2006 1:53 am

Zet ik net even TV Ants aan, komt er een herhaling van Utrecht-Ajax. :cheer:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di nov 07, 2006 2:00 pm

FC Utrecht niet akkoord met boete

UTRECHT - FC Utrecht gaat niet akkoord met een boete van 10.000 euro voor kwetsende en discriminerende spreekkoren tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax. De club weigert het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. De tuchtcommissie van de KNVB moet nu uitspraak doen.

Supporters van FC Utrecht beledigden tijdens de bewuste wedstrijd Wesley Sneijder en de club Ajax. "Ik ben het absoluut niet eens met die spreekkoren", benadrukt voorzitter Van Dop van FC Utrecht.


"Maar we hebben er wel alles aan gedaan om die spreekkoren te voorkomen. Na die wedstrijd kregen we daarvoor de complimenten van de waarnemers. Dan is het raar wanneer je dan toch een boete moet betalen."

Ajax moet de KNVB nog laten weten of het akkoord gaat met een geldstraf van 5000 euro. Supporters van de Amsterdamse club brachten tijdens de bewuste uitwedstrijd bij FC Utrecht vernielingen aan in de Galgenwaard.
nu.nl


10.000 euro? Dat zal helpen, zeg. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » di nov 07, 2006 2:05 pm

Een euro per schreeuwende.

Plaats reactie