Ajax - FC Kopenhagen (23-08-2006)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:23 am

Baseman schreef:
Henk de Gier schreef:ga jij maar ff janken om Ooijer Calimero.
:D
Nou nou, wat zijn we weer lichtgeraakt zeg :roll:
nee, jij bent niet lichtgeraakt als Ooijer na 8 1/2 jaar weg wil bij die "o zo gezellige familie" :pukey:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 24, 2006 9:24 am

Henk de Gier schreef:
joey schreef: Ha, Voetske is terug! Toch nog iets positiefs vanavond. En natuurlijk nu er iets te mopperen valt! :D :xyxthumbs:
ik durf te wedden dat als Ajax met flitsend voetbal had gewonnen we Voetske nog niet terug hadden gezien. Voetske wachtte tot het moment waarop hij weer lekker kon azijnzeiken en de grote pessimist kan uithangen.
Ben altijd aanwezig geweest, en jouw gezeik kan ik missen als kiespijn ...

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » do aug 24, 2006 9:25 am

Wat een ongelofelijke domper zeg. Dat gehups van die oetlul in z'n Hawaii shirt voor de wedstrijd voorspelde al niet veel goeds. :sad:

Na zo'n eerste helft met al die kansen ga je er toch vanuit dat Ajax 'gewoon' doorgaat naar de CL? Het is onvoorstelbaar hoe het hele zooitje in elkaar klapte na de 0-1.
Lullig voor Vermaelen trouwens. Het leek wel of ie beroerder ging spelen nadat 410 z'n naam begon te scanderen. (Eigen goal was gewoon stomme pech natuurlijk)

Maduro moet maar effe gaan uitrusten en Urby was deze pot ook bagger. Ik hou m'n hart vast als Gabri en Stam geblesseerd of geschorst zijn in de belangrijke wedstrijden...


Pfff, en dan dat gezéik op het werk van 'grappige' collega's... :pukey:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:26 am

Voetske schreef:
Henk de Gier schreef:
joey schreef: Ha, Voetske is terug! Toch nog iets positiefs vanavond. En natuurlijk nu er iets te mopperen valt! :D :xyxthumbs:
ik durf te wedden dat als Ajax met flitsend voetbal had gewonnen we Voetske nog niet terug hadden gezien. Voetske wachtte tot het moment waarop hij weer lekker kon azijnzeiken en de grote pessimist kan uithangen.
Ben altijd aanwezig geweest, en jouw gezeik kan ik missen als kiespijn ...
misschien aanwezig, maar als Ajax had gewonnen had jij niet gepost. En 'mijn gezeik'? Ik pis geen azijn beste Voetske.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do aug 24, 2006 9:27 am

Henk de Gier schreef:nee, jij bent niet lichtgeraakt als Ooijer na 8 1/2 jaar weg wil bij die "o zo gezellige familie" :pukey:
Sjees man, ga je uitkuren op je vrouw ofzo.
Maar ga lekker off topic door, als je je daardoor beter voelt :sleepey:

Ik neem de schuld van het verlies van gisteren wel op me :bis:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:29 am

Baseman schreef:
Henk de Gier schreef:nee, jij bent niet lichtgeraakt als Ooijer na 8 1/2 jaar weg wil bij die "o zo gezellige familie" :pukey:
Sjees man, ga je uitkuren op je vrouw ofzo.
Maar ga lekker off topic door, als je je daardoor beter voelt :sleepey:

Ik neem de schuld van het verlies van gisteren wel op me :bis:
je moet gewoon met je schijtlol naar het PN rotten, lopen zieken na een nederlaag van Ajax is niet echt netjes tegenover je gastheren hier he :pukey:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 24, 2006 9:30 am

Henk de Gier schreef:
Voetske schreef:
Henk de Gier schreef: ik durf te wedden dat als Ajax met flitsend voetbal had gewonnen we Voetske nog niet terug hadden gezien. Voetske wachtte tot het moment waarop hij weer lekker kon azijnzeiken en de grote pessimist kan uithangen.
Ben altijd aanwezig geweest, en jouw gezeik kan ik missen als kiespijn ...
misschien aanwezig, maar als Ajax had gewonnen had jij niet gepost. En 'mijn gezeik'? Ik pis geen azijn beste Voetske.
Dus jij weet hoe ik in elkaar zit, flikker toch op man ..

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:31 am

nog een paar weken Voetske, en dan kan je je gif en je frustraties weer uiten zonder dat ik je er op aanspreek, zuurpruim.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
J.C.
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 5:04 pm

Bericht door J.C. » do aug 24, 2006 9:31 am

Henk de Gier schreef:
Voetske schreef:
Henk de Gier schreef: ik durf te wedden dat als Ajax met flitsend voetbal had gewonnen we Voetske nog niet terug hadden gezien. Voetske wachtte tot het moment waarop hij weer lekker kon azijnzeiken en de grote pessimist kan uithangen.
Ben altijd aanwezig geweest, en jouw gezeik kan ik missen als kiespijn ...
misschien aanwezig, maar als Ajax had gewonnen had jij niet gepost. En 'mijn gezeik'? Ik pis geen azijn beste Voetske.
Waar haal jij al die wijsheid toch vandaan?? :confused:
Of ben je gewoon op zoek naar je volgende ruzie? :pukey:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:33 am

die wijsheid haal ik uit Voetske's postings :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 24, 2006 9:34 am

JC schreef:
Henk de Gier schreef:
Voetske schreef: Ben altijd aanwezig geweest, en jouw gezeik kan ik missen als kiespijn ...
misschien aanwezig, maar als Ajax had gewonnen had jij niet gepost. En 'mijn gezeik'? Ik pis geen azijn beste Voetske.


Waar haal jij al die wijsheid toch vandaan?? :confused:
Of ben je gewoon op zoek naar je volgende ruzie? :pukey:
Doe net als ik JC en kijk een tijdje op dit forum zonder te posten, je zult zien wie er constant op het ruzie-randje loopt ...
Laatst gewijzigd door 999 op do aug 24, 2006 9:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 24, 2006 9:34 am

Ophouden! :furious3:

On-topic!
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do aug 24, 2006 9:34 am

De aandacht werd net zo lekker afgeleid van die baggerwedstrijd van gisteravond. :hypocrite:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 24, 2006 9:38 am

Maartoe schreef:De aandacht werd net zo lekker afgeleid van die baggerwedstrijd van gisteravond. :hypocrite:

:D :xyxthumbs:

Ik vond de eerste helft best aardig, maar in de tweede helft bleek het zelfvertrouwen broos. Dood- en doodzonde.

Toch ben ik optimistisch over de toekomst. Na de wedstrijd zei Stam: wat Urby deed, kon niet. Maar Vermaelen gaf hij een aai over zijn hoofd. Die dingen gebeurden vorig jaar niet. De lat ligt hoger.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Bericht door Raymond » do aug 24, 2006 9:40 am

joey schreef:
Maartoe schreef:De aandacht werd net zo lekker afgeleid van die baggerwedstrijd van gisteravond. :hypocrite:

:D :xyxthumbs:

Ik vond de eerste helft best aardig, maar in de tweede helft bleek het zelfvertrouwen broos. Dood- en doodzonde.

Toch ben ik optimistisch over de toekomst. Na de wedstrijd zei Stam: wat Urby deed, kon niet. Maar Vermaelen gaf hij een aai over zijn hoofd. Die dingen gebeurden vorig jaar niet. De lat ligt hoger.
Natuurlijk gebeurde dat vorig jaar niet, Jaap was immers nog in Milaan. :hypocrite:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do aug 24, 2006 9:40 am

Ik ben er nog steeds kapot van in ieder geval. Dit is ook gelijk een voorbode, hoor. Het middenveld is vele malen te licht. Dat Maduro er uit moest stond als een paal boven water, maar het probleem was een vervanger vinden.

Urby maakte kinderlijke fouten en die worden op dit niveau afgestraft. Ik heb me echt lopen verbazen over deze fouten, trouwens.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:40 am

joey schreef:Maar Vermaelen gaf hij een aai over zijn hoofd.
lijkt me logisch, die jongen zal er heel slecht van geslapen hebben. Maar het was een ongelukje, pure pech. Iedere verdediger zou de bal zo geblokt hebben, en in 999 van de 1000 gevallen gaat het goed, Vermaelen had de pure pech dat hij die 1 op 1000 raakte, en de bal achter Stekelenburg deponeerde.

Ik neem Vermaelen niks kwalijk.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 24, 2006 9:40 am

Tyfus.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Bericht door Raymond » do aug 24, 2006 9:42 am

Cholera.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do aug 24, 2006 9:43 am

Ik had gisteren een dubbel gevoel. Uiteraard baal ik als een stekker van de uitschakeling maar in de eerste helft zag ik eindelijk weer eens een aantal combinaties. Het was allemaal niet briljant maar je kon zien dat er ergens op is getraind. Als de afwerking beter was geweest had er niets aan de hand geweest.

Vervolgens krijg je door individuele fouten twee doelpunten om de oren en is het voorbij. De paniek sloeg toe en er werd niet meer gevoetbald waardoor na de 2e goal eigenlijk meteen duidelijk was dat we het niet meer gingen redden.

Al met al ben ik sinds tijden niet meer zo zuur geweest over een nederlaag maar heb ik ook weer wat voetbal gezien wat me hoopvol stemt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 24, 2006 9:44 am

Henk de Gier schreef:lijkt me logisch, die jongen zal er heel slecht van geslapen hebben. Maar het was een ongelukje, pure pech. Iedere verdediger zou de bal zo geblokt hebben, en in 999 van de 1000 gevallen gaat het goed, Vermaelen had de pure pech dat hij die 1 op 1000 raakte, en de bal achter Stekelenburg deponeerde.

Ik neem Vermaelen niks kwalijk.
Die jongen ging huilend het veld af. Goed teken, hij voelt zich verantwoordelijk. Thomas komt er wel. :xyxthumbs:
Ons middenveld is niet te licht, tenminste niet voor deze wedstrijd. Daar lag het niet aan. De spelers raakten in paniek.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do aug 24, 2006 9:45 am

Henk de Gier schreef:
joey schreef:Maar Vermaelen gaf hij een aai over zijn hoofd.
lijkt me logisch, die jongen zal er heel slecht van geslapen hebben. Maar het was een ongelukje, pure pech. Iedere verdediger zou de bal zo geblokt hebben, en in 999 van de 1000 gevallen gaat het goed, Vermaelen had de pure pech dat hij die 1 op 1000 raakte, en de bal achter Stekelenburg deponeerde.

Ik neem Vermaelen niks kwalijk.
Nog even over die 2e goal. Had Stekelenburg die bal niet op zijn sloffen kunnen halen? Het was nou niet bepaald zo dat hij strak de kruising in vloog. Ik heb het niet meer teruggezien maar die bal was zo lang onderweg dat ik het idee had dat hij daar nog wel bij had moeten kunnen.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:45 am

joey schreef:
Henk de Gier schreef:lijkt me logisch, die jongen zal er heel slecht van geslapen hebben. Maar het was een ongelukje, pure pech. Iedere verdediger zou de bal zo geblokt hebben, en in 999 van de 1000 gevallen gaat het goed, Vermaelen had de pure pech dat hij die 1 op 1000 raakte, en de bal achter Stekelenburg deponeerde.

Ik neem Vermaelen niks kwalijk.
Die jongen ging huilend het veld af. Goed teken, hij voelt zich verantwoordelijk. Thomas komt er wel. :xyxthumbs:
Ons middenveld is niet te licht, tenminste niet voor deze wedstrijd. Daar lag het niet aan. De spelers raakten in paniek.
ik heb niet gezien dat hij huilend het veld af ging, ik had mijn vinger al op de standby knop van de tv en tijdens het laatste fluitsignaal heb ik die ingedrukt. Zo ziek was (en ben) ik van de nederlaag.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Bericht door Raymond » do aug 24, 2006 9:46 am

Marillion schreef:
Henk de Gier schreef:
joey schreef:Maar Vermaelen gaf hij een aai over zijn hoofd.
lijkt me logisch, die jongen zal er heel slecht van geslapen hebben. Maar het was een ongelukje, pure pech. Iedere verdediger zou de bal zo geblokt hebben, en in 999 van de 1000 gevallen gaat het goed, Vermaelen had de pure pech dat hij die 1 op 1000 raakte, en de bal achter Stekelenburg deponeerde.

Ik neem Vermaelen niks kwalijk.
Nog even over die 2e goal. Had Stekelenburg die bal niet op zijn sloffen kunnen halen? Het was nou niet bepaald zo dat hij strak de kruising in vloog. Ik heb het niet meer teruggezien maar die bal was zo lang onderweg dat ik het idee had dat hij daar nog wel bij had moeten kunnen.
Met een keeper die op de vreemdste momenten de bal wil wegstompen en een hoogst onzekere uitstraling heeft, zou ik als verdediger ook gewoon ingrijpen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 24, 2006 9:47 am

joey schreef:
Die jongen ging huilend het veld af. Goed teken, hij voelt zich verantwoordelijk. Thomas komt er wel. :xyxthumbs:
Ons middenveld is niet te licht, tenminste niet voor deze wedstrijd. Daar lag het niet aan. De spelers raakten in paniek.
Die eigen goal komt ook op het conto van Stekeleburg, 2 spelers in het midden en hij komt bij die voorzet ( over de grond ) uit.

Plaats reactie