Amsterdam Tournament

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo aug 06, 2006 9:25 am

LouisXIV & co schreef:Woensdag komt gewoon te vroeg. Anoniem jaartje in UEFA-cup spelen en ondertussen gewoon kampioen worden. Dat is het scenario dit jaar. Wen er vast maar aan. Want Louis heeft altijd gelijk.
We'll see Louis...we'll see..., maar ook ik vrees met grooote vreze... :nailbite:

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo aug 06, 2006 9:48 am

LouisXIV & co schreef:Woensdag komt gewoon te vroeg. Anoniem jaartje in UEFA-cup spelen en ondertussen gewoon kampioen worden. Dat is het scenario dit jaar. Wen er vast maar aan. Want Louis heeft altijd gelijk.
Kan je dan voortaan gewoon je mond houden. Op deze manier is er natuurlijk niks meer aan.

;)
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » zo aug 06, 2006 10:24 am

Deli schreef:Wat ik gezien heb vandaag stemde me niet vrolijk. Daarbij staat dit toernooi (samen met de Johan Cruijff schaal) nu definitief op de NOT DONE lijst....

Nooit meer.....
Daar ben ik al een paar jaartjes achter. Dit jaar was echter wel een dieptepunt. :pukey:

Gebruikersavatar
Rob de Wit
Berichten: 251
Lid geworden op: di dec 20, 2005 10:28 am
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Rob de Wit » zo aug 06, 2006 11:10 am

Het was inderdaad niet best ik begrijp wel dat het wat minder was aangezien de vele wissels en de opstelling met het oog op Kopenhagen. Alleen bepaalde spelers blijven individueel echt achter (met name de vleugels).

Wat ik wel positief vind is HtC echt met Maduro bezig is (althans dat werd gisteren op tv gezegd en ik zag ze ook voor de wedstrijd met elkaar in de weer) deze weer op de rails te krijgen. Ben benieuwd of er na eventuele verkopen (Charisteas en Grygera) nog mensen bijkomen. Als zou ik niet zo snel geschikte vleugenspelers weten ook de LB blijft zoals vaker gezegd een zorgenkindje (hoewel Schilder gisteren redelijk speelde)

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » zo aug 06, 2006 11:25 am

"Louis heeft altijd gelijk" ik voel weer een weddenschap aankomen, en al weet ik dat ik al mijn weddenschappen heb verloren zet ik een fust/krat bier in, Ajax haalt de champions league en zo niet reikt het tot de kwart finales van de UEFA-cup, het wordt een prachtig seizoen! :cheer: :kjh: :cheer:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo aug 06, 2006 12:20 pm

joey schreef: De vraag blijft, is Sneijder al die aanpassingen waard?
Volgens de man die erover gaat wél!

"Ik werd aangenaam verrast door zijn kracht en dynamiek", zegt de Amsterdammer over zijn pupil in De Telegraaf. "Zeker omdat hij nog weinig heeft getraind. Aan Wesley gaan we dit seizoen nog veel plezier beleven."

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo aug 06, 2006 12:41 pm

Henk de Gier schreef:weet jij zo'n speler Wimpey, die ook echt haalbaar is?
Een club als Ajax moet inventief zijn, Henk. Stam en Gabri zijn op slinkse wijze binnengehaald, hopelijk volgen anderen.

Denk aan Geremi, die is bij Chelsea zo ongeveer 8e keus. Voor Ajax zou hij een directe versterking zijn. Probeer 'm te huren. En er lopen bij zoveel europese grote clubs spelers rond die amper aan bod komen. Daar moet Ajax m.i. 'bovenop' zitten.

Je kunt ook een bak geld investeren in écht goede jonge spelers voor die plek. Fernandes van Benfica of mijn favoriet Rolfes van Leverkusen. Investering verdien je op termijn dubbel en dwars terug.

Minder goed is bijv. Jermaine Jones van Frankfurt. Voetballend en stylistisch zo-zo, maar een verdomd goede aanjager en balafpakker.

Zo zijn er zoveel. Ajax had m.i. actiever moeten zijn v.w.b. een dergelijke speler.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo aug 06, 2006 12:43 pm

Ajax kan echt geen spelers van Benfica of Leverkusen weghalen. Fernandes kost trouwens 10 miljoen pond. Portsmouth had 'm bijna binnen, maar ze vertrouwen z'n fysieke gesteldheid (nog) niet.

Ajax, PSV en Feyenoord zijn hartstikke blut. Sowieso zakt de Eredivisie heel snel, heel ver weg. Ajax doet het in de broek voor FC Kopenhagen. Kom op zeg!

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo aug 06, 2006 12:46 pm

Steef schreef:Ajax kan echt geen spelers van Benfica of Leverkusen weghalen.
Wel van Milan en Barca. Die vlieger gaat dus niet per definitie op.

Een zak met geld meenemen wil nogal eens helpen. Al krijg je Rolfes als Ajax zijnde waarschijnlijk idd niet.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo aug 06, 2006 12:47 pm

Speler van Barca? Gabri was gewoon werkloos hoor.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » zo aug 06, 2006 12:51 pm

Geremi is zeker een interessante naam, maar is zijn salaris geen probleem? Volgens mij is dat tegen de 2.5 miljoen per jaar.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo aug 06, 2006 12:57 pm

Een speler van Chelsea huren? :scared:

IS dat niet vloeken in de kerk?

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Bericht door Deli » zo aug 06, 2006 1:17 pm

343 schreef:
Deli schreef:Wat ik gezien heb vandaag stemde me niet vrolijk. Daarbij staat dit toernooi (samen met de Johan Cruijff schaal) nu definitief op de NOT DONE lijst....

Nooit meer.....
Daar ben ik al een paar jaartjes achter. Dit jaar was echter wel een dieptepunt. :pukey:
Goed, ik wellicht ook...maar ik wilde ze dit jaar gewoon zien spelen.
Zowel het spel (Rosales, Perez, Rosenberg en Lindenbergh waren echt een DRAMA) als het sfeertje waren verschrikkelijk.

KJH man of the match...zelfs in een slecht geregisseerde film zie je zulke dingen niet gebeuren.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Gebruikersavatar
Rob de Wit
Berichten: 251
Lid geworden op: di dec 20, 2005 10:28 am
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Rob de Wit » zo aug 06, 2006 3:29 pm

Steef, dit moeten toch gouden tijden voor jou zijn jij hebt een hele lijst met spelers die nu geen absolute top zijn. Dat betekend ook nog geen top prijzen. Dan moeten AJAX, Fey en PSV jou toch helemaal plat bellen?

Zou jij bijvoorbeeld in Z-Amerika geen goede vleugelspeler weten voor AJAX of een goede middenvelder? Ik kan me toch niet voorstellen dat als jij betaalbare en potentiële spelers aanbiedt bij de top 3 dat ze je stelselmatig negeren?

Is geen verwijt of aanval of iets dergelijks, pure nieuwsgierigheid.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo aug 06, 2006 3:38 pm

De meest interessante jongens zijn nu wel weg. Augustus is toch vaak de maand van de mis- en noodaankopen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo aug 06, 2006 3:50 pm

343 schreef:Daar ben ik al een paar jaartjes achter. Dit jaar was echter wel een dieptepunt. :pukey:
Zeg dat wel. Wat een aanfluiting. :X

Ajax valt moeilijk te beoordelen, al ben ik het met Louis eens dat het woensdag moeilijk gaat worden. Ten Cate wil Ajax naar voren laten spelen. Na al die jaren reactievoetbal hinken de spelers op twee gedachten. Het team heeft meer trainingen nodig.

Stekelenburg stond weer te pitten. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo aug 06, 2006 3:53 pm

Versterkte selectie, topcoach...in China vol verwachting CCTV te volgen, krijgen we deze aanfluiting te zien :sad:
I think I lost my fucking headache

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo aug 06, 2006 3:54 pm

Steef schreef: Ajax, PSV en Feyenoord zijn hartstikke blut. Sowieso zakt de Eredivisie heel snel, heel ver weg. Ajax doet het in de broek voor FC Kopenhagen. Kom op zeg!
Dit schreeuw je nu al een aantal dagen, maar waarop is dit eigenlijk gebasseerd? Is het Nederlandse voetbal nu echt zoveel slechter dan 6, 7 of 8 jaar geleden? Daar geloof ik helemaal niets van. Ik heb juist het idee dat het weer wat beter gaat ten opzichte van een aantal jaar geleden.
***

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo aug 06, 2006 3:55 pm

Porto ook gezien, Luuk? :hypocrite:

Over aanfluiting gesproken.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo aug 06, 2006 3:57 pm

Heeft er niks mee te maken natuurlijk. Ajax presenteert zich aan het eigen publiek
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo aug 06, 2006 4:00 pm

Jazeker, met een fantasieopsteling. Alles draait om woensdag.

Ik hecht geen waarde aan vriendschappelijk voetbal in het algemeen, en aan dat van dit AT in het bijzonder.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo aug 06, 2006 4:02 pm

Vriendschappelijk of echt: Rosenberg blijft een prutser. :D

Lionel
Berichten: 47511
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo aug 06, 2006 4:02 pm

Scherrer schreef:
Steef schreef: Ajax, PSV en Feyenoord zijn hartstikke blut. Sowieso zakt de Eredivisie heel snel, heel ver weg. Ajax doet het in de broek voor FC Kopenhagen. Kom op zeg!
Dit schreeuw je nu al een aantal dagen, maar waarop is dit eigenlijk gebasseerd? Is het Nederlandse voetbal nu echt zoveel slechter dan 6, 7 of 8 jaar geleden? Daar geloof ik helemaal niets van. Ik heb juist het idee dat het weer wat beter gaat ten opzichte van een aantal jaar geleden.
Ik vind het ook triest dat we bang zijn voor Kopenhagen. Kom op zeg. Oprollen die gasten.

En Ajax kan idd geen basisspeler van Benfica of Leverkusen wegkopen! Stam is een Nederlander, had Nesta maar geprobeerd zou ik zeggen. En Gabri is een reserve die transfervrij was en een paar jaar heeft samengewerkt met HtC. Had Deco maar geprobeerd ;)
IK GELOOF!!!!!!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo aug 06, 2006 4:06 pm

Rishi schreef:
Scherrer schreef:
Steef schreef: Ajax, PSV en Feyenoord zijn hartstikke blut. Sowieso zakt de Eredivisie heel snel, heel ver weg. Ajax doet het in de broek voor FC Kopenhagen. Kom op zeg!
Dit schreeuw je nu al een aantal dagen, maar waarop is dit eigenlijk gebasseerd? Is het Nederlandse voetbal nu echt zoveel slechter dan 6, 7 of 8 jaar geleden? Daar geloof ik helemaal niets van. Ik heb juist het idee dat het weer wat beter gaat ten opzichte van een aantal jaar geleden.
Ik vind het ook triest dat we bang zijn voor Kopenhagen. Kom op zeg. Oprollen die gasten.
Vijf jaar geleden waren we er inderdaad niet bang voor. Dat we er toen wel gewoon uit vlogen tegen dat team is bijzaak.

Het Nederlandse voetbal is de laatste 8 jaar echt niet zoveel minder geworden.
***

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo aug 06, 2006 5:36 pm

Gisteren was op zich zo slecht nog niet, wetende met welk elftal we stonden te ballen. Ajax B tegen ManU B was best aardig. Dat we terecht hebben verloren (volgens VI) ben ik het dan ook niet eens. Behalve 3 vrije trappen van Giggs (waarvan de laatste volgens mij niet 100% over de lijn was) was ManU niet gevaarlijker dan Ajax. Allebei een paar halve kansen, allebei periodes met overwicht en als Huntelaar gewoon die penalty maakt dan win je die pot.

1 zorgelijk puntje, de invalbeurt van Roger, wat was die slecht zeg! Ik gooi het nog maar even op het ontbreken van ritme na z'n blessure, maar dat was niet best.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie