Ajax-Feyenoord

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr apr 21, 2006 6:25 pm

Steef schreef:Moeten beelden van zijn. Dat moet gewoon. Die camera's draaien niet voor niks. Als ze al Paauwe kunnen vinden in een strafschopgebied met Boukhari, dan dit helemaal.
Steefje, ik zie ook geen beelden van het doorhalen/natrappen van Gyan in de samenvatting ?.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr apr 21, 2006 6:26 pm

Nee, het moment zit ook daar niet in. Er volgden wel meer belangrijke momenten op dat moment. Je ziet alleen een klein stukje van Kuyt sterven achter Paauwe.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr apr 21, 2006 6:26 pm

Jesse schreef:
Steef schreef: Was niet lachwekkend. Boukhari haakte Kuyt. Zat er op 30 meter vandaan en zag het overduidelijk.
Volgens mij heeft Tele2 dit ook niet uitgezonden, hoor. En Talpa haalt volgens mij zijn beelden rechtstreeks van Tele2.
Is niet door Tele2 uitgezonden.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr apr 21, 2006 6:27 pm

Tele2 hoort ook in het complot.

:hypocrite:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr apr 21, 2006 6:27 pm

Zou de Mol dan toch Feyenoorder zijn.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr apr 21, 2006 6:29 pm

Het wordt tijd voor clubkanalen. Langzaamaan sijpelt dat nu dan eindelijk door.
Nog meer debiele zenders?

Je wordt toch misselijk van dat soort uizendingen, kritiek is verboden, manipulatie is troef.

Jaren geleden had Ajax een programma op SBS6 of Veronica of RTL-5 met ... Kooijmans. Het is misschien één keer leuk, je kijkt misschien nog één keer naar een leuke samenvatting maar meer hoeft echt niet. Voetballers zijn geen praters, zeggen weinig zinnigs en live volgen van het oppompen van de wedstrijdbal hoef ik niet te zien.

Er zullen ongetwijfeld supporters zijn die de hele dag naar Ajax-tv of feyenoord-tv kunnen kijken, maar zij zullen een permanente diavoorstelling van hun club ook wel leuk vinden. Supporters dienen serieus genomen te worden, stemvee is er al genoeg.

Ik zie het al voor me wat feyenoord-tv van gisteren gemaakt zou hebben. Snijden als bahia de bal vasthoudt en alleen de scene laten zien als hij de bal weggooit. Zes keer Pienaar met bijbehorend commentaar, geen beelden van bosschaart, geen beelden van paauwe enz.

Laat me (nog) niet tot het dementerende deel van Rotterdam behoren!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

wizard_w
Berichten: 517
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:25 pm

Bericht door wizard_w » vr apr 21, 2006 6:30 pm

Steef doe niet zo kinderachtig,,,,je cluppie heeft gewoon een best pak slaag gekregen...leer er mee leven en wen er aan zou ik zeggen

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr apr 21, 2006 7:10 pm

Steef schreef:
Jinne schreef:
Steef schreef:Nee, Haverkort is VAN Ajax (geweest).

En hoe durft die mongoloide Belg op dit forum dat worstelen van Vermaelen een schwalbe te noemen van Kuyt?
Ik me niet voorstellen dat ie het over dat moment had, maar meer over die lachwekkende (ook volgens KJ en Nourdin :D) duik daarna. Dat andere moment met Vermaelen is een typisch corner duel, waarvoor haast nooit gefloten wordt. Ook daar gaat Kuyt wel makkelijk liggen.
Was niet lachwekkend. Boukhari haakte Kuyt. Zat er op 30 meter vandaan en zag het overduidelijk.
Haken is geen rood hoor!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr apr 21, 2006 7:16 pm


Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr apr 21, 2006 7:37 pm

Zlatan Son of God schreef:
Steef schreef:
Jinne schreef: Ik me niet voorstellen dat ie het over dat moment had, maar meer over die lachwekkende (ook volgens KJ en Nourdin :D) duik daarna. Dat andere moment met Vermaelen is een typisch corner duel, waarvoor haast nooit gefloten wordt. Ook daar gaat Kuyt wel makkelijk liggen.
Was niet lachwekkend. Boukhari haakte Kuyt. Zat er op 30 meter vandaan en zag het overduidelijk.
Haken is geen rood hoor!
Zeg ik ook nergens. Maar hij deed t wel.

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » vr apr 21, 2006 9:43 pm

Aaahhh, nog steeds heerlijk aan het nagenieten van gisteravond ... :worshippy: :worshippy:

Rode kaarten, gele kaarten, "kusjes" ... Who cares ...

Zondag zien we wel weer ... :smile-ajax:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr apr 21, 2006 10:05 pm

Fenerbahçe schreef:Rode kaarten, gele kaarten, "kusjes" ... Who cares ...

Meesterlijke reactie van KJH, wij lagen dubbel. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » vr apr 21, 2006 11:30 pm

Steef, chill dude. Het is maar een spelletje!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » vr apr 21, 2006 11:42 pm

Dat je hebt verloren.... :D :blub:
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za apr 22, 2006 12:11 am

joey schreef:Ik geniet er zeker van! :cheer:

Maar....we moeten realistisch blijven. Een resultaat als dat van gisteren geeft een vertekend beeld. Er zal een hoop moeten veranderen wil Ajax een goed niveau kunnen halen. Het spel blijft zeer matig.

Gelukkig hebben we MVG. Die laat zich geen zand in de ogen strooien. Hopelijk. :eusa_pray:
Ik begin te twijfelen. Zie het geval Boukhari (en misschien ook het geval Blind :sad: ).
Jesse schreef:En waarom werd Maduro gewisseld voor Pienaar?
Ik denk gewoon omdat Blind aanvallender wilde gaan spelen. Dus dan zet je er maar een aanvallende speler in voor een verdedigende. :hypocrite:

Balen trouwens van die gasten in de kroeg, Jesse. Ik weet wat voor effect dat soort klootzakken op een lekkere pot voetbal kunnen hebben.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 12:14 am

Thomvak425 schreef:Dat je hebt verloren.... :D :blub:
Het is pas rust.

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » za apr 22, 2006 12:32 am

Game set and match volgens mij Steef. Chang tegen Lendl op Roland Garros, dat win je nooit :headbang:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za apr 22, 2006 2:11 am

Voetske schreef:Gut o gut de lulhannes krijgt z'n zin niet, lult er van alles en nog wat bijelkaar, zit overtredingkjes aan voor het AFZAGEN van benen, ziet natrappen van Boukharie die er niet is en wat ie wel moet zien, slaande beweging Paauwe vindt ie theater van Boukharie, ga je lijstje nog maar eens een keer natellen. 0 ..
Hij heeft het nergens over rood voor Galasek gehad, Voetske. Jullie lullen af en toe langs elkaar heen.

Hij zegt ook dat Paauwe er op z'n minst geel voor moet krijgen. Maar vind jij het geen ietwat smerig gedrag van Boukhari? Ik houd er ook niet van hoor.

Verder moet Bosschaart een forse boete krijgen en heel wat potjes geschorst worden. Make an example out of him.
elliquido schreef:jongens,
deze mooie topic wordt weer verziekt door details van de fantast en kkk steef
:nooo:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za apr 22, 2006 7:52 am

Thomas schreef:
Voetske schreef:Gut o gut de lulhannes krijgt z'n zin niet, lult er van alles en nog wat bijelkaar, zit overtredingkjes aan voor het AFZAGEN van benen, ziet natrappen van Boukharie die er niet is en wat ie wel moet zien, slaande beweging Paauwe vindt ie theater van Boukharie, ga je lijstje nog maar eens een keer natellen. 0 ..
Hij heeft het nergens over rood voor Galasek gehad, Voetske. Jullie lullen af en toe langs elkaar heen.

Hij zegt ook dat Paauwe er op z'n minst geel voor moet krijgen. Maar vind jij het geen ietwat smerig gedrag van Boukhari? Ik houd er ook niet van hoor.

Verder moet Bosschaart een forse boete krijgen en heel wat potjes geschorst worden. Make an example out of him.
elliquido schreef:jongens,
deze mooie topic wordt weer verziekt door details van de fantast en kkk steef
:nooo:
Vind het wel goed zo, Steef heeft het over het AFZAGEN van benen door Galasek, blijft vervolgens een beetje vaag dan wat voor sanctie daar op moet staan.Hij zat er met z'n neus op en heeft alles gezien.Bekijk je de beelden valt die overtreding van Galasek best mee, ergo Galasek gaat wel degelijk voor de bal.Maar nee, Steef blijft het een gele kaart vinden.

Wat Boukharie voelt van die tik is moeilijk te zien, maar laat Steef dan ook eens 1214124 pagina's besteden aan het theater-gedrag van Kuyt of het doorhalen/natrappen van Gyan.Daar hoor je hem niet over, het gaat bij Steef alleen maar over wat AJAX spelers verkeerd doen.

Verder is het ook nog eens zo krom als wat, komt het Steef uit dan weet ie het zeker en zit ie plotseling met z'n neus er bovenop, komt het Steef niet uit doet TELE2 het ineens niet meer bij hem.

Tuurlijk zegt Steef dat Paauwe geel moet krijgen, dat komt hem beter uit.Terwijl de overtreding van Paauwe gewoon rood is, EEN SLAANDE BEWEGING HOEFT NIET EENS RAAK TE ZIJN.

Raar is ook dat ie Boukharie een matennaaier vind maar hier bijna 21352532 pagina's bezig is om AJAX spelers gele kaarten aan te naaien.Zodadelijk stuurt ie weer een foto/video naar zichzelf eeeeeh HB toe.

Steef lult veel, maar alleen over wat hem het beste uitkomt.

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » za apr 22, 2006 10:11 am

Henk de Gier schreef:
Thomvak425 schreef:
Steef schreef:Maandag kan je 'm kopen Thom.
Bij Ajax geven ze niet een dvd uit na een overwinning op Feijenoord. Da's ondanks dit seizoen niet zo heel speciaal. Ik wou alleen de wedstrijd opnemen op mijn dvdrecorder, hoef alleen de goals nog eens te zien. Vandaar: izijn ze ergens online?
goals komen daags na de wedstrijd altijd online op ultrasuid.com
:xyxthumbs: Thanks! Heb inmiddels het hele programma gezien via een link here.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » za apr 22, 2006 10:37 am

Voetske schreef:
Vind het wel goed zo, Steef heeft het over het AFZAGEN van benen door Galasek, blijft vervolgens een beetje vaag dan wat voor sanctie daar op moet staan.Hij zat er met z'n neus op en heeft alles gezien.Bekijk je de beelden valt die overtreding van Galasek best mee, ergo Galasek gaat wel degelijk voor de bal.Maar nee, Steef blijft het een gele kaart vinden.

Wat Boukharie voelt van die tik is moeilijk te zien, maar laat Steef dan ook eens 1214124 pagina's besteden aan het theater-gedrag van Kuyt of het doorhalen/natrappen van Gyan.Daar hoor je hem niet over, het gaat bij Steef alleen maar over wat AJAX spelers verkeerd doen.
Het geval Boukhari moeilijk te zien? Hmmm....
Voetske schreef:Zie nu Paauwe en Boukharie, DIEP ROOD.Eerst wurgt ie Boukharie bijna, daarna geeft ie hem een achterwaarste tik op zijn gezicht.
Iets met een pot en een ketel als je het mij vraagt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za apr 22, 2006 10:41 am

Marillion schreef:
Voetske schreef:
Vind het wel goed zo, Steef heeft het over het AFZAGEN van benen door Galasek, blijft vervolgens een beetje vaag dan wat voor sanctie daar op moet staan.Hij zat er met z'n neus op en heeft alles gezien.Bekijk je de beelden valt die overtreding van Galasek best mee, ergo Galasek gaat wel degelijk voor de bal.Maar nee, Steef blijft het een gele kaart vinden.

Wat Boukharie voelt van die tik is moeilijk te zien, maar laat Steef dan ook eens 1214124 pagina's besteden aan het theater-gedrag van Kuyt of het doorhalen/natrappen van Gyan.Daar hoor je hem niet over, het gaat bij Steef alleen maar over wat AJAX spelers verkeerd doen.
Het geval Boukhari moeilijk te zien? Hmmm....
Voetske schreef:Zie nu Paauwe en Boukharie, DIEP ROOD.Eerst wurgt ie Boukharie bijna, daarna geeft ie hem een achterwaarste tik op zijn gezicht.
Iets met een pot en een ketel als je het mij vraagt.
Nu, je bedoelt KJH en Dingsdag, dat was in een duel, volgens mij was er tussen Boukharie en Paauwe geen duel gaande, maar dat zal ik wel weer niet goed zien.

Maar tis mooi zo, je kunt hierover aan de gang blijven.

Ajax - Feyenoord 3- 0, en dat is wat Steef helemaal niet verwacht had, tja de druiven zijn zuur, nu maar hopen dat Zondag zo rond een uur of 14.15 de druiven bitter zijn.
Laatst gewijzigd door 999 op za apr 22, 2006 10:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 22, 2006 10:45 am

Thomas schreef:Ik begin te twijfelen. Zie het geval Boukhari (en misschien ook het geval Blind :sad: ).
Lees dat stukje van het AD nou eens, Thomas. Wat staat daar precies? "Mogelijk is de clubleiding aan het twijfelen geslagen." Hoe bedoel je uit je duim zuigen?!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za apr 22, 2006 11:09 am

En John de Mol heeft de eindredacteur van de wedstrijden instructies gegeven welke beelden uit wedstrijden van ajax wel en welke niet mogen worden uitgezonden...zoiets Steef? :nooo:
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za apr 22, 2006 11:14 am

Net de wedstrijd nog even teruggezien en wat was dat lekker :yes:

Kuyt was echt zielig bezig met valpartijen, doorspelen terwijl Boukhari lag etc

De teamspirit van AJAX viel me erg positief op met een KJH als inspirator.

Plaats reactie