Inter-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Inter Ajax

[Voetske] Inter wint in een voorspelbare wedstrijd, Ajax maakt geen schijn van kans [/Voetske]
13
21%
[RGB] Inter wint nipt door een goal in de slotfase, net als Ajax denkt dat er iets te halen valt [RGB]
17
28%
[Rishi (stoned)] Een miraculeus gelijkspel waardoor de klap van de uitschakeling niet al te hard aankomt [/Rishi (stoned)]
5
8%
[Neefkens] We maken lasagna van die spaghettivreters. Laat maar komen dat Barcelona in de kwartfinale! [/Neefkens]
26
43%
 
Totaal aantal stemmen: 61

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 14, 2006 3:13 pm

Dan moet hij wel ruimte krijgen. Tegen PSV toonde hij opnieuw zijn zwakke balaanname, tegen een compacte verdediging speelt hij niets klaar.

De vorige wedstrijd lag er meer ruimte op rechts.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 3:14 pm

Ik vind Inter verre van een compacte defensie hebben.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 14, 2006 3:20 pm

OK, laten we een strijdplan maken. Danny kan dat tenslotte niet alleen. Wie op Cruz? Wie op Adriano? Wie op Veron? Spelen we 4-3-3 of 4-4-2? Urby linkshalf?
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 3:26 pm

Rosales laten vallen en met Urby, Juanfran en Boukhari spelen. :yes:

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » di mar 14, 2006 3:27 pm

Zelfde opstelling als tegen PSV, denk ik. Niet ideaal, maar wel een elftal met een beetje vertrouwen.

MR_AFCA
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 14, 2006 12:09 pm

Bericht door MR_AFCA » di mar 14, 2006 3:28 pm

niemand weet dus hoeveel ajax supporters er zitten in dat lege stadion. ik hoop echt dat het rond de 5 duizend zijn, is dat klote stadion van ons en kunnen we laten zien dat wij trouwe supporters hebben die ajax volgen door europa. 1-2 vanavond twee keer huntelaar.

de mafia is bang voor ajax amsterdammmmmmmmmm[/b]

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mar 14, 2006 3:29 pm

Steef schreef:Rosales laten vallen en met Urby, Juanfran en Boukhari spelen. :yes:
Wat een baggerselectie hebben we toch. :sad:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 3:30 pm

Hoezo leeg stadion? Inter mag weer fans toelaten hoor. En voor de rest: ajax.netwerk.to :xyxthumbs:

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » di mar 14, 2006 3:37 pm

MR_AFCA schreef:niemand weet dus hoeveel ajax supporters er zitten in dat lege stadion. ik hoop echt dat het rond de 5 duizend zijn, is dat klote stadion van ons en kunnen we laten zien dat wij trouwe supporters hebben die ajax volgen door europa. 1-2 vanavond twee keer huntelaar.

de mafia is bang voor ajax amsterdammmmmmmmmm[/b]
Zijn er ongeveer 1200, tegenover ongeveer 50.000 Inter-fans, dat nemen 'we' dus niet over.
***

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 14, 2006 3:56 pm

joey schreef:Niet voor niets waarschuwden Mancini en Fachetti al.
Goed teken. :yes: :eusa_pray:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 14, 2006 4:23 pm

Jöhnk schreef:
Steef schreef:Rosales laten vallen en met Urby, Juanfran en Boukhari spelen. :yes:
Wat een baggerselectie hebben we toch. :sad:
Tja, ik word er ook niet blij van. :X

Gelukkig ziet Steef het helemaal zitten. :cheer:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » di mar 14, 2006 4:30 pm

1-3

huntelaar
cruz
maduro
babel
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 4:39 pm

Ok, het is een bijna onmogelijk tactisch plaatje en ik ben in een paar minuten bijna net zo kaal als Danny geworden, maar dit moet 'm worden:

Bij Balbezit Inter:

Trabelsi wordt de mandekker van Adriano. Vermaelen die van Cruz/Martins. Links in de zone speelt Juanfran op Figo, waarbij Emanuelson bij moet springen bij diep balbezit Inter en verticale diepte moet maken bij balbezit Ajax. Als Zanetti doorkomt pakt Emanuelson 'm op in de zone op de helft van Ajax. Op de helft van Inter houdt Boukhari 'm in de gaten.

Lindenbergh speelt voor de driemansdefensie vanuit Veron als die diep komt. Zo niet, dan haalt-ie de passingslijnen naar Adriano en Cruz/Ma eruit en laat hij Boukhari Veron voor de voeten lopen.

Cambiasso is geen kilometervreter en op de helft van Inter loopt Pienaar 'm voor de voeten. Op de helft van Ajax geeft Pienaar 'm over een Maduro en dekt Pienaar door op linkermiddenvelder Stankovic.

Op 't moment dat Adriano uit de spits gaat lopen, pakt Maduro 'm op, schuift Pienaar door tot in de rug van Cambiasso en gaat Trabelsi de rechterzone dekken voor 't geval Stankovic doorkomt.

Huntelaar en Rosenberg hoeven geen druk te zetten.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Cruz

Bericht door Toppie » di mar 14, 2006 4:49 pm

Ja Steef,

En je vergeet dat Cruz die vuile vieze KAKKERLAK de helft van de verdedigers slaat om als nog te scoren :pukey:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 4:50 pm

Bij balbezit Ajax: Een 4-2-2-2 met, waar mogelijkheden liggen, een rol om door te schuiven voor Trabelsi. Lindenbergh zakt in tot naast/schuin voor Vermaelen. Maduro is de vrije man op 't middenveld, aangezien ik niet verwacht dat Veron druk zal zetten. Z'n outlet naast 'm is Emanuelson en wellicht Trabelsi. Ook Boukhari zal zich veel kort aanbieden.

Pienaar in de rug van Cambiasso. Voorin Huntelaar als bliksemafleider en Rosenberg die de steekpass van Pienaar, dan wel de rommelfrommel bal van Huntelaar op waarde zal moeten schatten.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 14, 2006 5:04 pm

Steef schreef:Ok, het is een bijna onmogelijk tactisch plaatje en ik ben in een paar minuten bijna net zo kaal als Danny geworden, maar dit moet 'm worden:

Bij Balbezit Inter:

Trabelsi wordt de mandekker van Adriano. Vermaelen die van Cruz/Martins. Links in de zone speelt Juanfran op Figo, waarbij Emanuelson bij moet springen bij diep balbezit Inter en verticale diepte moet maken bij balbezit Ajax. Als Zanetti doorkomt pakt Emanuelson 'm op in de zone op de helft van Ajax. Op de helft van Inter houdt Boukhari 'm in de gaten.

Lindenbergh speelt voor de driemansdefensie vanuit Veron als die diep komt. Zo niet, dan haalt-ie de passingslijnen naar Adriano en Cruz/Ma eruit en laat hij Boukhari Veron voor de voeten lopen.

Cambiasso is geen kilometervreter en op de helft van Inter loopt Pienaar 'm voor de voeten. Op de helft van Ajax geeft Pienaar 'm over een Maduro en dekt Pienaar door op linkermiddenvelder Stankovic.

Op 't moment dat Adriano uit de spits gaat lopen, pakt Maduro 'm op, schuift Pienaar door tot in de rug van Cambiasso en gaat Trabelsi de rechterzone dekken voor 't geval Stankovic doorkomt.

Huntelaar en Rosenberg hoeven geen druk te zetten.
Mooi verhaal, maar Juanfran op Figo, dat vertrouw ik niet. :sad: Wie gaat Juanfran rugdekking geven als Zanetti opkomt? Moet Vermaelen dan Cruz loslaten? En wie pakt dan Cruz op?
Jij verwacht dus een behoudend Inter dat voornamelijk druk zet via de backs en Veron?


Ik geloof nooit dat Blind dit kan bedenken. Vind het wel een goed plan. :xyxthumbs:
Laatst gewijzigd door joey op di mar 14, 2006 5:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Chris
Berichten: 1284
Lid geworden op: ma mar 08, 2004 10:06 pm
Locatie: Buitenpost

Re: Cruz

Bericht door Chris » di mar 14, 2006 5:05 pm

ajaxhome schreef:Ja Steef,

En je vergeet dat Cruz die vuile vieze KAKKERLAK de helft van de verdedigers slaat om als nog te scoren :pukey:
Ga buiten spelen wil je, ben het soms ook niet eens met Steef, maar je kan wel normaal reageren.
Chris a.k.a Giiser

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Cruz

Bericht door Real Ajax » di mar 14, 2006 5:12 pm

ajaxhome schreef:Ja Steef,

En je vergeet dat Cruz die vuile vieze KAKKERLAK de helft van de verdedigers slaat om als nog te scoren :pukey:
:D Ik vind het anders wel een goeie.
joey schreef:Ik geloof nooit dat Blind dit kan bedenken.
dit ook trouwens. :D

Steefs tactiek ook overigens. :xyxthumbs:

Ik heb er helemaal niet zo'n slecht gevoel over...zo'n OD "de bal is rond" gevoel.

zal dus uiteindelijk helemaal niets worden.

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » di mar 14, 2006 5:15 pm

joey schreef:OK, laten we een strijdplan maken. Danny kan dat tenslotte niet alleen. Wie op Cruz? Wie op Adriano? Wie op Veron? Spelen we 4-3-3 of 4-4-2? Urby linkshalf?
Niet aanpassen aan de tegenstander, gewoon je eigen spel spelen, je bent toch geen Psv of wel?

0-1 wordt het vanavond, alle vertrouwen in.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 14, 2006 5:17 pm

San Marco schreef:Niet aanpassen aan de tegenstander, gewoon je eigen spel spelen, je bent toch geen Psv of wel?
Elke goede coach speelt in op de zwakke punten van de tegenstander. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » di mar 14, 2006 5:19 pm

joey schreef:
San Marco schreef:Niet aanpassen aan de tegenstander, gewoon je eigen spel spelen, je bent toch geen Psv of wel?
Elke goede coach speelt in op de zwakke punten van de tegenstander. :yes:
Ja, maar als ik jou zo lees wil jij meer de kracht van de tegenstander indammen, de omgekeerde wereld dus. We moeten toch scoren, 'gewoon' alles of niets spelen lijkt me de beste optie.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 5:20 pm

Veel geks doe ik trouwens niet hoor. Ik laat alleen Trabelsi in de mandekking spelen bij balbezit Inter. Zou zonde zijn als je die kracht ongebruikt laat. Voor de rest probeer ik juist om op links een overtal situatie te creeren van drie tegen twee, opdat men makkelijker Figo en Zanetti in bedwang kan houden. Tevens houdt Ajax dan ook nog de aanvallende inbreng van Rosenberg over, die de vorige wedstrijd alleen maar achter Zanetti heeft aangehold.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 14, 2006 5:28 pm

San Marco schreef:Ja, maar als ik jou zo lees wil jij meer de kracht van de tegenstander indammen, de omgekeerde wereld dus. We moeten toch scoren, 'gewoon' alles of niets spelen lijkt me de beste optie.
Inter heeft veel kwaliteit, vooral in aanvallend opzicht. Meer dan Ajax. Wie niet sterk is, moet slim zijn. Alles of niets spelen is iets voor het laatste kwartier, daarvóór kun je beter het koppie erbij houden.

Bij een te opportunistische speelstijl is het binnen een kwartier voorbij.

Huntelaar moet diep staan, ze zullen hem niet 1 op 1 willen zien.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 14, 2006 5:39 pm

Radio 1: Emanuelson is geblesseerd geraakt en speelt NIET.

Juanfran op zijn positie.

Opstelling:

Steek/Trabelsi, Maduro,Vermaelen,Juanfran/Pienaar, Lindenberg, Boukhari/Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » di mar 14, 2006 5:40 pm

joey schreef:Huntelaar moet diep staan, ze zullen hem niet 1 op 1 willen zien.
Inter staat met 2 centrale verdedigers, die staat dus nooit 1 op 1...

4-2-4, kamikaze voetbal, go out with a bang or be a coward

Plaats reactie