Ajax-Inter
Ja, maar tis nog lang .. kijk dit bedoel ik nu, Boukharie moet die bal afspelen ...wimpey schreef:Tot nu toe tevreden, Voetske?Voetske schreef:Martins komt eraan...
Laatst gewijzigd door 999 op wo feb 22, 2006 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
M.a.w. is het dankzij Ajax, of dankzij Inter ?.wimpey schreef:Kijk eens effe naar het kwaliteitsverschil (op papier) en dan naar het scorebord.Voetske schreef:Ja, maar tis nog lang .. kijk dit bedoel ik nu, Boukharie moet die bal afspelen ...wimpey schreef: Tot nu toe tevreden, Voetske?
Blij met de punten ...
Beach?! :D Zandstrand ja...Raul Gonzalez Blanco schreef:Bericht van Stamford Beach:
Del Horno krijgt rood voor een onhandige overtreding, tikkeltje overdreven. Niet om aan te gluren verder.
Terecht rood, alleen al voor het abominabele acteerwerk van senor del Horno. De vervelende Robben was weer eens het middelpunt.
Geremi voor Cole als tegenzet. Inderdaad een kutpot. Wou dat ik Ajax kon zien, fuckin Sopcast!! X'C
Dit was toch de selectie van Koeman ;)wimpey schreef::DNeefkens schreef:Nu MOET je ophouden, geniet nou eens.Voetske schreef: M.a.w. is het dankzij Ajax, of dankzij Inter ?.
Kan niet met Danny Blind op de bank!! ;)
Ook Juve achter, Villareal voor.
Héé een Engeltje ...
Laatst gewijzigd door 999 op wo feb 22, 2006 9:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...