Loting Europa Cup I achtste finales

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Tegen wie hoop je dat Ajax loot?

Peiling eindigde op vr dec 16, 2005 12:23 pm

Juventus
2
5%
Barcelona
8
19%
Villarreal
11
26%
AC Milan
1
2%
Olympique Lyon
1
2%
Liverpool
17
40%
Internazionale
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr dec 16, 2005 1:47 pm

Ajax heeft nog twee ploegen in de Gay-to-Reet-Cup, Jesse. :xyxthumbs:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr dec 16, 2005 1:49 pm

Wie halen ze van stal bij de NOS? Jonk, Endt of verrassend VdM?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr dec 16, 2005 1:52 pm

NYON - Inter president Giacinto Facchetti spoke to SKY after following the Champions League knock-out stage draw which saw the Nerazzurri paired with Ajax. "I'd be telling a lie if I said I wasn't pleased with the draw," he said. "Ajax are a good team with some interesting youngsters in their squad, but we could certainly have been drawn against more difficult teams. Compared to the other big clubs, the Dutch have perhaps a bit less experience and are not in top athletic condition, but we play two months from now and to win we will have to play against a great Ajax.

"Is there the risk of underestimating them? The most serious mistake we could make would be to think we're up against a weak or inferior team. In these years the Dutch clubs have not had big economic resources and have not been able to buy expert players, so they have done a very good job of nurturing the young players and they always play very well. They have lost a few valuable players, but have replaced them with some very interesting players. So to get through to the quarter-finals we will have to play very well."

Facchetti believes playing the first leg in Amsterdam is an advantage for the Nerazzurri. "I have always thought it's better to play the first match away from home," he explained. "There are situations in which you play the first match at home and get a result, and then your opponents have to attack you in the return to overturn the result and they leave you more spaces."

Adriano Galliani has expressed perplexity over the draw method, proposing that in future teams be divided into groups according to their UEFA rankings. Facchetti "This possibility has already been discussed, but part of the fascination of the Champions League is that you get these draws that produce matches like Barcelona v Chelsea."

Replying to a transfer market question, Facchetti said: "Inter are fine as they are. In these days a lot has been said about the fact that Martins will play in the African Cup of Nations, but at the most he will be away for a month and I don't think we'll need a striker for that period. And in any case Cruz has always scored when he has played, Adriano is returning to his great level of form and Recoba was playing very well, and he's newly available now after being out for a week. If need be, we will draw from our youth sector. I remember that three years ago we launched Martins in the Champions League because we lacked strikers and we decided to play him. Cassano? He's an interesting young player who like you have just said, could go to Real Madrid."
www.inter.it

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33924
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr dec 16, 2005 1:54 pm

Toch nog twee posters hier die tevreden zijn met deze loting. :X
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr dec 16, 2005 2:00 pm

Wesley Sneijder op Radio 2: 'De kansen liggen fifty-fifty.' :cokesmile:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr dec 16, 2005 2:06 pm

brigade zuid schreef:Wesley Sneijder op Radio 2: 'De kansen liggen fifty-fifty.' :cokesmile:
Zei hij dat???? :shock:

Ach, Sneijder beloofde vorig jaar in de winterstop dat Ajax de UEFA-cup zou winnen. :X
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr dec 16, 2005 2:14 pm

Maartoe schreef:
Blind denkt dat Ajax Inter kan verslaan
Bron: VI
:drecul2:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13812
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr dec 16, 2005 2:26 pm

Ik vind ook niet de je al te dramatisch moet gaan doen. Natuurlijk zijn de kansen niet groot om door te komen, maar dat wist je van te voren al. Het is alleen wel pas over 2 maanden en Inter is een ploeg die nooit wat wint. Het is was dus zeker niet de lastigste ploeg die in het vat kon zitten. Ik vind Milan en Juve toch slimmer en een Barca heeft gewoon teveel aanvallende klasse.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr dec 16, 2005 2:31 pm

Milan vind ik niet meer zo sterk als voorheen. Bepaalde spelers raken op leeftijd.

Natuurlijk hebben we geen kans. Maar we kunnen het allicht proberen. Hopelijk onderschatten ze ons. :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13403
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr dec 16, 2005 2:36 pm

Ach ik ben al blij dat we in de 2e ronde zitten.

Laten we hopen op een leuk avondje in de Arena en dat we die schele Cruz de wedstrijd uit'zingen'. :D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 16, 2005 2:43 pm

Inderdaad Nihad. Ik schat de kansen op 20%. Als je thuis wint ben je al aardig op weg.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr dec 16, 2005 2:43 pm

Die 'schele' Cruz zie ik zomaar in staat om er 1 of 2 in te prikken tegen Ajax. :X

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13403
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr dec 16, 2005 2:45 pm

Mag ik jou eraan herrineren dat schele homoseksuele Cruz nog nooit tegen Ajax gescoord heeft?

En ik garandeer je dat hij dat ook nooit zal doen. :yes:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr dec 16, 2005 2:58 pm

Ach, dan schiet Adriano er 4 in. Hebben we nog niks aan die hattrick van Rosenberg. :hypocrite:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr dec 16, 2005 3:12 pm

Of anders Martins, of een vrije trap van Recoba en Veron is ook weer aardig op dreef.Ach we zien weer twee keer Ajax op europees nivo, leuk voor de statistieken ...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr dec 16, 2005 3:31 pm

Nihad schreef:Mag ik jou eraan herrineren dat schele homoseksuele Cruz nog nooit tegen Ajax gescoord heeft?

En ik garandeer je dat hij dat ook nooit zal doen. :yes:
Herinneren mag je me altijd. Graag zelfs, want mijn herinneringen aan Ajax zijn heel mooi. Mag het niet hopen dat ik in het voorjaar genoodzaakt ben om deze 2 posts even omhoog te schoppen en vervolgens een :hypocrite: te gebruiken. Tenzij Steef me dan al voor is geweest.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr dec 16, 2005 3:34 pm

In dat geval hoop je het wél? :shock:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr dec 16, 2005 3:36 pm

Neuh. Het is meer zo dat ik die mogelijkheid ook vast incalculeer.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr dec 16, 2005 3:37 pm

Dat begreep ik. :xyxthumbs: :blush:

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr dec 16, 2005 3:45 pm

Kowalczyk schreef:Toen Inter uit de bus kwam meteen vluchten geboekt bij Transavia. Hartstikke mooi: het allerlaagste tarief.

Maar ja, toen werd de wedstrijd verplaatst naar een week later en kon ik de vluchten wijzigen tegen betaling van 80 euro voor twee personen Louis XIV en ik, om precies te zijn).

Weg voordeel.

Het is nog altijd geen rampzalige prijs (160 euro p.p. voor een retour), maar het voordeel van snel boeken is in elk geval down the toilet.

Nou ja - geld moet rollen, zeggen we dan maar.

K.
Tjezussss wat een dure tickets.
Ik keek net even op internet voor een vluchtje
2 personen voor totaal 125 Euro ... hmmm, toch iets goeikoper!
Ik vlieg dan op Malpensa of hoe heet dat vliegveld. Waar vlieg jij op?
Maar ik weet nog niet of ik met de oto ga of toch met het vliegertje.
Met de oto ben je toch wat flexibeler, want ik wil eigenlijk geen minuut telang in Milan zelf zijn, dat heb ik echt helemaal gehad!
Dus misschien door naar Florence, Siena, Venetie ofzo....
8 uurtjes rijden met de oto is ook niet verkeerd.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr dec 16, 2005 3:48 pm

Verder wil ik nog melden dat ik het weer eens een prut loting vind.
Eigenlijk is CL ook al niet leuk meer. De meeste ploegen ken je zo onderhand wel, en het zijn elk jaar toch weer dezelfde ploegen die overblijven. Ben er langzamerhand wel een beetje klaar mee.

Over de kansen die we hebben op doorgaan zeg ik : 10%
Al vin ik Cruz en Recoba nooit zo goed tegen ons... (ik ken er natuurlijk naast zitten, maar dat zit zo in mijn koppie)

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » vr dec 16, 2005 3:53 pm

Goeie loting vind ik. Ik heb ook al vroeger gemeld dat ik op Inter hoop. Behlave het feit dat het een leuke wedstrijd wordt, denk ik dat AJAX meer kansen hebt tegen deze aanvallende Inter dan tegen andere ploegen, m.u.v. Rangers ofzo...

Met wat versterkingen in de winterstop denk ik dat we zeker kans maken! :eusa_pray: :cheer:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr dec 16, 2005 3:55 pm

ASR_AFCA schreef:ik wil eigenlijk geen minuut telang in Milan zelf zijn, dat heb ik echt helemaal gehad!
Dus misschien door naar Florence, Siena, Venetie ofzo....
Florence. :inlove2

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr dec 16, 2005 3:57 pm

ASR_AFCA schreef:2 personen voor totaal 125 Euro ... hmmm, toch iets goeikoper!
Ja. Dat betaalden wij dus aanvankelijk ook. 120 euro ofzo. Maar daar kwam dus 40 euro p.p. overheen voor het verschuiven...
Ik vlieg dan op Malpensa of hoe heet dat vliegveld. Waar vlieg jij op?
Met Transavia op Milaan/Bergamo, oftewel Orio al Serio Airport. Ligt een stukkie van Milaan af (want vlakbij Bergamo), maar er is een goeie en goedkope buspendel.

Ik vlieg dinsdagochtend vroeg heen (vertrek 6:55, aankomst 8:35), pik woensdag nog een dagje Milaan mee en vlieg donderdagochtend weer terug (vertrek 9:15, aankomst Schiphol 11:05). Mócht Ajax nog verzoeken om op woensdag te spelen in verband met Ajax - PSV, dan zijn Louis XIV en ik in elk geval niet nóg een keer de lul.

Trouwens, je wordt bij Transavia genaaid waar je bij staat: toen ik voor het eerst boekte (voor 8 maart dus...) stonden beide vluchten nog op het laagste tarief van 29,99 euro. Het 'kale' retourtje kostte dus 59,98 euro. Dat daar een euro of 40 aan luchthavenbelasting bij komt is bekend, maar bij Transavia betaal je godkolere nóg een of andere malle toeslag, waardoor de prijs meer dan verdubbelt en je (zelfs voor de allergoedkoopste optie) op ongeveer 125 euro p.p. uitkomt. Zo zout heb ik het qua toeslagen nog nooit gevreten, moet ik zeggen.

En dan dus nóg 80 euro er overheen in verband met die verschuiving...
Maar ik weet nog niet of ik met de oto ga of toch met het vliegertje.
Met de oto ben je toch wat flexibeler
Yep, maar Louis XIV kunnen allebei niet rijden... :oops: :D

K.
Laatst gewijzigd door Kowalczyk op vr dec 16, 2005 4:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Still alive...

Harm is Harm
Berichten: 138
Lid geworden op: vr dec 16, 2005 1:28 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Harm is Harm » vr dec 16, 2005 3:59 pm

Serieus :shock:

Anders moet je joey even vragen, hij kan het sinds kort wél. :D
Counter et emergo

Plaats reactie