ADO Den Haag 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33877
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

ADO Den Haag 2008 - 2009

Bericht door Duke » di jun 24, 2008 10:38 am

Hier alles over de promovendus.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jul 21, 2008 9:40 am

Wetzel: 'Ik schaam me voor deze ploeg'Door Carlo Willemsen
Maandag, 21 juli 2008, 10:09

ADO Den Haag-coach André Wetzel was na afloop van het oefenduel tegen FC Dordrecht woedend op zijn spelers. De kersverse eredivisionist maakte zaterdag een ongeïnspireerde indruk en kwam tegen de club uit de Jupiler League dan ook niet verder dan een 1-1 gelijkspel.

"Nu zie ik 't ook, waar iedereen vorig seizoen naar heeft zitten kijken...", aldus een sarcastische Wetzel, die vooral boos was over een gebrek aan mentaliteit bij zijn spelers. "Hier kan ik niet mee leven. Voor dit elftal schaam ik me. Geen beleving, geen kansen en amper goals. Ik maak me grote zorgen, want we moeten ook qua instelling en mentaliteit flinke stappen zetten."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33877
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr aug 29, 2008 8:54 am

ADO Den Haag gaat met Waterman seizoen in
29/08/2008 09:20

Boy Waterman is de doelman geworden waar ADO Den Haag-trainer André Wetzel al langer op aasde. De goalie wacht een saillant thuisdebuut.

ADO Den Haag neemt Waterman voor een jaar op huurbasis over van AZ. Het vooruitzicht elke week te kunnen spelen gaf de doorslag voor de 24-jarige doelman, die ook in verband werd gebracht met Feyenoord. In Rotterdam zou hij moeten fungeren als stand-in voor eerste keus Henk Timmer.

In Alkmaar had Waterman weinig perspectieven meer. De goalie raakte afgelopen seizoen zijn plaats onder de lat kwijt en heeft door de aanwezigheid van Sergio Romero en Joey Didulica weinig uitzicht op speelminuten.

De eerste thuiswedstrijd in dienst van ADO Den Haag is direct een opmerkelijk voor Waterman. Op 13 september komt AZ naar de Hofstad.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr aug 29, 2008 12:38 pm

Flutkeeper. Kan er niets van.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47947
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr aug 29, 2008 12:39 pm

Paniekzaaier vind ik. Heeft AZ echt bakken met punten gekost in de afgelopen jaren.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr aug 29, 2008 12:44 pm

Volgens Base is hij verder in zijn ontwikkeling dan Vermeer.

Ik denk zelf dat zijn zwakke punten nog meer uit de verf komen bij een degradatiekandidaat. Slechte keuze van Ado.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » vr aug 29, 2008 3:45 pm

Ze hadden beter Robert Zwinkels als eerste keeper kunnen behouden. Hij keepte vorig jaar een van zijn beste seizoenen in de Jupiler League. Zonde dat die gozer zo snel geblesseerd is. Betere keeper dan Waterman.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13718
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo aug 31, 2008 2:06 pm

ADO op 1-3 bij Sparta, toch best verrassend!

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo aug 31, 2008 2:51 pm

Arbitrage (in dit geval de vierde man) is lekker bezig in Rotterdam....

Den Haag wisselt, de nieuwe speler is al in het veld terwijl de oude speler nog in het veld staat. Ondertussen neemt Sparta al een vrije trap en scoort daaruit de 2 - 3 .
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13718
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo aug 31, 2008 2:55 pm

En het is 2-4. Dit gaat Ado wel winnen.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo aug 31, 2008 2:57 pm

Wat is dat toch met Blom, nu weer een duidelijke handsbal die hij niet honoreert met een penalty voor Sparta....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do jan 08, 2009 4:57 pm

Bosschaart en Teixeira naar tweede
Door DENNIS JANSEN

DEN HAAG - ADO Den Haag-trainer André Wetzel heeft Pascal Bosschaart (28) en Virgilio Teixeira (35) naar het tweede elftal verbannen.

Dat heeft hij het tweetal donderdagmorgen verteld. Wetzel wil geen mededelingen doen over de reden van zijn beslissing, die 'weloverwogen' is geweest, aldus de trainer.

In het geval van Teixeira is de verbanning definitief. Voor Bosschaart staat de deur nog op een kier. "Er zou een mogelijkheid kunnen ontstaan dat Pascal weer terugkeert, maar voorlopig is dit definitief,' aldus Wetzel.

Eerder gaf de oefenmeester aan dat ADO Den Haag zou meewerken aan een tussentijds vertrek als clubs zich zouden melden voor Teixeira. Het contract van de routinier, die vorig jaar nog aanvoerder was, loopt na dit seizoen af. Ook zal ADO Den Haag meewerken aan een eventueel tussentijds vertrek van Pascal Bosschaart, die nog een contract heeft voor anderhalf jaar bij de Haagse club. "Maar laat ik benadrukken dat niet de insteek is geweest van mijn beslissing. Als er belangstelling komt, willen we meewerken, maar het is niet de achterliggende gedachte geweest van deze ingreep," stelt Wetzel.

Hoewel hij dus niet aangeeft waarom de twee niet meer tot de A-selectie behoren, moet de beslissing voor Bosschaart niet als een heel grote verrassing zijn gekomen. De linkspoot genoot nooit echt het vertrouwen van Wetzel die geen linksback in hem zag, maar hem -in nood- wel op die positie posteerde. Voor Teixeira geldt eigenlijk hetzelfde. De Hagenaar zat dikwijls op de bank, maar kwam dit seizoen maar tot één invalbeurt: een helft tegen PSV.

Wetzel: "Ze hebben teleurgesteld gereageerd op mijn beslissing en waren het niet eens met mijn argumenten."
AD

Dat is nou jammer. Bosschaart was net zo goed op weg om het recordaantal wedstrijden zonder doelpunt te verbeteren.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59067
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jan 08, 2009 5:15 pm

Af en toe snap je echt niet dat bepaalde spelers uberhaupt bij een club zitten ..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47947
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo jan 14, 2009 9:31 am

Feyenoord en ADO Den Haag akkoord over Derijck en Buijs
13/01/2009 23:12

ADO Den Haag heeft zijn zinnen gezet op Timothy Derijck en Danny Buijs (foto). Met Feyenoord is de club uit de Hofstad al tot een vergelijk gekomen.

Derijck (21) en Buijs (26) hebben beiden weinig zicht op veel speeltijd bij Feyenoord. De Rotterdamse club was dan ook bereid mee te werken aan een afscheid van het overbodige tweetal. ADO Den Haag is er met Feyenoord al uit, maar moet ook rond komen met de twee spelers.

Trainer André Wetzel bevestigde dat de onderhandelingen met de twee Feyenoorders in een vergevorderd stadium zitten. 'Ik hoop dat we een van de twee, maar het liefst allebei, voor de wedstrijd tegen Heracles kunnen aantrekken', zei de coach tegen het Algemeen Dagblad.

VI
Opmerkelijk, hoor. Zijn toch wel dure jongens dus het zal mij benieuwen of ADO dergelijke spelers weet binnen te halen. Al met al zijn ze bij ADO wel bezig om zich te versterken zo.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41002
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo jan 14, 2009 9:36 am

Ik hoop het niet. Zou toch eeuwig zonde zijn? Die jongens komen uitstekend tot hun recht in de kuip. :hypocrite.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47443
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jan 14, 2009 10:54 am

Jammer, gaat ten koste van de eigen jeugd van Ado!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33877
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: ADO Den Haag 2008 - 2009

Bericht door Duke » vr apr 17, 2009 9:49 am

Atteveld per direct trainer ADO

DEN HAAG - Raymond Atteveld (42) wordt per direct trainer van ADO Den Haag. Donderdagavond tekende hij een contract voor twee jaar.

Atteveld is oud-speler en was ook (jeugd)trainer van ADO Den Haag. Lopende dit seizoen werd hij ontslagen als trainer van Roda JC. Atteveld zit zondag, als ADO Den Haag bij Willem II voetbalt, al op de bank. ADO speelt daarna nog drie duels in de strijd om handhaving in de eredivisie.
Vrijdag al verzorgt Atteveld de training. Door zijn komst is André Wetzel vanaf heden alleen nog technisch directeur. De dubbelfunctie bleek te zwaar. Al eerder gaf hij aan dat deze twee functies moeilijk te combineren waren.

Henk Jagersma, voorzitter van de Raad van Commissarissen: „In samenspraak met André Wetzel zijn we tot het besluit gekomen om de taken van technisch directeur en trainer te splitsen. Door het aantrekken van Raymond Atteveld als hoofdtrainer kan André Wetzel zich voluit richten op de verdere professionalisering van onze club. Zodoende kunnen we ons streven naar een stabiele positie in het linkerrijtje van de eredivisie waar gaan maken.”

Technisch directeur Wetzel: „Raymond Atteveld is een jonge, karaktervolle trainer, die enthousiast is om bij ons te beginnen. Als oud-speler en jeugdtrainer kent hij de club van haver tot gort. Ik ben ervan overtuigd dat hij erin slaagt om ADO Den Haag verder vooruit te helpen. We hebben ervoor gekozen om hem niet pas met ingang van het volgende seizoen, maar al per direct voor de groep te zetten. In de resterende vier competitiewedstrijden kunnen de spelers zo aan hun nieuwe trainer bewijzen dat ze eredivisiewaardig zijn.”

Raymond Atteveld: „Ik ben blij met deze kans. Aan mijn periode als speler bij ADO Den Haag bewaar ik goede herinneringen. Ik weet wat het Haagse publiek van het team verwacht. Ik wil dan ook niets liever dan slagen als trainer van ADO Den Haag.’’
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47947
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: ADO Den Haag 2008 - 2009

Bericht door peter » zo apr 19, 2009 1:59 pm

Schokeffect. :headbang.gif:

0-2 na 30 minuten tegen WillemII. Zet onze overwinning ook een beetje in het perspectief.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: ADO Den Haag 2008 - 2009

Bericht door brigade zuid » zo apr 19, 2009 3:05 pm

haha Den Haag sukkels, van 0-3 naar 3-3.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13408
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: ADO Den Haag 2008 - 2009

Bericht door Arthur » zo apr 19, 2009 3:14 pm

Toch wel knap dus, die 7-0 vorige week :smallgrin.gif:

Gesloten