Sparta Rotterdam 2007 - 2008
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Sparta Rotterdam 2007 - 2008
Hier alles over Sparta...
AN31/8/2007 - Olaf Lindenbergh definitief naar Sparta
(Gepost door RvN)
Op de laatste dag van de transfermarkt heeft Olaf Lindenbergh dan eindelijk een nieuwe club gevonden. Hij kwam vandaag rond met Sparta over een contract voor één seizoen. Aanvankelijk kon Sparta hem niet betalen, maar Ajax vult zijn salaris voor een deel aan. [reageer]
Laat hem kapot vallen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
www.ad.nl
Een miljoen?????????????? Slimme TD daar!Edouard Duplan naar Sparta
ROTTERDAM – Edouard Duplan is de laatste aanwinst van Sparta. De Franse vleugelaanvaller komt van RBC en tekende in Rotterdam een vierjarig contract.
De transfersom zou rond de miljoen euro liggen. Eerder op de dag contracteerde Sparta Olaf Lindenbergh.
RBC huurt op zijn beurt Jeffrey Vlug van Sparta. De Roosendalers hebben verder Lassana Sidibe (CS Bretigny) en de clubloze Helmi Mihici aangetrokken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
voetbalzone.nlBlind: 'Aandewiel staat niet ter discussie'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 2 november om 07:09
Vijf punten uit negen duels, een daarbijbehorende zestiende plaats op de ranglijst en uitschakeling in de KNVB-beker. Het nog overwinningloze Sparta Rotterdam staat onder druk, maar technisch directeur Danny Blind zegt aan de vooravond van de derby tegen Excelsior volledig achter zijn geplaagde coach Gert Aandewiel te staan.
Met name door zijn onervarenheid wordt Aandewiel als zondebok aangewezen. “Natuurlijk staan wij achter de trainer’’, benadrukt Blind in het Algemeen Dagblad. “De discussie die nu oplaait, is in mijn ogen flauwekul. Ik bespreek dit soort zaken intern met de technische staf. Het zou de omgekeerde wereld zijn als ik plotseling overal in de media moet gaan roepen dat wij het volste vertrouwen hebben in de trainer.”
“Ik raak niet in de war van het feit dat er een paar zakdoekjes de lucht in zijn gegaan tegen PSV”, vervolgt Blind. “We moeten de zaken in het juiste perspectief blijven zien. Vooraf stelden wij vast dat we graag een plaatsje hoger zouden willen eindigen dan de dertiende plek van afgelopen seizoen. Maar hét doel is uiteraard zo snel mogelijk duidelijkheid hebben over handhaving. Het liefst al kort na de winterstop, zodat wij spelers kunnen benaderen voor volgend seizoen.”
“Tot op heden vallen de resultaten enigszins tegen. Dat is jammer, want wij hadden nu ook liever op elf of twaalf punten gestaan. De uitwedstrijden tegen Excelsior en VVV Venlo zijn belangrijk, maar niet cruciaal. Bij winst neem je afstand van de degradatiezone, bij verlies weet je dat je daar nog enige tijd zal vertoeven. Zo liggen de kaarten nu.’’
Blind stelt nu zelf ook weer een groentje aan. Tsja... Het gaat niet bepaald geweldig met Sparta.
Ik zou hem lekker laten zitten. Aan het einde van het seizoen staat Sparta gewoon ergens in het midden hoor. De ploeg heeft best kwaliteiten en dat komt er uiteindelijk wel uit. Wat heeft het voor zin om nu al een trainer er uit te gooien terwijl je net onderweg bent. Dat zou ik echt wanbeleid vinden.
Nil volentibus arduum
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08