PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo aug 12, 2007 11:20 pm

Giacomo Puccini schreef:
Frank schreef:Mooi hoe het nu ineens goedgepraat wordt. Toen er Ajacieden naar PSV gingen was het gewoon not-done, ongeacht wat er aan de hand was.

Het was schandalig dat PSV zoveel (ex-)Ajacieden haalde.

:icon_cool.gif:
Ik denk dat jij en ik iets anders onder PSV-ers verstaan. Rosenberg naar PSV zou ik geen probleem vinden, want dat noem ik geen Ajacied. Voor spelers die de complete jeugdopleiding hebben doorlopen ligt dat anders.
Je hebt het over spelers als Vanenburg, Kieft, Menzo, Nigel Hasselbaink, Zeefuik?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 7:51 am

Zonneveld komt ook van Ajax. :666.gif:

Ik vind het juist wel geinig als bijvoorbeeld KJH uitblinkt bij Ajax. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 11:05 am

PSV eist excuses van de NOS

13 augustus 2007 11:30
Per brief heeft de PSV-directie maandagochtend excuses geëist van de NOS-leiding. In Eindhoven is zondagavond ‘hevig ontstemd’ gekeken naar het slot van de uitzending van Studio Voetbal op Nederland 1, waarin middels een in scène gezet fragment PSV-speler Kenneth Perez in negatief daglicht wordt gesteld.

PSV eist tevens verwijdering en aansprakelijkheid
Hieronder leest u de integrale inhoud van de brief, zoals deze op maandagochtend is verstuurd door algemeen directeur Jan Reker aan de NOS-directie. De leiding van Ajax heeft tevens een kopie ontvangen. PSV eist excuses, verwijdering van het fragment op internet en stelt de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die voort zou kunnen vloeien uit het uitzenden van het filmpje.


Inhoud van de brief:
‘Hevig ontstemd is in Eindhoven zondagavond gekeken naar het slot van uw uitzending van Studio Voetbal op Nederland 1.

Wij doelen natuurlijk op het insinuerende, door u in scène gezette filmpje waarin PSV-speler Kenneth Perez wegrijdt bij de Amsterdam ArenA en zijn vorige werkgever ernstig beledigt door het afscheidsgeschenk van de club kapot te gooien op het asfalt. Dit filmpje werd nadrukkelijk aangekondigd door presentator Jack van Gelder.

PSV is van mening dat een landelijk journalistiek instituut als de NOS dit niet kan maken. Niet naar de speler, niet naar PSV, niet naar Ajax, niet naar de supporters van beide clubs en niet naar de kijkers van het programma Studio Voetbal. In het geacteerde fragment ontbreekt immers elke context en de consequenties van deze actie dienen niet onderschat te worden. De speler is al uitgefloten bij zijn afscheid in Amsterdam en zal de komende seizoenen meerdere malen geconfronteerd worden met zijn oude club, waartegen hij géén wrok koestert zoals u in scène zet. Het risico dat supporters verhaal willen halen is aan uw gedachten ontschoten. Kenneth is ook erg verontwaardigd over het voorval.

PSV duldt dit soort uiterst verwerpelijke en onaanvaardbare praktijken niet. Wij eisen vandaag excuses van de NOS in al haar uitzendingen plus teletekst van vandaag en ook bij aanvang van de eerstvolgende uitzending van Studio Voetbal. Tevens eisen wij onmiddellijke verwijdering van het filmpje van internet. Wij stellen mede namens Kenneth de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die voort zou kunnen vloeien uit uw actie, onder meer het beveiligen van de speler, etcetera. Voor het overige behouden wij en Kenneth ons alle rechten voor.

Jan Reker
Algemeen directeur

Kopie: Directie Ajax
psv.nl
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma aug 13, 2007 11:07 am

Ik vind het ook not done ...

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » ma aug 13, 2007 11:08 am

Dat filmpje was laag, de reactie van psv vind ik netjes

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 13, 2007 11:27 am

Inderdaad walgelijk.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma aug 13, 2007 11:36 am

Ja... dat vind Jack nu humor... ik snapte er ook nix van... vond het heel slecht bedacht
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

T82
Berichten: 1771
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » ma aug 13, 2007 11:37 am

Ik was het niet met Youri Mulder eens, die zei dat er gefloten werd omdat Ajax Perez heeft laten gaan. Er werd volgens mij vooral gefloten toen de naam PSV viel.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma aug 13, 2007 11:43 am

Heeft iemand een link naar dat fragment?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma aug 13, 2007 11:49 am

Ik geloof dat je het via uitzendinggemist.nl kunt terugzien.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma aug 13, 2007 11:52 am

Heeft ie het niet stuk gegooid dan?

Mulder had overigens wel gelijk, er werd niet gefloten, omdat ie naar psv is, maar omdat Ajax hem zo makkelijk liet gaan. of zijn we zijn wissel tijdens Ajax - AZ alweer vergeten? De man kreeg een staande ovatie.
Laatst gewijzigd door El Clavo op ma aug 13, 2007 11:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma aug 13, 2007 11:52 am

Een beetje kleinzielig van Psv. Ik vond het wel een leuk grapje.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » ma aug 13, 2007 12:04 pm

Spijker schreef:Heeft ie het niet stuk gegooid dan?

Mulder had overigens wel gelijk, er werd niet gefloten, omdat ie naar psv is, maar omdat Ajax hem zo makkelijk liet gaan. of zijn we zijn wissel tijdens Ajax - AZ alweer vergeten? De man kreeg een staande ovatie.
Dan denk ik dat niet iedereen met dezelfde redenen gefloten heeft. Ik persoonlijk neem perez namelijk veel meer kwalijk dan Ajax.

En dat de heren denken te weten wat er in de hoofden van 'ons' om gaat vind ik niet zo boeiend. Dat ze voor de 'lol' een Ajax logo kapot gooien en zo weer proberen stemming te maken vind ik een stukje boeiender.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma aug 13, 2007 12:07 pm

Vergeet niet dat 95% van het volk dat in de Arena zat tijdens die wedstrijd, niet het 'normale' Arena volk was. Het waren voornamelijk dagjesmensen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma aug 13, 2007 12:36 pm

Even teruggekeken via uitzendiggemist, gewoon de laatste minuut aanklikken. Ik vond hem wel leuk, eigenlijk.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma aug 13, 2007 1:18 pm

Bij de herhaling die zojuist op Nederland 2 was, stond er al : ''in scene gezet'' bovenin beeld.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma aug 13, 2007 2:14 pm

http://www.dumpert.nl/mediabase/23422/d ... ooyer.html

Joh, ik vond het wel grappig eigenlijk. Boeren hebben geen humor! :headbang.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma aug 13, 2007 2:18 pm

Grap NOS valt PSV verkeerd

Een komisch bedoeld filmpje in het NOS-programma Studio Voetbal over PSV'er Kenneth Perez is bij de Eindhovense club in verkeerde aarde gevallen. Directeur Jan Reker eiste per brief excuses van de omroep.

In het filmpje is te zien hoe Perez bij zijn afscheid van Ajax in de ArenA een beeldje krijgt van technisch directeur Martin van Geel. Vervolgens is in een in scène gezet filmpje te zien hoe Perez het stadion uitrijdt en uiteindelijk het beeldje kapot gooit op de snelweg. PSV vindt het "verwerpelijk en onaanvaardbaar" en vreest dat Perez er last mee krijgt bij Ajax-supporters.

Poging tot humor
"We komen er in die uitzending wel op terug, maar niet in de vorm van een excuus", aldus hoofdredacteur sport Maarten Nooter.

"Het was van ons een poging tot humor. Het was een parodie op Rijk de Gooijer, die ooit het gouden kalf kreeg en dat vervolgens uit het raam van een auto smeet. Uiteraard was het niet onze bedoeling om Perez te beschadigen. We halen het van internet, want daar willen filmpjes nog wel eens een eigen leven gaan leiden, zonder welke context dan ook." Er was al telefonisch contact tussen de NOS en PSV, binnenkort is er een reeds eerder geplande ontmoeting tussen directieleden van beide organisaties.
www.nieuwnieuws.nl

De NOS zegt hem al van internet gehaald te hebben, maar helaas is ie al in de dumpert terecht gekomen. :drecul.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 4:03 pm

Op PN hopen ze dat Koné alsnog naar Galatasaray gaat.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 4:21 pm

Ik hoop het niet.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 4:43 pm

Ik ook niet. Hij is lekker slecht en heeft een hoop geld gekost. PSV mag hem houden. :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma aug 13, 2007 4:55 pm

:icon_biggrin.gif: :alc.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 13, 2007 8:16 pm

Koné mag van mij wel bij PSV weg, zodra hij transfervrij is :headbang.gif:
Ajax!

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » ma aug 13, 2007 11:20 pm

Ik hou hem er graag bij hoor.
Koné is balvast, moeilijk van de bal te zetten, die hadden we bijvoorbeeld afgelopen zaterdag heel goed kunnen gebruiken. Het grote minpunt is dat hij te weinig rust voor de goal heeft maar daar tegenover staan ook pluspunten.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 13, 2007 11:21 pm

Toen ik over dat filmpje las, leek het me ook not done. Maar nu ik het gezien vind ik de ophef wel enigszins overdreven. Het is zo overduidelijk in scene gezet, dat er niemand is die gaat denken dat het echt is.

Gesloten