Vitesse

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma jul 30, 2007 8:00 am

We krijgen echt een goede naam zeg. Dat supporters van Ajax en feyenoord de boel aan gort slaan zodra ze de landsgrenzen oversteken is bekend, maar dat ook hooligans van Vitesse dat gaan doen...

Waarom het nou niet zo als in Duitsland zijn, waar supporters van de bezoekende club gewoon tussen het thuispubliek zitten? Of dat die gasten in ieder geval begrijpen dat je van andermans spullen moet afblijven.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 02, 2007 10:21 am

Vitesse verliest nipt van Southend
Door: Mike Boeschoten
02/08/2007 09:40

Vitesse heeft tijdens het trainingskamp in Engeland het duel met Southend United nipt verloren: 3-2.

Fred Benson (foto) zette de Arnhemmers nog wel op voorsprong in het Roots Hall Stadium, maar nog voor rust kwamen de Engelsen op gelijke hoogte.

In de tweede helft nam Vitesse opnieuw afstand. Ditmaal was nieuwkomer Santi Kolk, overgekomen van ADO Den Haag, trefzeker. In de slotfase bleek Southend alsnog de sterkste.
Ik dacht dat de Mos daar wat aan ging doen?? In slotfases verliezen
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 11, 2007 8:57 pm

En de Mos wilde ook minder gele kaarten... zal ook wel niet lukken als je op deze wedstrijd af moet gaan... het blijft ge-eikel met die club... eerst die supporters.. nu de spelers ook...
Vitesse - Athletic Bilbao gestaakt
Het oefenduel tussen Vitesse en Athletic Bilbao is zaterdagavond uit de hand geslopen. Het duel werd in de tachtigste minuut gestaakt na een vechtpartij. De Spaanse ploeg stond op dat moment op een 1-0 voorsprong.

De wedstrijd liep uit de hand na een overtreding van een Vitesse-speler op een speler van Athletic Bilbao. Iemand van de technische staf van de Spaanse ploeg reageerde fel op het voorval, waarna het helemaal uit de hand liep.

Arbiter Blom legde het duel vervolgens stil.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za aug 11, 2007 9:01 pm

Het is toch wat tussen Nijmegen en Arnhem. :biggrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 12, 2007 9:39 am

Psst... Deze wedstrijd ging tussen Arnhem en wat spanjaarden hoor... ;)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo aug 12, 2007 10:47 am

banjavi schreef:Psst... Deze wedstrijd ging tussen Arnhem en wat spanjaarden hoor... ;)
Ik doel op het feit dat Nijmegenaren er als de kippen bij zijn om te melden dat er iets mis is bij Vitesse. :aai.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 12, 2007 10:49 am

Ik ben er ook als de kippen bij als Drenthe wordt verkocht... of als NEC heeft verloren... of als Kluivert naar PSV gaat... dat heeft niets met Vitesse te maken... daar is deze site toch voor?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo aug 12, 2007 10:54 am

No offense, het viel me gewoon op. Kan ook aan mij liggen. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 12, 2007 10:55 am

Ik plaats altijd berichten... goed of slecht nieuws... Als NEC'supporters' zich misdragen had ik het er net zo snel neergezet...

Neemt niet weg dat ik niets met Vitesse heb hoor... daar hebbie dan wel weer gelijk in.. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo aug 12, 2007 10:57 am

Gelukkig maar, ik dacht al dat ik het me verbeeldde.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 12, 2007 11:03 am

Speciaal voor Duke.. :-)
De Mos wil meer gif in elftal
Vitesse-trainer Aad de Mos is niet tevreden over zijn ploeg. De Arnhemmers stonden met 1-0 achter in de gestaakte oefenwedstrijd tegen Athletic de Bilbao. "Het is duidelijk dat er wel iets moet gebeuren deze week."

De 60-jarige De Mos zag bij zijn ploeg diverse tekortkomingen. "Het blijkt moeilijk om voorin iets te creëeren. Heel veel dingen lopen niet. De linkerkant met Yu Hai bijvoorbeeld. Je merkt dat hij veel moeite heeft met het Hollandse spel. En die goal geven we heel kinderachtig weg. Twee spelers staan niet goed", zo vertelt de oud-coach van onder meer Ajax en PSV aan Omroep Gelderland.

Belangrijke pionnen in zijn elftal moeten Gill Swerts en Sebastien Sansoni worden. "Dan krijg je meer gif", zo meent De Mos.
Een wedstrijd gestaakt omdat er bonje was op het veld en De Mos wil meer gif in zijn elftal.. ?????? :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di aug 14, 2007 11:41 am

Vitesse neemt maatregelen na nieuw wangedrag spelers

ARNHEM - Vitesse neemt maatregelen tegen spelers en leden van de technische staf die zaterdag betrokken waren bij de vechtpartij in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Athletic de Bilbao.

Scheidsrechter Kevin Blom besloot het duel in Arnhem een kwartier voor tijd te staken.

De wedstrijd ontspoorde toen Gill Swerts een vermeende elleboogstoot uitdeelde. Daarop gingen spelers en begeleiders van beide clubs met elkaar op de vuist.

"Dit gedrag is ontoelaatbaar", aldus een woordvoerster van Vitesse. "De beelden spreken voor zich. We zullen interne straffen uitdelen. Vorig seizoen was Vitesse een aantal keren negatief in het nieuws door slecht gedrag, daarom hebben we de discipline flink aangescherpt. Iedereen moet zich daaraan conformeren."
Nu.nl

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » di aug 14, 2007 11:43 am

Vitesse was ook vorig seizoen een echte schopploeg. Zonde dat ze dat imago meteen weer bevestigen, nog voor het seizoen daadwerkelijk begonnen is.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di aug 14, 2007 1:57 pm

Speciaal voor banjavi :-)
Leiding Vitesse woest na nieuw wangedrag

14/8/2007 11:01

'Kennelijk heeft niet iedereen onze boodschap aan het begin van het seizoen begrepen.' De leiding van Vitesse is zéér ontstemd over het gedrag van spelers en technische staf tijdens het gestaakte oefenduel met Athletic de Bilbao (0-1) van afgelopen zaterdag in het Gelredome.
Scheidsrechter Kevin Blom besloot een kwartier voor het einde de partij te staken nadat spelers en begeleiders van beide ploegen niet in toom te houden waren. Aanleiding voor de massale vechtpartij was een vermeende elleboogstoot van Gill Swerts in de richting van Andoni Iraola, waarna Bilbao-coach Joaquin Caparrós het veld opstormde en de Belg bij de keel greep.

De actie van Caparrós leidde tot een langdurige ruzie, waarbij spelers en begeleiders flink duwden en sloegen. Namens Vitesse vielen assistent-coach Pieter Huistra en Sébastien Sansoni op. De Franse verdediger zat geblesseerd op de tribune, maar spoedde zich naar het veld en mengde zich in het strijdgewoel.

Toen scheidsrechter Blom merkte dat hij de Arnhemmers en de Basken niet meer tot bedaren kon brengen, besloot hij het duel te staken. Omdat de arbiter een rapport heeft doorgezonden naar de KNVB, moet Vitesse vrezen voor schorsingen.

De clubleiding van Vitesse is sowieso van plan enkele boosdoeners te bestraffen. Zeker omdat algemeen directeur Paul van der Kraan drie weken terug nog had geëist dat de mannen van coach Aad de Mos zich netter en beschaafder zouden gedragen dan afgelopen seizoen, waarin zij volgens hem qua kaartenlast van Champions League-niveau waren.

'We zijn diep teleurgesteld', reageert manager beleid en communicatie Esther Bal in de nieuwe Voetbal International. 'Kennelijk heeft niet iedereen onze boodschap aan het begin van het seizoen begrepen. Wij zullen sancties treffen tegen de betrokkenen, maar wát die precies zijn, houden we intern.'
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
MHF
Berichten: 1395
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:03 pm

Bericht door MHF » di aug 14, 2007 2:40 pm

Duke schreef:Speciaal voor banjavi :-)
Leiding Vitesse woest na nieuw wangedrag

14/8/2007 11:01

.....

Toen scheidsrechter Blom merkte dat hij de Arnhemmers en de Basken niet meer tot bedaren kon brengen, besloot hij het duel te staken. Omdat de arbiter een rapport heeft doorgezonden naar de KNVB, moet Vitesse vrezen voor schorsingen.

.....'
www.vi.nl
Ach, een paar wedstrijden schorsing in de volgende oefencampagne, niet onoverkomelijk. Of zal de ware aard van de KNJB zich gaan ontpoppen? :666.gif:
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » di aug 14, 2007 5:15 pm

Schriftelijke reactie Athletic Bilbao

Net als Vitesse is ook Athletic de Bilbao niet blij met de gebeurtenissen van afgelopen zaterdag. Onderstaand vindt u een schriftelijke reactie van de Spaanse club die Vitesse dinsdag heeft ontvangen.
Dear Mr. Streuer, dear members of the board,

Now back to Bilbao, we would like to express our gratefulness to you and please extend it to all the club staff, team and fans for the fantastic reception showed in Arnhem.

In spite of these last minutes on the pitch, that do not reflect the aim of our club and the sportive character of both teams, we will be happy to maintain and improve our relationship, wishing to have the chance to receive your visit soon.

Jon Berasategi Zabala
General Director


Vitesse heeft inmiddels intern en publiekelijk haar ongenoegen kenbaar gemaakt ten aanzien van de ongeregeldheden tijdens de oefenwedstrijd tegen Athletic de Bilbao. Direct betrokkenen zijn aangesproken op hun ongewenste gedrag. Over specifieke interne maatregelen doet de club geen uitlatingen.

Bron: Vitesse.nl 14-08-2007

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di aug 14, 2007 7:46 pm

Hoe kan dat toch, dat dat Vitesse zo'n raar zooitje is? Vorig seizoen was het inderdaad ook al een vrij naar ploegje, en verder verwijzen we maar weer eens naar die tamelijk briljante Hard Gras-aflevering over een jaar Vitesse. Het Tokkie-gehalte is vrij hoog daar. Curieus.

K.
Still alive...

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di aug 14, 2007 8:08 pm

Wat wil je met jongens als Janssen en die Franse kannibaal Sansoni.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 8:12 pm

Ik vond in de laatste competitiewedstrijd overigens al duidelijk dat ze hard werkten om van de naam schopploeg af te komen! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 15, 2007 4:11 pm

Sociedad in de markt voor Knol
De clubloze Ruud Knol hoeft nog niet te wanhopen. De oud-speler van Vitesse staat in de belangstelling van Real Sociedad, terwijl hij ook bij twee Engelse clubs op proef kan komen.

Of Knol trek heeft in een stage valt te bezien, zo meldt hij aan Voetbal International. "Dat stadium ben ik inmiddels wel voorbij. Ik wil gewoon ergens tekenen. Ik moet nu maar weer afwachten." Een transfer naar het gedegradeerde Sociedad geniet dan ook de voorkeur van de clubloze speler. Ook heeft Knol aanbiedingen van clubs uit Turkije en Griekenland.

Eerder deze maand was Knol nog op proef bij Southampton. Met de Engelse eerstedivisionist kwam hij er echter niet uit over een contract. Knol wilde namelijk een tweejarig contract tekenen, terwijl The Saints slechts een contract tot januari wilden bieden.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 16, 2007 12:09 pm

Vitesse staat op het punt om Patrick Kluivert aan de selectie toe te voegen. De aanvaller heeft al enkele gesprekken met de Arnhemmers achter de rug. Beide partijen hebben inmiddels een mondeling akkoord. (Voetbalzone.nl)
Vitesse grijpt naast Israëlische spits
Vitesse is er niet in geslaagd de 25-jarige aanvaller Roberto Colautti binnen te halen. De speler van Maccabi Haifa kiest voor Borussia Mönchengladbach.

De Israëlische international, die geboren is in Argentinië, zal een driejarige verbintenis tekenen in Duitsland. Volgens De Gelderlander was een bod van 1,5 miljoen euro van Vitesse niet voldoende om Colautti te strikken. De spits zou meer voelen voor het Duitse voetbal, ook al komt Gladbach niet op het hoogste niveau uit.

Ondertussen zoeken de Arnhemmers verder naar het ontbrekende puzzelstukje van trainer Aad de Mos (foto). De vurig verlangde voorhoedeversterking krijgt mogelijk gestalte in de vorm van een andere aanvaller van Maccabi Haifa, Shlomi Arbeitman.

Eerder deed Vitesse al goede zaken met Maccabi toen het linksachter Haim Megrelishvili uit Israël losweekte.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » do aug 16, 2007 8:08 pm

Speculaties nieuwe spits

De speculaties rondom de komst van een nieuwe spits zijn talrijk. Echter, de namen die nu circuleren in diverse media (Roberto Colautti van Maccabi Haifa en Patrick Kluivert) zijn niet bij Vitesse in beeld. Noch zijn zij eerder in beeld geweest.
Vitesse hekelt de ongeverifieerde berichtgeving, die misleidend en suggestief is. Zodra meer concreet is over de eventuele komst van een nieuwe spits, zal deze informatie via vitesse.nl publiekelijk worden gemaakt.

Bron: Vitesse.nl 16-08-2007

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » do aug 16, 2007 8:10 pm

Patrick Kluivert? :biggrin.gif: Ik mag hopen dat dat een grap is.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do aug 16, 2007 8:11 pm

Beloki schreef:Patrick Kluivert? :biggrin.gif: Ik mag hopen dat dat een grap is.
Inderdaad, want er is geen interesse in.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » do aug 16, 2007 8:12 pm

Wie slingert zoiets de wereld in? Een NEC-fan ofzo?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gesloten