PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 09, 2006 11:52 am

hij schijnt toch een clausule in z'n contract te hebben.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 09, 2006 11:54 am

Henk de Gier schreef:zo las ik jouw opmerking, maar als je het anders bedoelde dan dat ik het las: wees dan voortaan duidelijker ;)
LEZEN, Henk. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 09, 2006 11:55 am

Thomas schreef:Is PSV nog op zoek naar een rechtsback, denk je, Base?
Er is geen geld, dus ik verwacht van niet.
Helemaal omdat men Lamey niet wil laten gaan, die zal dus wel de eerste keuze zijn. Met Reiziger en eventueel Culina als backups.

Mocht Ooijer verkocht worden, dan verwacht ik eerder een nieuwe middenvelder dan een nieuwe verdediger. Da Costa kan de positie overnemen van Ooijer en zowel Cocu als Simons kunnen ook als inschuivende centrale verdediger uit de voeten.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33835
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo aug 09, 2006 11:58 am

André Ooijer zint op vertrek bij PSV

INDHOVEN - André Ooijer heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij PSV. De international staat in de belangstelling van het Engelse Blackburn Rovers en ziet een overgang helemaal zitten. Ooijers zaakwaarnemer Sigi Lens gaat er in elk geval vanuit dat de verdediger dit seizoen niet meer in Eindhoven te bewonderen zal zijn.

Volgens Lens is de clubleiding van de landskampioen al langer op de hoogte van de vurige wens van Ooijer om het nog één keer over de grens te proberen. Ook omdat een nieuwe aanbieding van de club hem erg tegenviel, heeft Ooijer PSV laten weten dat hij sowieso niet ingaat op de mogelijkheid om zijn contract in Eindhoven open te breken en te verlengen.

Blackburn Rovers is voor Ooijer (32) de ideale mogelijkheid om zijn wens in vervulling te laten gaan. De club uit het Engelse Premiership wil de verdediger van Oranje een tweejarig contract voorleggen. Lens heeft een indicatie gekregen van het salaris dat Ooijer in Blackburn kan verdienen. ,,Daar komen we wel uit,’’ denkt de agent.

Ooijer is dus afhankelijk van de medewerking van PSV. De club zegt niet onbereidwillig te zijn om mee te werken aan een vertrek. Maar het allereerste bod van Blackburn wordt in Eindhoven absoluut niet serieus genomen. De eerste aanbieding is voor PSV geen aanleiding om al de onderhandelingen te openen, zegt voorzitter Rob Westerhof.

Dat standpunt bevreemdt Lens. ,,Vorig jaar kon André naar Schalke 04,’’ zegt hij. ,,Toen waren de clubs akkoord over een transfersom van anderhalf miljoen, maar konden wij er met Schalke niet uitkomen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat PSV nu meer vraagt dan anderhalf miljoen. André is een jaar ouder en zijn contract loopt volgend seizoen af. Ik moet zeggen dat ik de hoogte van het bod van Blackburn niet ken, maar ik denk niet dat André dit seizoen bij PSV speelt.’’

Als Ooijer daadwerkelijk vertrekt, is dat een lelijke tegenvaller voor PSV-trainer Ronald Koeman. De oefenmeester is er juist alles aan gelegen om de sleutelspelers voor de club te behouden.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 09, 2006 12:04 pm

Dat standpunt bevreemdt Lens. ,,Vorig jaar kon André naar Schalke 04,’’ zegt hij. ,,Toen waren de clubs akkoord over een transfersom van anderhalf miljoen, maar konden wij er met Schalke niet uitkomen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat PSV nu meer vraagt dan anderhalf miljoen. André is een jaar ouder en zijn contract loopt volgend seizoen af. Ik moet zeggen dat ik de hoogte van het bod van Blackburn niet ken, maar ik denk niet dat André dit seizoen bij PSV speelt.’’
Sigi heeft wel humor !
Hij weet niet eens wat Blackburn heeft geboden, maar de afwijzing van PSV vindt hij wel vreemd...wat een idioot :nooo:

En die 1,5 miljoen is deze keer niet voldoende, al kan Sigi zich dat blijkbaar niet voorstellen :drecul2:

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » wo aug 09, 2006 12:05 pm

1,5 miljoen euro voor Ooijer lijkt me geen enkel probleem voor Blackburn Rovers. Als ze dat niet willen betalen, willen ze blijkbaar Ooijer niet graag hebben.
Wel een aderlating voor PSV, wanneer Ooijer vertrekt. Was toch iemand uit de as die mede bepaalde wanneer PSV druk zou gaan zetten, wanneer rustig aan te doen. Die gaan ze wel missen denk ik.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » wo aug 09, 2006 12:06 pm

Waarom is 1,5 miljoen euro nu niet voldoende? Veel meer kan je niet vangen voor iemand die vorig jaar 1,5 miljoen kostte, niet beter is geworden, nog maar een jaar contract heeft en geen restwaarde meer voor zijn nieuwe club.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 09, 2006 12:07 pm

Daarom neemt PSV ook geen genoegen meer met 1,5 miljoen...het precieze bedrag weet ik niet, maar het ligt zeker hoger.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 12:09 pm

Arwin schreef:Waarom is 1,5 miljoen euro nu niet voldoende? Veel meer kan je niet vangen voor iemand die vorig jaar 1,5 miljoen kostte, niet beter is geworden, nog maar een jaar contract heeft en geen restwaarde meer voor zijn nieuwe club.
Waarom niet?

Stel dat Ooijer een clausule heeft van 5 miljoen, waarom zou je dan met minder genoegen nemen? Zeker als je weet dat je geen geld hebt om een vervanger te halen en je met 1,5 miljoen helemaal niets kunt.

Misschien wilden ze zich vorig jaar coulant opstellen, maar heeft PSV (eindelijk) besloten dat dat niet verstandig is. Ooijer (en Sigi) hebben met hun volle verstand een bepaalde clausule op laten nemen, dan moeten ze nu niet gaan zeuren dat deze te hoog is, dat is hun eigen fout.

En dat Ooijer geen restwaarde meer heeft, is niet het probleem van PSV. Denk je dat Shevchenko nog veel restwaarde heeft?

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » wo aug 09, 2006 12:12 pm

Ik had eigenlijk niet begrepen dat er een clausule van 5 miljoen euro in zijn contract staat. In dat geval heeft Ooijer op dit moment een slecht contract voor als hij weg wil. Moet hij hopen dat PSV er minimaal 2 miljoen af wil doen.
Ik had het AD gelezen en dacht dat hij ongeveer 1,5 miljoen euro moest kosten.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 12:13 pm

Je moet Amsterdammers ook niet laten denken, dan gaat het fout.

Amsterdammers zijn er om orders op te volgen, laat Brabanders maar dingen bedenken. De belangrijkste innovaties worden hier niet voor niks gedaan. :D

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » wo aug 09, 2006 12:16 pm

Maar is die clausule in zijn contract van 5 miljoen euro nou een feit? Of is het een voorbeeld?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo aug 09, 2006 12:21 pm

Niet zulke moeilijke vragen aan die Brabanders stellen Arwin. :eusa_naughty: ;)

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 09, 2006 12:25 pm

Arwin schreef:Maar is die clausule in zijn contract van 5 miljoen euro nou een feit? Of is het een voorbeeld?
voorbeeld, het woordje "stel" maakt dat toch duidelijk.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » wo aug 09, 2006 12:37 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Je moet Amsterdammers ook niet laten denken, dan gaat het fout.

Amsterdammers zijn er om orders op te volgen, laat Brabanders maar dingen bedenken. De belangrijkste innovaties worden hier niet voor niks gedaan. :D
Ja, nog bedankt voor de polonaise en Dommelsch..... :rocketwhore: :D

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 12:47 pm

De polonaise komt van nog wat zuijdelijker. Daar wonen dan ook niet voor niets de echt domme mensen :D

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » wo aug 09, 2006 12:48 pm

De Limbo's?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 09, 2006 12:49 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Amsterdammers zijn er om orders op te volgen, laat Brabanders maar dingen bedenken. De belangrijkste innovaties worden hier niet voor niks gedaan. :D
Philips Amsterdam, olé olé! :blub:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 12:51 pm

joey schreef:
Ye' Mighty Oak schreef:Amsterdammers zijn er om orders op te volgen, laat Brabanders maar dingen bedenken. De belangrijkste innovaties worden hier niet voor niks gedaan. :D
Philips Amsterdam, olé olé! :blub:
Daar zitten de bobo's ja.

De hersenen zitten op het NatLab :D

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo aug 09, 2006 12:55 pm

Baseman schreef:
Thomas schreef:Is PSV nog op zoek naar een rechtsback, denk je, Base?
Er is geen geld, dus ik verwacht van niet.
Helemaal omdat men Lamey niet wil laten gaan, die zal dus wel de eerste keuze zijn. Met Reiziger en eventueel Culina als backups.

Mocht Ooijer verkocht worden, dan verwacht ik eerder een nieuwe middenvelder dan een nieuwe verdediger. Da Costa kan de positie overnemen van Ooijer en zowel Cocu als Simons kunnen ook als inschuivende centrale verdediger uit de voeten.
als 1 van die 2 in de verdediging gaat spelen wordt je middenveld te zwak
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 09, 2006 12:55 pm

Philips heeft de aantrekkingskracht van Amsterdam op creatieve mensen opgegeven als een van de redenen om het hoofdkantoor te verhuizen, weet je nog? :aai: :D

Niet dat wij er veel van merken. Wij hebben zoveel kantoren.

Maar vinden jullie (PSV-ers) niet dat PSV André Ooijer de kans moet geven in Engeland te spelen na zoveel jaren trouwe dienst?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 09, 2006 12:57 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Je moet Amsterdammers ook niet laten denken, dan gaat het fout.

Amsterdammers zijn er om orders op te volgen, laat Brabanders maar dingen bedenken. De belangrijkste innovaties worden hier niet voor niks gedaan. :D
vandaar dat jullie zo moeilijk doen over het vertrek van Amsterdammer Andre Ooijer, en is jullie grootste "all time" ster Amsterdammer Ruud Gullit :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 1:06 pm

joey schreef:Philips heeft de aantrekkingskracht van Amsterdam op creatieve mensen opgegeven als een van de redenen om het hoofdkantoor te verhuizen, weet je nog? :aai: :D

Niet dat wij er veel van merken. Wij hebben zoveel kantoren.

Maar vinden jullie (PSV-ers) niet dat PSV André Ooijer de kans moet geven in Engeland te spelen na zoveel jaren trouwe dienst?
Oei, een gewetensvraag.

Net zoals ik Vennegoor en buijtenlands avontuur gun, gun ik het Ooijer ook. Maar het feit blijft dat PSV alleen het geld van de transfer heeft om een vervanger te halen.

Zoals ik heb gezegd, hebben zowel Ooijer als zijn zaakwaarnemer met een bepaalde som ingestemd, waarom zou PSV daar van af moeten wijken? Als Ooijer vorig seizoen een carrièrebedreigende blessure zou hebben gehad, dan zou PSV ook niet onder zijn contract uit proberen te komen.

En daarbij is Ooijer denk ik helemaal niet duur. Meer dan 5 miljoen is het zeker niet, en hij is een volwaardig international. Het zou anders zijn als PSV vast zou blijven houden aan een miljoen of tien.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 1:06 pm

Henk de Gier schreef:
Ye' Mighty Oak schreef:Je moet Amsterdammers ook niet laten denken, dan gaat het fout.

Amsterdammers zijn er om orders op te volgen, laat Brabanders maar dingen bedenken. De belangrijkste innovaties worden hier niet voor niks gedaan. :D
vandaar dat jullie zo moeilijk doen over het vertrek van Amsterdammer Andre Ooijer, en is jullie grootste "all time" ster Amsterdammer Ruud Gullit :yes:
Gullit is toch Utrechter?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 09, 2006 1:08 pm

Amsterdammer. Ajax heeft hem nog geweigerd om zijn slechte metaliteit. Toen heeft Haarlem hem genomen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gesloten