NEC

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za jul 07, 2007 10:53 am

Mevrouw 666 heeft een nog grotere pesthekel aan Benfica dan jij aan Vitesse. Die zal je dus niet verder helpen.

Het schijnt allemaal begonnen te zijn met dit verhaaltje in de portugese roddelpers:
Record schreef:Benfica pergunta por Barreto
EMPRESÁRIO ASSUME CONTACTOS DAS ÁGUIAS

Edgar Barreto, médio internacional paraguaio que brilha ao lado do compatriota Cardozo na Copa América, foi abordado pelo Benfica.

“Sim, houve um contacto mas de momento não posso adiantar mais nada”, referiu a Record Pedro Aldave, representante do médio sul-americano. O empresário, que já colocou Cardozo no clube encarnado, recusou-se a prestar mais esclarecimentos e limitou-se a registar que o atleta ainda tem contrato com o NEC por mais uma temporada. Logo, caso a direcção do Benfica decida avançar para a sua contratação, terá de negociar com os holandeses.

Caro

Este será precisamente um dos entraves para a realização de um negócio – o passe do jogador está bastante inflaccionado, devido às exibições realizadas na Copa América e, nesta altura, as águias depositam todos os esforços na aquisição de um avançado. Por outro lado, apesar de ser um 8, de resto referenciado na Luz desde o tempo de Koeman, Barreto tem contra si o facto de ser um futebolista relativamente baixo.

E Fernando Santos pretende, se possível, ganhar altura num sector que tem futebolistas como Petit, Manuel Fernandes e Nuno Assis.

Explosão

Aos 22 anos, Edgar Barreto é uma certeza do futebol paraguaio. Depois de ser ter estreado aos 16, na equipa do Cerro Porteño, ingressou nos holandeses do NEC, apesar de ter recebido alguns convites de Inglaterra, acabando por atingir o estatuto de titular indiscutível.

Assistência de cardozo

Na última segunda-feira, Barreto abriu o marcador, no Paraguai-Estados Unidos da Copa América, precisamente após assistência de Cardozo, o reforço que o Benfica já garantiu para o ataque. Apesar de ser um médio lutador, destaca-se por possuir bom remate de meia distância.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jul 07, 2007 11:01 am

Nóg groter? :baaa.gif:

Staat er meer vermeld dan dat ze interesse hebben en iets over zijn fabelachtige lange trap...als ik 't goed begrijp...?

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za jul 07, 2007 11:16 am

Het verhaal komt van volgens de krant van de man die Cardozo naar Benfica heeft gebracht. Die spelerspusher is bang is dat Benfica de door de Copa America opgeblazen transfersom wat hoog zal vinden en dat ze op zijn positie liever een wat grotere speler willen. Dat ie kan samenspelen met Cardozo zou dan wel weer gunstig zijn.

Niks over een fabelachtige lange trap, wel over een goed schot van middellange afstand. Maar hij is weer geen fighter en dat zien ze bij Benfica liever wel op "8" (die nummers zijn een erfenis van Koeman).
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jul 07, 2007 11:42 am

Ah oke...thnx iig! :biggthumpup.gif:

Ik hoop op een mooie club voor Edgar, al zal ik het gezang "Viiivaaa Barreto" en zijn soms perfecte uithalen missen in De Goffert... :sad.gif:

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za jul 07, 2007 11:50 am

Niet zo janken Ramona. Jullie hebben Niedzielan tog nog? :666.gif:
Ramona schreef:Ik hoop op een mooie club voor Edgar, al zal ik het gezang "Viiivaaa Barreto" en zijn soms perfecte uithalen missen in De Goffert... :sad.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jul 07, 2007 11:59 am

Smoel! :1evil.gif:


Maar neee...wel goed lezen, Den Duvel...die komt niet meer in actie voor het 1e... Toch? :drls.gif:

Gebruikersavatar
DCLXVI
Berichten: 666
Lid geworden op: za nov 06, 2004 12:22 am
Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
Contacteer:

Bericht door DCLXVI » za jul 07, 2007 12:01 pm

Niedzilan in de basis en Ramona op de banken. 't Gaat een prachtseizoen worden...









































































...maar niet voor NEK.
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za jul 07, 2007 12:06 pm

Bedoel je wasverzachter ofzo? :666.gif:


Linker rijtje zeggen ze, Duvel...l i n k e r rijtje... :1evil.gif:

Gebruikersavatar
DCLXVI
Berichten: 666
Lid geworden op: za nov 06, 2004 12:22 am
Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
Contacteer:

Bericht door DCLXVI » za jul 07, 2007 12:30 pm

Dat zeggen ze tog elk jaar? Leuk, die tradities!
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jul 07, 2007 2:13 pm

Jammer als hij weg zou gaan... maar ik zou hem toch verkopen als ik NEC was... volgend jaar loopt zijn contract af en hij gaat echtniet bijtekenen hoor...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo jul 08, 2007 8:42 am

Barreto is vanavond tegen Mexico te aanschouwen... en hier te volgen... sport1 of http://www.myp2p.eu :headbang.gif:


1e Oefenwedstrijd is iig met goed gevolg afgerond...


Wedstrijdverslag N.E.C. amateurs - N.E.C.

0 Oefenduel 5


Zaterdag 7 juli 2008, De Eendracht, Nijmegen
Scoreverloop:
8' Pothuizen 0-1, 26' Lens 0-2, 34' Van Beukering 0-3, 65' Snoyl 0-4 (pen.), 68' Scholten 0-5
Toeschouwers: 850
Bijzonderheid: Snoyl mist penalty (33')

N.E.C. speelde zaterdagmiddag op een zonovergoten Sportcomplex De Eendracht de eerste oefenwedstrijd van het seizoen 2007-2008. Traditioneel waren de amateurs van N.E.C. de tegenstander. De ploeg van trainer Fabian Krebbers, die ontbrak wegens vakantie, is afgelopen seizoen gepromoveerd naar de 1e klasse.

Voor de profs van N.E.C. was deze eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen natuurlijk belangrijk. Trainer Mario Been kon al zijn beschikbare spelers aan het werk zien na vier dagen training. Bovendien had men nog iets goed te maken na het 3-3 gelijkspel dat men vorig seizoen pas in de laatste minuut uit het vuur sleepte na een 3-0 achterstand. Vanaf het begin was het vandaag duidelijk dat men het deze keer niet zover wilde laten komen.

Met een training in de benen speelde de ploeg van trainer Mario Been een goede eerste helft, waarin het veel kansen kreeg en drie keer scoorde. Al in de 7e minuut had Saidi Ntibazonkiza de openingstreffer op zijn schoen, maar de bal ging via de binnenkant van de paal weer uit het doel. Nauwelijks een minuut later was het wel raak. Patrick Pothuizen liet met een schot van zo'n 25 meter de doelman van de amateurs kansloos: 0-1. In de 26ste minuut scoorde de sterk spelende Jeremain Lens de 0-2 op aangeven van Jhonny van Beukering, de andere nieuwe aanvaller van N.E.C. Na ongeveer een half uur spelen moest Ntibazonkiza het veld verlaten nadat hij zich had verstapt. Rutger Worm was zijn vervanger. In het laatste kwartier voor rust kreeg N.E.C. tal van kansen; Van Beukering schoot over, Wisgerhof schoot net naast en Jonas Olsson kopte snoeihard rakelings over. In de 33ste minuut kreeg N.E.C. de ideale mogelijkheid om de derde treffer te maken. Jeremain Lens werd in het strafschopgebied naar de grond getrokken. Er ontstond wat discussie over wie de penalty zou nemen. Uiteindelijk nam Ferne Snoyl hem. Hij schoot echter zwak in en de keeper van de amateurs redde eenvoudig. Een minuut later was het wel raak. Jhonny van Beukering schoot knap raak na een afvallende corner: 0-3.


Na rust viel er heel wat minder te genieten voor het publiek. Daar waar er in de eerste helft veel kansen te noteren vielen, waren de gevaarlijke momenten voor het doel in de tweede helft schaarser. Er waren ook de nodige wissels, Been wil in de eerste oefenduels al zijn spelers aan het werk zien.De twee doelpunten die nog te noteren vielen, kwamen uit dode spelmomenten. Eerst mocht Ferne Snoyl nogmaals aanleggen vanaf elf meter, nadat Karim Fachtali was neergehaald. Ditmaal schoot Snoyl de penalty feilloos in: 0-4. In de 68ste minuut draaide Dominique Scholten een vrije trap vanaf een meter of twintig fraai in de kruising: 0-5.

De kop is er weer af voor N.E.C. De eerste in een reeks van twaalf oefenduels zit er weer op, en het begin is een stuk positiever dan vorig seizoen. Aanstaande dinsdag vertrekt de selectie voor een vijfdaags trainingskamp naar Garderen, waar het woensdagavond aantreed tegen promovendus VVV Venlo.

F.A.

Opstelling 1e helft: Gábor Babos; Muslu Nalbantoglu, Peter Wisgerhof, Jonas Olsson, Youssef El-Akchaoui; Bart van Brakel, Patrick Pothuizen, Ferne Snoyl; Saidi Ntibazonkiza (28' Rutger Worm), Jhonny van Beukering, Jeremain Lens (40' Alexander Prent).

Opstelling 2e helft: Rein Baart; Naïm Aarab, Peter Wisgerhof, Jonas Olsson, Youssef El-Akchaoui (Dominique Scholten); Dominique Kivuvu, Ferne Snoyl, Lorenzo Davids; Alexander Prent, Jhonny van Beukering (Karim Fachtali), Rutger Worm.

Edgar Barreto (Copa America), Brett Holman (Asia Cup) en Mark Otten (geblesseerd) ontbraken.



Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jul 09, 2007 12:38 pm

Been gecharmeerd van Tim Vincken
Door: JJ | Gepubliceerd: Vandaag 13:06 | Laatst bewerkt: Vandaag 13:12


Terwijl Mario Been de komende weken de selectie gaat klaarstomen voor het nieuwe seizoen, is het aan de kersverse technisch directeur Carlos Aalbers om de groep nog wat te versterken, vooral in aanvallend opzicht. Aalbers is de afgelopen weken veelal in het buitenland (Finland, Oostenrijk) op jacht geweest.

Maar NEC richt zijn pijlen ook nadrukkelijk op spelers die bij de topclubs (Feyenoord) buiten de boot vallen. Been: ''Bij Feyenoord hebben ze kennelijk een zak met geld gevonden. Helaas hebben wij dat geluk niet. Het is wel zo dat daar zeker spelers gaan afvallen. Het is geen geheim dat ik erg gecharmeerd ben van Tim Vincken. Wie weet liggen daar over een paar weken mogelijkheden.''


Bron: De Gelderlander
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma jul 09, 2007 12:40 pm

Zak met geld...tja... je weet ook wel welke naam in de rondte zingt in Nijmeguh... :eusa_silenced.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di jul 10, 2007 10:03 am

Realistisch stukje, m.i.
De Gelderlander Dinsdag 10 juli 2007 schreef: Vincent Paes wil vooruit, maar wel stap voor stap

Vincent Paes is nu een jaar voorzitter van NEC. „We zul­len een actief verkoopbeleid gaan voeren.”
door Danny van den Broek

Hij voelt zich steeds be­ter thuis in de wereld van het betaalde voet­bal. „We bouwen iets op. Dat gevoel heb ik heel sterk.
En dat is leuk”, zegt Vincent Paes.
Een jaar is hij nu voorzitter van NEC. De start was op z'n zachtst gezegd moeizaam, omdat vooral de investeerders in de Goffert uit onvrede met zijn benoeming eerst de hakken in het zand zetten en ook nu nog vaak een afwachtende houding aannemen. De opvolger van de flamboyante Hans van Delft heeft zich er niet door van zijn stuk laten brengen. „We zitten ook niet midden in een oorlog.
Niemand kijkt me met de nek aan. Mijn hand is nog nooit geweigerd.
Ik proef wel iets van gereserveerd­heid. ‘ Laat hij het eerst maar waar­maken’, zo’n houding. Dat vind ik niet erg. Het geeft me eerder een prikkel. Extra motivatie om de uit­daging vol aan te gaan.”
Zijn stem klinkt bedachtzaam, maar van binnen popelt Paes om de volgende stappen met NEC te maken. Niet zonder trots meldt hij dat de gaten in de begroting ge­dicht zijn. Het afgelopen seizoen werd afgesloten met een beschei­den plus. De cijfers voor de ko­mende jaargang worden met zwar­te inkt geschreven. „Binnenkort hebben we weer een ijkpunt van de KNVB. Keren we terug naar ca­tegorie 2”, voorspelt Paes een gun­stige beoordeling van de financiële huishouding door de voetbalbond. De sfeer tussen de club en de in­vesteerders is al een stuk verbe­terd. Maar het volledige vertrou­wen heeft hij nog niet gewonnen.
„Dat heeft tijd nodig. Een ding is me wel duidelijk: het zijn allemaal mensen met een NEC-hart.”
De rol van de mannen met het geld is in de plannen van Paes wel veranderd. „ Ik vind investeerders nog steeds belangrijk, maar dan puur om iets extra’s te doen.”
Het speelveld van de geldschieters ligt dan ook buiten de begroting.
„En eerlijk gezegd, heb ik dan lie­ver tien investeerders van een ton, dan eentje van een miljoen. Dan ben je minder kwetsbaar.”
Desalniettemin blijft Marcel Boek­hoorn - de grootste geldschieter uit het verleden die zich nauwe­lijks nog bij NEC laat zien - van harte welkom. „ Zijn terugkeer zal ik absoluut blijven stimuleren.
Maar alles gebeurt wel binnen de spelregels. Dus geen leningen meer in de club die terugbetaald moeten worden, terwijl aan de an­dere kant spelers transfervrij naar buiten wandelen.”
Dat laatste is hem een doorn in het oog en zal ook niet meer ge­beuren.
„ Spelers van wie het con­tract afloopt zullen we vroegtijdig in de markt zetten. We hebben vijf jaar geen speler verkocht. Dat kan niet. We zullen een actief ver­koopbeleid gaan volgen.”
Dat betekent automatisch dat Ed­gar Barreto, als hij straks terug­keert van de Copa Amerika, zo snel mogelijk getransfereerd zal worden. „Ik heb geen behoefte om hier namen te gaan noemen”, zegt Paes. „Elke individuele situatie hangt ook af van het moment.
Maar het beleid moet wel de struc­tuur hebben dat niemand nog gra­tis kan vertrekken.”
De spelers die NEC de laatste tijd aantrok, werden betaald uit eigen middelen. „Lorenzo Davids, Ferne Snoyl, Mark Otten, Brett Holman.
Jonge veelbelovende spelers, die NEC naar een hoger plan tillen.
Hun transfersommen kunnen straks volledig ingezet worden om de selectie te versterken.”
De tijd dat er veel geld op tafel ge­legd wordt om een grote naam bin­nen te halen, lijkt onder deze voor­zitter voorbij. „Ik geloof meer in spelers die groot worden”, zegt Paes. „Het is belangrijk dat we met beide benen op de grond blijven staan. Een sluitende begroting staat voorop. Van daaruit gaan we stapje voor stapje vooruit. Hier is de club meer bij gebaat dan veel geld investeren met een hoog af­breukrisico. Mensen die het niet snel genoeg gaat, moeten maar even geduld hebben.”
Voor komend seizoen staat de be­groting op dertien miljoen euro.
„ Op termijn moet die omhoog”, weet Paes. „We groeien elk jaar 5 tot 10 procent. Maar wil je een ech­te sprong maken, zal die tweede ring op het stadion moeten ko­men. In combinatie met de totale stadionontwikkeling. De komst van de topsporthal, het creëren van meer businessruimte. Gebeurt dat niet, worden we links en rechts ingehaald.”
Alles heeft maar één doel. „Het is jammer van het eerste half jaar, waarin het verleden een te grote rol heeft gespeeld. Want juist de toekomst. Uiteindelijk gaat het om de ploeg die in het veld staat. We zullen alert op nieuwe situaties moeten inspelen. Lijsten klaar heb­ben met spelers die we willen heb­ben. Als voorzitter probeer ik daar nauw bij betrokken te zijn. Ja, ik zou best wel eens mee willen op zo’n scoutingstrip. Want dat is een voordeel van mij: ik pretendeer verstand van voetbal te hebben.”
Hij lacht. Rept nog eens over het goede gevoel dat bij hem over­heerst. „Dit is een fantastische or­ganisatie. Binnen de club heerst een enorm saamhorigheidsgevoel.
De betrokkenheid en de passie groeien. Ik heb de mooiste baan die er is.”
‘ Ik heb ik liever tien investeerders van een ton, dan eentje van een miljoen’


--------------------------------------------------------------------------------


Afbeelding
Vincent Paes, voorzitter van NEC. foto Gerard Verschooten

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jul 12, 2007 4:00 pm

Wisla klopt weer aan bij Niedzielan 12/07/2007



Wisla Krakow heeft de komst van NEC-aanvaller Andrzej Niedzielan nog niet uit het hoofd gezet.

Afgelopen dinsdag nog liet Wisla weten dat de onderhandelingen definitief zijn gestaakt, nadat de zaakwaarnemer van Niedzielan niet reageerde op de laatste deadline om weer in gesprek te gaan. In de Poolse krant Faktem wordt de NEC spits geciteerd. "De trainer belde, hij wil me er graag bij hebben. Mijn zaakwaarnemer onderhandelt nu weer."

Ook Bristol City is serieus in de markt voor Niedzielan. De club uit het Engelse Championship heeft de 28-jarige Pool uitgenodigd voor een proefperiode.
NECfan.nl
Zal het dan toch??? :eusa_pray.gif:
Nando Rafael optie voor NEC 12/07/2007



NEC gaat op korte termijn bekijken of Nando Rafael haalbaar is. De aanvaller komt bij Borussia Mönchengladbach nauwelijks aan spelen toe en zou bij NEC de voorhoede moeten gaan versterken.

Omdat NEC momenteel niet over voldoende financiëlen middelen beschikt, is verhuur volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International wel een serieuze optie voor de ploeg uit Nijmegen. Technisch directeur Carlos Aalbers wilde overigens nog niet ingaan op de interesse.

Mede omdat Andrzej Niedzielan volgend seizoen niet meer welkom is bij de selectie, wil Aalbers graag nog enkele spelers aan zijn selectie toevoegen. "Het moge duidelijk zijn dat we staan te springen om versterkingen voorin. Die gaan er ook zeker komen."

Wel baalt de technisch directeur van het afketsen van de transfer van Niedzielan naar Wisla Kraków. "NEC heeft zich uitermate schappelijk opgesteld in de afhandeling. Dan is het bijzonder teleurstellend dat de andere partijen ineens nieuwe eisen op tafel gooien."

Met Rafael hoopt NEC de aanval volgend seizoen een nieuwe impuls te geven. Eerder speelde de spits al voor Ajax. In Nederland kon de Afrikaan echter niet op een verblijfsvergunning rekenen.
necfan.nl

Laat maar komen... lijkt me niets verkeerds aan...
Ook Reggina hengelt naar Barreto 12/07/2007



Edgar Barreto heeft zich met zijn sterke optreden tijdens de Copa America niet alleen in de kijker gespeeld bij Benfica, maar ook bij Reggina. Volgens het Italiaanse Corriere dello Sport heeft de Serie A-club concrete interesse in de Paraguayaan.

Barreto speelt momenteel bij NEC, maar zijn contract in Nijmegen loopt aan het eind van het komende seizoen af. Als NEC nog wat geld aan de 22-jarige middenvelder wil verdienen, zal de club hem dan ook deze zomer moeten verkopen.
Zoals ik al eerder zei.. als ze er nu nog geld voor kunnen vangen... verkopen!!
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr jul 13, 2007 4:45 pm

N.E.C. weer in Categorie II (13/07/2007)

Vandaag heeft N.E.C. via een brief van de KNVB te horen gekregen dat wij als club vanaf nu weer zijn ingedeeld in categorie II van het financieel rating systeem. Dit houdt in dat de licentiecommissie van de KNVB heeft besloten om het plan van aanpak op te heffen.

Natuurlijk zijn we binnen de club tevreden dat we terugkeren naar categorie II maar net zoals we niet van slag zijn geraakt toen N.E.C. werd ingedeeld in categorie I, zijn we nu niet euforisch over de terugkeer in categorie II. Wij
doen er alles aan om een gedegen financieel beleid te voeren waarbij we ieder seizoen de ambitie hebben om financieel te groeien en met een positief resultaat af te sluiten. De vermogenspositie van N.E.C. blijft echter kwetsbaar en ook hebben we regelmatig een behoorlijke spanning in de liquiditeitsplanning.

De terugkeer in categorie II geeft wel vertrouwen dat we ook op de juiste
financiële koers zitten binnen N.E.C.

Jacco Swart
Algemeen Directeur


Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jul 16, 2007 4:57 pm

Andrzej Niedzielan naar Wisla Krakow (16/07/2006)
De transfer hing al enige tijd in de lucht, en leek vorige week afgeketst te zijn, maar Andrzej Niedzielan verruild N.E.C. dan toch voor Wisla Krakow.

N.E.C., dat zich uiterst soepel heeft opgesteld, had al enige tijd overeenstemming met Wisla en Niedzielan's zaakwaarnemer. Op 5 juli werden de contractbesprekingen tussen Wisla en Niedzielan tot teleurstelling van N.E.C. plotseling afgebroken. Uiteindelijk zijn Wisla en Niedzielan toch weer met elkaar in gesprek geraakt en is de transfer vanmiddag afgerond. Niedzielan zette zijn handtekening onder een 3-jarig contract bij de Poolse club.

Niedzielan speelde sinds januari 2004 voor N.E.C. en kwam tot 88 competitiewedstrijden waarin hij 20 keer tot scoren kwam.
www.nec-nijmegen.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » ma jul 16, 2007 5:12 pm

Die soap is eindelijk voorbij,....

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jul 16, 2007 5:21 pm

Nou... een gemiddelde soap duurt altijd langer dan dat je eigenlijk wilt hoor en creatieve schrijvers weten er altijd wel weer een mooie draai aan te geven...

Hoop dat NEC niet van zulke schrijvers heeft en dat deze verhaallijn inderdaad voorbij is.. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma jul 16, 2007 7:49 pm

NEC is echt een de verpersoonlijking van 'nooit wat geweest, zal nooit wat worden'.

Ze hebben volgens mij een patent op plek 10 ofzo.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jul 17, 2007 1:52 pm

Lens: “Ik wil clubtopscorer worden”
Met jonge talentvolle spelers jacht maken op een klassering in het linkerrijtje, dat is het doel van NEC ook komend seizoen. Na het vertrek van de doorgebroken Roy Beerens, staat Jeremain Lens te trappelen om hetzelfde te doen.

Tussen de internationals, routiniers en gehaalde toptalenten leefde Lens vorig seizoen een redelijk anoniem jaar. Zeven keer mocht hij invallen, waaronder een optreden in de UEFA Cup. Voor een speler met ambitie om te slagen in de top te weinig. Vandaar dat zowel AZ als Lens wel heil zagen in een verhuur, liefst bij een stabiele Eredivisionist. In NEC werd die al snel gevonden. VoetbalPrimeur.nl sprak met de gretige Amsterdammer.

Door: Robert Kuijpers en Jelmer Geerds

“Tot nu toe bevalt het me prima bij NEC. De sfeer is goed, het team staat aardig, al hebben we niet alle oefenwedstrijden even goed gespeeld. Maar dat zijn dingen om aan te werken”, vertelt Lens, die zich komend seizoen vermoedelijk op de linker- of rechtervleugel mag bewijzen.

Één van zijn doelstellingen voor komend seizoen is het werken aan de afronding: “Het aantal doelpunten moet omhoog. Daarnaast heb je altijd wel wat kleine verbeterpunten, maar dat komt wel in de loop van het seizoen.” Daarbij legt Lens de lat direct al hoog: “Voor mij is mijn seizoen geslaagd als ik clubtopscorer ben geworden. Ik hoop er een stuk of tien te maken.” Eerder noemde Jhon van Beukering eenzelfde aantal te verwachten treffers. “Van Beukering is altijd scherp voor het doel. Het is leuk om met een andere speler te concurreren om de topscorerstitel”, glimlacht de AZ-huurling.

“Ik hoop in de voetsporen van Roy Beerens te treden. Hij kwam hier op huurbasis van PSV en deed het erg goed.” Toch houdt daarmee de vergelijking ook op. In tegenstelling tot Beerens wil Lens wél terugkeren bij zijn oorspronkelijke werkgever. “Na dit seizoen hoop ik terug te keren bij AZ als basisspeler of in ieder geval als speler die belangrijk kan zijn voor het team.”

Niettemin is het opvallend welke aantrekkingskracht NEC heeft op talentvolle spelers van de vier topclubs. Eerder stalde Feyenoord eveneens al de nodige talenten in Nijmegen."Het is een jong team, waar spelers zich goed kunnen laten zien. De posities zijn beschikbaar voor die spelers zoals ik. Ik kan hier gewoon als links- of rechtsbuiten spelen", stelt Lens.

Dat is ook één van de redenen waarom de keuze uiteindelijk viel op een jaar in het Goffertstadion en niet bij één van de andere geïnteresseerde clubs: “Ik heb eigenlijk niet getwijfeld over NEC. Ik had wel meer aanbiedingen, maar NEC was al sinds de winterstop bezig met me en toen had ik er al een goed gevoel bij, vandaar. Ik heb zelf met trainer Mario Been gesproken en die vertelde me dat ik in ieder geval meer speelminuten zou krijgen dan bij AZ. Dat was voor mij belangrijk.”

Mocht Lens daadwerkelijk ontluiken in de Keizerstad, dan lijkt ook een selectieplaats bij Jong Oranje weer binnen handbereik: “Als je het hier goed doet is er zeker een kans om bij Jong Oranje te komen. Ik heb er in de voorbereiding op het afgelopen EK bijgezeten, maar ik viel op het laatste moment af. Jammer, maar volgend jaar is er een mooi toernooi in Peking, dus wie weet.”
voetbalprimeur.nl

Van mij mag hij voor topscorer gaan, als het team er maar bij gebaat is en hij niet gek gaat doen om perse te moeten scoren... :)... Heb wel vertrouwen in deze jongen... lijkt me een prima speler voor NEC
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di jul 17, 2007 1:55 pm

Mag hij van jou ook clubtopscorer worden als hij er maar 5 maakt?

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di jul 17, 2007 3:50 pm

Prima... als de rest er dan 4 maakt en ze daarmee op een leuke plaats eindigen vind ik het best. :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jul 18, 2007 10:25 am

The ugliest football shirts ever

NEC is een van de weinige clubs waarvan het standaard thuisshirt er tussen zit. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo jul 18, 2007 10:27 am

Oud clownsshirt van 2 jaar gelee...maar soit.. :headbang.gif:

Gesloten