Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23022
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » do jun 21, 2007 12:26 pm

Pienaar schreef: Ondanks dat ik nu hier in Dortmund zit, wil ik ooit nog eens in de Amsterdam ArenA voetballen.
Dat kan natuurlijk prima met Feyenoord :smallgrin.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do jun 21, 2007 12:28 pm

Raymon schreef:
Pienaar schreef: Ondanks dat ik nu hier in Dortmund zit, wil ik ooit nog eens in de Amsterdam ArenA voetballen.
Dat kan natuurlijk prima met Feyenoord :smallgrin.gif:
:onfire.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jun 21, 2007 12:45 pm

Duke schreef:Kan iemand wiens tweede huis Ajax is, bij Feyenoord gaan voetballen? Lijkt me sterk.
Die onzinpraat van voetballers geloof ik al jaren niet meer...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do jun 21, 2007 3:27 pm

Pienaar wilde heel graag bij Ajax blijven, maar ze hebben hem gewoon weggejaagd door een hongerloontje te bieden! :smallgrin.gif:
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 3:31 pm

Zoiets als bij Kanu dus?

Afrikaanse voetballers kiezen doorgaans voor het geld. Niet zo vreemd in hun situatie.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51952
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do jun 21, 2007 3:58 pm

Jabu schreef:Claudio Pizarro (Peruaan) is transfervrij van Bayern naar Chelsea gegaan en mocht zich vorig jaar in de belangstelling van Feyenoord 'verheugen'.
Claudio Pizarro is de nieuwe Kezman bij Chelsea. Over een half jaar of een jaar wordt ie aan een Spaanse club uitgeleend... Real Madrid wilde niet achter blijven en trok een nieuwe Woodgate aan: Metzelder. Maar dit terzijde...

Ik las dat Ajax interesse zou hebben in Roy Beerens. Dan zie ik 100 keer liever Tim Vincken bij Ajax, eerlijk gezegd.

wimpey
Berichten: 51952
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do jun 21, 2007 4:01 pm

LucaS schreef:Pienaar wilde heel graag bij Ajax blijven, maar ze hebben hem gewoon weggejaagd door een hongerloontje te bieden! :smallgrin.gif:
In Duitsland wordt ie tot de zwakste spelers in de BL gerekend. De Pienaar van 2003 hebben we bij Ajax en Dortmund de laatste jaren nooit meer gezien. Improductief, geen eindpass, blessuregevoelig: gewoon te weinig. Veel lopen is niet genoeg, zeker in Duitsland niet. Jammer, want hij was een erg leuke speler en een groot talent.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 21, 2007 4:06 pm

wimpey schreef:Ik las dat Ajax interesse zou hebben in Roy Beerens. Dan zie ik 100 keer liever Tim Vincken bij Ajax, eerlijk gezegd.
Ik ook, maar Vincken wil nooit naar Ajax. Bovendien is hij wel erg blessuregevoelig.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jun 21, 2007 5:49 pm

Ik heb Pienaar de laatste seizoenen niet al teveel meer zien spelen (was ook niet echt mogelijk), maar ik vind het jammer dat hij niets meer heeft laten zien. Op den duur had het een goede, technischere opvolger van Gabri kunnen worden. Een speler met techniek, inzicht en een flinke dosis arbeidsethiek. Pienaar is constant in beweging, zowel in balbezit van z'n ploeg als in balbezit van de tegenstander. Heeft eigenlijk wel wat weg van Deco. Jammer van z'n beroerde traptechniek.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 10:15 pm

Volgens het Sportjournaal gaat De Cler naar Feyenoord, zeggen ze op FN en PN.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » do jun 21, 2007 10:39 pm

joey schreef:Volgens het Sportjournaal gaat De Cler naar Feyenoord, zeggen ze op FN en PN.
Als dat gebeurt, dan hang ik de vlag uit. Steef zal wel blij zijn met Timmetje.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 11:06 pm

Kan ik me voorstellen. Een prutser, die De Cler.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Robbins
Berichten: 407
Lid geworden op: ma mei 28, 2007 11:57 am

Bericht door Robbins » do jun 21, 2007 11:07 pm

En weer een dure speler, Aalbers revisited.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 21, 2007 11:20 pm

Niet te vroeg juichen, generaal!

Akkoord met De Cler? Zaakwaarnemer spreekt het tegen

BRON: Radio Rijnmond

Volgens NOS Sportjournaal zou Feyenoord een akkoord hebben met Tim de Cler. Marcel Brands van AZ bevestigde tegenover Radio Rijnmond dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. ,,Nadat wij onze voorwaarden kenbaar hebben gemaakt, liet Feyenoord ons weten er met ons wel uit te komen. Maar ik weet niet beter dan dat Tim ver is met PSV.''
Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen van De Cler wortd er echter nog niet gepraat met Feyenoord: ,,Feyenoord is een serieuze optie, maar we zijn al zo ver met PSV dat het niet netjes is met Feyenoord te praten.''
http://feyenoord.netwerk.to
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » do jun 21, 2007 11:32 pm

Ik was er al bang voor...

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do jun 21, 2007 11:50 pm

generaal schreef:Ik was er al bang voor...
Niet té bang, bekijk dit vervolgens maar eens:
Tim de Cler Feyenoorder

ROTTERDAM/ALKMAAR - Tim de Cler speelt de komende seizoenen voor Feyenoord. De linksback van AZ stond ook in de belangstelling van PSV, maar kiest dus verrassenderwijs voor Rotterdam.

Tim de Cler (l.) in duel met toekomstig ploeggenoot Danny Buijs. FOTO ANP
De Cler (28) had in Alkmaar nog een contract voor een jaar, maar mocht vertrekken omdat hij weigerde die verbintenis open te breken. Hoeveel geld Feyenoord voor De Cler betaalt, is niet bekend.

Met zijn overgang naar De Kuip doet De Cler sportief gezien ogenschijnlijk een stapje terug. AZ timmert al een aantal seizoenen nadrukkelijk aan de weg, terwijl Feyenoord vooral het afgelopen jaar maar wat aanmodderde. Het is nog allerminst zeker dat het komend seizoen beter zal gaan.


De Cler kreeg de afgelopen maanden echter steeds nadrukkelijker het gevoel dat hij aan iets anders toe was, ook al omdat vrijwel alle spelers met wie hij bij AZ naar de top groeide inmiddels uit Alkmaar zijn verdwenen.

Met de keuze voor Feyenoord verschaft De Cler zichzelf duidelijkheid. Aanvankelijk leek het erop dat de verdediger zijn zinnen had gezet op een buitenlands avontuur, maar toen PSV zich begin mei meldde was zijn belangstelling direct gewekt. In Eindhoven zoeken ze een linksback die ook aanvallend een duit in het zakje doet, in dat profiel past De Cler precies.


De afgelopen weken hadden PSV en AZ regelmatig contact over de transfersom voor De Cler en leek het slechts een kwestie van tijd voordat de international naar Eindhoven zou verhuizen. Hoewel AZ De Cler te kennen had gegeven dat hij moest vertrekken als de back zijn contract niet zou verlengen, stelde het zich in die onderhandelingen niet al te soepel op. In Alkmaar zagen ze de speler liever niet naar een directe concurrent voor de titel gaan.

Op de achtergrond sluimerde steeds de belangstelling vanuit Rotterdam, die de afgelopen dagen tot een akkoord tussen AZ en Feyenoord leidde. Gisteren streken de Rotterdammers ook de laatste plooien met De Cler glad.


Met De Cler slaat Feyenoord een opvallende én belangrijke slag op de transfermarkt. De club is niet alleen een international rijker, de komst van de geboren Leidenaar is ook een signaal naar andere kandidaat-aanwinsten én het Legioen. Vorig seizoen beklaagden de supporters zich, al dan niet terecht, dat Feyenoord het moest doen met afdankertjes van AZ (Stein Huysegems) en Ajax (Angelos Charisteas). Nu is het er dus in geslaagd een international voor de neus van landskampioen PSV weg te kapen.

De Cler is in de Kuip de gedoodverfde nieuwe linksback. Zijn komst stelt trainer Bert van Marwijk in staat om Royston Drenthe - afgelopen seizoen vaak links achterin spelend - als aanjager op het middenveld te gebruiken. In die rol maakt het talent momenteel veel furore op het EK-jeugd.


Met de komst van Van Marwijk en De Cler is de wederopbouw van de gevallen Rotterdamse topclub plotseling in volle gang. Naast de international hoopt Feyenoord ook nog altijd op Kevin Hofland. Verder zoekt het nog een ervaren middenvelder en een topspits. Voor die laatste vacature blijft Roy Makaay de gedroomde kandidaat.
http://www.ad.nl/sport/article1453711.ece

Je kunt rustig slapen. ;)

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » do jun 21, 2007 11:52 pm

Ik juich pas als het op feyenoord.nl staat.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do jun 21, 2007 11:53 pm

Ach, de AD krijgt vaak de primeur van Feyenoord dus het kan best betrouwbaar zijn..

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 6:51 am

Zou geweldig nieuws zijn :eusa_pray.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jun 22, 2007 7:01 am

Baseman schreef:En terecht, 4 miljoen voor een talentvolle linksback vind ik te veel geld. Ook al zou PSV wel geld zat hebben. Daarbij staat Pocognoli niet bekend vanwege zijn defensieve kwaliteiten. Hij kan een verbeterde uitvoering van De Cler worden, maar dat is hij nog niet.
Baseman schreef:Ik ben trouwens niet kapot van De Cler, vooral omdat hij verdedigend kwetsbaar is en Kromkamp verdedigend ook geen top is. Maar goed, je weet wel wat je aan hem hebt. Ik zie liever iemand anders komen, maar een slechte speler is De Cler niet.
Baseman schreef:Hij is nog niet gekocht, al is hij wel beter dan wat PSV nu heeft. Dat zegt ook voldoende over de andere linksbacks...

PS: Uitblinken in de Belgische competitie maakt iemand niet beter dan iemand die zich staande kan houden in de Eredivisie en de UEFA-Cup.
Pocognoli is zeker een talent, maar hij moet het nog waar zien te maken.
Baseman schreef:De Cler is geen ster in het verdedigen, maar hij is er zeker beter in dan Urby. En vooralsnog vind ik hem er ook beter in dan Pocognoli. Al moge het duidelijk zijn dat als Pocognoli zijn talent waar kan maken, dat hij dan een betere back wordt dan De Cler.
Baseman schreef:De Cler heeft een degelijk en stabiel seizoen heeft gedraaid, hij maakt weinig fouten en kan aanvallend een steentje bjidragen.
Ik kan me om de een of andere reden toch niet onttrekken aan de gedachte dat jij sowieso wel positief bent gestemd wanneer het om PSV gaat. :hypocrite.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 7:17 am

Nee, maar gezien de prijs die voor De CLer betaald moet worden en gezien de verdere aankopen van PSV zie ik veel liever een ervaren CV komen ipv De Cler.

Daarbij werd De Cler hier een prutser genoemd en werd Poco opgehemeld, dus ga ik met opzet aan de andere kant zitten. Want hij kan natuurlijk wel iets !
Salcido vind ik als back echter beter, die kan namelijk meer dan zich staande houden.

PS: Ik heb trouwens gewoon gelijk, vooralsnog is De Cler beter dan Poco en dan Urby als linksback.

PPS: Ik kan me om de een of andere reden toch niet onttrekken aan de gedachte dat jullie sowieso wel negatief zijn gestemd wanneer het om PSV gaat :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33883
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr jun 22, 2007 7:56 am

Zou dit nu de invloed van de scouting van Steef zijn? :smallgrin.gif:

Ach, ik vind het wel een goede zet van Feyenoord, De Cler is toch een degelijke speler, geen hoogvlieger, maar ook geen prutser. Feyenoord zal alleen wel wat teveel hebben betaald, schat ik zo in.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr jun 22, 2007 8:06 am

Wat is het verschil tussen Perez en de Cler?

De Cler wil ook naar PSV en ik dacht de BvM alleen gasten wil die alleen naar Feijenoord willen?

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » vr jun 22, 2007 8:21 am

de cler heeft toen hij bij Ajax weg ging vaak genoeg zijn liefde voor feye van de daken geschreeuwd. Dus ik denk niet dat hij met tegenzin die beerput in duikt

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr jun 22, 2007 8:52 am

Duke schreef:Ach, ik vind het wel een goede zet van Feyenoord, De Cler is toch een degelijke speler, geen hoogvlieger, maar ook geen prutser. Feyenoord zal alleen wel wat teveel hebben betaald, schat ik zo in.
Ze hebben geen linksback en voor de HCE is De Cler zeker geen verkeerde speler, Europees voetbal hebben ze toch geen last van :kwijl.gif:
Een goede zet van Feyenoord, maar De Cler heeft inderdaad een flink bedrag moeten kosten.

Ligt het nu aan mij of is Feyenoord zich aardig in de schulden aan het steken, in de hoop op toekomstige investeerders ?

Gesloten