Excelsior 2010-2011
Excelsior 2010-2011
Hier alles over Excelsior.
Re: Excelsior 2010-2011
Die Pastoor komt wel aardig over.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Kunstgrasveld van Excelsior zag er zeer slecht uit gisteren. Is daar nog een bepaalde keuring voor ofzo die de kwaliteit van het veld moet aantonen? Bij iedere pass die werd gegeven gisteren leek het of een plug kunstgras werd meegetrapt. Hier gaan meer ploegen lastig op kunnen voetballen ben ik bang.
- Daily Blind
Wat je zag waren gewoon korerls rubber wat ophoog spatte. Waarschijnlijk is er iets te veel rubber gestrooid. Zo ver ik weet is dit een van de nieuwste type kunstgrasvelden.Arwin schreef:Kunstgrasveld van Excelsior zag er zeer slecht uit gisteren. Is daar nog een bepaalde keuring voor ofzo die de kwaliteit van het veld moet aantonen? Bij iedere pass die werd gegeven gisteren leek het of een plug kunstgras werd meegetrapt. Hier gaan meer ploegen lastig op kunnen voetballen ben ik bang.
Excelsior in de problemen:
FC Den Bosch [3 - 1] Excelsior Rotterdam
25' [1 - 0] P.V. Moorsel
41' [1 - 1] R. Bergkamp
49' [2 - 1] J. Peters
52' [3 - 1] P.V. Moorsel
(Met nog een half uurtje te gaan.)
FC Den Bosch [3 - 1] Excelsior Rotterdam
25' [1 - 0] P.V. Moorsel
41' [1 - 1] R. Bergkamp
49' [2 - 1] J. Peters
52' [3 - 1] P.V. Moorsel
(Met nog een half uurtje te gaan.)
Toch nog 3-3 geworden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Slecht, slechter, slechtst. Wat een drama waren ze vandaag.
Verdienen wel een pluim dat ze niet meteen gedegradeerd zijn, natuurlijk met de hulp van de grote broer maar als je weet dat de begroting dit seizoen 2,7 miljoen euro bedroeg moet je ze toch complimenteren. Zelfs FC Den Bosch heeft een grotere begroting.
Verdienen wel een pluim dat ze niet meteen gedegradeerd zijn, natuurlijk met de hulp van de grote broer maar als je weet dat de begroting dit seizoen 2,7 miljoen euro bedroeg moet je ze toch complimenteren. Zelfs FC Den Bosch heeft een grotere begroting.

3 uit doelpunten... prima resultaat...
Come onn Pastoor.. je kunt het. :)
Come onn Pastoor.. je kunt het. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."