NAC 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: NAC 2010-2011

Bericht door brigade zuid » ma sep 13, 2010 8:13 pm

Maar die Luijckx kan er echt geen flikker van hoor, wat een dromer zeg.

T82
Berichten: 1754
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: NAC 2010-2011

Bericht door T82 » zo sep 26, 2010 6:32 pm

Uit de Feyenoord tpoic:
Enganche schreef:Dan verschillen we daar van mening. Kan er helemaal niets van. Neemt ie bij NAC inmiddels ook de directe vrije trappen? Maak je geen zorgen, nog 196 pogingen en dan vliegt ie er wel een keer in.
Bij de eerste vijf pogingen vloog er gelukkig al een in! :)

T82
Berichten: 1754
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: NAC 2010-2011

Bericht door T82 » wo okt 06, 2010 10:37 am

6 oktober 2010
Leo verbannen naar de beloften.

Niet alleen een groot deel van het publiek te Breda is het ‘haantjesgedrag’ van enfant terrible Leonardo beu, ook bij NAC zelf hebben ze het helemaal gehad met hem.

Sjefke van As geeft aan, dat het een verbanning voor onbepaalde tijd is en dat er geen boete is opgelegd.
Van As geeft verder nog aan, dat de verbanning puur op basis van zijn gebrek aan discipline heeft plaatsgevonden en dat het niets te maken heeft met zijn vertoonde spel op de grasmat.

Door hem juist zijn ‘publiek’ af te pakken i.p.v. te strooien met geldboetes, pakt NAC hem aan op een manier die voor een ‘publieksspeler’ het meest pijnlijk is.
Als het ‘kwartje’ nu nog niet bij hem gaat vallen…

Bron: De RAT/BN Stem

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NAC 2010-2011

Bericht door Thijs » wo okt 06, 2010 12:36 pm

Haha, wat een rotjochie is het toch ook. Die gaat nooit meer veranderen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: NAC 2010-2011

Bericht door Dubbel » zo nov 14, 2010 8:05 am

2-1 Winst op de landeßmeister. Prima voor NAC. Club naar m'n hart. Daar wordt tenminste nog een beetje gein gemaakt. :blub.gif:

T82
Berichten: 1754
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: NAC 2010-2011

Bericht door T82 » zo nov 14, 2010 10:15 am

En ze speelden ook nog eens heel aardig! Tegen Heerenveen was het dinsdag nog beter, maar ondanks dat hebben ze de stijgende lijn te pakken! Zo'n Jens Janse die ineens weer mee mag doen speelt al twee wedstrijden erg goed. Gilissen terug, ook fijn. Koenders als rechtsback een verademing. Nu Leonardo nog...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: NAC 2010-2011

Bericht door Jöhnk » vr mar 04, 2011 6:25 pm

Leonardo is weer uit de selectie gezet. Deze keer omdat hij ware woorden heeft gesproken over Pi-air:
'Van Hooijdonk? Een profiteur en papegaai, een vieze jongen'


BREDA - Leonardo heeft geen goed woord over voor Pierre van Hooijdonk. De laatstgenoemde uitte de laatste tijd nogal wat kritiek op zijn oud-collega bij Feyenoord en huidige NAC-aanvaller. ,,Iedere keer als hij de kans krijgt, kraakt hij mij af."


,,Maar wie is hij dan?" reageert Leonardo van zich af in gesprek met NUsport. ,,Met alle respect, maar hij moet blij zijn dat hij bij Feyenoord speelde toen het de UEFA Cup won. Dat was een gezellig, kwalitatief sterk team.''

,,Hij had zijn aandeel, maar dankzij Kalou, Van Persie, Van Wonderen, Bosvelt en ikzelf kon hij zo goed spelen", zegt de Braziliaan die van 2001 tot 2003 met Van Hooijdonk bij Feyenoord samenspeelde. ,,In zijn eentje kan hij niks, dat zag je wel toen hij terugkeerde bij NAC. Stonden ze meteen zestiende."

Volgens Leonardo is Van Hooijdonk geen prettig mens. ,,Ik vind hem een vieze jongen. Hij haat het als jonge jongens aandacht krijgen, gaat hij die afkraken. Hij lekt alles naar de krant. Hij is een papegaai.''

Onder meer Bonaventure Kalou is het met hem eens, zo zegt Leonardo. ,,Hij wilde een keer vechten met Van Hooijdonk in de kleedkamer vanwege dat gedrag. Veel jongens juichten dat toe."

NAC
Van Hooijdonk zag onlangs een terugkeer bij NAC afketsen. Tot opluchting van Leonardo. ,,Hij heeft NAC bijna kapot gemaakt toen hij terugkeerde", zegt de veel besproken pingelaar. ,,Hij verdiende twee keer zoveel als ik, haalde allemaal Nederlandse vriendjes naar de club, zat iedere dag bij de trainer koffie te drinken, maar presteerde niks.''

,,Na een half jaartje gaf hij het al weer op. Terug bij Feyenoord ging hij wéér de jonge jongens afmaken. Hij knipte de pet van De Guzman door. Daarnaast hing de pet van Ali Boussaboun, maar die liet hij hangen. Durfde hij niet. Ik hoop dat hij nooit terugkeert bij NAC."
02/03/11 14u57
http://www.ad.nl

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NAC 2010-2011

Bericht door joey » vr mar 04, 2011 6:28 pm

Je weet wie het zegt. Gadverdamme, wat een dweil is dat jochie toch. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: NAC 2010-2011

Bericht door GangstaRiB » vr mar 04, 2011 7:12 pm

Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Het was Van Hooijdonk die Leonardo, Van Persie en nog een aantal talentvolle spelertjes heeft weggepest door z'n grote smoel (Pi-air vond de attitude van de jongelingen niet goed genoeg. Oftewel, ze slijmden niet genoeg bij Pi-air). Pi-air heeft Feyenoord zijn laatste prijs geschonken, maar hij heeft ook veel minder goede dingen gedaan, waaronder dit.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: NAC 2010-2011

Bericht door joey » vr mar 04, 2011 11:52 pm

Van Hooijdonk heeft tenminste nog iets gepresteerd. Kunnen we van dat over het paard getilde kreng Leonardo niet zeggen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: NAC 2010-2011

Bericht door Khraa » za mar 05, 2011 12:15 am

ik kan me in ieder geval 2 x herinneren dat ik hard voor hem heb gejuicht.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: NAC 2010-2011

Bericht door Jöhnk » za mar 05, 2011 1:07 am

Pi-air heeft gepresteerd in het shirt van Feyenoord. Daar scoor je bij mij geen punten mee. En volgens mij heeft Leonardo gewoon 100 procent gelijk over het 'vieze' gedrag van Van Hooijdonk in de kleedkamer en in de pers.

T82
Berichten: 1754
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: NAC 2010-2011

Bericht door T82 » wo mei 18, 2011 1:44 pm

Schalk beste speler en topscorer eredivisie

Alex Schalk heet een groot talent te zijn. Dat weten we. Meerdere clubs uit binnen- en buitenland hengelen al naar zijn diensten. Vooralsnog blijft hij gelukkig bij NAC.

En dat dat gelukkig is heeft hij maar weer eens bewezen. Schalk is met 46 punten verkozen tot beste voetballer van de eredivisie in de A-jeugd. Daarnaast is hij ook nog eens topscorer met 23 doelpunten uit 20 wedstrijden. Da’s heul veul.

Ook bij de B-junioren loopt een toppertje rond: Liam van de Baard werd met 20 doelpunten zijn zijn competitie tweede op de topscorerlijst van de eerste divisie voor B-junioren. Beide heren: van harte.

Bron: B-side Rats, Krielhaan

T82
Berichten: 1754
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: NAC 2010-2011

Bericht door T82 » di mei 24, 2011 7:46 am

NAC weet talentvolle spits te behouden
PSV, Feyenoord en FC Utrecht hadden interesse, maar Alex Schalk blijft bij NAC Breda. De jonge spits tekent spoedig een contract voor twee seizoenen en sluit in de voorbereiding aan bij de selectie van trainer John Karelse.

"Ik stond voor een moeilijke keuze", zegt Schalk op het digitale thuis van NAC. "Zowel PSV, Feyenoord als FC Utrecht waren concreet in de markt en ja, waar kies je dan voor? Goed, ik zit al heel lang bij NAC, voel me echt verbonden met deze club en zie hier ook de meeste kansen om daadwerkelijk op het hoogste niveau door te breken. Daar is het mij om te doen. Ik heb echt voor mijn sportieve ontwikkeling gekozen, niet voor het geld."

"Ik word tweede spits, heeft technisch directeur Jeffrey van As me gezegd", vervolgt Schalk zijn verhaal. "Achter Matthew Amoah, dan wel zijn opvolger, mocht hij vertrekken. Is logisch, ik ben nog niet zo ver en zal nog wel wat stapjes moeten maken wil ik basisspeler worden. Ik hoop komend seizoen heel veel te leren en zal me dus ook uitermate leergierig opstellen. Verder hoop ik zoveel mogelijk minuten in het eerste te pakken, al zal ik mijn wedstrijden voornamelijk bij Jong NAC spelen."

Voor de topscorer van de Eredivisie voor A-junioren was er eerder ook al interesse uit het buitenland. Het Schotse Celtic toonde belangstelling en nam de jongeling zelfs op proef. "Dat contact verwaterde echter. Van de Schotten heb ik de laatste paar maanden niets meer vernomen."

Voetbalprimeur

T82
Berichten: 1754
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: NAC 2010-2011

Bericht door T82 » wo mei 25, 2011 11:00 am

Seuntjens verkiest NAC boven Ajax en PSV
In navolging van Alex Schalk verlengt ook Mats Seuntjens zijn verblijf bij NAC Breda. Het negentienjarge talent tekent een contract voor drie seizoenen.

Volgens technisch directeur Jeffrey van As is Seuntjens multifunctioneel. "Mats kan uit de voeten in de spits, op tien, maar ook als rechtshalf", stelt hij op de clubsite. "Seuntjens is een jongen die zich nog verder kan ontwikkelen en daarom gaan we ook graag met hem door."

"Het feit dat ook Ajax en PSV hem op de korrel hadden, zegt genoeg over hem. Maar het zegt ook veel over NAC dat jonge spelers als Schalk en Seuntjens hebben besloten om hier te blijven en niet in te gaan op aanbiedingen van topclubs", aldus Van As.

Voetbalprimeur

Gesloten