Feyenoord 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » ma mei 31, 2010 9:25 am

Voorlopig kunnen ze El-Akchaoui helemaal niet betalen....

'Feyenoord heeft geen geld voor transfervrije El-Akchaoui'

Feyenoord heeft voorlopig niet het geld om de transfervrije Youssef El-Akchaoui een contract voor te leggen. Het salaris van de linksback vormt het probleem. Het Algemeen Dagblad meldt dat de Rotterdammers eerst spelers van de hand moeten doen alvorens ze El-Akchaoui kunnen contracteren. Dit komt doordat Feyenoord in de gevarencategorie van de KNVB is ingedeeld.

Van Bronckhorst


De speler, die transfervrij mag vertrekken van NEC, moet komend seizoen de opvolger worden van Giovanni van Bronckhorst, die na het WK in Zuid-Afrika afscheid neemt als profvoetballer.Het salaris van de 97-voudig international was al niet meer opgenomen in de begroting van de komende jaargang.

Heerenveen

Het sc Heerenveen van trainer Ron Jans heeft ook interesse in El-Akchaoui. De Marokkaanse voetballer wacht voorlopig nog op het openen van serieuze onderhandelingen met Feyenoord.

Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Aristides » ma mei 31, 2010 1:09 pm

Voorlopig kunnen ze El-Akchaoui helemaal niet betalen....
Dan is het tijd voor stap 2: hij verklaart de helft van zijn salaris te willen inleveren om te kunnen spelen bij de grootste, mooiste club van Nederland, in het mooiste stadion bij de beste trainer.

De kans bestaat dat er dan een vader/oom opstaat die zegt dat salaris wel voor zijn rekening te willen nemen om ervoor te zorgen dat zijn zoon/neef kans maakt op het Nederlands/Marokkaans elftal.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door peter » wo jun 02, 2010 7:36 am

Babovic verlaat Feyenoord'

HOOFDDORP - De toekomst van Stefan Babovic ligt niet in De Kuip. Feyenoord heeft de 23-jarige middenvelder laten weten dat er volgend seizoen geen plaats voor hem is.

Dat bericht De Telegraaf. De Rotterdammers huurden de Serviër van Nantes. De optie tot koop wordt niet gelicht.

Feyenoord gunde de Serviër afgelopen seizoen speeltijd in tien competitieduels. Daarin scoorde de viervoudige international één keer.

Babovic werd niet opgenomen in de Servische selectie voor het WK.

VZ
Grote mond, weinig prestatie. Daahaag.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Lionel » wo jun 02, 2010 8:47 am

Maak er maar het volgende van:

TE grote mond, geen prestaties.. optieften!
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Banjavi » wo jun 02, 2010 5:02 pm

Jammer... ik had hem graag nog even bij Feyenoord gezien als aanvoerer.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door wimpey » wo jun 02, 2010 7:04 pm

Peter schreef: Grote mond, weinig prestatie. Daahaag.
Zelfs wanneer papa betaalt, is ie te duur. Tja, zo´n jongen moet ook douchen na de training he. Die kosten sparen ze zodoende toch maar mooi uit! :smallgrin.gif:

Evt. nieuwe ´aanwinsten´ worden dan ook verzocht om bezweet de auto in te stappen en thuis pas de kraan te laten lopen. :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door LucaS » wo jun 02, 2010 7:16 pm

En contributie betalen natuurlijk
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door wimpey » wo jun 02, 2010 8:06 pm

LucaS schreef:En contributie betalen natuurlijk
De titel 'oud papier club' nemen ze nog wel over van Excelsior.

Ik zou onderhand ten einde raad zijn op voetbalgebied, wanneer ik als kakkie in de wieg zou zijn gelegd. Ik vraag me af of ik het, jaar in, jaar uit, zou trekken wanneer mijn club zich op die manier van de ene naar de volgende ellende zou slepen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » wo jun 02, 2010 8:24 pm

Hun uitgangspunt is natuurlijk wel wat anders. Men is er aan gewend om vaker naast de prijzen te grijpen dan om er één te pakken. In plaats van succes hebben ze trouw aan hun club gecultiveerd.

Neemt niet weg dat ik inderdaad ook knap moedeloos zou worden als ik supporter was van Feyenoord. Vooral omdat er gewoon echt wel het één en ander mogelijk is. Met de omvang van de achterban en het potentieel van de club ben ik er echt van overtuigd dat ze in Nederland structureel om de prijzen moeten kunnen spelen. Jaren van wanbeleid hebben ze er mijlenver van af gebracht. Maar er is daar echt wel wat mogelijk.
Nil volentibus arduum

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Aristides » do jun 03, 2010 11:16 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:En contributie betalen natuurlijk
De titel 'oud papier club' nemen ze nog wel over van Excelsior.

Ik zou onderhand ten einde raad zijn op voetbalgebied, wanneer ik als kakkie in de wieg zou zijn gelegd. Ik vraag me af of ik het, jaar in, jaar uit, zou trekken wanneer mijn club zich op die manier van de ene naar de volgende ellende zou slepen.
Een nederlaag brengt vaak meer emotie met zich mee dan een overwinning.

Er zijn ook gewone Feyenoorders, een paar vrienden reken ik tot die groep en ik heb met hen meermalen gesproken over het gebrek aan succes, de verwachtingen e.d. (Zij spreken mij er nu ook op aan en terecht!) Zij zijn echte Feyenoorders, een ervan is zelfs mee geweest naar Vorwärts Berlin, wetende dat hij ontslagen zou worden bij terugkeer! Zij kunnen (Na een paar biertjes) de hele avond praten over verwachtingen, over hoop, over wat er fout is gegaan, ze turen in het halflege bierglas, wetende dat het weer een jaar zal mislukken, hopend op een wonder, zich vastbijtend in ieder positief bericht in het AD. Een ervan wees mij per mail op het volgende en ik denk dat ik hen zaterdag erover spreek (Tenzij het gerucht weer eens niets betekende!) Het bericht komt van FN:
'Darko Pavicsevics in beeld bij Feyenoord voor aanval'

1 juni 2010 K

Een Hongaarse bezoeker tipte Feyenoord Netwerk over berichten die de ronde doen in Hongarije over de interesse van Feyenoord voor Darko Pavicsevics. De 25-jarige Montenegrijn komt uit voor Zalaegerszegi TE. Hij scoorde voor die club 13 keer in 20 wedstrijden. De 1m98 lange, 98 kilo zware, aanvaller staat daarmee tweede op de topscorerslijst van zijn club, nummer vijf in de hoogste divisie van Hongarije.
Feyenoord Netwerk
Volgens onder andere Nemzeti Sport zou Feyenoord concreet geïnteresseerd zijn. Zelf bevestigt de aanvaller alleen dat een Nederlandse en een Zuid-Koreaanse club zich hebben gemeld, maar dat zijn contractuele afkoopsom van 800.000 euro voor zijn nog twee jaar doorlopende contract voor problemen zorgt.
Is het verschil met de topic op AT over "gewenste transfers" (Of hoe dat genoemd wordt) groot?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door joey » do jun 03, 2010 11:37 pm

Aristides schreef:Er zijn ook gewone Feyenoorders, een paar vrienden reken ik tot die groep en ik heb met hen meermalen gesproken over het gebrek aan succes, de verwachtingen e.d. (Zij spreken mij er nu ook op aan en terecht!) Zij zijn echte Feyenoorders, een ervan is zelfs mee geweest naar Vorwärts Berlin, wetende dat hij ontslagen zou worden bij terugkeer! Zij kunnen (Na een paar biertjes) de hele avond praten over verwachtingen, over hoop, over wat er fout is gegaan, ze turen in het halflege bierglas, wetende dat het weer een jaar zal mislukken, hopend op een wonder, zich vastbijtend in ieder positief bericht in het AD.
Ik krijg haast medelijden. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Dubbel » do jun 03, 2010 11:53 pm

Aristides schreef: Zij kunnen (Na een paar biertjes) de hele avond praten over verwachtingen, over hoop, over wat er fout is gegaan, ze turen in het halflege bierglas, wetende dat het weer een jaar zal mislukken, hopend op een wonder, zich vastbijtend in ieder positief bericht in het AD.
:headbang.gif:

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door wimpey » vr jun 04, 2010 6:40 am

B-junior Ebecilio verlaat Feyenoord voor Chelsea
Kyle Ebecilio heeft zijn laatste wedstrijd in het shirt van Feyenoord gespeeld. De 16-jarige middenvelder verlaat de B-jeugd voor een avontuur in Engeland. Volgens RTV Rijnmond heeft het talent een akkoord bereikt met Chelsea.

In Rotterdam komt het nieuws als een dejavu. Feyenoord zag drie jaar geleden Jeffrey Bruma eveneens als zestienjarige vertrekken naar de Londenaren. De 19-jarige verdediger heeft inmiddels zijn debuut achter de rug op Stamford Bridge.

Ebelicio eindigde met Feyenoord/Excelsior Onder 16 als derde. Als middenvelder was hij met acht doelpunten eveneens verantwoordelijk voor de eindplek. Naast Bruma komt de puber nog een andere Nederlander tegen bij Chelsea. Patrick van Aanholt verliet in 2007 PSV voor zijn huidige werkgever.

--> familie van 'onze' Ebecilio?

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door D_skilled » vr jun 04, 2010 6:42 am

Het is het neefje van Bruma. En als ik me niet vergis ook een familielid van L. Ebecilio. Hij woont in Amsterdam wat ik heb begrepen. Hij had dus net zo goed in de jeugdopleiding van Ajax kunnen spelen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door FlaFlu » vr jun 04, 2010 9:59 am

Alleen is het Ajax nog zelden tot nooit overkomen dat een toptalent op die leeftijd al voor het buitenland kiest.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Ajaciedjuh » vr jun 04, 2010 10:51 am

Hebben ze het bij Ajax toch beter voor elkaar :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door peter » vr jun 04, 2010 2:59 pm

Rectificatie:
Hij gaat naar Arsenal en niet naar Sjelsie.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Marillion » vr jun 04, 2010 3:17 pm

Tja, sneu voor Feyenoord maar je doet er verder helemaal niets aan. Nederlandse clubs doen op hun beurt weer hetzelfde in andere landen.

Je zult als club moeten zorgen dat je opleiding zo aantrekkelijk is dat spelers niet weg willen. Maar er zullen er altijd bij zijn die toch al zo vroeg de stap willen zetten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door mattie » vr jun 04, 2010 9:26 pm

vergis jullie niet mijn mede ajax at-players. Ook ajax heeft een milj. verlies geleden. Moet ook drastisch reorganiseren/saneren. De reden is ons allemaal bekend. Ajax kan pas een speler aantrekken op het moment dat het een speler verkocht heeft. Is wel eens anders geweest.

Blijft natuurlijk wel een giller voor die kakkerlakken dat ze zelfs geen transfer vrije spelers kunnen aantrekken.. Terwijl nu toch al min. 2 dure spelers de laan hebben uitgewerkt. Nee het seizoen 2010-2011, zie ik toch dat er aardig wat clubs boven ......... gaan eindigen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Demosthenes » za jun 05, 2010 12:16 am

Peter schreef:Rectificatie:
Hij gaat naar Arsenal en niet naar Sjelsie.
Hij wordt bij feyenoord niet door iedereen als een groot talent gezien i.t.t. Bruma toen hij vertrok. Zal een kwestie worden van profileren, "Kijk eens hoe goed onze jeugdopleiding is, weer een speler voor de Europese top weg". Hij zal niet de eerste zijn die bij Arsenal mislukt!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door FlaFlu » za jun 05, 2010 10:45 am

Ach, vooralsnog is er nog geen enkel voorbeeld te noemen van een Nederlandse jeugdspeler die op 15- of 16-jarige leeftijd naar een Europese topclub vertrok en daar slaagde. Quincy (overal geflopt), Van den Berg en De Windt (spelen inmiddels zelfs op amateurniveau) zijn juist voorbeelden waaruit blijkt dat clubs als Arsenal dit soort transfers amper kunnen verantwoorden.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door goodfella » za jun 05, 2010 11:06 am

mattie schreef:vergis jullie niet mijn mede ajax at-players. Ook ajax heeft een milj. verlies geleden. Moet ook drastisch reorganiseren/saneren. De reden is ons allemaal bekend. Ajax kan pas een speler aantrekken op het moment dat het een speler verkocht heeft. Is wel eens anders geweest.

Blijft natuurlijk wel een giller voor die kakkerlakken dat ze zelfs geen transfer vrije spelers kunnen aantrekken.. Terwijl nu toch al min. 2 dure spelers de laan hebben uitgewerkt. Nee het seizoen 2010-2011, zie ik toch dat er aardig wat clubs boven ......... gaan eindigen.
De salarissen van die 2 dure spelers worden over de komende jaren uitgesmeerd. Er is bijna ruimte voor versterking vrijgekomen. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door peter » za jun 05, 2010 11:22 am

Enganche schreef:Ach, vooralsnog is er nog geen enkel voorbeeld te noemen van een Nederlandse jeugdspeler die op 15- of 16-jarige leeftijd naar een Europese topclub vertrok en daar slaagde. Quincy (overal geflopt), Van den Berg en De Windt (spelen inmiddels zelfs op amateurniveau) zijn juist voorbeelden waaruit blijkt dat clubs als Arsenal dit soort transfers amper kunnen verantwoorden.
Maaroufi is ook zo'n mooi voorbeeld.

Maar het kan ook maar zo veranderen, hoor. Als die van Aanholt en die Bruma slagen bij Chelsea, dan zou er wel eens een exodus plaats kunnen vinden, helaas.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door WP_Legend » za jun 05, 2010 1:46 pm

boussoufa was toch ook op jonge leeftijd weggeplukt? of is hij weggestuurd?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Bert » za jun 05, 2010 1:56 pm

Boussoufa was ontevreden dat Sneijder de voorkeur kreeg.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gesloten