Feyenoord 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door jabu » ma aug 10, 2009 3:06 pm

Jeroennaarbeneden schreef:Been ziet het probleem: Joodse media! Al die wijze neuzen ook altijd :excited.gif:
Been ziet natuurlijk wel dat Feyenoord eigenlijk de grootste club van het land is met de grootste en trouwste aanhang en eigenlijk het beste voetbal speelt en dat er tal van havenbarronnen klaar staan om tientallen miljoenen te inversteren, maar dat dit alleen wordt tegengehouden door een gniepig onderonsje tussen de sluwe KNJB en de Neuzen Omroep Stichting!

Wouter
Berichten: 18786
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Wouter » ma aug 10, 2009 4:15 pm

Arwin schreef:Het AD stelde dat Feyenoord beter ging voetballen door de wissels van Been. Ik stel dat Vitesse het nog bijna weggaf door die Turkse spits er in te zetten. Die heeft werkelijk alleen maar gevaarlijk balverlies op het middenveld geleden vanaf het moment dat hij erin kwam.
Helemaal mee eens. Kaloglu was vreselijk.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door joey » ma aug 10, 2009 6:05 pm

Jabu schreef:
Jeroennaarbeneden schreef:Been ziet het probleem: Joodse media! Al die wijze neuzen ook altijd :excited.gif:
Been ziet natuurlijk wel dat Feyenoord eigenlijk de grootste club van het land is met de grootste en trouwste aanhang en eigenlijk het beste voetbal speelt en dat er tal van havenbarronnen klaar staan om tientallen miljoenen te inversteren, maar dat dit alleen wordt tegengehouden door een gniepig onderonsje tussen de sluwe KNJB en de Neuzen Omroep Stichting!
En de Marokkanen! Want die zijn de schuld van alle ellende in Rotterdam! :hypocrite.gif:

BTW, wat idioot dat F. met rouwbanden speelde. Het wordt steeds doller in dat opzicht.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Aristides » ma aug 10, 2009 10:51 pm

BTW, wat idioot dat F. met rouwbanden speelde. Het wordt steeds doller in dat opzicht.
De supporters zullen ervan smullen, wat een saamhorigheid in het team, Fernandez zal binnenkort de supporters bedanken enz. enz. enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Marillion » di aug 11, 2009 7:33 pm

Ik zag net de aftrap van Vitesse-Feyenoord. Hebben jullie dat gezien? :drecul.gif:

Niet te geloven zeg. Binnen 5 seconden jagen ze zo de bal in de tribune en doen vervolgens alsof er niets aan de hand is. Echt alsof je naar een kroeg elftal zit te kijken wat 's avonds tot laat aan het bier heeft gezeten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door 999 » di aug 11, 2009 7:54 pm

Marillion schreef:Ik zag net de aftrap van Vitesse-Feyenoord. Hebben jullie dat gezien? :drecul.gif:

Niet te geloven zeg. Binnen 5 seconden jagen ze zo de bal in de tribune en doen vervolgens alsof er niets aan de hand is. Echt alsof je naar een kroeg elftal zit te kijken wat 's avonds tot laat aan het bier heeft gezeten.
Tjesus, zie je dat nu pas , zo'n stream vertraging heb ik nog nooit meegemaakt .. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Marillion » di aug 11, 2009 7:58 pm

:smallgrin.gif:

Ik zag het als 'het moment van het weekend' gekozen door René v.d.Gijp bij Voetbal International (Ook al een dag oud...).
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Daily Blind » di aug 11, 2009 8:01 pm

Het duurde dan ook een dag voordat die bal van Fer bij Marillion in de tuin landde..

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Marillion » di aug 11, 2009 11:58 pm

Ja, Ja. Ik weet het. Ik was er nogal laat mee. Maar ik moest er zo om lachen dat ik het toch even kwijt moest.

Echt, als ik zo'n bal had gespeeld toen ik nog zelf nog voetbalde dan had ik het tot op de dag van vandaag gehoord. En dat zou volledig terecht zijn. Mijn hemel, als je zo aan een wedstrijd begint en dan nog niet eens verrast bent. Dat is niet best hoor. Maar goed, genoeg gelachen. Ajax is immers ook nog weinig bijzonders.

Wat verwachten jullie van de situatie omtrent Makaay? Een uitstekende speler natuurlijk maar hij lijkt niet in het plaatje van Feyenoord te passen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Daily Blind » wo aug 12, 2009 11:57 am

Marillion schreef:Ja, Ja. Ik weet het. Ik was er nogal laat mee. Maar ik moest er zo om lachen dat ik het toch even kwijt moest.

Echt, als ik zo'n bal had gespeeld toen ik nog zelf nog voetbalde dan had ik het tot op de dag van vandaag gehoord. En dat zou volledig terecht zijn. Mijn hemel, als je zo aan een wedstrijd begint en dan nog niet eens verrast bent. Dat is niet best hoor. Maar goed, genoeg gelachen. Ajax is immers ook nog weinig bijzonders.

Wat verwachten jullie van de situatie omtrent Makaay? Een uitstekende speler natuurlijk maar hij lijkt niet in het plaatje van Feyenoord te passen.
Ik wissel direct mijn jeugdspeler als hij zoiets zou doen..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door peter » vr aug 14, 2009 12:18 pm

Makaay lijkt basisplaats kwijt te zijn tegen Heracles
Geschreven op vrijdag, 14 augustus om 12:39

Roy Makaay laat vooralsnog niet zien wat hoofdtrainer Mario Been van de aanvaller wil zien. De spits liet in de eerste twee wedstrijden van het seizoen niet een al te beste indruk achter, en moet hier nu de consequenties van inzien. Op de training van vrijdag kreeg Makaay geen hesje toebedeeld, iets wat erop wijst dat hij niet in de basis staat. Tijdens de competitiewedstrijd tegen Heracles zal Makaay waarschijnlijk geflankeerd worden door Tim de Cler, Kevin Hofland en Denny Landzaat. Opvallend is dat het viertal als grote aankopen werden gepresenteerd op het moment dat Peter Bosz werkzaam was als technisch directeur bij de Rotterdammers. Been geeft de voorkeur aan anderen.

Zo is Giovanni van Bronckhorst weer volledig hersteld van zijn knieblessure, die hem de afgelopen tijd aan de kant hield. Been zal waarschijnlijk voor Jon Dahl Tomasson in de punt van de aanval kiezen. Daarbij zullen Sekou Cissé en Andwelé Slory op de flanken worden geposteerd. Georginio Wijnaldum is nog niet fit genoeg voor Heracles-uit.

VZ
Goede oplossing. Ik denk niet dat het viertal overigens nog zal vertrekken, maar het is in ieder geval een signaal dat Been geen heil zit in de oudere, dure garde. Verbeek zal een paar keer glimlachend zwaaien naar de bank van Feyenoord, verwacht ik zo.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Marillion » vr aug 14, 2009 12:33 pm

Misschien proberen ze zo nog een vertrek van Makaay te forceren? Hij zal immers best wat centjes kosten iedere maand.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door brigade zuid » vr aug 14, 2009 12:34 pm

Makaay wil toch niet weg.. van de winter kon ie naar Monaco, wou die niet.. zn zoontje speelt ook nog in de fnoord jeugd.. nee die gaat lekker zn contract uitzitten.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door 999 » vr aug 14, 2009 12:36 pm

Nou, dan houdt het scorend vermogen ook niet ( meer ) over, lijkt me ..

Waarom nou niet je elftal om Makaay bouwen en volgend seizoen ( of misschien een jaar later ) de ene spits inwisselen tegen de andere.Feyenoord heeft er toch wel de spelers voor ?.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Marillion » vr aug 14, 2009 12:42 pm

Ik zou m'n elftal denk ik ook zo proberen in te richten zodat Makaay kan functioneren. Die jongen is toch gewoon een garantie voor 20 goals of meer als hij een heel jaar speelt? Hij heeft het werkelijk overal goed gedaan.

Het is nou niet bepaald dat ze omkomen in makkelijk scorende aanvallers. Bovendien lijkt Makaay helemaal niet van plan om nog naar het buitenland te vertrekken. Als je dan toch dat salaris moet blijven betalen dan zou ik maar optimaal gebruik maken van zijn kwaliteiten.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door brigade zuid » vr aug 14, 2009 12:42 pm

Als je Makaay gewoon goed gebruikt is het gewoon een garantie voor 20 goals.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Banjavi » vr aug 14, 2009 4:18 pm

Mario denkt er anders over.
Been: "Makaay gaat er goed mee om"
Feyenoord-trainer Mario Been heeft zondag tegen Heracles Almelo geen plek in zijn basiselftal ingeruimd voor Roy Makaay. De oefenmeester is niet tevreden over de prestaties van de spits.

Donderdag deelde Been het besluit mee aan Makaay. "Roy gaat er goed mee om. Hij is een heel beschaafd mens", tekende Sportweek op uit de mond van Been. "Het is logisch dat hij het er niet mee eens is, het zou gek zijn als hij juichend de kleedkamer uit zou zijn gelopen."

Dat Makaay tegen Heracles niet aan de aftrap verschijnt, betekent volgens Been niet dat zijn kansen dit seizoen zijn afgeschreven. "Ik wil niet dat Roy zijn loopbaan op de bank beëindigt. Van mij hoeft hij niet weg. Het kan heel goed zijn dat hij volgende week weer speelt", aldus Been.

De trainer uitte in een eerder stadium al kritiek op de prestaties van de routinier. Makaay zou niet spelen zoals Been hem het liefst ziet.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Justin » vr aug 14, 2009 4:29 pm

"Ik wil niet dat Roy zijn loopbaan op de bank beëindigt. Van mij hoeft hij niet weg."
Volgens mij proberen ze Makaay in de etalage te zetten.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Banjavi » vr aug 14, 2009 4:33 pm

Jol zoekt toch nog een scorende spits? Samen met de Guzman... :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Banjavi » vr aug 14, 2009 6:56 pm

Been kiest met Tomasson voor beweging
Mario Been hoopt Heracles Almelo zondag op creatieve wijze te kloppen. De Almeloërs leunen op een solide defensie, waardoor de coach van Feyenoord zal gokken op beweging. Dat geeft hij aan op de clubsite van de Rotterdammers.

Dat houdt voor Roy Makaay in dat hij op de bank begint, terwijl Tomasson een linie naar voren schuift en als centrumspits start. "Ik kies voor de wedstrijd van zondag tegen Heracles voor beweging voorin. Ik heb gekeken naar de laatste lijn van Heracles en naar het feit dat we op kunstgras spelen en zo ben ik tot deze keuze gekomen. Ik wil van Tomasson veel beweging tussen het centrale duo van Heracles zien."

Met Andwélé Slory en Sekou Cissé kiest Been voor snelle mensen op de flanken, terwijl Jonathan de Guzman op 'tien' voor de nodige diepgang moet zorgen. "Op kunstgras wordt sneller voetbal verwacht, met snelle mensen. Vandaar dat ik voor de plaats achter de spits ook kies voor Jonathan De Guzman, een speler met veel diepgang."

Feyenoord kan tegen Heracles Almelo nog geen beroep doen op doelman Darley Torres en aanvaller Georginio Wijnaldum, die beiden geblesseerd zijn. Dani Fernández is een twijfelgeval, hij kampt met lichte hamstringklachten. Mocht de rechtsback niet voldoende fit zijn om te starten, dan zal Kelvin Leerdam in de basis beginnen.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord:

Van Dijk; Fernández (Leerdam), Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst; El Ahmadi, De Guzman, Fer; Slory, Tomasson, Cissé
Als ik iemand wel niet heb gezien tegen Vitesse was het Tomasseon. Maar hij zal het ongetwijfeld beter doen in de spits.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Toppie » zo aug 16, 2009 10:11 am

Justin schreef:
"Ik wil niet dat Roy zijn loopbaan op de bank beëindigt. Van mij hoeft hij niet weg."
Volgens mij proberen ze Makaay in de etalage te zetten.
Toch raar, ze weten hoe Makaay loopt en hoe je hem moet aanspelen. Dan hadden ze dit al aan het begin van het nieuwe seizoen kunnen constateren en hem in de verkoop gooien.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Aristides » zo aug 16, 2009 10:55 am

Wie wil Makaay met bijbehorend salaris hebben en waar wil hij zelf voetballen? Ik denk dat daar door feyenoord niet aan is gedacht! Feyenoord raakt geen spelers kwijt, Ajax niet, Psv? Ligt aan de te hoge salarissen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door mattie » zo aug 16, 2009 4:10 pm

en wie heeft er op dit moment gelijk? ze staan zelfs boven ons...
Het moet niet gekker worden. :1evil.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Banjavi » zo aug 16, 2009 4:31 pm

Ze winnen gewoon de slechte wedstrijden dit jaar wel... Als ze dat blijven doen kan het zomaar eens omdraaien in zelfvertrouwen en komt het helemaal goed in Rotterdam Zuid.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Aristides » zo aug 16, 2009 7:48 pm

banjavi schreef:Ze winnen gewoon de slechte wedstrijden dit jaar wel... Als ze dat blijven doen kan het zomaar eens omdraaien in zelfvertrouwen en komt het helemaal goed in Rotterdam Zuid.
Voor Rotterdammers komt het "niet helemaal goed", het is al helemaal goed, ik ben al drie keer gebeld!!!!!!!

Let even op het doelsaldo wordt er gezegd, we maken er iedere wedstrijd wel één (na Vitesse), de tegenstanders die feyenoord heeft gehad worden hoger aangeslagen dan die van Ajax (kan ik niet omheen) enz. enz. enz. Ik kan ze (helaas) alleen maar gelijk geven. Aan het eind van het seizoen word ik door hen (meestal) niet meer gebeld op zondag(na)middag.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie