Vitesse 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Banjavi » za feb 27, 2010 10:08 am

Die premie kan NEC helemaal niet betalen.
Da's eigen inzicht van meester Bos.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door wimpey » za feb 27, 2010 9:07 pm

Wouter en Poeder hebben na vorige week weer een fijn voetbalweekend. :blush.gif:

Die Bos zal er binnenkort wel uit vliegen.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door D_skilled » za feb 27, 2010 9:31 pm

Het ligt voor een groot deel aan het spelersmateriaal natuurlijk. Alleen Stevanovic en Kaya kunnen een balletje trappen. De rest is brandhout.

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Wouter » zo feb 28, 2010 12:12 am

Klopt, maar Bos is dan wel zo dom om:

- Eerst Kaya op de bank te zetten;
- Als hij vervolgens Kaya eindelijk, veel te laat, inbrengt, uitgerekend de minst slechte man, Stevanovic, eruit te halen.

Echt, een dramateam en een dramacoach.

Dat hij Van Diermen langer dan twintig minuten liet staan was ook een enorme misser natuurlijk. Die jongen strooide met passes op El Hamdaoui. Zelfs Drost is beter.

Verder toont dit team werkelijk geen enkele passie of eergevoel. Volgende week worden ze gewoon afgemaakt aan het Prins Clausplein. Er moet een wonder gebeuren wil dit machteloze zooitje ongeregeld niet degraderen. Nog een wedstrijdje of elf en het is afgelopen met betaald voetbal in Arnhem.

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Poeder » zo feb 28, 2010 11:52 am

Kijk er al naar uit,...... ben gisteren voor het eerst bewust en volledig vrijwillig niet naar een thuiswedstrijd gegaan. Zelfs erdedivisie live heeft niet aangestaan.

Heerlijk wouter moet je ook doen, is er niks meer om je aan te ergeren. Misschien was het wel een hele goede wedstrijd en heeft Vitesse onverdiend verloren met 0-3 :hypocrite.gif:

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Wouter » zo feb 28, 2010 11:58 am

Als je alleen het wereldvreemde commentaar van Bos zou lezen zou je dat nog gaan denken ook ja...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Banjavi » ma mar 01, 2010 5:41 pm

Peter schreef:Misschien naar Feyenoord. Heb hem 3 keer zien spelen en ik vond het niet best, trouwens.
'Feyenoord denkt aan Vitesse-talent Pluim'
Feyenoord is de Nederlandse topclub die interesse heeft in het aantrekken van Wiljan Pluim. De jonge aanvaller van Vitesse staat volgens De Gelderlander in de belangstelling van de Rotterdammers.


In gesprek met de krant wil Pluim niet verklappen om welke club het gaat. Wel laat hij weten dat hij deze week een gesprek heeft met een mogelijke nieuwe werkgever. Tevens staat een meeting met Vitesse op het programma.

"Ik heb veel te danken aan Vitesse. Dat vergeet ik niet. Daar komt bij dat het voor mij heel belangrijk is hoe groot de kans is dat ik ga spelen", reageert Pluim in gesprek met de krant. "Ik zal de voors en tegens afwegen en dan een keuze maken."

Komende week zal er meer duidelijkheid komen omtrent de toekomst van Pluim wanneer beide partijen met elkaar om tafel gaan. "Dan heb ik een gesprek met Vitesse en daarvoor met een andere club", aldus Pluim, die niet wil bevestigen dat het om Feyenoord gaat.

Pluim (21) staat te boek als een groot talent in Arnhem. De aanvaller debuteerde afgelopen seizoen in de hoofdmacht van de club. Dit seizoen kwam hij reeds dertien keer in actie namens Vitesse. Daarin vond hij één keer het net.

Pluim is in Arnhem in het bezit van een aflopend contract. Eerder bood Vitesse hem reeds een nieuw contract aan.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Ramona » ma mar 01, 2010 5:43 pm

Aha...de deal met Makaay...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Banjavi » ma mar 01, 2010 5:44 pm

Positie Theo Bos lijkt veilig

01-03-10

De clubleiding van Vites­se heeft gisteren in allerijl een cri­sisbijeenkomst voor vandaag uitge­schreven over de deplorabele staat van de hoofdmacht. Na de ontluis­terende nederlaag tegen AZ (0-3) kwamen zo’n tweehonderd Arn­hemse supporters in opstand bui­ten de poort van GelreDome.

Nacompetitie dreigt, oproer kraait in Arnhem

* Clubleiding Vitesse om de ta­fel in crisisoverleg na nieuwe nederlaag tegen AZ.
* Elftal Theo Bos maakt apa­thische indruk en stevent af op nacompetitie.
* Tweehonderd boze fans aan poort bij GelreDome.

Zij eisten tekst en uitleg van spe­lers en trainer Theo Bos. Die kwam een uur na de wedstrijd naar buiten om de boze fans te kal­meren.
Algemeen directeur Paul van der Kraan erkende gisteravond laat dat een crisisgesprek in aantocht was. „Wij staan er niet goed voor en de club wil niet lijdzaam toezien hoe het verder gaat. Wij willen alles doen om ervoor te zorgen dat we minimaal vijftiende blijven of lie­ver nog een paar plaatsjes stijgen”, zei Van der Kraan, die erkende dat trainer Theo Bos en technisch di­recteur Marc van Hintum zeker van de partij zullen zijn.

Het lijkt waarschijnlijk dat naast Van der Kraan de kersverse voorzit­ter Maasbert Schouten aanschuift.
Volgens Van der Kraan staat de po­sitie van trainer Theo Bos, die tot medio 2012 vastligt, niet ter discus­sie. „Mijn steun is onvoorwaarde­lijk en ik weet die van Marc van Hintum ook. We hebben het elftal goed zien spelen tegen PSV en FC Twente, als het twee weken slech­ter gaat, kun je niet ineens zeggen dat de trainer de schuld is”, vond de directeur, die begrip toonde voor het supportersprotest.
„Uiteraard zijn zij teleurgesteld, die reactie is begrijpelijk. Het is op een nette manier gegaan. En paar supporters hebben gevraagd of Theo Bos naar buiten wilde ko­men, dat heeft hij gedaan. Daarna zijn de meesten rustig gegaan.”

De onvrede van de fans richtte zich vooral op de manier waarop de spelers zich andermaal naar de slachtbank lieten leiden; zonder passie en beleving. Bos had zijn spelers een herkansing gegeven na de afgang bij Ajax ( kansloze 4-0), maar kwam bedrogen uit. „Ik kan alles omgooien, maar die jongens hadden het thuis tegen Twente wel goed gedaan. Op basis daarvan hebben wij zo besloten” zei de trai­ner, die erkende dat de staat van zijn elftal hem grote zorgen baart.
Bos hield zich vast aan de thuis­duels, waarin zijn ploeg meer lef en geestdrift toonde. Tot zaterdaga­vond. Tegenover de hattrick van Mounir El Hamdaoui (drie goals in elf minuten; één voor rust en twee erna) stelde de Arnhemse ploeg helemaal niets.




Bron: De Gelderlander
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Poeder » ma mar 01, 2010 7:04 pm

WHO'S NOT?
Moeten we het nu weer over Vitesse hebben? De ploeg is al weken matig bezig. En ook tegen AZ was het kansloos. Drie doelpogingen in een wedstrijd is zeer NOT. Willem II gaf weer een teken van leven en ADO Den Haag mag je nooit onderschatten: de ploeg van Theo Bos is in acuut degradatiegevaar. Zeker als er geen kentering komt van de dramatisch magere afgelopen weken. 'We komen nu in een situatie dat de druk groot wordt en als spelers mentaal door hun hoeven gaan zakken, heb ik ze niet nodig. De komende week ga ik daar zeker naar kijken', meent coach Theo Bos.

Bron: VI 1 maart 2010

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Wouter » ma mar 01, 2010 10:43 pm

banjavi schreef:
Peter schreef:Misschien naar Feyenoord. Heb hem 3 keer zien spelen en ik vond het niet best, trouwens.
'Feyenoord denkt aan Vitesse-talent Pluim'
Feyenoord is de Nederlandse topclub die interesse heeft in het aantrekken van Wiljan Pluim. De jonge aanvaller van Vitesse staat volgens De Gelderlander in de belangstelling van de Rotterdammers.


In gesprek met de krant wil Pluim niet verklappen om welke club het gaat. Wel laat hij weten dat hij deze week een gesprek heeft met een mogelijke nieuwe werkgever. Tevens staat een meeting met Vitesse op het programma.

"Ik heb veel te danken aan Vitesse. Dat vergeet ik niet. Daar komt bij dat het voor mij heel belangrijk is hoe groot de kans is dat ik ga spelen", reageert Pluim in gesprek met de krant. "Ik zal de voors en tegens afwegen en dan een keuze maken."

Komende week zal er meer duidelijkheid komen omtrent de toekomst van Pluim wanneer beide partijen met elkaar om tafel gaan. "Dan heb ik een gesprek met Vitesse en daarvoor met een andere club", aldus Pluim, die niet wil bevestigen dat het om Feyenoord gaat.

Pluim (21) staat te boek als een groot talent in Arnhem. De aanvaller debuteerde afgelopen seizoen in de hoofdmacht van de club. Dit seizoen kwam hij reeds dertien keer in actie namens Vitesse. Daarin vond hij één keer het net.

Pluim is in Arnhem in het bezit van een aflopend contract. Eerder bood Vitesse hem reeds een nieuw contract aan.
voetbalprimeur.nl
Feyenoord 2 krijgt er dus weer een bankzitter bij...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door peter » ma mar 01, 2010 11:00 pm

Gaat niet door, want Been zou het niet in hem zien zitten.

Volgend jaar dus gewoon UWV.

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Wouter » di mar 16, 2010 1:08 am

Het forum functioneert weer. Vitesse helaas nog niet.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door joey » wo mar 17, 2010 10:49 pm

Mwah, als AT dáárop moet wachten... :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Wouter » do mar 18, 2010 12:25 am

Zou er een verband zijn? Als Vitesse komend weekeinde wint in de Kuip, geloof ik het.

Ten opzichte van mijn collega's ben ik maar verstandig en nederig geweest ("Die prutsers van ons zullen wel weer verliezen").

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Banjavi » do mar 18, 2010 9:17 am

Vitesse verrast met ommekeer Velthuizen
Piet Velthuizen wil zijn contract bij Vitesse verlengen. De doelman liet eerder weten na dit seizoen een stapje hogerop te willen doen, maar is op dat standpunt teruggekomen.

Vitesse is blij dat de Oranje-international zijn verblijf in Arnhem wil verlengen. "Piet heeft aangegeven zijn contract bij ons graag te willen verlengen", zegt technisch directeur Marc van Hintum donderdag in De Telegraaf.

"Hij weet wat er hier de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn, dus als hij dan laat weten graag te willen blijven, is dat zeer positief. Na het weekend zullen we om de tafel gaan zitten", aldus Van Hintum. Velthuizen heeft bij Vitesse nog een doorlopend contract tot de zomer van 2011.
Zou er niemand in hem geïnteresseerd zijn? Je blijft toch niet vrijwillig bij Vitesse?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Banjavi » do mar 18, 2010 10:23 am

Pluim: "Voorstel Feyenoord was voor de vorm"
Aan het begin van het seizoen hadden clubs uit de Jupiler League geen interesse in het huren van Wiljam Pluim, de afgelopen weken toonde Feyenoord interesse. De jongeling was verrast, maar koos voor een langer verblijf bij Vitesse.

"Werd ik opeens door mijn zaakwaarnemer Robert Postma gebeld: of ik even naar Arnhem kon komen? Hij liet me vervolgens een voicemail van Leo Beenhakker horen", zegt Pluim in gesprek met Voetbal International over het moment waarop hij hoorde dat Feyenoord interesse had. "Ik heb het twee keer afgeluisterd, maar dacht nog steeds dat ik in de maling werd genomen."

"Uiteindelijk bleek het toch waar te zijn en hebben we in De Kuip met Leo Beenhakker en Mario Been een gesprek gehad", vervolgt de aanvaller zijn verhaal. "Dat verliep heel positief, alleen kwamen ze er toen pas achter dat ik niet linksbenig, maar rechtsbenig ben. Ze waren op zoek naar een linkspoot, dus ik moest ze teleurstellen. Ze deden nog wel een aanbieding, maar dat was volgens mij alleen voor de vorm."

Pluim tekende uiteindelijk een contract dat hem tot medio 2013 aan Vitesse verbindt. "Uit het voorstel van Vitesse sprak veel meer waardering en een langer verblijf in Arnhem is ook het beste voor mij. Hier kan ik speelminuten maken. En als de clubs me echt goed vinden, komen ze vanzelf wel terug."
lol...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Banjavi » do mar 18, 2010 10:25 am

Van Beukering traint bij Jong Vitesse
Geplaatst op: 12-03-10 om: 17:46 door:Door: Jeroen
Jhonny van Beukering houdt zijn conditie op peil bij Jong Vitesse. De spits uit Velp werd onlangs weggestuurd bij De Graafschap.

Van Beukering had zich meerdere malen niet aan de regels gehouden, was de officiële lezing rond zijn wegzenden. De Graafschap had de aanvaller gehuurd van NEC. Die club gaf direct aan Van Beukering niet terug te willen. Zijn contract loopt na dit seizoen af.

Omdat Van Beukering al voor NEC en De Graafschap speelde dit seizoen, mag hij niet meer voor een andere Nederlandse club spelen dit seizoen.

Bron: Omroep Gelderland
Is dat nix voor volgend jaar, Wouter... best leuke speler voor jullie, toch? :smallgrin.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Wouter » do mar 18, 2010 8:47 pm

Op het Vitesseforum roept iedereen in elk geval dat "verrader Johnny van de BurgerKing" zo snel mogelijk moet oprotten. Ik begrijp ook niet waarom Bos die smeerlap op het trainingsveld toelaat.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Ramona » do mar 18, 2010 8:57 pm

Hij heeft wel lef...

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12862
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Liberty » do mar 18, 2010 9:23 pm

Als Johnny achterna wordt gezeten door woedende Vitesse-fans dan krijgt hij wel extra oefening.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Daily Blind » do mar 18, 2010 9:29 pm

Hij liep al wel rond vandaag.. Die jongen heeft ook geen uitstraling van een sporter meer. Verwende gastjes !

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Banjavi » vr mar 19, 2010 12:00 am

Ja... echte vitessenaren he... die verwende gastjes... :-)

Ik snap dat soort sporters ook niet... je mag het niet eens sporters noemen echt.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Banjavi » vr mar 19, 2010 1:03 pm

Maar even hier... deze knul zit immers bij Vitesse...
Er is de laatste weken veel te doen geweest om Jhon van Beukering. De aanvaller was te dik, kwam te laat en lapte regels aan zijn laars. Maar ondanks zijn gedwongen vertrek bij De Graafschap, begin deze maand, is Van Beukering strijdbaarder dan ooit te voren. "Ik zal ijzersterk terugkomen."
De spits, die momenteel zijn conditie op peil houdt bij Jong-Vitesse in afwachting op het einde van zijn contract bij NEC, steekt de hand omtrent zijn vertrek bij De Graafschap niet geheel in eigen boezem. "Ik heb mijn best gedaan. Was fit, maar kreeg geen speeltijd. Ook niet in het tweede. Dan gebeuren er wat dingetjes tussen De Graafschap en mij. Toen zijn we uit elkaar gegaan", vervolgt hij tegenover Omroep Gelderland.

Van Beukering was dit seizoen door NEC uitgeleend aan De Graafschap, maar de problemen die hem in Nijmegen tot een persona non grata maakten, staken onder andere ook de kop op in Doetinchem. Om eventuele problemen in de nabije toekomst te tackelen gaat Van Beukering zich vanaf nu van zijn beste kant laten zien. "Ik ga keihard werken om superfit terug te komen en veel doelpunten te gaan maken. Dan ben je van al het gezeur af."
voetbal24.nl

Ik geloof dat ik hem dat ooit eerder heb horen roepen. Ergens na kerst 2 jaar terug geloof ik.
Rare, vervelende kwast is het...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse 2009-2010

Bericht door Marillion » vr mar 19, 2010 1:06 pm

Ik denk niet dat de clubs in de rij staan om die jongen een contract te geven. Alle clubs hebben het financieel lastig. Dan ga je niet investeren in iemand die al meerdere keren heeft laten zien dat hij zich niet als een prof weet te gedragen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie