Online gratis voetbal kijken

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Online gratis voetbal kijken

Bericht door 999 » ma jan 19, 2009 9:39 am

Online gratis voetbal kijken

AMSTERDAM, maandag

Vele tienduizenden voetballiefhebbers in ons land kijken gratis via internet naar bijna alle live wedstrijden in de eredivisie.

De haarscherpe beelden voorzien van Nederlands commentaar zijn afkomstig van de betaalzender Eredivisie Live. Het voetbalkanaal, dat afgelopen zomer startte en vele miljoenen euro’s voor de rechten heeft betaald, loopt veel inkomsten mis door het enorme gratis aanbod van voetbal via de pc, dat abonnees van Eredivisie Live verspreiden.

Voor het kijken naar Nederlandse wedstrijden is in veel gevallen alleen het gratis softwareprogramma sopcast noodzakelijk. De uitzendschema’s van binnen- en buitenlandse duels zijn onder meer te vinden op myp2p.eu en de Russische site livetv. Ook in ons land verboden gokbedrijven bieden wedstrijdbeelden kosteloos aan, al moet de kijker zich daar wel eerst registreren.

’Afgelopen met illegale streaming’

AMSTERDAM, maandag

In een reactie liet de directeur van de Eredivisie CV (ECV) Alex Tielbeke gisteren weten hoogst ongelukkig te zijn met de gang van zaken en groep juristen te hebben ingeschakeld.

„Het moet nu maar eens afgelopen zijn met deze illegale streaming.” Het voetbalkanaal heeft ondanks een peperdure reclamecampagne nog maar 300.000 abonnees, die maandelijks tien euro betalen.

Volgens Tielbeke zijn al meerdere stations die de beelden via internet doorgaven uit de lucht gehaald. „Op heel korte termijn verwachten wij de laatste probleemgevallen te hebben getackeld.”

De Telegraaf nam bij de eerste speelronde na de winterstop de proef op de som. Zeven van de negen duels waren zonder problemen te bekijken.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma jan 19, 2009 4:46 pm

Niet zo zeiken, moeten ze het maar niet zo belachelijk duur maken allemaal.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma jan 19, 2009 4:49 pm

10 euro is toch niet duur

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma jan 19, 2009 4:51 pm

Zijn een hele hoop mensen die dat niet kunnen missen per maand.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » ma jan 19, 2009 4:53 pm

Ach, dat zijn die standaard reacties om goed te praten dat mensen illegaal dit soort dingen doen.

Het schijnt in de mode te zijn om alles maar zo goedkoop mogelijk (en het liefst gratis) te krijgen.

Dat degene die wel normaal een abonnement nemen daarvoor meestal de rekening gepresenteerd krijgen, interesseert ze niet....

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma jan 19, 2009 4:57 pm

Daniel_vT schreef:Zijn een hele hoop mensen die dat niet kunnen missen per maand.
Oke maar dat is een ander verhaal, het wil niet zeggen dat het te duur is.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 19, 2009 4:58 pm

Frank schreef:Ach, dat zijn die standaard reacties om goed te praten dat mensen illegaal dit soort dingen doen.

Het schijnt in de mode te zijn om alles maar zo goedkoop mogelijk (en het liefst gratis) te krijgen.

Dat degene die wel normaal een abonnement nemen daarvoor meestal de rekening gepresenteerd krijgen, interesseert ze niet....
Eens, neemt niet weg dat de Eredivisie live er maar voor moet zorgen dat die streams verdwijnen.Ik bedoel, ik kan degene die illegaal kijken geen ongelijk geven.Maar 10 euro ( 15 euro ) per maand moet toch wel te doen zijn, en anders legaal via internet dat is nog iets goedkoper volgens mij ...

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » ma jan 19, 2009 5:01 pm

999 schreef:
Frank schreef:Ach, dat zijn die standaard reacties om goed te praten dat mensen illegaal dit soort dingen doen.

Het schijnt in de mode te zijn om alles maar zo goedkoop mogelijk (en het liefst gratis) te krijgen.

Dat degene die wel normaal een abonnement nemen daarvoor meestal de rekening gepresenteerd krijgen, interesseert ze niet....
Eens, neemt niet weg dat de Eredivisie live er maar voor moet zorgen dat die streams verdwijnen.Ik bedoel, ik kan degene die illegaal kijken geen ongelijk geven.Maar 10 euro ( 15 euro ) per maand moet toch wel te doen zijn, en ander legaal via internet dat is nog iets goedkoper volgens mij ...
Nog zo'n goedpraat reactie... Is exact de redenatie van twee collega's van me (de een zit alleen maar films en computerspelletjes te downloaden en de ander wil werkelijk overal minder (of niets) voor betalen). En maar vreemd vinden dat de prijzen zo hoog blijven....

Illegaal is illegaal, of de stream er nu is of niet.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 19, 2009 5:03 pm

Frank schreef:
999 schreef:
Frank schreef:Ach, dat zijn die standaard reacties om goed te praten dat mensen illegaal dit soort dingen doen.

Het schijnt in de mode te zijn om alles maar zo goedkoop mogelijk (en het liefst gratis) te krijgen.

Dat degene die wel normaal een abonnement nemen daarvoor meestal de rekening gepresenteerd krijgen, interesseert ze niet....
Eens, neemt niet weg dat de Eredivisie live er maar voor moet zorgen dat die streams verdwijnen.Ik bedoel, ik kan degene die illegaal kijken geen ongelijk geven.Maar 10 euro ( 15 euro ) per maand moet toch wel te doen zijn, en ander legaal via internet dat is nog iets goedkoper volgens mij ...
Nog zo'n goedpraat reactie... Is exact de redenatie van twee collega's van me (de een zit alleen maar films en computerspelletjes te downloaden en de ander wil werkelijk overal minder (of niets) voor betalen). En maar vreemd vinden dat de prijzen zo hoog blijven....

Illegaal is illegaal, of de stream er nu is of niet.
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.Maar goed, gelukkig staat er op jou Pc geen illegaal stuf ...

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » ma jan 19, 2009 5:05 pm

Nee, klopt. Alles wat er op staat is betaald of freeware.

Wat snap ik dan niet?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jan 19, 2009 5:08 pm

Ik heb Sport1 en straks weer een Eredivisie live abonnement. Als dat Eredivisie live signaal echter van slechte kwaliteit blijft dan zeg ik het weer op en ga ik weer lekker naar de streams kijken. Verder gebruik ik de streams met name voor voetbal dat ik hier in Nederland anders niet kan zien. Heeft bij mij in ieder geval niets met zuinigheid te maken, want ik wil graag betalen voor een top product.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 19, 2009 5:09 pm

Frank schreef:Nee, klopt. Alles wat er op staat is betaald of freeware.

Wat snap ik dan niet?
Wat ik bedoel is dat eredivisie live er maar voor moet zorgen dat die streams niet meer te bekijken zijn.Dat deze verdwijnen.

Ben jij legal zeg, al geloof ik er niks van ... :aai.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op ma jan 19, 2009 5:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma jan 19, 2009 5:10 pm

brigade zuid schreef:
Daniel_vT schreef:Zijn een hele hoop mensen die dat niet kunnen missen per maand.
Oke maar dat is een ander verhaal, het wil niet zeggen dat het te duur is.
Precies. Als je het niet kunt missen kijk je dus niet. Voetbal kijken is geen grondrecht waar iedere burger aanspraak op moet kunnen maken.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » ma jan 19, 2009 5:12 pm

999 schreef:
Frank schreef:Nee, klopt. Alles wat er op staat is betaald of freeware.

Wat snap ik dan niet?
Wat ik bedoel is dat eredivisie live er maar voor moet zorgen dat die streams niet meer te bekijken zijn.Dat deze verdwijnen.

Ben jij legal zeg, al geloof ik er niks van ... :aai.gif:
Mijn collega van dat downloaden zegt ook al dat hij niet gelooft dat ik geen gekopieerde films heb. Het is toch echt zo....

Is dat echt zo moeilijk te geloven?

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » ma jan 19, 2009 5:13 pm

via versatel / tele2 kijk ik al meer dan 3 jaar live voetbal.

Werkelijk nooit problemen gehad.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 19, 2009 5:20 pm

Frank schreef:
999 schreef:
Frank schreef:Nee, klopt. Alles wat er op staat is betaald of freeware.

Wat snap ik dan niet?
Wat ik bedoel is dat eredivisie live er maar voor moet zorgen dat die streams niet meer te bekijken zijn.Dat deze verdwijnen.

Ben jij legal zeg, al geloof ik er niks van ... :aai.gif:
Mijn collega van dat downloaden zegt ook al dat hij niet gelooft dat ik geen gekopieerde films heb. Het is toch echt zo....

Is dat echt zo moeilijk te geloven?
Ik geloof er niks van dat je in alles legaal bent Frank.Dat je b.v. nooit te hard rijd enz. Vind het een beetje :hypocrite.gif: dat roepen over illegaal terwijl we allemaal wel dingentjes doen die we niet zouden moeten doen ...

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » ma jan 19, 2009 5:25 pm

Ik zou inderdaad dingetjes anders moeten doen (minder eten bijvoorbeeld :smallgrin.gif:), maar qua dingen die we tot nu toe op hebben genoemd kan ik gewoon eerlijk zeggen dat ik ze niet doe.

Zelfs te hard rijden doe ik alleen als het echt kan (als er niet al te veel verkeer op de weg is) en zelfs dan nog maar 10 km/uur. Ik vind het gewoon niet prettig.

Maar goed, het is aan jou om me wel of niet te geloven.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 19, 2009 5:32 pm

Frank schreef:Ik zou inderdaad dingetjes anders moeten doen (minder eten bijvoorbeeld :smallgrin.gif:), maar qua dingen die we tot nu toe op hebben genoemd kan ik gewoon eerlijk zeggen dat ik ze niet doe.

Zelfs te hard rijden doe ik alleen als het echt kan (als er niet al te veel verkeer op de weg is) en zelfs dan nog maar 10 km/uur. Ik vind het gewoon niet prettig.

Maar goed, het is aan jou om me wel of niet te geloven.
Ach, het zal wel hoor.Maak me verder ook niks uit.Een ieder moet voor zichzelf maar doen wat ie denkt dat ie moet doen.EreDivisie live moet die stream dan maar beter beveiligen, zoals er men ook snelwegen beveiligen met cameratrajectmeters om te zorgen dat men niet te hard rijd.

Te duur is het natuurlijk niet.Dan maar een pilsje minder ..

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » ma jan 19, 2009 5:37 pm

typisch hollands polder calvanistisch gedrag

je wilt iets zien en dat kost geld. Klaar (zie het als het theater)

Als je dat illegaal en gratis wilt zien, weet je dat het illegaal is en dat het m.i. strafbaar is.
Gasten die dan klagen van "mijn sopcast werkt niet" en "de kwaliteit is ruk, komen iig bij mij over als beroepszeikerds die voor het bekende virtuele dubbeltje weer op de 1e rang willen zitten.

Wees dan gewoon een kerel en betaal voor wat je wilt zien. Je kan ook bij sport1 , tele2 of upc per wedstrijd betalen. ipv abonnementen.

Dat heeft verder niets met ander illegaal gedrag te maken. Zo kun je alles wel plat redeneren
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 19, 2009 5:40 pm

Huh, volgens mij is er in deze topic nog maar 1 persoon te vinden die niet betaald ...

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » ma jan 19, 2009 5:42 pm

ik lees het vaker in andere topics of in wedstrijd topics.

DAT geboehoe elke keer.

Kijk dat louis XIV roept dat zijn betaal dienst niet draait, daar kan ik mij heel goed bij voorstellen dat je dan pissig wordt; zeker als je het al niet zo vaak kan zien,
Maar al die gasten die dat illegale circuit zoeken.
bah
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 19, 2009 5:46 pm

Waar maken jullie je toch druk om ?.Laat die gasten toch kijken na zo'n schermpje waarop het lijkt dat AJAX weer drie nieuwe aankopen heeft gedaan ..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jan 19, 2009 5:47 pm

elliquido schreef:typisch hollands polder calvanistisch gedrag

je wilt iets zien en dat kost geld. Klaar (zie het als het theater)

Als je dat illegaal en gratis wilt zien, weet je dat het illegaal is en dat het m.i. strafbaar is.
Gasten die dan klagen van "mijn sopcast werkt niet" en "de kwaliteit is ruk, komen iig bij mij over als beroepszeikerds die voor het bekende virtuele dubbeltje weer op de 1e rang willen zitten.

Wees dan gewoon een kerel en betaal voor wat je wilt zien. Je kan ook bij sport1 , tele2 of upc per wedstrijd betalen. ipv abonnementen.

Dat heeft verder niets met ander illegaal gedrag te maken. Zo kun je alles wel plat redeneren
Maar daar is niet alles te zien, hè. Het houdt op bij het Nederlandse, Spaanse, Italiaanse, Franse, Duitse en Engelse voetbal.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma jan 19, 2009 5:49 pm

999 schreef:Waar maken jullie je toch druk om ?.Laat die gasten toch kijken na zo'n schermpje waarop het lijkt dat AJAX weer drie nieuwe aankopen heeft gedaan ..
Inderdaad, zeg. Wat maakt mij het uit hoe mensen naar voetbal kijken? Ik lig er geen seconde wakker van.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » ma jan 19, 2009 5:50 pm

NEE, IK SLAAP ER ZEKER NIET MINDER OM,
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie