Online gratis voetbal kijken

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Marijn
Berichten: 4109
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 7:06 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Marijn » zo feb 01, 2009 3:25 pm

Klopt het dat ik niet één Nederlandse wedstrijd zie staan op MyP2P?
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo feb 01, 2009 3:27 pm

Jep.

Mogen ze niet meer van EredivisieLive ivm rechten.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Marijn
Berichten: 4109
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 7:06 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Marijn » zo feb 01, 2009 3:33 pm

Klote.

Weet iemand andere goede links? Of valt er nergens meer wat te zien?
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 01, 2009 3:40 pm

Marijn schreef:Klote.

Weet iemand andere goede links? Of valt er nergens meer wat te zien?
Eredivisie live bestellen voor 10 euro in de maand (steun je gelijk het nederlands voetbal mee)

of anders een kroeg opzoeken!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23018
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 01, 2009 4:27 pm

Mensen zeuren dat 10 euro in de maand te duur is vind ik redelijk lachwekkend want blijkbaar is het niet te duur om snel internet te hebben. In ieder geval heb ik weinig keus aangezien al die betaaldiensten alleen in NL te ontvangen zijn. Ik betaal 10 pond per maand bij Setanta in de hoop dat er een keertje Ajax uitgezonden wordt. Verder eens met Voetske, de aanbieder moet maar zorgen dat ze de boel beter beveiligen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 01, 2009 4:34 pm

Sopcast blijven proberen:
69969
6015
70590

Die 2 zenden iig wel voetbal uit van Eredivisielive.
Laatst gewijzigd door peter op za feb 28, 2009 9:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 01, 2009 5:55 pm

Raymon schreef:Mensen zeuren dat 10 euro in de maand te duur is vind ik redelijk lachwekkend want blijkbaar is het niet te duur om snel internet te hebben. In ieder geval heb ik weinig keus aangezien al die betaaldiensten alleen in NL te ontvangen zijn. Ik betaal 10 pond per maand bij Setanta in de hoop dat er een keertje Ajax uitgezonden wordt. Verder eens met Voetske, de aanbieder moet maar zorgen dat ze de boel beter beveiligen.
Dat het te duur is geloof ik ook niet echt. Persoonlijk gebruik ik de livestreams eigenlijk alleen voor Zuid-Amerikaanse wedstrijden. De thuiswedstrijden van Ajax kijk ik in het stadion en de uitwedstrijden niet (moet dan zelf voetballen) of in de kroeg als het op zaterdag is.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo feb 01, 2009 6:06 pm

Probeer het eens op de clandestiene voetbalsite van m'n minderjarige halfengelse puberneefje die niet in nederland woont. Die is zo verstandig geweest z'n site op een buitenlandse server met een buitenlandse domeinnaam te zetten en zover reiken de juridische tentakels van de door Eredivisie NV ingehuurde WeekendCees niet.

Slimme jongen, m'n neefje. Maar das logisch. Hij is immers familie van me.

Daarmee heb ik de afgelopen twee wedstrijden vanuit Chicago kunnen bekijken. Zowel de beeldkwaliteit als het spel van Ajax waren bedroevend slecht, maar het alternatief was dat ik helemaal niks van die wedstrijden had meegekregen. Iets schijnt beter te zijn dan niets...

(Groningen uit, Heerenveen thuis, waren die illegale streams maar nooit uitgevonden, dan was de ellende van die twee uitgestelde decembercrisispotjes me bespaard gebleven)
Marijn schreef:Klopt het dat ik niet één Nederlandse wedstrijd zie staan op MyP2P?
Die hebben de juridische knokploeg van de televisierechtenmafia op bezoek gehad.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Plaats reactie