NEC

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » di jun 05, 2007 6:54 am

Mark Otten bijna weer echt van NEC

Door: JJ | Gepubliceerd: Gisteren 11:10

Mark Otten verwacht dat NEC en Feyenoord deze week een akkoord bereiken over zijn overgang. De Nijmeegse verdediger speelde al op huurbasis bij NEC afgelopen seizoen.

Afbeelding

In de slotfase van de competitie raakte hij, uitgerekend tegen Feyenoord, zwaar geblesseerd aan zijn knie. Hij revalideert deze zomer in Zeist. ''Ik heb met Feyenoord gesproken'', zegt Otten. ''Ze hebben Green en Vlaar voor mijn positie. Ik mag dus vertrekken.''

''NEC wil me graag hebben. Daarom doe ik ook mijn best om snel te herstellen. Iedereen wil hetzelfde. Dat moet dus goedkomen, en dan ben ik heel blij.''

Bron: Omroep Gelderland

’NEC huurt Jermaine Lens van AZ’

Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 07:32

Afbeelding

NEC huurt komend seizoen Jermaine Lens van AZ, meldt het AD . De Alkmaarse club liet eerder weten de 19-jarige aanvaller graag te verhuren zodat hij wekelijks aan spelen toekomt.

Lens speelde dit seizoen in totaal zestien duels voor AZ. Deze zomer is hij samen met NEC-spelers Dominique Kivuvu en Lorenzo Davids actief op het jeugdtoernooi in Toulon.

Geknipt en geplakt van: http://www.forzanec.nl/

cHr

Bericht door cHr » di jun 05, 2007 10:49 am

Otten rekent op definitief afscheid Feyenoord

5/6/2007 8 :37

Mark Otten verwacht op korte termijn Feyenoord definitief te kunnen verruilen voor NEC. De verdediger, die nog een contract tot medio 2008 heeft, is in Rotterdam overbodig.
'Ik heb met Feyenoord gesproken', zei de 21-jarige Otten tegen Omroep Gelderland. De Rotterdammers zijn bereid mee te werken aan een transfer. 'Ze hebben Greene en Vlaar voor mijn positie. Ik mag dus vertrekken.'

De toekomst ligt in Nijmegen, waar Otten afgelopen seizoen op huurbasis zijn wedstrijden speelde. 'NEC wil me graag hebben. Daarom doe ik ook mijn best om snel te herstellen. Iedereen wil hetzelfde. Dat moet dus goed komen, en dan ben ik heel blij.'

Als de transfer definitief wordt beklonken, zal NEC voorlopig nog geen beroep kunnen doen op Otten. De verdediger revalideert van een zware knieblessure, die hij uitgerekend tegen Feyenoord opliep.

Afbeelding

bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=71dda3
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 05, 2007 12:05 pm

Heb je al een mailtje gestuurd naar Van Geel, cHr? :hupajax.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » wo jun 06, 2007 7:16 am

Voor de fans... :headbang.gif:

Week 3 Revalidatielog Mark Otten

Door: Harold | Gepubliceerd: Gisteren 12:38

Maandag 4 juni

Ik zit inmiddels in de tweede week van mijn revalidatie en ben vandaag voor de vierde keer in Zeist geweest, bij het KNVB sportcentrum waar ik het grootste deel van het revalidatieproces zal doorlopen. Daar moet ik me de eerste zes weken na de operatie drie keer per week melden om een individueel programma af te werken. Na de eerste zes weken wordt de frequentie van mijn bezoekjes opgeschroefd naar vijf keer per week en zal de intensiteit van mijn oefeningen toenemen.

Op dit moment bestaat mijn programma voornamelijk uit het opbouwen van spanning in mijn bovenbeen. Deze is grotendeels weggevallen, wat gebruikelijk is na een operatie als deze. Ook heb ik vandaag voor het eerst sinds de operatie gefietst!! Hoe klein en alledaags deze inspanning ook is, in een situatie als deze voelt dat aan als een mijlpaal! Nu afwachten hoe de knie reageert. Dat is tot nu toe steeds erg goed geweest. De knie is erg rustig en de deskundigen zijn erg positief. Morgen moet ik voor het eerst op controle bij dokter Heyboer en ik ben benieuwd naar zijn mening!

Dit is wederom, net zoals de eerste 2 weblogs, een verhaal waarbij de nadruk ligt op het medische vlak. Maar buiten al de fysieke en medische veranderingen die je ondergaat in de vorm van een operatie en dergelijke, gebeurt er vooral op mentaal vlak een hele hoop met je op het moment dat je een blessure als deze oploopt. Op het moment dat ik te horen kreeg dat de gestelde diagnose, een gescheurde voorste kruisband en de daarbij horende revalidatieperiode van 6 tot 9 maanden werkelijkheid was, moest ik natuurlijk wel ff slikken. Maar al vrij snel kwam het besef tot me dat het beter was niet te treuren en vooruit te kijken. Ik wist mijn blessure redelijk makkelijk te relativeren en ben toen aan de slag gegaan met mijn herstel.

Fase 1 heb ik dus vrij gemakkelijk en goed doorstaan. Daarna ben ik me gaan verdiepen in het medische verhaal, zodat ik voor mezelf enigszins wist wat me te wachten stond de komende periode. Toen werd ik meteen ermee geconfronteerd dat de eerste maand na het oplopen van de blessure bestond uit afwachten, en dat is iets waar ik niet zo goed mee om kan gaan. Dat was voor mij een erg moeilijke periode, waarbij ik mezelf bezighield door krachttraining te doen voor mijn bovenlichaam. Had ik toch het idee een beetje bezig te zijn. De operatie kwam dus ook net op tijd, ik werd gek van het wachten. Gelukkig is het allemaal redelijk op tijd doorgegaan en erg goed geslaagd. Eindelijk kon ik beginnen aan de lange terugweg!! En tot nu toe voorloopt het redelijk voorspoedig.

Groeten en tot volgende week...

Bron: http://www.forzanec.nl/

Jesse

Bericht door Jesse » wo jun 06, 2007 11:25 am

Kop op, Mark!

:yourock.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jun 06, 2007 4:19 pm

Die vanaudenaarde is ook al weer weg... naar Westerloo... Gegroet...

die heeft ook geen fatsoenlijke kans gehad.. maarja, dat zal hij dan wel niet verdient hebben.. En dat Lens komt is ook niet zeker geloof ik... er is nog niet met hem gesproken...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

jabu

Bericht door jabu » wo jun 06, 2007 4:21 pm

Lens is overigens wegens onprofessioneel gedrag weggestuurd bij het jeugdtoernooi in Toulon.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo jun 06, 2007 4:30 pm

Die hoorde dat hij naar NEC moest en werd helemaal gek.. :)....

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 07, 2007 12:34 pm

Günther Vanaudenaerde is na één seizoen alweer weg bij NEC. De Belgische verdediger heeft een contract voor drie jaar getekend bij KVC Westerlo in zijn geboorteland.

Vanaudenaerde (23) verruilde vorig seizoen Club Brugge voor NEC. Hij had een doorlopend contract bij de Nijmegenaren tot medio 2010, maar slaagde er niet in een basisplaats in de hoofdmacht af te dwingen.

Jeremain Lens zal volgend seizoen de Nijmeegse gelederen komen versterken. De vleugelaanvaller wordt voor één seizoen gehuurd van AZ, waar hij geen speelminuten kon worden gegarandeerd. Trainer
Pompiedom

Ramona

Bericht door Ramona » do jun 07, 2007 12:38 pm

Mooi, tis idd ook bevestigd op ForzaNEC en jawel...ook Otten heeft bijgetekend...Yes! :00001732.gif:
’NEC huurt Jermaine Lens van AZ’
Door: Jeroen

NEC huurt komend seizoen Jermaine Lens van AZ. De Alkmaarse club liet eerder weten de 19-jarige aanvaller graag te verhuren zodat hij wekelijks aan spelen toekomt.

Lens speelde dit seizoen in totaal zestien duels voor AZ. Deze zomer is hij samen met NEC-spelers Dominique Kivuvu en Lorenzo Davids actief op het jeugdtoernooi in Toulon.

Vandaag (dinsdag) bleek NEC ook Mark Otten toe te kunnen voegen aan de selectie van het komend seizoen. Otten wordt overgenomen van Feyenoord en zal een contract van vier jaar tekenen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 07, 2007 1:34 pm

Mooi. Dan kan Lens eindelijk eens laten zien of hij iets kan. Ik ben er na tachtig invalbeurten nog niet veel wijzer van geworden.

Ramona

Bericht door Ramona » vr jun 08, 2007 6:50 am

Hij verwacht er heel wat van... Amsterdamse arrogantie of...?

Nadere kennismaking met Jeremain Lens (08/06/2007)

N.E.C. heeft aanvaller Jeremain Lens voor één seizoen gehuurd van AZ. De negentienjarige Amsterdammer komt maar voor één ding naar Nijmegen: zoveel mogelijk doelpunten maken. NEC-Nijmegen.nl sprak met Lens op de avond nadat zijn overgang officieel bekend gemaakt werd.

Afbeelding

Waarom heb je voor N.E.C. gekozen?
"Er waren meer clubs die interesse hadden, maar het is N.E.C. geworden. Ik heb een goed gesprek gehad met de trainer. Hij zei dat ik een redelijk grote kans heb om in de basis te starten. Voor mij is veel spelen nu belangrijk, dus vandaar mijn keuze."

Maar waarom wilde je dan weg bij AZ? Je hebt aan het eind van het seizoen veel speeltijd gekregen van Van Gaal.
"Met mij is het heel snel gegaan, ik had eigenlijk niet verwacht dat ik afgelopen seizoen al zoveel zou spelen. Ik heb alles meegemaakt, UEFA Cup, de bekerfinale. Ik moest wel wennen aan het hoge niveau. De trainer vond dat ik er niet alles eruit heb gehaald. AZ heeft ook een nieuwe spits gehaald, Ari, en ze zijn op zoek naar nog een spits. Daardoor is de kans op speeltijd kleiner geworden in vergelijking met vorig seizoen, dus is het beter voor mijn ontwikkeling om ergens anders speeltijd op te doen."

Je bent een echte Amsterdammer. Hoe ben je dan bij AZ terechtgekomen?
"Ik heb in de jeugd bij Ajax gespeeld, maar ik ben weggestuurd in de C- junioren. Officieel vanwege mijn mentaliteit, maar ze konden niet echt aangeven wat ik fout deed. Ze vonden me waarschijnlijk niet goed genoeg, want toen ik weg was hebben ze meteen de zoon van Wim Kieft gehaald. Er zijn heel wat spelers weggestuurd bij Ajax die goed terecht zijn gekomen. Mbark (Boussoufa, Anderlecht) en Quincy (Owusu, Spartak Moskou), Evander Sno (Celtic). Na Ajax ben ik naar Omniworld gegaan, en toen kwam AZ.

Je bent in het seizoen 2005-2006 topscorer geworden van de A-jeugd. Je hebt dat seizoen 26 doelpunten gemaakt. Ben je dan ook een echte spits?
"In de A-jeugd speelde ik eigenlijk alleen in de spits, maar afgelopen seizoen heb ik op veel posities gespeeld: linksbuiten, rechtsbuiten, als centrale spits, ik kan overal in de voorhoede spelen. De trainer heeft mij niet voor een specifieke positie gehaald. Hij vroeg aan mij op welke positie ik het beste tot mijn recht kom, toen gaf ik hetzelfde antwoord en hij was het daar mee eens."

Kan je jezelf omschrijven? Wat voor type speler ben je?
"Ik ben een speler met snelheid, kracht, een redelijke techniek. Ik ben een flankspeler die acties kan maken. Ik ben een speler die het publiek kan vermaken, maar dat is niet mijn doel. Mijn doel is doelpunten maken."

En qua mentaliteit?
"Ik was heel druk, ik ben nu veel rustiger geworden. Zodra ik me thuis voel in een team praat ik heel veel op het veld, ik coach veel."

En je een harde werker?
"Vroeger kreeg ik nog wel eens klachten dat ik niet goed omschakelde, dat is nu wel beter geworden. Er zijn trainers die willen dat er heel vroeg gestoord gaat worden, maar ik wacht liever mijn momenten af. Als spits wordt je toch afgerekend op het aantal assists en doelpunten."

Wat weet je eigenlijk van N.E.C?
"Ik ben afgelopen seizoen een aantal keer wezen kijken omdat een aantal vrienden van mij bij N.E.C. spelen. Het is een jong team, een leuk team. Dominique Kivuvu is een goede vriend van mij, hij woonde bij mij in de buurt, we hebben veel op straat gevoetbald. Verder ken ik Lorenzo Davids en Ferne Snoyl goed, en de andere jongens zeg ik altijd gedag. Maar Dominique zie ik het meest, het is leuk om bij hem in het team te spelen."

Wat is je doel komend seizoen?
"Zoveel mogelijk scoren en heel hard mijn best doen!"

Zoveel mogelijk scoren. Durf je ook een getal te noemen?
"Tussen de zeven en de tien doelpunten. Ik denk dat het een hoge doelstelling is, maar het lijkt me wel haalbaar."

Afbeelding

Door: Jaap van Oosteren

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

cHr

Bericht door cHr » vr jun 08, 2007 10:01 am

Mark Otten, groots voetballer die ooit zijn carriere begon bij het in Nijmegen roemruchte R.K.S.V. Brakkenstein. Zijn vader, de heer Roger Otten is nog altijd actief voor de vereniging. Meestentijds is hij coach van het succesvolle zaterdag 1 team (waar overigens een superster in speelt die niet zou misstaan bij NEC, ze hebben liggen slapen), maar zo nu en dan wil hij ook nog wel eens de voetbalkicksen onderbinden om zelf het veld op te marcheren.

Beelden van de vader van wil ik jullie niet onthouden, vandaar:

Roger Otten - The General
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

Ramona

Bericht door Ramona » vr jun 08, 2007 11:35 am

Koel! :yourock.gif:

Zal je quote op het NECforum plaatsen...

Daniel

Bericht door Daniel » vr jun 08, 2007 6:14 pm

Ramona schreef:Amsterdamse arrogantie of...?
Arrogantie? Wij zijn toch ook gewoon beter dan de rest van Nederland?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jun 09, 2007 11:57 am

Zonder NEC-avontuur had Beerens niet op EK gestaan
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 12:24 | Laatst bewerkt: Vandaag 12:21

De hitte hangt als een klamme deken boven het trainingsveld van de Friese voetbalclub Langezwaag. Bewegen is eigenlijk uit den boze, maar Jong Oranje moet deze vrijdagochtend toch aan de bak.

De training van Foppe de Haan is ontspannen. De selectie die zondag voor het EK onder 21 in eigen land aftrapt tegen Jong Israël is verdeeld in vier groepen. De 63-jarige Fries heeft een competitie bedacht met partijvorm, afronden en uiteindelijk strafschoppen. Als Roy Beerens tijdens de partij van zes tegen zes een dubbele schaar maakt zonder van zijn plaats te komen, is het commentaar van de coach kort: 'Hou het simpel Roy.'

Even later antwoordt de vleugelaanvaller van NEC door te scoren met een stiftje. Als klap op de vuurpijl komt hij in de afsluitende strafschoppenreeks ook nog met een doeltreffende 'Panenka-penalty.'

''Dat soort dingen is vooral lekker voor mezelf'', grijnst Beerens als hij een paar uur later in hotel Tjaarda aanschuift. Hij heeft ook gehoord dat de trainer de afgelopen dagen lovend over hem is. Een basisplaats lonkt. ''Ik werk er hard voor. En de laatste wedstrijden met Jong Oranje heb ik redelijk goed gespeeld. Maar iedereen werkt hard. En we zijn allemaal goed. Maar ik durf de concurrentie met iedereen aan. Dat wel.''

Topfit is Beerens, die zowel op links als op rechts uit de voeten kan. ''Maar de trainer vindt dat ik als rechterspits het best tot mijn recht kom. Mij maakt het niet uit.'' De relatie met de 42 jaar oudere De Haan noemt hij perfect. ''In het begin was het raar. Komt ook door dat taaltje. Soms gooit hij er van die Friese woorden door. Versta ik het echt niet. Ik dacht ook dat het vooral een oudere man was. Maar Foppe is gewoon hartstikke goed. Hij weet precies wat'ie zegt.''

Hij roemt de sfeer in de spelersgroep. ''We accepteren elkaar. Heel belangrijk.'' Dat betekent niet dat iedereen gelijk is. ''Ron Vlaar en Ryan Babel zijn de leiders'', weet Beerens, die vooral de Ajacied hoog heeft zitten. '' Ryan Babel. Daar druipt de individuele klasse van af. Je kunt hem diep aanspelen. Of in de voeten. Maakt niet uit. Ik kijk veel naar hem. Ik wil vooral van hem leren.''

De uren die hij op trainingsveld doorbrengt voelen aan als vakantie. ''Daar geniet ik. En het spelen van een EK is natuurlijk helemaal fantastisch.'' Maar de tijd die hij in het hotel - hoe mooi ook - doorbrengt, kan hem gestolen worden. ''Dan ben ik veel liever thuis. Bij paps en mams. Bij mijn vriendin.''

Brabant blijft trekken. Al kan zijn sportieve toekomst wel eens buiten die provincie liggen. Beerens is nog eigendom van PSV dat deze week ook nog eens Danko Lazovic losweekte bij Vitesse.

Beerens: ''Ik voetbal al vanaf mijn negende in Eindhoven. Maar ik moet ook aan mijzelf denken. Ik wil spelen. Ik heb nog een contract voor een jaar bij PSV. Mijn zaakwaarnemer doet de besprekingen. Na dit toernooi praten we verder. Ik weet niet of ze me nog een jaar willen verhuren. Gebeurt dat wel, keer ik het liefst terug naar NEC. Ik heb daar een fantastisch half jaar gehad. Is een hele goede keuze geweest. Want laten we eerlijk zijn. Als ik niet bij NEC had gevoetbald, was ik ook niet opgeroepen voor Jong Oranje.''

Zie ook: Beerens rekent voorzichtig op basisplaats

Bron: De Gelderlander

Ramona

Bericht door Ramona » wo jun 13, 2007 9:52 am

Hopelijk blijft Beerens nog 'n jaartje...

En weekje 4 van Mark... :headbang.gif:

Revalidatielog Mark Otten: week 4
Door: Chiron | Gepubliceerd: Gisteren 17:19

Zit alweer in week 4 van de revalidatie en dit is tevens een van de meest saaie fases. Erg eentonig vooral. Ik heb me vandaag om kwart voor tien gemeld in Zeist. Eerst ben ik een minuut of twintig behandeld. Deze behandeling bestaat uit het losmaken van de knieschijf en het bovenbeen, waar nagenoeg niks meer van over is! Mijn linker bovenbeen past inmiddels bijna twee keer in mijn rechter. Maar dat komt met name door de operatie en die spieren komen weer helemaal terug. Daarna ben ik begonnen met fietsen en een isometrisch programma. Dit zijn allerlei oefeningen waarbij ik uitsluitend mijn linkerknie train, liggend op een massagebank!!

Hetzelfde programma moet ik drie keer herhalen en dat programma moet ervoor zorgen dat de functie en de spierspanning van de knie weer langzaam toeneemt. Rond kwart over één was ik klaar met de eerste twee rondes. Toen heb ik even geluncht en ben om half twee weer op de fiets gestapt en heb ik de laatste ronde van het programma afgewerkt. Daarna kreeg ik het heugelijke nieuws dat ik eindelijk weer aan mijn bovenlichaam mocht gaan werken! Eindelijk kon ik mijn energie een beetje kwijt en was ik van die bank af!! Alvorens ik het zwembad in moest om 15 min te aquajoggen. Daarna nog ff de knie laten checken en ijsen en om kwart over vijf reed ik weg uit Zeist. Een lange, maar vooral saaie dag.

Gelukkig zijn er in Zeist lotgenoten die hetzelfde (een langdurige blessure) doormaken. Op dit moment bestaat de groep o.a uit Jordy Zuidam (FC Zwolle), Reza Ghoochannejhad, Cecilio Lopes (beiden SC Heerenveen), Mounir El Hamdaoui (Willem II), Gijs Cales(ex-FC Den Bosch) en Zaid El Morabiti (Ned. Zaalvoetbalteam). Dit maakt het revalideren iets dragelijker. Wanneer iemand een slechte dag heeft staat er altijd iemand klaar om de desbetreffende persoon op te beuren. Dit is voor mij één van de belangrijkste redenen om in Zeist te revalideren. En tevens een situatie die nergens anders geboden wordt.

Zo zien mijn dagen er op dit moment uit en dit vier keer deze week...

Groetjes en tot volgende week!

Bron: http://www.forzanec.nl/

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jun 14, 2007 10:41 am

Poolse spits ligt dwars
Door: Carl | Gepubliceerd: Gisteren 13:08 | Laatst bewerkt: Gisteren 13:12 | 23 reacties

De beleidsmakers van NEC vliegen deze weken heel Europa door,op zoek naar een nieuwe spits. Een speler contracteren kan de financieelarmlastige club vooralsnog niet. Eerst moet de dure Andrzej Niedzielannamelijk verkocht worden. Maar die wil niet weg. Trainer Mario Been laat desgevraagd aan duidelijkheid niets te wensenover: ''De leiding en technische staf hebben besloten dat Andrzej nietmeer in het toekomstplaatje past'', zegt de oefenmeester over de inonmin geraakte Pool, die ook al niet meer met de eerste selectie magtrainen. ''Het is voor hem daarom beter dat hij uitkijkt naar een nieuwe club.Dit is een slecht huwelijk en dan kan je beter scheiden.'' Been zegt het met een zucht. De club is namelijk helemaal klaar metNiedzielan, die door een deel van de selectie wordt uitgekotst. Debepaald niet van ijver overlopende aanvaller wordt gezien als eenstoorzender in het groepsproces en ondanks enkele verwoedde pogingen vanBeen hem in het gareel te krijgen, bracht Niedzielan veel te weinig. Tijdens de laatste trainingen van het afgelopen seizoen stond Niedzielannog steeds geregeld met de handen in de zij, vloekend naar in zijn ogenfalende medespelers. Voetballers met zon instelling, daar heeft trainerBeen een hekel aan. Hij wil bij NEC juist spelers die altijd alles gevenen hamert daarbij op een sterk collectief. Maar vertrekken doet de Pool vooralsnog niet. In Nijmegen verdientNiedzielan namelijk een voor NEC-begrippen enorm salaris (om en nabij dezes ton, red.). De spits weet echter ook dat hij, ingegeven door eentweetal, ronduit slechte seizoenen op rij, bij iedere volgende clubminder gaat verdienen. Sowieso staan de geïnteresseerde clubs bepaaldniet te dringen aan de poorten van de Goffert. Alleen wat kleine clubsuit Duitsland en ploegen uit zijn geboorteland dingen naar zijnhandtekening. Maar voor die clubs voelt Niedzielan zich nog te groot. ''Ik ben nu op vakantie en denk even niet na over mijn toekomst,reageert Niedzielan vanuit Polen. ''Ik weet nog niet of ik blijf ofvertrek, mijn zaakwaarnemer is hier mee bezig. Dat NEC me weg wilhebben, is niet mijn probleem. Als je iets meer wilt weten, moet jeeigenlijk mijn zaakwaarnemer bellen. Doei!'' Zijn in Duitsland woonachtige landgenoot Karel Glomb, belangenbehartigervan Niedzielan, is niet veel spraakzamer: ''Ik heb nog geen club voorhem. Ik weet ook niet of er iets komt. Verder kan ik u niet helpen, beltu binnenkort maar terug.'' Carlos Aalbers, die over twee weken officieel als technisch directeurvan NEC aan de slag gaat, hoopt dat Niedzielan voor zijn carrière kiesten de Nijmegenaren verlaat: ''Het EK komt er aan, met een andere clubkan hij zich wellicht in de kijker spelen bij de Poolse bondscoach.Inderdaad, Andrzej heeft nog een eenjarig contract en kan dus blijven.Maar dan kiest hij dus voor zijn geld.'' Bij NEC worden ze langzamerhand moedeloos van de situatie rondNiedzielan, vooral omdat de club door het uitblijven van een transfergeen geld heeft om nieuwelingen aan te trekken. De namen van MatthewAmoah (Borussia Dortmund) en Nando Rafael (Borussia Mönchengladbach)doen in Nijmegen als mogelijke versterkingen de ronde, maar dat zijnspelers die een behoorlijk in het budget hakken. In Nijmegen valt ofstaat dus alles met het vertrek van de ooit voor één miljoen euroaangetrokken Niedzielan. Niet eens tegen een hoge transfersom, want NECkent zijn verlies. Maar als de club al van dat torenhoge salaris af is,dan kunnen er voor dat geld minimaal twee spelers in de plaats komen.
Door Ludo van Denderen
forzanec.nl

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jun 15, 2007 4:23 pm

Veel interesse voor Andrzej Niedzielan

Niedzielan, de Poolse aanvaller van NEC, kan terug naar zijn vaderland. Een Poolse krant meldt dat Wisla Krakow serieuze interesse heeft in de 28-jarige aanvaller.

In Gazeta Krakowska is te lezen dat Wisla de international wil hebben. De club is er van overtuigd dat het snel tot een akkoord zal komen met NEC. Volgens de krant praten de manager van Niedzielan en Wisla vrijdag met elkaar.

Naast tienvoudig Pools kampioen Wisla Krakow zouden ook Elche (Segunda Division), Energie Cottbus (2. Bundesliga) Stoke City, Cardiff City en Bristol City (allen Championship) interesse hebben in Niedzielan.

De aanvaller had dit jaar enkele aanvaringen met zijn trainer Mario Been en speelde maar zestien wedstrijden voor de Nijmeegse formatie. NEC zit al langer in zijn maag met de Niedzielan. De Pool kwam met hoge verwachtingen naar Nederland, maar kon die nooit waarmaken.
tv gelderland teletekst

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jun 15, 2007 7:05 pm

Woord van de voorzitter: N.E.C op weg naar iets moois (15/06/2007)
Het seizoen 2006/2007 is voorbij. We mogen terugkijken op een geslaagd seizoen. Niet dat we hiermee een einddoel hebben bereikt, maar meer als een stap vooruit in de goede richting. Met een enthousiaste trainer Mario Been en een heel jonge selectie zijn we uiteindelijk als 10de geëindigd. Er waren vele sceptici aan het begin van het seizoen, maar we hebben met deze jonge groep een stevige basis gelegd voor de toekomst. De meeste spelers liggen nog voor een paar jaar vast en met enige versterking, vooral voorin, moeten we volgend jaar hoger kunnen eindigen.

De verwachting is dat we dit seizoen met een klein positief saldo af kunnen sluiten, en ook de begroting voor 2007/2008 is weer dekkend. Dit betekent dat we weer spoedig terug zullen keren naar categorie 2 van de KNVB.

Het seizoen 2006/2007 was een seizoen van afwisselend goede en slechte wedstrijden, prachtige overwinningen en dramatische nederlagen. Gelukkig kregen we maar weinig doelpunten tegen, maar het scoren was af en toe moeizaam. Met Jhon van Beukering, Jeremain Lens, Rein Baart en Mark Otten en met de potentie van de bestaande groep moeten we in staat zijn om volgend jaar in het linkerrijtje te eindigen. N.E.C is een club in beweging. Wij willen met zijn allen vooruit en iedereen in Nijmegen en omstreken moet trots kunnen zijn op N.E.C. Daarbij staan we open voor de meningen van iedereen die N.E.C een warm hart toedraagt. Mocht er sprake zijn van onduidelijkheid of wantrouwen dan mogen jullie daar mij op aanspreken. Transparantie en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Misschien kunnen we niet altijd iedereen hun zin geven maar we staan open voor discussie.

Bij een grote ambitie naar de toekomst hoort ook een groter stadion. Afgelopen jaar is de basis gelegd voor de plannen m.b.t. de uitbouw van het stadion en we hopen dat we deze zomer weer een stap verder kunnen komen. Het is belangrijk dat, na een afwachtende houding aan het begin van het jaar, de animo bij investeerders is vergroot. Naast de bestaande investeerders zijn we druk bezig om de groep uit te breiden zodat we buiten de begroting om nog wat extra’s kunnen doen.

N.E.C leeft en dat is in eerste instantie te danken aan de geweldige steun van de supporters, in goede maar ook in minder goede tijden. Velen zullen onderschatten hoe belangrijk het is voor de spelers als het publiek als 12de man achter hun staat.
N.E.C leeft ook omdat het een hechte familie is van medewerkers, vrijwilligers, sponsoren en noem maar op. Door de inzet van allen zijn we een weg ingegaan die tot iets moois moet leiden.

Heel veel dank voor alle inzet het afgelopen jaar. Een speciaal woord van dank aan Leen Looyen die per 1 juli afscheid neemt als technisch directeur. Gelukkig blijft hij ook na die datum meebouwen aan de toekomst van N.E.C. Veel succes toegewenst aan zijn opvolger Carlos Aalbers.

Met veel vertrouwen gaan we het komende seizoen tegemoet. Alvast een prettige vakantie.

Vincent Paes, voorzitter
Wat een standaard kwatspraatje van deze voorzitter zeg... supporters steun in mindere tijden... ??? Heefttie Been zeker nog nooit esproken daarover... ga toch heen man... en vezin een ander leuk verhaaltje...
Hoe standaard wil je het hebben zeg...

Ramona

Bericht door Ramona » za jun 16, 2007 7:08 am

Prumentijd...voor de fans dan maar weer... :headbang.gif:

Foto's contractondertekening Mark Otten (15/06/2007)

Vrijdagmiddag zette Mark Otten zijn handtekening onder een contract dat hem de komende vier seizoenen aan N.E.C. bindt. De verdediger, die momenteel revalideert van een zware knieblessure, was al eerder rond gekomen met N.E.C., maar de formele afronding vond vandaag plaats in het McDOS Goffertstadion.

Mark genoot zijn jeugdopleiding bij N.E.C. maar vertrok drie jaar geleden naar Feyenoord, dat hem direct verhuurde aan Excelsior. Otten speelde twee succesvolle seizoenen bij de Rotterdamse club waar hij onder leiding van huidig N.E.C.-trainer Mario Been ook kampioen mee werd. Afgelopen seizoen huurde N.E.C. Otten van Feyenoord en speelde hij 26 wedstrijden.

Afbeelding
Mark zet zijn handtekening

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » za jun 16, 2007 7:12 am

’NEC opent competitie in Breda’
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 18:52

NEC opent de competitie op zaterdag 18 augustus uit bij NAC Breda. Dat meldt website Fok. Het volledige programma van de eerste speelronde:

Vrijdag 17 augustus:
De Graafschap - PSV

Zaterdag 18 augustus
VVV - FC Twente
NAC - NEC
Willem II - Excelsior
Heracles - FC Utrecht

Zondag 19 augustus
Ajax - Sparta Rotterdam
AZ - Roda JC
Heerenveen - Feyenoord
FC Groningen - Vitesse

Ramona

Bericht door Ramona » zo jun 24, 2007 5:01 pm

...en andere geluiden beweren...

NEC begint thuis tegen Roda JC, derde wedstrijd NEC-Vitesse
Door: Chiron | Gepubliceerd: Gisteren

[EXCLUSIEF] In tegenstelling tot eerdere berichten van de website van FOK en ELF heeft ForzaNEC.nl een betrouwbaarder voetbalprogramma onder ogen gekregen. Uit een vertrouwde bron is vernomen dat NEC het seizoen op 18 augustus start in Nijmegen, met een wedstrijd tegen Roda JC.

De tweede wedstrijd speelt NEC een week later, uit tegen PSV. De eerste drie wedstrijden van het programma wijzen weer op een moeilijke seizoensstart want in wedstrijd drie staat de eerste d-day op het programma: NEC - Vitesse wordt dan gespeeld.

Afbeelding
Vorig jaar zorgde El Akchaoui voor een late 1-0 overwinning op Vitesse
Roy Beerens wil graag weer naar NEC
Door: Jeroen

NEC is met PSV in gesprek over de mogelijke overname van Roy Beerens. PSV wilde het contract van Beerens deze zomer graag verlengen en hem dan weer verhuren. De talentvolle aanvaller ging niet op de Eindhovense aanbieding in, waarop NEC nu pogingen onderneemt om Beerens over te nemen.

Daarvoor is hulp nodig van Nijmeegse investeerders. Die lijkt er, afhankelijk van de voorwaarden van de transfer, wel te komen. Beerens en zijn zaakwaarnemer hebben te kennen gegeven dat Beerens graag voor NEC wil spelen.

Bron: Omroep Gelderland

Daniel

Bericht door Daniel » zo jun 24, 2007 5:05 pm

Dat zou ik mooi vinden, dan kan Ajax, als hij zich gunstig ontwikkeld, hem later alsnog ophalen bij NEC zonder het risico dat hij nu uitbloeit bij PSV tot een grote speler en dat PSV er profijt van heeft..

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo jun 24, 2007 10:21 pm

Je denkt toch niet serieus dat een speler van NEC zich zo goed ontpopt dat Ajax hem zou willen hebben??

Gesloten