PSV 2008 - 2009
Derksen vindt zichzelf in ieder geval heel wat. Met z'n gepoch over zijn verfijnde muzieksmaak etc. Verder vind ik hen die anderen publiekelijk oppervlakkig noemen vaak verdacht. Meestal zijn dat zelf figuren die d.m.v. gescherm met triviale feitjes hun eigen gebrek aan diepgang proberen te maskeren.MVH schreef:Zegt Derksen dat dan van zichzelf?
Overigens zijn de interviews met 99 van de 100 profvoetballers oppervlakkig en saai.
Nou, jij vindt jezelf ook heel wat. Johan Derksen neemt zichzelf bepaald niet altijd serieus en heeft veel zelfspot. Hij heeft een soort relativeringsvermogen wat veel mensen als zelfoverschatting zien.generaal schreef:Derksen vindt zichzelf in ieder geval heel wat. Met z'n gepoch over zijn verfijnde muzieksmaak etc. Verder vind ik hen die anderen publiekelijk oppervlakkig noemen vaak verdacht. Meestal zijn dat zelf figuren die d.m.v. gescherm met triviale feitjes hun eigen gebrek aan diepgang proberen te maskeren.MVH schreef:Zegt Derksen dat dan van zichzelf?
Overigens zijn de interviews met 99 van de 100 profvoetballers oppervlakkig en saai.
Wat ik op een forum post is niet zo belangrijk; het is maar internet.goodfella schreef:Nou, jij vindt jezelf ook heel wat. Johan Derksen neemt zichzelf bepaald niet altijd serieus en heeft veel zelfspot. Hij heeft een soort relativeringsvermogen wat veel mensen als zelfoverschatting zien.generaal schreef:Derksen vindt zichzelf in ieder geval heel wat. Met z'n gepoch over zijn verfijnde muzieksmaak etc. Verder vind ik hen die anderen publiekelijk oppervlakkig noemen vaak verdacht. Meestal zijn dat zelf figuren die d.m.v. gescherm met triviale feitjes hun eigen gebrek aan diepgang proberen te maskeren.MVH schreef:Zegt Derksen dat dan van zichzelf?
Voor de bühne toont Derksen inderdaad veel zelfspot (al dan niet gespeeld), maar als je zijn interviews vervolgens tot je neemt, dan sijpelt er hier en daar toch wat arrogantie door, welke in mijn ogen niet zelden egotistische proporties aanneemt (waar uitgerekend hij Reker van beschuldigt).
Hij is de hoofdredacteur van het blad dat steeds oppervlakkige interviews met voetballers plaats. Misschien moeten zijn journalisten eens met originelere vragen met meer diepgang komen? Als je steeds gaat vragen welk boek ze lezen en wat hun lievelings-eten is krijg je steeds antwoorden als 'De ontvoering van Feddy Heineken' en 'patat met kip'.MVH schreef:Zegt Derksen dat dan van zichzelf?
Conclusies trekken uit een oefenwedstrijdVoetske schreef:Ondanks het gelul van Stevens speelt Psv net als in andere jaren .. Laten zich flink inzakken .. van vooruit verdedigen is nog weinig te zien ..

PS: Isaksson was volkomen kansloos bij de tegengoal en maakte verder een goede indruk deze wedstrijd. Al zegt dat nog weinig.
Je kunt uit een oefenwedstrijd natuurlijk best conclusies trekken over speelwijze, verwachte basiselftal en dergelijke. Uit de uitslag(en) conclusies trekken, das raar, maar dat gebeurt hier niet volgens mij. Wat ook raar zou zijn is om in de oefencampagne consequent 4-5-1 te spelen en in de competitie opeens met 3-4-3 te verschijnenBaseman schreef:Conclusies trekken uit een oefenwedstrijdVoetske schreef:Ondanks het gelul van Stevens speelt Psv net als in andere jaren .. Laten zich flink inzakken .. van vooruit verdedigen is nog weinig te zien ..![]()
I think I lost my fucking headache
Want ?LucaS schreef:Je kunt uit een oefenwedstrijd natuurlijk best conclusies trekken over speelwijze, verwachte basiselftal en dergelijke.
Oefenwedstrijden zijn er om te oefenen, om spelers ritme op te laten doen, om systemen uit te proberen, om nieuwe spelers te testen, om spelers die mogen vertrekken in de etalage te zetten, om jeugdspelers speeltijd te geven, etc.
Het systeem waarin Stevens wil gaan spelen lijkt wel duidelijk te zijn, de rest echter niet. Ook omdat natuurlijk 3 belangrijke spelers actief zijn op de OS.
Omdat het erg vreemd zou zijn als Stevens een week voor de eerste wedstrijd nog steeds geen idee heeft over de speelwijze. Natuurlijk kan je daarmee experimenteren, maar dat doe je in de eerste oefenwedstrijden. Hoe dichter bij het begin van de competitie, hoe meer je natuurlijk naar de definitieve vorm toegaat
I think I lost my fucking headache
Wat Lucas volgens mij bedoelt is dat ze nog steeds ver inzakken, denk jij dan dat het volgende week compleet anders is, dat men opeens vooruit gaat verdedigen? Kan ik me niet voorstellen, je wilt in deze wedstrijden al het niveau halen van de competitie.
Ik kan trouwens maar 1 belangrijke speler van jullie bedenken die in Peking aanwezig is..
Ik kan trouwens maar 1 belangrijke speler van jullie bedenken die in Peking aanwezig is..

Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
Dat scheelt dus per wedstrijd...tegen Sporting speelden ze de 2e helft juist van de goal af, met name dankzij de net ingevallen Brechet. Ook in Engeland werd verder van de goal afgespeeld, of met momenten of een helft.leon schreef:Wat Lucas volgens mij bedoelt is dat ze nog steeds ver inzakken
Maar dat zegt mij nog weinig, pas als de competitie is begonnen en PSV is compleet dan wordt het duidelijk.
Bakkal is belangrijk voor het middenveld en voor de dreiging voorin en Pieters is beter dan 'drama' Zonneveld.Ik kan trouwens maar 1 belangrijke speler van jullie bedenken die in Peking aanwezig is..
Bovendien naait hij zelf nu Seedorf. Van Basten begreep er toch niets van en hij moest toch perse in Oranje? Waar is zijn steun nu dan?
Toch zou ik Pieters nog niet tot belangrijke speler bij PSV bestempelen.Baseman schreef:Bakkal is belangrijk voor het middenveld en voor de dreiging voorin en Pieters is beter dan 'drama' Zonneveld.