PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 24, 2006 11:43 am

Ye' Mighty Oak schreef:
Baseman schreef:Ja, maar dat kun je Harm niet verwijten. Daar kan die jongen ook niets aan doen ;)
Mijn week is in ieder geval toch weer een beetje goed...
Dat kan ik me voorstellen. Van mij mag je het vieren ook, maar niet hier. :sad:

Wees zo goed je sig te veranderen, a.u.b.

Ooijer: ’Natuurlijk doet het pijn’
Door FRANK VAN DEN HEUVEL

BLACKBURN - Blackburn Rovers-Everton woonde André Ooijer gisteravond nog bij als toeschouwer, zondagmiddag zal hij op het veld staan. Het is geen onaardig duel om je debuut te maken, thuis tegen landskampioen Chelsea.

„Morgen (donderdag, red.) train ik voor mezelf, vrijdag en zaterdag met de groep en dan hoop ik klaar te zijn. Ik kijk er enorm naar uit.“.
De 32-jarige centrale verdediger zette gistermiddag zijn handtekening onder een contract voor twee seizoenen plus een optie op nog een jaar. Kort voor het duel met Everton werd hij voorgesteld aan het publiek in Ewood Park, de thuishaven van Rovers. Vanaf nu kan Ooijer weer vooruit kijken en probeert hij het bizarre slot bij PSV naar de achtergrond te dringen. Makkelijk zal het niet zijn. Ooijer: „Dit is voor mij het begin van een nieuw hoofdstuk, maar het is zwaar klote dat ik nu na achteneenhalf jaar via de achterdeur weg moet bij PSV. Natuurlijk doet dat pijn.“

Hij wil inhoudelijk niet ingaan op het moment dat ’er iets knakte’ bij hem. Hij doelt op het keerpunt in de onderhandelingen. Een voorstel van PSV zou later zijn ingetrokken. „Ik lees en hoor overal dat ik per se naar Blackburn wilde. Maar dat was pas zo nadat we er niet uitkwamen met PSV. Mijn intentie was om bij te tekenen, ik wilde blijven. Maar in die contractonderhandelingen is er door een paar gebeurtenissen iets wezenlijks veranderd in mijn gevoel voor de club. Vervolgens is het uit de hand gelopen.“

Ooijer meldde zich ziek en weigerde later om te spelen in de wedstrijd tegen NEC. Hij kreeg vervolgens een storm van kritiek over zich heen, ook intern, omdat hij de club in diskrediet bracht. Ooijer zegt dat hij het mentaal niet kon opbrengen om zondag te spelen. „En dat had ik op vrijdag al aangegeven. De mensen die me kennen en ook de supporters weten dat er héél veel aan de hand is geweest. Anders zou ik zoiets nooit doen. Maar als ik alles op tafel leg, beschadig ik mensen en de club PSV. Dat wil ik niet.“

Volgens PSV-voorzitter Rob Westerhof heeft Ooijer zich enorm laten opjutten door diens zaakwaarnemer Sigi Lens. Ooijer houdt zich in. „Laten we het erop houden dat het niet vreemd is dat juist deze persoon nu vanalles over mij en mijn zaakwaarnemer gaat roepen. In de eerste zeven jaar dat ik bij PSV speelde, hoorde je nooit dit soort uitlatingen. Sinds anderhalf jaar wel en dat is veelzeggend. Het doet me pijn, het raakt me. Maar ik reageer er verder niet op via de pers, zoals anderen dat wel doen...“

Eigenlijk wil hij niet meer omkijken, zegt hij. „Uiteindelijk heb ik bij PSV een geweldige tijd gehad. Zo wil ik er ook aan terugdenken. Nu begint een nieuwe fase in mijn leven.“

Een oordeel over Rovers kan hij nog niet geven na één dag. „Ik heb erover gesproken met Ruud van Nistelrooy en Edwin van der Sar en Wilfred Bouma. De dingen die ik hoorde, geven me een goed gevoel. Het is een geweldige uitdaging om er hier iets moois van te maken.“
ED
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 24, 2006 4:38 pm

Volgens de BBC heeft Celtic 3,4 miljoen pond voor Elleboog betaald.

generaal

Bericht door generaal » do aug 24, 2006 4:54 pm

Joey, wat ben je toch kinderachtig met je "Elleboog" de hele tijd, terwijl je zelf het kleinste grapje over Ajax nog niet eens kunt velen. Je moet vast een zielig hoopje mens zijn.

jabu

Bericht door jabu » do aug 24, 2006 4:57 pm

Hou jij je mond eens een tijdje generaal. Eerst loop je hier 's ochtends te zieken en dan ga je nu ook nog bijdehand doen. :nooo:

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 24, 2006 4:58 pm

generaal schreef:Joey, wat ben je toch kinderachtig met je "Elleboog" de hele tijd, terwijl je zelf het kleinste grapje over Ajax nog niet eens kunt velen. Je moet vast een zielig hoopje mens zijn.
Onzin, ik kan kritiek op Ajax best hebben, maar gisteravond was even niet het moment voor getreiter van 'andere' supporters. Als je dat niet aanvoelt... :aai:

Jesse

Bericht door Jesse » do aug 24, 2006 5:13 pm

Of vertel weer eens zo'n vermakelijk verhaal als over Rothen. Daar ben je beter in.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

generaal

Bericht door generaal » do aug 24, 2006 6:07 pm

Jesse schreef:Of vertel weer eens zo'n vermakelijk verhaal als over Rothen. Daar ben je beter in.
Ajax heeft Manchester United en Celtic geloot.

generaal

Bericht door generaal » do aug 24, 2006 6:08 pm

joey schreef:
generaal schreef:Joey, wat ben je toch kinderachtig met je "Elleboog" de hele tijd, terwijl je zelf het kleinste grapje over Ajax nog niet eens kunt velen. Je moet vast een zielig hoopje mens zijn.
Onzin, ik kan kritiek op Ajax best hebben, maar gisteravond was even niet het moment voor getreiter van 'andere' supporters. Als je dat niet aanvoelt... :aai:
Als dat al treiteren is... Jij bent zeker ook iemand die bang is in de metro ?

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 24, 2006 6:13 pm

generaal schreef:Jij bent zeker ook iemand die bang is in de metro ?
Integendeel! :bis:

PSV heeft goed geloot. Liverpool, de zwakste in groep 1, en twee subtoppers erbij. Dit moet kunnen.

Liverpool zal Kromkamp nu niet aan PSV willen verkopen, schat ik.

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 24, 2006 6:16 pm

generaal schreef:
Jesse schreef:Of vertel weer eens zo'n vermakelijk verhaal als over Rothen. Daar ben je beter in.
Ajax heeft Manchester United en Celtic geloot.
Dat is onzin; Ajax had namelijk in pot twee gezeten en Kopenhgen in pot 4. Ergo, de tegenstanders van Kopenhagen zouden niet de tegenstanders van Ajax zijn geweest
I think I lost my fucking headache

Jesse

Bericht door Jesse » do aug 24, 2006 6:17 pm

Ajax zou toch Lille zijn geweest?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

goodfella

Bericht door goodfella » do aug 24, 2006 6:18 pm

**** die generaal gewoon lekker van het forum af. :yes:

Geen inteelt hier op AT.

Edit: let een beetje op je woordgebruik.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 24, 2006 6:20 pm

Wat had ik graag in een poule met Man. United en Celtic gezeten. Mooie tripjes. :yes:

generaal

Bericht door generaal » do aug 24, 2006 6:21 pm

goodfella schreef:***** die generaal gewoon lekker van het forum af. :yes:

Geen inteelt hier op AT.
Geen inteelt hier op AT? Zegt iemand die uit Wezep komt? Overigens mag je je ziektes bij je houden :).

goodfella

Bericht door goodfella » do aug 24, 2006 6:22 pm

generaal schreef:

Geen inteelt hier op AT.
Geen inteelt hier op AT? Zegt iemand die uit Wezep komt? Overigens mag je je ziektes bij je houden :).
Zegt een product van oom Fons. :cheer:

goodfella

Bericht door goodfella » do aug 24, 2006 6:24 pm

generaal schreef:

Geen inteelt hier op AT.
Overigens mag je je ziektes bij je houden :).
Dat bepaal ik nu effe lekker zelf. :yes:

Nu niet ineens gaan lopen janken. (ook de modjes niet)

Beloki

Bericht door Beloki » do aug 24, 2006 6:26 pm

generaal schreef:
goodfella schreef:Kanker die generaal gewoon lekker van het forum af. :yes:

Geen inteelt hier op AT.
Ik meng me niet in deze discussie, maar deze was scherp. :worshippy:

Ik snap het gezeik niet echt. Generaal is een normale poster, 13x zo netjes als ene HdG. Ik snap niet waarom iedereen zo over hem heenvalt.

goodfella

Bericht door goodfella » do aug 24, 2006 6:33 pm

Ach, iemand die het voor een psv'er opneemt. Ga buiten spelen. Of ben je zo'n neppert die het allemaal niks interesseert Beloki? Denk gewoon dat laatste.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 24, 2006 6:35 pm

goodfella: je loopt een beetje ruzie te zoeken, niet doen.

Ik ben ook nog doodziek van gisteren, maar hou je een beetje in.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do aug 24, 2006 6:36 pm

Houd je een beetje in, guys.

Ik baal stiekem wel een beetje dat PSV een makkelijke loting heeft.

Beloki

Bericht door Beloki » do aug 24, 2006 6:37 pm

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Edit by Neef: geen ruzie zoeken graag. :sad:

goodfella

Bericht door goodfella » do aug 24, 2006 6:37 pm

Beloki schreef: Ik meng me niet in deze discussie

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do aug 24, 2006 6:39 pm

En daarmee uit.

Bordeaux, Liverpool en Galatasaray moet toch een makkie zijn of niet? Een weerzien met Gerets, of is die daar al weer weg?

goodfella

Bericht door goodfella » do aug 24, 2006 6:39 pm

Neefkens schreef:goodfella: je loopt een beetje ruzie te zoeken, niet doen.

Ik ben ook nog doodziek van gisteren, maar hou je een beetje in.
't Is al goed.

Morgen maar eens kijken wat voor UEFA loting uit de koker rolt en of ik dan eindelijk eens een biertje in een exotische stad met Ko kan gaan drinken. :D

generaal

Bericht door generaal » do aug 24, 2006 6:39 pm

Peter schreef:Houd je een beetje in, guys.

Ik baal stiekem wel een beetje dat PSV een makkelijke loting heeft.
Het is maar wat je makkelijk noemt natuurlijk. Galatasaray stelt niet veel voor, maar Bordeaux is in mijn optiek gelijkwaardig aan PSV. Plaatsing voor de 2e ronde is allerminst zeker.

Gesloten