AZ 2009-2010
Re: AZ 2009-2010
Dembele heeft nadit seizoen nog 1 jaar een contract , ik vind hem voor de echte top niet voldoen misschien bij Ajax wel maar hij scoort te weinig.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
R. de Boer scoorde in zijn Ajax periode onder van Gaal ook niet vaak.. Was wel heel erg vaak belangrijk, kan Dembele ook zijn voor AjaxToppie schreef:Dembele heeft nadit seizoen nog 1 jaar een contract , ik vind hem voor de echte top niet voldoen misschien bij Ajax wel maar hij scoort te weinig.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Dat is een middenvelder. Een middenvelder kan op verschillende manieren van waarde zijn. Een spits wordt afgerekend op z'n doelpunten.
R. de Boer was onder Van Gaal eerst de nr.9, Skilled. Pas later werd hij als middenvelder gebruikt, hij scoorde niet genoeg voor een echte nr.9.
Niet bij Ajax hoor, tenminste niet volgens het Ajax-systeem. Bij Ajax hoort een spits in de 1e plaats te kunnen voetballen. Scoren kan je ontwikkelen, zie Zlatan!D_skilled schreef:Dat is een middenvelder. Een middenvelder kan op verschillende manieren van waarde zijn. Een spits wordt afgerekend op z'n doelpunten.
Maar goed, met de aanwezigheid van Pantelic voor de korte termijn en Castillion en Suk voor de wat langere termijn zijn in principe goed voorzien. Neemt niet weg dat ik gecharmeerd ben van de voetballer Dembele...
Laatst gewijzigd door Starring op di jan 05, 2010 3:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Beter begint Dembélé daar dan rap een keer mee, want zo wordt het niets.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Klopt, weet in dat opzicht niet waar ze bij AZ mee bezig zijn, maar goed. Genoa en Sevilla (volgens mij) tonen jaarlijks interesse in Dembele, die zien wel volop potentie in hem...
AFCA!
Het is natuurlijk wel een goede voetballer, maar ik ben er gewoon niet zo gecharmeerd van. Dat geloop en gesjouw met de bal de hele tijd, dat is toch niet mijn idee van voetbal. Vraag me ook af of daar nog iets aan gedaan kan worden, want zelfs Van Gaal heeft het er niet uitgekregen.
Dankzij Dembele o.a. is Van Gaal wel kampioen geworden. Want vlot combinerend was het niet. Dembele komt er wel..
IK GELOOF!!!!!!
Volgens mij waren het vooral de ballen in de ruimtes van Schaars en De Zeeuw die AZ hun goals brachten...
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nee, andersom. Dankzij Van Gaal is Dembele kampioen geworden. Kijk maar wat ze daar dit seizoen presteren.Rishi schreef:Dankzij Dembele o.a. is Van Gaal wel kampioen geworden.
Tuurlijk overdrijf ik als ik zeg dat Van Gaal het kampioenschap aan Dembele te danken heeft maar Dembele vind ik een toppertje in spe!
IK GELOOF!!!!!!
Parool'Er is serieuze interesse voor AZ'
Charles Huijskens de woordvoerder van de curatoren van DSB. Foto ANP
ALKMAAR - Er zijn nog wel degelijk partijen die interesse hebben in de aandelen van AZ. Dat zegt Charles Huijskens, woordvoerder van de curatoren die het faillissement van DSB afwikkelen.
Woensdag zei Toon Gerbrands, directeur algemene zaken van AZ, dat zich geen potentiële kopers voor de aandelen hebben gemeld. ''Die zijn er wél. De curatoren zijn met hen in gesprek. Uit die gesprekken moet blijken hoe serieus die partijen zijn en onder welke voorwaarden ze de aandelen willen kopen,'' aldus Huijskens.
Sinds het faillissement van DSB behoren de aandelen van AZ nv, die volledig in eigendom waren van Dirk Scheringa, toe aan de curatoren. Zij moeten proberen er een koper voor te vinden. Het geld dat dat opbrengt, wordt gebruikt bij het schadeloos stellen van schuldeisers van DSB.
AZ heeft het liefst dat de aandelen terugvallen naar de club. Gebeurt dat, dan staat er volgens AZ een grote groep ondernemers klaar om de club te helpen. De curatoren bekijken vooralsnog echter dus ook nog plan B: verkoop van de aandelen aan een ander.
Wat ook de uitkomst wordt, de schuld van dertien miljoen euro die AZ had bij DSB, en nu dus bij de curatoren, zal niet worden kwijtgescholden. AZ wil eind volgende week uitsluitsel. Huijskens denkt daar anders over. ''Het gaat niet om snelheid, maar om zorgvuldigheid.''
Wat denken ze bij AZ? Dat curatoren de sinterklaas uithangen?

Het stinkt aan alle kanten!
Nusport schreef:Koeman uit kritiek op spelers AZ
AMSTERDAM - Ronald Koeman spreekt zich zaterdag in een interview met De Telegraaf uit over zijn ontslag bij AZ. Zijn dienstbeëindiging kwam als donderslag bij heldere hemel. "Op het moment dat AZ weer begon te draaien kreeg ik mijn ontslag."
“Er was zelfs niet één speler op de hoogte. Aanvoerder Stijn Schaars voelde zich in zijn hemd gezet. Er is dus nooit enig overleg geweest met hen”, vertelt Koeman aan de krant.
“En het is onbegrijpelijk voor mij dat Marcel Brands mij wegstuurt en een maand later zelf zegt dat hij misschien elders moet gaan kijken als de club de ambities niet voort kan zetten. Dat slaat alles.”
Reacties
De gevallen trainer van onder andere Ajax en PSV richt zijn kritiek echter niet uitsluitend op de clubleiding. De spelersgroep heeft volgens 'Sneeuwvolkje' weinig van zich laten horen, nadat hij de deur was gewezen.
“Er waren al met al vier of vijf spelers die een week later gebeld hebben. Ik weet niet of ik het moet zeggen, want dit gebeurt vaker in de voetballerij: maar er kwamen maar een mannetje of zeven naar me toe toen ik zaterdagochtend de zak kreeg”, reageert hij getergd.
Persoonlijkheid
“Blijkbaar was het gevoel dat ík bij mijn spelers had niet wederzijds”, peinst Koeman.“Uiteindelijk heeft ongeveer de helft van de selectie gereageerd. Met Joey Didulica voorop. Dat is één van de weinigen die intern ongezouten hun mening durfden te uiten. Het getuigde van respect, waardering en persoonlijkheid."
Koeman meent dat dit verhaal de huidige maatschappij weerspiegelt. "Het type Cocu uit mijn tijd bij PSV zie je niet meer. Het ontbrak deze groep intern aan zelfkritiek, ze durfden elkaar niet de waarheid te zeggen en hadden een lage acceptatie."

Over zelfkritiek gesproken...

"Geef Ajax z'n goede reputatie terug!"
- Daily Blind
Die laatste regel klopt anders wel!
-
- AT Toto winner 15/16
Willen een enorme gasveld aanleggen in de buurt van Alkmaar.
Nemen AZ over. Althans, dat beweert Edwin Evers.
Gerucht gaat al langer. Tyfuszooi.
Gerucht gaat al langer. Tyfuszooi.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Eerst eens afwachten wat het inhoudt.
Lodeiro is dus blijkbaar het cadeautje dat Gazprom meebrengt. Vandaar dat Brands zo'n haast had.
Lodeiro is dus blijkbaar het cadeautje dat Gazprom meebrengt. Vandaar dat Brands zo'n haast had.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Dan blijft Advocaat ook op zeker.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
betekent dus ook dat Dick, Zijn werkgever , de belgische voetbalbond vaarwel gaat zeggen.
Gazprom zal natuurlijk het een en ander te eisen hebben.
Gazprom vond/vind natuurlijk Advocaat een top trainer kijkend naar de russische resultaten.
Gazprom zal natuurlijk het een en ander te eisen hebben.
Gazprom vond/vind natuurlijk Advocaat een top trainer kijkend naar de russische resultaten.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Sinds wanneer is Edwin Evers zo'n autoriteit? Of zei Edwin 'Frank of Ronald' Evers het?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij heeft z'n eigen radio programma. Wat er precies van waar is moet blijken.