PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 26, 2008 7:22 am

Mijn god, wat een puinhoop. :baaa.gif:

Stevens en Reker kunnen hun borst natmaken

Een paar weken geleden hoorde ik dat Ibrahim Afellay een gloeiende hekel heeft aan Sef Vergoossen omdat de trainer Aissati nooit opstelt.
Iemand die zich bij een wedstrijd van PSV in de catacomben ophield, betrapte de begaafde spelverdeler van PSV. Het was zeer grof wat hij over Vergoossen riep. Ik begreep daar niets van, omdat de Limburger een beschaafde kerel is, iemand op wie je misschien best boos kunt worden maar nooit zó boos. Er was ons, volgers, kennelijk het nodige ontgaan.

Ná de landstitel maar nog vóór de kampioensreceptie barstte de vulkaan uit. De kolkende lava van de doorgaans goedlachse reus Heurelho Gomes druipt van de bladzijden in Voetbal International.

Gomes wil ook weg. Dat is het eerste wat je denkt. Zo werkt het vaak. Je roept in een interview 'hij eruit of ik eruit' en ze moeten je wel laten gaan. Gullit ging na een dergelijk interview voor 17 miljoen gulden naar AC Milan, Gomes vertrekt voor 14,5 miljoen euro naar… Ja, waar naartoe eigenlijk? Spurs? Maar is die club niet bezig met de doelman van Espanyol, Kameny? Of gaat die naar Arsenal? Of gaat Gomes naar Arsenal?

Maar.

Is Gomes wel zo geweldig als wij in Nederland denken dat hij is? Hij is goed. Geworden. Misschien is hij zelfs heel goed geworden. Maar geweldig, een voorwaarde om bij Barcelona of Juve of Arsenal aan de slag te mogen?

Vorig seizoen was Gomes voor een groot deel verantwoordelijk voor de eliminatie van Arsenal, onlangs schakelde hij mede Tottenham Hotspur uit. Maar er waren momenten waarop hij het geluk aan zijn kant had. Foutjes lopen bij Gomes altijd goed af. Kijk de uitwedstrijd tegen Spurs er maar op na: twee slippertjes, máár - dus - zonder gevolgen. In Engeland staat hij er zéér goed op.

Keepen is meer dan tegenhouden. Circusartiesten, daar houden ze in de absolute top niet zo van. Soberheid wordt op prijs gesteld. Dus als pakweg John Heitinga je als doelman lichtjes raakt in het kruis, blijf dan gewoon liggen. Sta niet op, ga de dader niet te lijf, vraag niet om een gele kaart en zijg niet tien seconden later demonstratief ter aarde. Gomes deed dat wel. Het zag er bespottelijk uit. Een manager als Alex Ferguson knapt hier enorm op af.
Zo beleefde Gomes dit seizoen nog een paar dubieuze momenten. Fiorentina uit: eerst te laat uitkomen, waardoor een tegendoelpunt valt en prompt per brancard het veld af - en een paar dagen later weer helemaal fit. En VVV-uit: uitkomen, doen of je geraakt bent, hinken, tegenstander rood zien krijgen en daarna gewoon verder spelen.

Heurelho Gomes schreeuwt dat niemand zich groter mag wanen dan de club. Hij doelde op Jan Reker. Maar wie roept dat de manager eruit moet of hij, die zit zelf op een troon. Supporters en media zorgden er voor dat de Braziliaan de realiteit uit het oog is verloren. Hem is bijkans goddelijke status aangemeten.

Het is mede de schuld van de clubleiding trouwens. Een keeper die verantwoordelijk is voor het ontslag van zijn keeperstrainer (Hiele, de man die hem onmiskenbaar beter heeft gemaakt) en zelf een nieuwe mag aanstellen is een werknemer met te veel bevoegdheden binnen de club.

Afijn, Gomes krijgt een boete van vijf mille en technisch manager Stan Valckx ruimt het veld. Het is een machtsspel. Valckx kan lezen en schrijven met Gomes' zaakwaarnemer Vlado Lemic. Diens macht wordt te groot geacht binnen de Eindhovense club. Rekers campingvriend Sef Vergoossen zegt in de Volkskrant dat Lemic 'onverantwoord diep in PSV zit'.

Reker, gesteund door de Raad van Commissarissen, neemt een groot risico door Valckx en Lemic kalt te stellen. Toen PSV schulden had, profiteerde de club van de relatie met Lemic, die goede contacten onderhoudt met het PSV welgezinde Chelsea. Het wachten is nu op tegenwerking. En op het vertrek van doelman Gomes. Hopelijk voor Jan Reker krijgt Gomes een opvolger die punten pakt. Want de achterban zal het namelijk een zorg zijn hoe machtig Lemic binnen PSV is of was. De fans willen wéér een kampioenschap en nóg een overlevingstocht in Europa.

Wat mij benieuwt, is of Afellay de volgende speler is met heel veel macht. Van hem moet Aissati altijd spelen.

Huub Stevens kan zijn borst nat maken volgend seizoen. Jan Reker helemaal.

AD

Die oude Piet de V., die zogenaamd zo van PSV houdt, doet ook een duit in het zakje. Een ordinaire machtsstrijd. Het gaat duidelijk om meer dan om Reker.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za apr 26, 2008 8:17 am

Jansma schreef:met beid partijen die naar de press lekken en hun voor hun kar spannen, het lijkt Ajax wel... :blush.gif:
Ik vind ze nog beter dan wij zijn.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za apr 26, 2008 9:21 am

Rekers campingvriend Sef Vergoossen zegt in de Volkskrant dat Lemic 'onverantwoord diep in PSV zit'.
Nu begrijp ik ook waarom de snor er zo van langs krijgt van Gomes. Hij zit in het kamp-Reker.

Kon me al niet voorstellen dat Gomes echt dacht met Wouters kampioen te zijn geworden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za apr 26, 2008 9:34 am

ER klopt ook geen hout van he. Die Vergoossen zit dan in het kamp van Reker, maar neemt de 'belofte' van Reker niet over (mbt tot speelminuten Reis, Aisatti). Wedden dat er helemaal geen belofte is gemaakt?

999

Bericht door 999 » za apr 26, 2008 10:07 am

Wat een slangenkuil daar bij dat gemoedelijke Psv.Van mij mag die beerput nog wel wat meer open ...
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » za apr 26, 2008 11:39 am

Voetske schreef:Wat een slangenkuil daar bij dat gemoedelijke Psv.Van mij mag die beerput nog wel wat meer open ...
Was erbij Ajax ook niet sprake van machtstrijd / vriendjes politiek dat is ook een Slangenkuil dacht ik zo :hypocrite.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » za apr 26, 2008 11:54 am

joey schreef:Mijn god, wat een puinhoop. :baaa.gif:

Stevens en Reker kunnen hun borst natmaken

Een paar weken geleden hoorde ik dat Ibrahim Afellay een gloeiende hekel heeft aan Sef Vergoossen omdat de trainer Aissati nooit opstelt.
Iemand die zich bij een wedstrijd van PSV in de catacomben ophield, betrapte de begaafde spelverdeler van PSV. Het was zeer grof wat hij over Vergoossen riep. Ik begreep daar niets van, omdat de Limburger een beschaafde kerel is, iemand op wie je misschien best boos kunt worden maar nooit zó boos. Er was ons, volgers, kennelijk het nodige ontgaan.

Ná de landstitel maar nog vóór de kampioensreceptie barstte de vulkaan uit. De kolkende lava van de doorgaans goedlachse reus Heurelho Gomes druipt van de bladzijden in Voetbal International.

Gomes wil ook weg. Dat is het eerste wat je denkt. Zo werkt het vaak. Je roept in een interview 'hij eruit of ik eruit' en ze moeten je wel laten gaan. Gullit ging na een dergelijk interview voor 17 miljoen gulden naar AC Milan, Gomes vertrekt voor 14,5 miljoen euro naar… Ja, waar naartoe eigenlijk? Spurs? Maar is die club niet bezig met de doelman van Espanyol, Kameny? Of gaat die naar Arsenal? Of gaat Gomes naar Arsenal?

Maar.

Is Gomes wel zo geweldig als wij in Nederland denken dat hij is? Hij is goed. Geworden. Misschien is hij zelfs heel goed geworden. Maar geweldig, een voorwaarde om bij Barcelona of Juve of Arsenal aan de slag te mogen?

Vorig seizoen was Gomes voor een groot deel verantwoordelijk voor de eliminatie van Arsenal, onlangs schakelde hij mede Tottenham Hotspur uit. Maar er waren momenten waarop hij het geluk aan zijn kant had. Foutjes lopen bij Gomes altijd goed af. Kijk de uitwedstrijd tegen Spurs er maar op na: twee slippertjes, máár - dus - zonder gevolgen. In Engeland staat hij er zéér goed op.

Keepen is meer dan tegenhouden. Circusartiesten, daar houden ze in de absolute top niet zo van. Soberheid wordt op prijs gesteld. Dus als pakweg John Heitinga je als doelman lichtjes raakt in het kruis, blijf dan gewoon liggen. Sta niet op, ga de dader niet te lijf, vraag niet om een gele kaart en zijg niet tien seconden later demonstratief ter aarde. Gomes deed dat wel. Het zag er bespottelijk uit. Een manager als Alex Ferguson knapt hier enorm op af.
Zo beleefde Gomes dit seizoen nog een paar dubieuze momenten. Fiorentina uit: eerst te laat uitkomen, waardoor een tegendoelpunt valt en prompt per brancard het veld af - en een paar dagen later weer helemaal fit. En VVV-uit: uitkomen, doen of je geraakt bent, hinken, tegenstander rood zien krijgen en daarna gewoon verder spelen.

Heurelho Gomes schreeuwt dat niemand zich groter mag wanen dan de club. Hij doelde op Jan Reker. Maar wie roept dat de manager eruit moet of hij, die zit zelf op een troon. Supporters en media zorgden er voor dat de Braziliaan de realiteit uit het oog is verloren. Hem is bijkans goddelijke status aangemeten.

Het is mede de schuld van de clubleiding trouwens. Een keeper die verantwoordelijk is voor het ontslag van zijn keeperstrainer (Hiele, de man die hem onmiskenbaar beter heeft gemaakt) en zelf een nieuwe mag aanstellen is een werknemer met te veel bevoegdheden binnen de club.

Afijn, Gomes krijgt een boete van vijf mille en technisch manager Stan Valckx ruimt het veld. Het is een machtsspel. Valckx kan lezen en schrijven met Gomes' zaakwaarnemer Vlado Lemic. Diens macht wordt te groot geacht binnen de Eindhovense club. Rekers campingvriend Sef Vergoossen zegt in de Volkskrant dat Lemic 'onverantwoord diep in PSV zit'.

Reker, gesteund door de Raad van Commissarissen, neemt een groot risico door Valckx en Lemic kalt te stellen. Toen PSV schulden had, profiteerde de club van de relatie met Lemic, die goede contacten onderhoudt met het PSV welgezinde Chelsea. Het wachten is nu op tegenwerking. En op het vertrek van doelman Gomes. Hopelijk voor Jan Reker krijgt Gomes een opvolger die punten pakt. Want de achterban zal het namelijk een zorg zijn hoe machtig Lemic binnen PSV is of was. De fans willen wéér een kampioenschap en nóg een overlevingstocht in Europa.

Wat mij benieuwt, is of Afellay de volgende speler is met heel veel macht. Van hem moet Aissati altijd spelen.

Huub Stevens kan zijn borst nat maken volgend seizoen. Jan Reker helemaal.

AD

Die oude Piet de V., die zogenaamd zo van PSV houdt, doet ook een duit in het zakje. Een ordinaire machtsstrijd. Het gaat duidelijk om meer dan om Reker.
Goed stuk. Hugo Borst?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za apr 26, 2008 12:08 pm

Ja.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za apr 26, 2008 1:07 pm

Lemic, PSV’s intrigant of spindoctor?
ACHTERGROND, Van onze verslaggevers Charles Bromet, Willem Vissers
gepubliceerd op 26 april 2008 02:46, bijgewerkt op 02:46

Amsterdam - Moeten we hem de onmisbare schakel noemen in het succes van PSV, vanwege zijn uitstekende contacten en wijdvertakte netwerk? Of is hij juist een hinderlijke intrigant die het dagelijkse werk van de coach en de directeur in de war stuurt?

Welke insider je ook spreekt over Vlado Lemic, een modern soort spindoctor die zaakwaarnemers tipt en clubs adviseert, over zijn rol kan geen twijfel bestaan. Die is van groot belang. Zelfs zó groot dat mede dankzij zijn bemoeienissen binnen de club een machtsstrijd is uitgebroken, die naar buiten kwam na een interview met doelman Gomes.

Volgens interim-coach Sef Vergoossen zit de broer van FIFA-spelersmakelaar Zoran – Vlado zelf heeft geen licentie van de wereldvoetbalbond – ‘onverantwoord diep in PSV’. Die mening wordt gedeeld door algemeen directeur Jan Reker die daardoor ernstig is gebotst met Stan Valckx, de manager technische zaken die juist prima zaken kon doen met Lemic.

Inmiddels heeft Valckx vrijdag zelf het vertrouwen opgezegd in Reker. Hij meent dat hij niet meer met de directeur kan samenwerken.

Reker is niet gediend van allemaal zogeheten ‘lijntjes’ naar derden en is daarom opgetreden tegen de werkwijze van Lemic.

Insiders bij PSV, die niet met hun naam in de krant willen, oordelen geheel verschillend over Lemic. De één benadrukt dat de Serviër geen officiële zaakwaarnemer is. Hij is een adviseur, een internationale strateeg met een overkoepelende visie, die partijen bij elkaar brengt en wiens contacten reiken tot in de hoogste regionen van clubs als Real Madrid en Chelsea.

Hij heeft een imposant netwerk dat zich tot diep in Zuid-Amerika uitstrekt. Hij regelt wel eens zaakjes voor spelers van PSV, onder wie dus Gomes, Alcides, Rajkovic en Lazovic. Dat doet hij vooral doordat hun officiële managers in Brazilië of in andere landen vertoeven.

Lemic is volgens deze zeer goed ingevoerde zegsman slim, spreekt zeven talen en is belangrijk voor de continuïteit van het topvoetbal bij PSV. Hij staat boven de partijen. Vergoossen, die zich verzette tegen de invloed van Lemic op het technische beleid, snapt er volgens deze bron weinig van.

Reker zou hem nu kwijt willen, omdat de algemeen directeur ook de technische macht wil grijpen binnen de club. Daartoe zou hij ‘wild om zich heen slaan’ en mede daarom ook in aanvaring zijn gekomen met technisch manager Valckx.

‘Lemic wegzetten als maffia, het is een schande. Hij heeft jarenlang tot volle tevredenheid met Hiddink samengewerkt. Dankzij hem heeft Alex drie jaar bijna voor niks bij PSV gespeeld’, aldus deze bron.

Een andere woordvoerder, een duidelijke tegenstander van Lemic, vertelt dat deze een ‘enge makelaar is die zijn Porsche altijd parkeerde op een plek waar dat niet mocht op de Herdgang’. Lemic is een intrigant die, tot ergernis van velen bij PSV, als enige buitenstaander toegang had tot het spelershome, het ‘heiligdom’ waar de spelers onder elkaar zijn.

Naar de buitenwereld presenteerde hij zich volgens deze bron als makelaar in naam van PSV. Hij ging altijd tussen de partijen zitten en adviseerde de officiële zaakwaarnemers van de voetballers om hem te laten begaan, want hij zou er nog wel wat extra's uitslepen.

Hij was vooral actief bij de transfers van Zuid-Amerikaanse spelers. ‘Hiddink schoof hem wel eens naar voren, bijvoorbeeld toen PSV probeerde Tevez te halen’, zegt deze bron.

Lemic heeft dus geen FIFA-licentie. Zijn broer Zoran wel. Zoran weigert, zowel telefonisch als per mail, in te gaan op vragen omtrent het handelen van zijn broer.

‘Vlado is geen zaakwaarnemer, hij adviseert zaakwaarnemers’, zegt Rodger Linse, de manager van onder meer Ruud van Nistelrooij.

Oud-voorzitter Harry van Raaij: ‘Ik heb nooit veel contact gehad met Lemic. Dat liep via Guus Hiddink en Frank Arnesen, naar alle tevredenheid. Hij kwam binnen via Kezman, en later was hij ook betrokken bij de komst van Alex.’

In zijn algemeenheid zegt Van Raaij: ‘Je moet zulke mensen natuurlijk niet te veel invloed op je beleid laten hebben. Als veel belangrijke spelers aan één man zijn verbonden, moet je daarmee zorgvuldig omgaan. Aan de andere kant heb je mannen als Lemic nodig. Ze hebben een belangrijk netwerk. Je moet ermee leren leven.’
De V.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za apr 26, 2008 1:17 pm

Deze is van gisteren, maar misschien nog wel interessanter:
‘Lemic zit onverantwoord diep in PSV’
Van onze verslaggever Charles Bromet
gepubliceerd op 25 april 2008 02:46, bijgewerkt op 25 april 2008 13:53

amsterdam - Tijdens zijn bewind als interim-coach van landskampioen PSV is Sef Vergoossen door zaakwaarnemer Vlado Lemic van doelman Heurelho Gomes meermaals onder druk gezet zijn beleid aan te passen. ‘Ga er maar rustig vanuit dat hij bereid is daar ver in te gaan. Of hij me geïntimideerd heeft? Daarover laat ik me niet uit’, zegt de 60-jarige Limburger.

Doelman Heurelho Gomes (ANP) Vergoossen, die zondag nog het behalen van de landstitel vierde met PSV, is niet verrast over het opzienbarende interview met Gomes in Voetbal International. Daarin haalt de 27-jarige Braziliaan deze week fors uit naar algemeen directeur Jan Reker. Ook Vergoossen, die volgens Gomes part noch deel heeft gehad aan het kampioenschap, moet het ontgelden.

‘Wij zijn ook uitgerekend de twee mensen die zich hebben verzet tegen de praktijken van die zaakwaarnemer’, zegt Vergoossen. ‘PSV maakt technisch beleid en daarvoor ben ik ingehuurd. Als mensen invloed willen uitoefenen op de manier waarop ik mijn werk invul, dan verzet ik me daar met hand en tand tegen.’

Vergoossen wil niet van ‘maffiapraktijken’ spreken, zoals een niet nader genoemde zegsman van PSV dat woensdag deed in het Eindhovens Dagblad. Wel stelt Vergoossen: ‘Ik denk dat deze man onverantwoord diep in PSV zit. Ik weet niet of de schade met Gomes nog te herstellen is, maar geloof me: dit heb ik zien aankomen.

‘Als je je zo sterk opstelt tegen dit soort praktijken als Reker en ik hebben gedaan, krijg je de rekening een keer gepresenteerd. Daar ben ik ook niet bang voor. Ik vind het ook een compliment aan de ploeg en de club dat deze affaire ons geen parten heeft gespeeld in de titelrace.’

Zowel Reker als manager technische zaken Stan Valckx wilde donderdag niet reageren. Woordvoerder Salazar meldde namens de club: ‘Wij willen dit probleem verder intern behandelen, nu we het belangrijkste gesprek hebben gevoerd. PSV heeft nog steeds de wil dat het goed komt. Misschien komt hij nu wel met een andere club op de proppen.’

Maar Gomes heeft voorlopig nog geen andere werkgever gevonden, zo liet hij weten. ‘Dat is ook niet aan de orde, want ik hoop werkelijk dat er een oplossing komt.’

Zonder enig berouw over zijn uitspraken maakte Gomes donderdag bekend dat de club hem een boete heeft opgelegd. Het bedrag zal vermoedelijk neerkomen op 5000 euro, de hoogste boete. Zijn kritiek bleef onveranderd. ‘Ik sta achter elk woord. Ik houd van de waarheid en iedereen moet weten hoe het er bij PSV aan toegaat.’

Zijn voornaamste kritiek betrof het handelen van directeur Reker. De 27-jarige Braziliaan verweet de directeur een slechte begeleiding van jeugdspelers, gebrek aan visie, leugenachtig gedrag en een slechte communicatie. Daartoe heeft hij zich niet laten sturen door Lemic, betoogde Gomes.

‘Ik ben 27 jaar en een vader van twee kinderen. Ik kan zelf goed bepalen wat ik wel of niet zeg. Ik heb echt geen zaakwaarnemer nodig om dit te zeggen.’

Dat Lemic een invloedrijke figuur is in Eindhoven, hoeft niet te worden betwijfeld. De Serviër die een bescheiden profcarrière achter de rug heeft, introduceerde zichzelf in 2000 meteen goed door Mateja Kezman van Partizan Belgrado naar PSV te begeleiden.

Lemic, die nog zes andere spelers uit de PSV-selectie begeleidt, heeft een opmerkelijke rol achter de schermen. Hij heeft PSV als makelaar met zijn netwerk een stevig eind op weg geholpen in de contacten met de groten uit de voetbalwereld.

De schoen wringt als Lemic, namens de spelers, tegenover de club plaats neemt. Dan dient PSV de dienst uit te maken, meent Reker. Wat de zaak saillant maakt, is dat Valckx wel een goede band onderhoudt met Lemic en daardoor menig transfer heeft kunnen afronden.

PSV beraadt zich nu op te nemen stappen en weigert vooralsnog naar buiten te treden over de interne onrust. Wat de zaak niet zal bespoedigen, is dat een aantal spelers in de selectie achter Gomes is blijven staan en de doelman steunt in zijn naar buiten gebrachte kritiek.
volkskrant

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 26, 2008 3:32 pm

Interessant is wat Huub Stevens van dit alles vindt. Hij zou de volgende trainer zijn die te maken krijgt met Lemic. Als ik het goed begrepen heb, staat Stevens aan de kant van Reker en Vergoossen. Alleen kan ik het artikel waarin dat (tussen de regels door, terloops) gemeld werd niet meer vinden.
PSV kan Stevens moeilijk nu al ontslaan, dus zijn mening in dezen is van groot belang.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za apr 26, 2008 3:55 pm

Stevens ziet Lamic aankomen. Die wordt vriendelijk doch dringend de Herdgang af geblaft.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za apr 26, 2008 3:58 pm

Ook wanneer het betekend dat zijn selectie uitgekleed zal worden? Dacht 't niet.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 26, 2008 4:05 pm

Wel als Lemic hem gaat vertellen dat hij bepaalde spelers moet opstellen.

Sef Vergoossen kreeg bonje met Lemic, dat zegt me wel wat. Vergoossen is een rustige man en bovendien was hij er maar voor een half jaar.

Kaboem

Bericht door Kaboem » za apr 26, 2008 4:08 pm

Hiddink had er anders maar weinig problemen mee.
Bertje for President!

Rooie

Bericht door Rooie » za apr 26, 2008 4:09 pm

Ik neem aan dat ook jij wel een bescheiden verschil in persoonlijkheid ziet tussen Stevens en Hiddink...

Kaboem

Bericht door Kaboem » za apr 26, 2008 4:15 pm

Ja, maar? En? Dus?
Bertje for President!

generaal

Bericht door generaal » za apr 26, 2008 4:16 pm

Doemscenario: Van Geel naar PSV en Piet de Visser naar Ajax.

Beloki

Bericht door Beloki » za apr 26, 2008 4:19 pm

Waarom zou De Visser naar Ajax gaan?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Daniel

Bericht door Daniel » za apr 26, 2008 4:23 pm

Ja inderdaad, dat zie ik mijn levenlang niet gebeuren hoor.

generaal

Bericht door generaal » za apr 26, 2008 4:23 pm

Beloki schreef:Waarom zou De Visser naar Ajax gaan?
Ik zie Ajax er wel voor aan om hem een vet contract aan te bieden, nu ze bloed ruiken in Eindhoven.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za apr 26, 2008 4:24 pm

Contract voor 't leven zeker? :1evil.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Daniel

Bericht door Daniel » za apr 26, 2008 4:26 pm

generaal schreef:
Beloki schreef:Waarom zou De Visser naar Ajax gaan?
Ik zie Ajax er wel voor aan om hem een vet contract aan te bieden, nu ze bloed ruiken in Eindhoven.
Mwah, denk dat De Visser dat af zou slaan, zijn grootste werkzaamheden doet hij bij Chelsea, PSV ernaast min of meer omdat hij een boer is. Dan gaat hij niet naar Ajax, voor het geld hoeft hij dat niet te doen hoor.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 26, 2008 4:34 pm

Precies, moet Ajax de Chelski-connectie er soms bijnemen? Nee, bedankt.

De Visser loopt sowieso op zijn laatste benen.

@generaal: MVG staat erom bekend dat hij spelers van zijn oude club meeneemt naar zijn nieuwe club. Nu zijn onze beste spelers voor jullie te duur, maar we hebben wel wat in de aanbieding, hoor. Luque heeft het niet naar zijn zin bij ons en op verzoek plakt Urzaiz er nog graag een jaar aan vast. :666.gif:

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo apr 27, 2008 12:25 pm

Wat een puinhoop daar.......

Plaats reactie