daar kunnen de mods zo wat aan doen hoor :yes:Ye' Mighty Oak schreef:Om jullie te zieken.Henk de Gier schreef:als dat je zo tegenstaat, waarom kom je hier dan?Ye' Mighty Oak schreef:Omdat het merendeel van de mensen hier uit Amsterdam komt of fan is van die club uit 020
PSV
- Henk de Gier
- Contacteer:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
ik wil Harm ook helemaal niet nemen :pukey: perverseling, alles draait bij jou om sex he Thomas :eusa_naughty:Thomas schreef:Harm moet je niet serieus nemen, Henk. Eigenlijk is hij maar een pluisje.
Laatst gewijzigd door Henk de Gier op wo aug 23, 2006 6:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
ik heb toch al een weekje strafbank gekregen :yes:Ye' Mighty Oak schreef:Jij bent het "levende" bewijs dat dat dus niet zo is.Henk de Gier schreef:daar kunnen de mods zo wat aan doen hoor :yes:Ye' Mighty Oak schreef: Om jullie te zieken.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Transfer André Ooijer naar Blackburn afgerond
23/8/2006 18:12
'Zeg nooit nooit', hield André Ooijer nog een slag om de arm. Maar de PSV'er kan zich nu helemaal richten op zijn nieuwe avontuur bij Blackburn Rovers.
Ooijer had zelf weinig tijd nodig om met Blackburn Rovers tot een vergelijk te komen,nadat de club tot een akkoord waren gekomen. En nadat ook de andere formaliteiten waren afgerond, kon de verdediger zijn handtekening zetten onder een contract voor twee jaar. In de verbintenis is een optie voor een derde seizoen opgenomen.
Met de bezegeling van de overgang is ook een definitief einde gekomen aan een vervelende kwestie. Ooijer meldde zich twee keer ziek bij PSV om een breuk te forceren. De international achtte zich mentaal niet meer in staat zich in te zetten voor de Brabantse club, die in zijn ogen een te hoge transfersom eiste.
'De club heeft mij pijn gedaan', vertelde Ooijer dinsdag op weg naar Blackburn. 'Ik heb geen zin om een mes in iemands rug te steken. Maar de situatie was voor mij onwerkbaar geworden.'
Uiteindelijk kwam de oplossing toen Blackburn Rovers en PSV elkaar vonden in een afkoopsom van naar verluidt zo'n drie miljoen euro. De Eindhovense club zal het geld niet zozeer gebruiken om een vervanger voor Ooijer te vinden. Trainer Ronald koeman heeft al gezegd dat er een opvolger uit eigen gelederen komt.
vi.nl
Hey Harm, toch 3 miljoen euro, hè. ;)
Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is, maar ik hoorde dat PSV interesse zou hebben in Koevermans van AZ als vervanger van VoH.
Eduardo heeft ondertussen gisteravond een prima wedstrijd gespeeld tegen Arsenal en weer een doelpuntje meegepikt.
Eduardo heeft ondertussen gisteravond een prima wedstrijd gespeeld tegen Arsenal en weer een doelpuntje meegepikt.
De hoofdprijs voor de Koef? :shock:Maartoe schreef:Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is, maar ik hoorde dat PSV interesse zou hebben in Koevermans van AZ als vervanger van VoH.
Mag dus geen CL meer spelen.Eduardo heeft ondertussen gisteravond een prima wedstrijd gespeeld tegen Arsenal en weer een doelpuntje meegepikt.
Het stinkt aan alle kanten!