vi.nl'Vagner Love wordt nieuwe spits Feyenoord'
Feyenoord hoopt nog voor het sluiten van de transfermarkt rond te komen met de Braziliaan Vagner Love als opvolger van Dirk Kuijt.
Feyenoord
-
- AT Toto winner 15/16
Ja maar voor 2,5 aan je aartsrivaal gaat er bij mij niet in.Steef schreef:Ajax moest na vorige week woensdag wel iemand verkopen.brigade zuid schreef:Als dat zo is dan mogen ze MvG ook in de fik steken, kom op man, wat is dat voor een fooi. :pukey:MVH schreef:Ik hoor dat ze 2,5 miljoen voor Chari hebben betaald. Hopelijk is het wat meer. :nooo:
- Giacomo Puccini
Hier spreekt wel een hoop minachting naar feyenoord uit, je moet een wel erg lage dunk van een rivaal hebben als je ze met een gerust hard aan een hele hoop punten helpt door ze je tweede spits te verkopen..
Ik vind het maar een vreemde zaak, straks bij alle concurrenten (of wat daar voor door moet gaan) een ex-Ajacied in de spits: Shota, Patrick en Harry...
Ik vind het maar een vreemde zaak, straks bij alle concurrenten (of wat daar voor door moet gaan) een ex-Ajacied in de spits: Shota, Patrick en Harry...
Ajax!
Had Ajax, i.i.g. puur uit sportief oogpunt, veel beter Rosenberg kunnen verkopen. Nu doet men de enige speler van de hand die Huntelaar kan vervangen. Tenminste als men de huisstijl wenst te blijven spelen.Steef schreef: Ajax moest na vorige week woensdag wel iemand verkopen.
Nu zijn er met Rosenberg en Babel alleen nog 4-4-2 centrumspitsen achter de hand. Ten Cate zegt dan wel dat hij zich niet wil vastpinnen op een systeem, maar hij zal toch beseffen dat een hoofdcoach van Ajax sowieso zijn doodvonnis tekent als hij structureel van de huisstijl afstapt.
Het is nu voor Ajax dus niet te hopen dat Huntelaar om wat voor reden dan ook langdurig wegvalt...