PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr apr 25, 2008 1:41 pm

ik amuzeer mij kostelijk, kaboem. jij ook?

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr apr 25, 2008 1:42 pm

Ach, ik ben nooit zo van het leedvermaak!
Bertje for President!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr apr 25, 2008 1:43 pm

En waar naar toe dan, joey?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr apr 25, 2008 1:45 pm

Kaboem schreef:Ach, ik ben nooit zo van het leedvermaak!
De enige die "leed" was Rekers, of dacht je dat hij gomes echt raakte?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr apr 25, 2008 1:46 pm

t zit hem toch niet in de naam he

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr apr 25, 2008 1:49 pm

Het enige dat ik weet is dat de Ajacieden hier over elkaar heen rollen van de lach. En dat allemaal omdat het bij PSV een beetje zurig ruikt. De werkelijkheid is natuurlijk dat je bij ons niet eens meer over de drempel durft te stappen omdat de lijklucht je grijpt bij je keel.

Mij is altijd geleerd dat je niet om het gebit van een ander moet lachen als bij je eigen gebit een beugeltje niet zou misstaan.
Bertje for President!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr apr 25, 2008 1:51 pm

Met alle repect: wie is er nu zurig, kaboem?

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 25, 2008 1:55 pm

Dat valt toch allemaal wel mee, Boem? Misschien is ook wat genoegdoening: blijkbaar kan het ook mis gaan in het gemoedelijke Brabant. En dat de Heilige Gomes een spil in dit alles is, dat is mooi meegenomen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr apr 25, 2008 1:55 pm

Jij vindt mij zurig, Doc?
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 25, 2008 1:58 pm

Kaboem schreef:Het enige dat ik weet is dat de Ajacieden hier over elkaar heen rollen van de lach. En dat allemaal omdat het bij PSV een beetje zurig ruikt. De werkelijkheid is natuurlijk dat je bij ons niet eens meer over de drempel durft te stappen omdat de lijklucht je grijpt bij je keel.
Bij ons nog wel. Jij bent weer terug op het oude nest?

Ik ben vooral heel verbaasd. Dat de problemen zo diep zaten bij PSV had ik niet kunnen denken.
Het stinkt aan alle kanten!

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr apr 25, 2008 2:00 pm

De dag na het kampioenschap al, Joey! Had je dat nog niet meegekregen?

Ach, misschien overdrijf ik een beetje, maar zo snel laat je je oude liefde ook niet vallen, hè.
Bertje for President!

Aristides

Bericht door Aristides » vr apr 25, 2008 2:01 pm

Ik ben vooral heel verbaasd. Dat de problemen zo diep zaten bij PSV had ik niet kunnen denken.
Zijn er problemen? Een andere leverancier van die lekkere gevulde koeken (Zou Lemic daar ook voor zorgen?) dat zou pas een ramp zijn.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 25, 2008 2:03 pm

Kaboem schreef:De dag na het kampioenschap al, Joey! Had je dat nog niet meegekregen?
Nee, eerlijk gezegd niet. :blush.gif:
Ach, misschien overdrijf ik een beetje, maar zo snel laat je je oude liefde ook niet vallen, hè.
Hoeft ook niet. PSV heeft er alleen maar baat bij als de stal wordt uitgemest.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr apr 25, 2008 2:04 pm

Kaboem schreef:Jij vindt mij zurig, Doc?
absoluut niet, maar het lachen van mij was om het linkje van Luuk, en omdat ook "leedvermaak" te noemen gaat mij wat ver, kaboem.

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr apr 25, 2008 2:09 pm

joey schreef:
Kaboem schreef:De dag na het kampioenschap al, Joey! Had je dat nog niet meegekregen?
Nee, eerlijk gezegd niet. :blush.gif:
Nou, dan heb je wat gemist. Ik ben groots onthaald.
Bertje for President!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr apr 25, 2008 2:11 pm

Anyway, het hoeft verder niet zoveel invloed te hebben op de prestaties bij PSV. Men heeft in principe de selectie al rond voor volgend jaar en is afhankelijk van wie er vertrekt. Pas dan is er weer wat mogelijk.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 25, 2008 2:12 pm

Nou, welkom terug dan. :welcome: :headbang.gif:

Hoe kijk jij als Ajacied tegen de problemen bij PSV aan?

Wel bijzonder trouwens dat zowel PSV als Ajax straks zonder technische man zitten.

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 25, 2008 2:13 pm

Peter schreef:Men heeft in principe de selectie al rond voor volgend jaar
Dat zou ideaal voor Ajax zijn. Ik ben namelijk absoluut niet onder de indruk van deze selectie.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr apr 25, 2008 2:14 pm

joey schreef:Nou, welkom terug dan. :welcome: :headbang.gif:

Hoe kijk jij als Ajacied tegen de problemen bij PSV aan?

Wel bijzonder trouwens dat zowel PSV als Ajax straks zonder technische man zitten.
Ik kijk liever naar onszelf dan naar de concurrent! We hebben immers onze handen vol aan onszelf, nietwaar?!
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 25, 2008 2:16 pm

Dat zeker. Wij hebben weer andere problemen.

Ik ben wel heel benieuwd wat er bij PSV allemaal gaat gebeuren.

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 25, 2008 2:18 pm

Kaboem schreef:Ik kijk liever naar onszelf dan naar de concurrent! We hebben immers onze handen vol aan onszelf, nietwaar?!
Wij kunnen als supporters toch rustig naar PSV kijken? Zolang MvB zich maar met Ajax bezig houdt.

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 25, 2008 2:18 pm

Ach, wie kaatst kan de bal verwachten nietwaar? PSV riep altijd om het hardst dat het daar zo gezellig en gemoedelijk was. Heel anders dan het koude en zakelijke Ajax. Als 'wij' (inderdaad smakeloos) met een stropdas met een 1 erop lopen, krijgen we dat ook te horen hoor
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 25, 2008 2:55 pm

Topclubs die vriendelijk en gemoedelijk zijn bestaan niet. Ook bij PSV draait het om de poen en de punten. De rest is propaganda. PSV weet de vuile was over het algemeen beter binnen te houden dan Ajax. Maar nu even niet.

Messen blijven geslepen bij rumoerig PSV

Heurelho Gomes heeft gisterochtend een naar verluidt fijn en maar liefst twintig minuten durend gesprek gevoerd met de leiding van PSV. Daarna stond hij de media te woord en vertelde vrolijk maar beslist, dat hij bij al zijn aantijgingen jegens diezelfde leiding blijft. Met andere woorden: Jan Reker moet weg of anders stapt de doelman op. Mocht iemand twijfelen aan de interpretatie van die woorden: de messen blijven geslepen, ook PSV’s officiële website bevestigt de standvastigheid van de keeper.

De club leiding doet er verder het zwijgen toe en probeert daarmee de schade te beperken.

Deze strategie doet vreemd aan. Gomes is veruit de populairste speler van PSV. Hij veegt willens en wetens algemeen directeur Jan Reker de mantel uit, bespreekt dat, accepteert een boete en gaat vervolgens verder met de destructie van het management.

Bij zulk gedrag moet je niet zwijgen, maar maatregelen nemen. In deze zijn er normaal gesproken maar twee mogelijkheden. Of je neemt de opgewonden Braziliaan bij de hand en leidt hem zacht naar de uitgang. Waarmee een kapitaalvernietiging van jewelste ontstaat, want in die situatie daalt zijn transferwaarde naar bijna nul. Of je adviseert Jan Reker op te stappen, waarbij een afkoopsom wonderen kan doen.

Het gebeurt geen van tweeën. Dat leidt tot een onmiskenbare imagoschade van de landskampioen. Bovendien blijft het kamp van Gomes met een kater achter. Temeer omdat er gebroken gaat worden met huismakelaar Vlado Lemic, de man met wiens contacten PSV zijn selectie steeds op Champions League-niveau wist te krijgen. Daarmee boekt Jan Reker, die gewoon mag aanblijven, nog een overwinning in zijn campagne, die moet leiden tot dezelfde successen tegen lagere investeringen. Dat laatste is overigens een opdracht bij zijn aanstelling geweest. Alleen daarom al is de positie van Reker vrij zeker.

Door de commotie bij PSV is de positie van technisch manager Stan Valckx een moeilijke geworden. Hij geldt als een erfenis van Guus Hiddink. Valckx is een man die de internationale voetbalwereld goed kent. Hij weet hoe daar de hazen lopen, hij weet hoe belangrijk het makelaarscircuit werkt en hij weet wat er voor komt kijken om als Nederlandse club een selectie te formeren waarmee je internationaal weerbaar kunt zijn. Valckx is bovendien vertrouwensman van de Spaans en Portugees sprekende spelers bij PSV. Hij behoort dus tot het kamp van Gomes en Lemic. Valckx is in het conflict rond Gomes tegenover Reker komen te staan. Het zou zomaar kunnen dat Valckx, als enige, moet opstappen. Indien dat gebeurt, ligt het explosief materiaal in Eindhoven voor het oprapen. Dan is het ineens niet meer zó zeker dat PSV ook volgend jaar weer de beste club van het land is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr apr 25, 2008 3:02 pm

joey schreef: PSV weet de vuile was over het algemeen beter binnen te houden dan Ajax.
Zelfs dat niet, vind ik. Er is geen verschil behalve in benadering en prestatie.

Stel je voor dat Fons Spooren bij Ajax had gewerkt. Dan hadden we een ramp van staatsbelang gehad.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op vr apr 25, 2008 3:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 25, 2008 3:03 pm

Wat denk jij dat de uiteindelijke uitkomst van al dit gedoe gaat worden, joey?

Plaats reactie