PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Inderdaad leuk, had het stukje van Genee al gelezen. Vanwege de leesbaarheid heb ik de teksten even als quotes neergezet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Wilfred Genee schreef:Rutten heeft de zaak nog lang niet op de rails.
Fred Rutten schreef:M'n fpoorboekje fit laag in de punctualiteit.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
volkskrantVennegoor of Hesselink mogelijk voor rechter
Novum op 24 september '10, 16:16, bijgewerkt 24 september '10, 17:51
Jan Vennegoor of Hesselink (Guus Dubbelman/ de Volkskrant)
AMSTERDAM - Jan Vennegoor of Hesselink wordt in Oostenrijk mogelijk vervolgd voor het toebrengen van lichamelijk letsel. De 31-jarige spits van Rapid Wien bezorgde tegenstander Stefan Lexa van SV Ried woensdag een ernstige knieblessure. Het Openbaar Ministerie in Oostenrijk stelt een onderzoek in naar de actie van Vennegoor of Hesselink.
'Als de overtreding is gemaakt zonder dat de speler de intentie had de bal te spelen, is er sprake van het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel', meent de aanklager van het Oostenrijks Openbaar Ministerie. Lexa liet zich ook niet positief uit over de Nederlander. 'Het was pure opzet. Hij zei eerder in de wedstrijd na een onderling duel dat hij me nog wel te pakken zou nemen.'
De komende dagen moet duidelijk worden hoe lang Lexa aan de kant staat door de overtreding van Vennegoor of Hesselink.
Dit soort dingen deed hij in Nederland ook altijd.
Arme Fred, hij denkt dat het een lange nacht voor hem gaat worden 

Dat verbaast me dus niets. Als ik een speler zou moeten noemen die steeds de man raakt en niet de bal, dan is het die smerige Elleboog of Hesselink wel.Jöhnk schreef:volkskrantVennegoor of Hesselink mogelijk voor rechter
AMSTERDAM - Jan Vennegoor of Hesselink wordt in Oostenrijk mogelijk vervolgd voor het toebrengen van lichamelijk letsel. De 31-jarige spits van Rapid Wien bezorgde tegenstander Stefan Lexa van SV Ried woensdag een ernstige knieblessure. Het Openbaar Ministerie in Oostenrijk stelt een onderzoek in naar de actie van Vennegoor of Hesselink.
'Als de overtreding is gemaakt zonder dat de speler de intentie had de bal te spelen, is er sprake van het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel', meent de aanklager van het Oostenrijks Openbaar Ministerie. Lexa liet zich ook niet positief uit over de Nederlander. 'Het was pure opzet. Hij zei eerder in de wedstrijd na een onderling duel dat hij me nog wel te pakken zou nemen.'
De komende dagen moet duidelijk worden hoe lang Lexa aan de kant staat door de overtreding van Vennegoor of Hesselink.

Het stinkt aan alle kanten!
Mwah, zo ernstig was de overtreding op zich niet.Jöhnk schreef:volkskrantVennegoor of Hesselink mogelijk voor rechter
Salvador Dali
Salvador Dali
www.ad.nlRutten: Bitter gelijkspel PSV
EINDHOVEN - Trainer Fred Rutten van PSV heeft een ,,bitter'' gevoel overgehouden aan het gelijkspel zaterdag tegen FC Groningen (1-1). De oefenmeester was tevreden over de manier waarop zijn ploeg zich voor eigen publiek presenteerde, maar toch overheerste na afloop de teleurstelling. ,,De intentie en de uitvoering waren uitstekend, het eindresultaat niet'', aldus Rutten.
De frustratie bij Rutten zat vooral in de gelijkmaker van FC Groningen, twee minuten voor tijd. ,,Heel frustrerend dat Groningen zo vlak voor tijd nog scoort. Het zal wel even duren om dit uit de hoofden te krijgen. Er zit wel wat bitterheid in, puur vanwege het eindresultaat.''
Rutten liet Jonathan Reis en Otman Bakkal buiten zijn selectie voor de wedstrijd tegen FC Groningen. De Braziliaanse spits raakte vorige week in opspraak toen hij werd betrapt bij een alcoholcontrole. Reis stond juist onder verscherpt toezicht bij PSV omdat hij begin dit jaar een cocaïneverslaving had. Rutten wilde niet al te veel kwijt over de afwezigheid van Reis. ,,Het past niet binnen het proces waarin hij zet, verder kan ik er niet over uitweiden.''
Het ontbreken van Bakkal was ook opvallend. De dynamische middenvelder behoorde nog tot de voorselectie van het Nederlands elftal voor het WK, maar staat in Eindhoven momenteel op een zijspoor. ,,In de top heb je te maken met veel onderlinge concurrentie, dan moet je keuzes maken. Daarbij bekijk je alle facetten'', verklaarde Rutten zijn keuze. ,,Dat vergt een hoop acceptatie van de kleedkamer.''
Salvador Dali
Salvador Dali
Wat een hufterige overtreding van Koevermans. 
Slismans in de bocht, Bakkal hoort niet bij de 18 besten van PSV.

Slismans in de bocht, Bakkal hoort niet bij de 18 besten van PSV.

Bakkal mag van mij zo naar Ajax komen. Een leuk spelertje.
Rutten is gek geworden. Bweh.
Rutten is gek geworden. Bweh.
Ja, vind ik ook.joey schreef:Bakkal mag van mij zo naar Ajax komen. Een leuk spelertje.
Rare vogel. Hij heeft het daar niet in de hand. Nu ging Koevermans over de schreef. Vrijwel wekelijks gedraagt zich daar iemand als een idioot.Rutten is gek geworden. Bweh.
Mwa, ik heb begrepen dat na enig nadenken de kleedkamer e.e.a. heeft geacfepteerd.
I think I lost my fucking headache
Heeft PSV toch weer geluk mee. Berg geschorst, Koevermans geschorst, dus komt Reis erin. Verreweg hun beste spits.
De vraag is alleen of dit wel past in het proces waarin hij zit.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Die blik van Rutten na het eindsignaal was ge-wel-dig. Die man is het helemaal kwijt.
Bakkal buiten de selectie laten en simpele dravers wel opstellen. Ga zo door, Fred!
Bakkal buiten de selectie laten en simpele dravers wel opstellen. Ga zo door, Fred!
Whitey on the moon.
Of Fredje schuift Toivonen door, waardoor Bakkal per ongeluk weer terug in de selectie/basis komt. Ach, PSV heeft een dramatische laatste linie en met deze trainer gaan ze op korte termijn nog meer puntverlies oplopen. Prima, want als PSV dit jaar geen kampioen wordt (en die kans lijkt me erg groot) zijn ze de komende jaren geen concurrent. Het is dit jaar voor PSV en Ajax do or die, anders zijn de centjes op.Jöhnk schreef:Heeft PSV toch weer geluk mee. Berg geschorst, Koevermans geschorst, dus komt Reis erin. Verreweg hun beste spits.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik denk dat ie de Toivonaar in de spits zet. Moet zetten. Reis heeft problemen waaraan PSV niet veel kan veranderen.Jöhnk schreef:Heeft PSV toch weer geluk mee. Berg geschorst, Koevermans geschorst, dus komt Reis erin. Verreweg hun beste spits.
Rutten had na de wedstrijd wel wat van Reis weg. Hij was helemaal aan de kook. Die man raakt enorm snel in paniek. Vorig seizoen ging het mis tegen Sparta, waarna het in de weken daarna als een kaartenhuis in elkaar donderde. Hij en zijn elftal trekken de lijn van vorig seizoen genadeloos door. Ze hebben nu al evenveel verliespunten als vorig seizoen in de gehele eerste seizoenshelft.
Ik denk dat Brands zich daar wat meer moet profileren, om Slismans in de luwte te zetten. Rutten laten managen is vragen om problemen.
Verder eens met Dominee, wanneer PSV dit seizoen geen kampioen wordt (en dat gaat met die defensie echt niet lukken), raken ze structureel in de problemen. Ajax kan die club op een flinke achterstand zetten door kampioen te worden.
Jep, PSV heeft geinvesteerd terwijl dat eigenlijk niet kon en moet nu oogsten. Lukt dat niet, zijn we die de komende jaren kwijt. Feyenoord is ook al weggevallen, dus dan blijft eigenlijk alleen Twente (en Vitesse?) over voor de komende jaren.
Maar goed, wij krijgen Danny Blind aan het roer dus laten we maar even afwachten.
Maar goed, wij krijgen Danny Blind aan het roer dus laten we maar even afwachten.
Als PSV via de 2e plek de CL haalt, valt het voor hun ook nog wel mee.
Jöhnk schreef:Heeft PSV toch weer geluk mee. Berg geschorst, Koevermans geschorst, dus komt Reis erin. Verreweg hun beste spits.
Met of zonder gat in zijn kraag?

PSV heeft een zwakke defensie. Daar lag vroeger juist hun kracht.
Dat zie ik niet gebeuren met de huidige selectie min oa Affelay, Dsudzsak, Koevermans en Berg. Geld om te investeren is er niet meer.Arthur schreef:Als PSV via de 2e plek de CL haalt, valt het voor hun ook nog wel mee.
Telesport

De spitsen zitten tot nu toe vooral hoog in de frustratie.
Die gaat nog veel terugkomen dit seizoenPijnlijke keuzes in Eindhoven
EINDHOVEN - Op het wedstrijdformulier voor de 'papieren' topper tegen FC Groningen (1-1) prijkten aan PSV-zijde enkele verrassingen. Meest opvallend was het ontbreken van de naam Otman Bakkal, begin van dit seizoen nog basisspeler. De 25-jarige middenvelder, die vorig seizoen in 31 wedstrijden tot elf doelpunten kwam en door Bert van Marwijk werd opgenomen in de voorlopige selectie voor het WK, moest nu op de tribune plaatsnemen.
"In de top - en dat is PSV - heb je te maken met veel competitie en moet je keuzes maken. Dat vraagt een heel hoge acceptatie in de kleedkamer", verklaarde coach Fred Rutten na afloop. Op de vraag of die acceptatie er bij Bakkal was, antwoordde Rutten "ik hoop het niet". De coach verwees uit eigen beweging ook naar zijn keuze voor Marcelo, wiens plaats centraal achterin naast Wilfred Bouma ten koste ging van de Mexicaan Francisco 'Maza' Rodriguez. "Dat is ook niet niks; een speler die op het WK heeft gespeeld. Maar voor deze wedstrijd achtte ik Marcelo geschikter."

De spitsen zitten tot nu toe vooral hoog in de frustratie.
Snuivert Reis maakt 'm.
2-0. PSV de nieuwe koploper.
3-0, weer Reis.