PSV 2009-2010
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV 2009-2010
Wat een overtreding van die Simons. Pff..
Ik vind Simons een schim van de speler die die ooit was. Constant te laat, sjokt over het veld als een oude vent en zulke overtredingen horen niet op een voetbalveld.
Tja, dat over Suarez komt me een beetje de neus uit. Je komt geen programma tegen en hoeft geen verslag te luisteren, of dat wordt gezegd.Peter schreef:Ach, ze nodigen niet voor niets Aad de Mos uit. Toen Aad ons wist te vertellen dat PSV heel veel kansen weet te creëren en niet zo afhankelijk is van een Suarez moest ik ook wel glimlachen.
Die spits van Kopenhagen is een wandelend drama. NDiaye ofzo. Wat een prutser.
En inderdaad, wat die Ndiaye op het veld doet, is me een vraag...
Die Gronkjaer is net zo vervelend als vorig(?) jaar tegen Ajax

Maar ach, PSV zal wel in de 89e minuut winnen of ergens in blessuretijd.
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
Opvallend trouwens dat die Reis hoger in de pikorde staat dan Toivonen.
- peter
Bij PSV loopt het over van de creativiteit en de buitenspelers hebben ook een mooie actie in huis. Nee, dit lijkt dus echt helemaal nergens op. Niet de eerste keer dat ik dit PSV zo heneltergend zwak zie voetballen.
Stiekem hoop ik dat Kopenhagen er nog eentje in prikt, maar ik ben bang dat dit een zwakke 0-0 wordt. Of PSV zal er nog net een inschieten; 89ste minuut of zo.
Haha, je hoort het publiek fluiten, net ook na de eerste helft en bij een slechte bal van Pieters, maar die verslaggever zegt : "Tot nu heeft PSV helemaal niets...(en ik dacht, hij zegt "niets laten zien") nog weggegeven".
Ik weet dat Kowal jaren geleden wel eens zei over de media en de top 3: Ze hebben altijd een club die ze in de hemel schrijven, die niets fout kan doen. Dan hebben ze een club die helemaal niets goed kan doen en één die er tussen in ligt. In die volgorde, PSV, Ajax en dan Feyenoord?
Ik weet dat Kowal jaren geleden wel eens zei over de media en de top 3: Ze hebben altijd een club die ze in de hemel schrijven, die niets fout kan doen. Dan hebben ze een club die helemaal niets goed kan doen en één die er tussen in ligt. In die volgorde, PSV, Ajax en dan Feyenoord?
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
We zijn het wel eens, ook letterlijkJustin schreef:Stiekem hoop ik dat Kopenhagen er nog eentje in prikt, maar ik ben bang dat dit een zwakke 0-0 wordt. Of PSV zal er nog net een inschieten; 89ste minuut of zo.
olafski schreef:Maar ach, PSV zal wel in de 89e minuut winnen of ergens in blessuretijd.
- Daily Blind
Ik gok op een 1-0 in de 82ste minuut
- peter
En Reis met 1-0 al. Boeruh boeruh..zappuh.
Hè, bah.
Mooie goal, dat dan weer wel.
Mooie goal, dat dan weer wel.
Zeker lekker doelpuntje. Jammer dat ze hem toch hebben gehouden, die Reis.
Ja hoor 1-0 voor in eigen huis tegen een club als Kopenhagen en het is al begonnen: balletje breed, balletje terug op de keeper. Rutten zal wel hebben geroepen "Ja zeg, de gekste, nu wel rustig de wedstrijd uit speluh he! Geen gekke dingen doen, zakelijk blijven"
Ja hoor 1-0 voor in eigen huis tegen een club als Kopenhagen en het is al begonnen: balletje breed, balletje terug op de keeper. Rutten zal wel hebben geroepen "Ja zeg, de gekste, nu wel rustig de wedstrijd uit speluh he! Geen gekke dingen doen, zakelijk blijven"

Mooie goal. Goede speler die Reis.
Verder een vrij geestdodende wedstrijd.
Verder een vrij geestdodende wedstrijd.
Magic Ola leidde een goede kans voor FCK in. Slecht afgewerkt door Grönkjaer.
Die Vukovic heeft de draaicirkel van een combine.
- peter
Die Toivonen valt hopeloos in. PSV nu ook met zijn allen de 1-0 verdedigen. Met hand en tand...
Conclusie dat Toivonen er weinig van kan lijkt me ondertussen wel gerechtvaardigd.Peter schreef:Die Toivonen valt hopeloos in.

Ik blijf het zeggen; thuis en tegen zo'n club .. 
Nu ook nog bij de cornervlag tijd lopen rekken....
En ja hoor, aan het eind geen onvertogen woord van de presentator over het spel van PSV. Gewoon goed, volgens hem....

Nu ook nog bij de cornervlag tijd lopen rekken....

En ja hoor, aan het eind geen onvertogen woord van de presentator over het spel van PSV. Gewoon goed, volgens hem....
Laatst gewijzigd door olafski op do okt 22, 2009 7:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De spelopvatting onder deze 'geweldige hoofdtrainer' is niet mijn ding...
Maar goed, ze zijn al praktisch door.Wij nog lang niet.
Maar goed, ze zijn al praktisch door.Wij nog lang niet.
- peter
Nee, het is gewoon erg resultaatgericht en dat doen ze prima. 2 kansen en dan toch met 1-0 winnen. De supporters vinden het volgens mij allemaal prachtig, dus wie ben ik. Bij PSV geven ze nu eenmaal veel minder om hoe er gespeeld wordt.
Ach ja, ik zou er ook best voor tekenen, maar dit is toch wel heel erg hoor. Zo'n negatief spelletje van Rutten (en al zijn voorgangers). Ajax krijgt van die stugge en best goede Oostblok ploegen, nu weer Dynamo en vorige keer die Roemenen. PSV krijgt wat mindere ploegen, minder stug en mindere houthakkers. Die hadden Ajax ook beter gelegen.
- Daily Blind
Als diepe spits gaat hij het niet maken nee, maar spelend kort achter de spitsen kan hij echt belangrijk worden voor PSV.wimpey schreef:Conclusie dat Toivonen er weinig van kan lijkt me ondertussen wel gerechtvaardigd.Peter schreef:Die Toivonen valt hopeloos in.
Het begint hier af en toe een beetje een calimero-verhaal te worden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."