Feyenoord
De T.Van den Herik legt motie van wantrouwen naast zich neer
ROTTERDAM, donderdag
Jorien van den Herik gaat de confrontatie met de supporters van Feyenoord niet uit de weg. De voorzitter van de raad van commissarissen liet dit weten nadat het Feyenoord Supporters Platform een motie van wantrouwen indiende en vroeg om een onderhoud met Van den Herik toen de directie uitleg gaf over de stand van zaken bij de club. ,,Ik ben de supporters nooit uit de weg gegaan, maar één man tegen 200 in een emotionele discussie werkt niet. Als er enkele beheersbare groepen zijn, zal ik de zaken opnieuw uitleggen.”
De motie van wantrouwen legt Van den Herik naast zich neer, mede omdat hij al een aantal jaren als toezichthouder functioneert. ,,Bert van Marwijk was mijn laatste aanstelling. Het gaat me te ver mij verantwoordelijk te houden voor de dagelijkse gang van zaken. Als RvC moeten wij de benoeming van management of directie goedkeuren, maar dat gaat altijd in onderling overleg met de directie, die dagelijks met de personen moet werken. De RvC geeft de directie vertrouwen en degene die dat niet verdienen laat je gaan of je verbreekt de arbeidsverhouding.”
Blij met de punten ...
PASCAL BOSSCHAART NAAR ADO DEN HAAG
Feyenoord en ADO Den Haag hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Pascal Bosschaart naar de Haagse club. De 26-jarige middenvelder wordt dit seizoen nog verhuurd en zal in de Residentie tevens een driejarige overeenkomst signeren, die volgend seizoen ingaat.
:eusa_dance:
Feyenoord en ADO Den Haag hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Pascal Bosschaart naar de Haagse club. De 26-jarige middenvelder wordt dit seizoen nog verhuurd en zal in de Residentie tevens een driejarige overeenkomst signeren, die volgend seizoen ingaat.
:eusa_dance:
- Giacomo Puccini
-
- Giacomo Puccini
Een club onder curatele pleurt niet met 8 miljoen, lijkt me.Giacomo Puccini schreef:Het is helemaal niet gemeld, onzin bericht. Een hele rits transfers zonet in het Radio 1 nieuws, maar geen Vagner Love.
Vind die Buys trouwens een goede aankoop. Die jongen zal gaan als de brandweer en ook zijn nieuwe collega's met zijn enthousiasme en vechtlust aansteken.
En Bosschaart naar ADO is natuurlijk ook een goede zet.
Ik schat ze nog steeds in op een 7e plek. Zonder spits kom je zelfs in de HCE helemaal nergens.
-