Het was erbuiten.Peter schreef:Zuivere penalty dit.
Engelaar liet z'n motoriek weer eens zien. Wat denkt zo'n scheids op zo'n moment, vraag je je af.

Het was erbuiten.Peter schreef:Zuivere penalty dit.
Wat me opnieuw opvalt (na F-Ajax) is hoe weinig beweging zonder bal er is. Het Nederlandse voetbal loopt mijlenver achter.Peter schreef:Jaja, dit is ook een niveautje, hoor. Pff.
De gebrekkige motoriek vooral. Net Bouma en die slome Engelaar. Ook bijv. Maza is een non-atleet. Bij ons Toby bijv.joey schreef: Wat me opnieuw opvalt (na F-Ajax) is hoe weinig beweging zonder bal er is. Het Nederlandse voetbal loopt mijlenver achter.
Ach, drie Nederlandse clubs tegen ploegen uit het grote Italie, en drie keer een gelijkspel.Peter schreef:Jaja, dit is ook een niveautje, hoor. Pff.
Roda zou hier zo maar eens voor een stuntje kunnen zorgen.
Inderdaad. Dat kan dus bij ons. Zulke spelers vallen op het hoogste niveau keihard door de mand. Zie Engelaar in Duitsland.wimpey schreef:De gebrekkige motoriek vooral. Net Bouma en die slome bijv. Maza is een non-atleet. Bij ons Toby bijv.joey schreef: Wat me opnieuw opvalt (na F-Ajax) is hoe weinig beweging zonder bal er is. Het Nederlandse voetbal loopt mijlenver achter.
Het leek me een bewussie, de bal was al weg.LucaS schreef:Dat was eigenlijk rood voor Toivonen.
Wat mij irriteert, is de slapte in het spel van Ajax. Net voor de 0-2 spelen ze de kakkies totaal zoek. Daarna weer dat apatische, hetgeen gevolgen had kunnen hebben.joey schreef: Ik schrik steeds weer, het is zo hard gegaan.
Dat is onmogelijk. Maar het was inderdaad errug slecht.LucaS schreef:Deze ploegen geven meer foute passes dan Fey en Ajax bij elkaar.
Omdat Engelaar. De echtgenoot van de trainer.joey schreef:Ik begrijp niet dat Bakkal niet in de basis staat. Die jongen ziet de ruimtes tenminste.
Ja, dát begrijp ik dus niet. In geen enkel opzicht.Jöhnk schreef:Omdat Engelaar. De echtgenoot van de trainer.joey schreef:Ik begrijp niet dat Bakkal niet in de basis staat. Die jongen ziet de ruimtes tenminste.