AZ 2008 - 2009
Teletekst schrijft het volgende:
Ik neem aan dat dit niet klopt. Het was natuurlijk een wervelende voetbalshow.Koploper AZ wint bij FC Volendam
**Koploper AZ heeft een moeizame zege
geboekt bij FC Volendam.Ari en Mendes
da Silva waren trefzeker: 2-0.
De Alkmaarders begonnen goed op het
Volendamse kunstgras.De Zeeuw zag een
hard schot nog naast gaan,maar bediende
even later Ari,die met een vernuftige
kopbal Verhoeven passeerde.AZ zakte in
het vervolg echter ver weg,waardoor de
thuisploeg voor gevaar kon zorgen.Tuyp
zag een fraaie stift net over gaan.
Na de rust viel er weinig te genieten.
AZ speelde plichtmatig en Volendam was
niet in staat het de bezoekers lastig
te maken.Nadat De Zeeuw de paal geraakt
had,zorgde Mendes da Silva een kwartier
voor tijd voor de beslissing.
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
Gaat wel. Doet het wel aardig, maar heeft intrinsiek minder kwaliteiten.Hoeladans schreef:Oja, want El Hamdaoui doet het natuurlijk niet prima...Jöhnk schreef:Ari doet het toch prima? Ik zou eerder Hamdaoui eruit halen.
Bovendien is Ari een echte puntspeler en zijn Dembele en Hamdaoui allebei zwervende spitsen. Te veel dezelfde types.
Ik kan me niet voorstellen dat AZ nu iemand wil verkopen. Dit is voor hun toch een uitgelezen kans om voor de titel te gaan. En ze hebben ook goede papieren in de beker. Kortom, de kans bij uitstek voor Scheringa om dan eindelijk die felbegeerde prijs te pakken.
Al weet je natuurlijk niet hoeveel miljoenen HSV richting Alkmaar wil schuiven en hoe het er voor staat met de bankrekening van Scheringa in deze barre tijden van crisis...
Al weet je natuurlijk niet hoeveel miljoenen HSV richting Alkmaar wil schuiven en hoe het er voor staat met de bankrekening van Scheringa in deze barre tijden van crisis...
Nil volentibus arduum