AZ
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Lees het nu pas en ik heb echt dubbel gelegen van het lachen. De Cler gaat ook voorop in de strijd, want als AZ dit jaar de CL haalt, dan heeft Ajax echt een probleem, aldus Timmeke. :Djoey schreef: Maar ik vind het best, hoor. Al komt het op mijn pathetisch over dat een artikel over AZ vol staat met verwijzingen naar Ajax. :aai: :aai:
Ook mooi dat Ajax helemaal niet naar AZ kijkt, want die zijn al druk genoeg met zichzelf. Tsja, nogal wiedes he.
Nee, ik vond het echt een heel mooi stukje. Ik ben dan ook reuzebenieuwd of men de beste jeugdopleiding gaat krijgen van Nederland. Voorlopig spelen de grote talenten bij Excelsior en Sparta en ben je als jeugdspeler 5e keuze op het middenveld voor één positie. Maar dan speel je wel bij AZ. :D
Het komt altijd zo treurig over als zo'n heel verhaal eigenlijk alleen maar over je zogenaamde vijand gaat. Zo'n club heeft toch zelf wel een verhaal? Waarom moet je je zo sterk afzetten tegen Ajax? Die supporters daar doen er ook zo moeilijk over. Oh wat hebben ze een hekel aan Ajax. En dat terwijl een behoorlijk gedeelte van die groep vroeger ook wel bij Ajax op de tribune heeft gezeten. Het is zo gemaakt.Peter schreef:Lees het nu pas en ik heb echt dubbel gelegen van het lachen. De Cler gaat ook voorop in de strijd, want als AZ dit jaar de CL haalt, dan heeft Ajax echt een probleem, aldus Timmeke. :Djoey schreef: Maar ik vind het best, hoor. Al komt het op mijn pathetisch over dat een artikel over AZ vol staat met verwijzingen naar Ajax. :aai: :aai:
Ook mooi dat Ajax helemaal niet naar AZ kijkt, want die zijn al druk genoeg met zichzelf. Tsja, nogal wiedes he.
Nee, ik vond het echt een heel mooi stukje. Ik ben dan ook reuzebenieuwd of men de beste jeugdopleiding gaat krijgen van Nederland. Voorlopig spelen de grote talenten bij Excelsior en Sparta en ben je als jeugdspeler 5e keuze op het middenveld voor één positie. Maar dan speel je wel bij AZ. :D
-
- AT Toto winner 15/16
Je bedoelt uitspraken als: 'Wij zijn Ajax, wij zijn de besten'? Heb ik nooit iets mee gehad. :XLucas schreef:Waar is de tijd dat juist Ajacieden geen probleem hadden met het uitspreken van zeer ambitieuze gedachten? We worden als feyenoord :sad:joey schreef:Ik vind het ook lachwekkend. Dom ook, want je kunt alleen maar op je bek gaan.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Was ie zo vervelend dan?brigade zuid schreef:Ja hij scheen bij AJAX zelfs te goed te zijn voor zijn leeftijdgenoten, kreeg alleen ruzie met Bryan Roy en is toen naar AZ gegaan, die vervolgens met plezier de opleidingskosten overmaakten naar AJAX.Mr. Ajax schreef:Ja, Ben Rienstra is naar AZ. Jammer, maar of het nou een SUPERtalent was...
Gezien de reacties hier, lijkt dat geen overbodige luxeDaniel_vT schreef:Precies, dan gaat Ajax tenminste ook weer eens goed naar zichzelf kijken en zien dat de mouwen flink opgestroopt moeten worden..Lucas schreef:Ze zeggen dat ze tekenen zien dat er een verschuiving mogelijk is! Prima, doe je best zou ik zeggen. En spreek vooral je ambitie uit!
I think I lost my fucking headache