PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » do jun 26, 2008 11:09 pm

Welnee. Die Lee is al 31 jaar en hebben ze niet net die Bréchet nog gehaald?

Als ik PSV was zou ik hem links laten liggen.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 27, 2008 7:15 am

joey schreef:Ja Baseman, wat zeg je nu? :aai.gif:
Ik zeg wat er in het Brabants Dagblad staat van vandaag:
"PSV spreekt nooit over transferbedragen. Negen miljoen euro, het bedrag dat gisteren rondzoemde, 'is het in ieder geval niet', zo zei PSV directeur Jan Reker gisteren. "ik doe er verder geen mededelingen over. Dat is zo met de Spurs afgesproken. We zijn tevreden, we krijgen waar we recht op hebben"
PS: Duke, kun je ook reageren als iemand die ouder is dan 14 ?
Daarbij lees ik in dat stuk van de VI nergens dat PSV een gedeelte van het transferbedrag af moet staan aan makelaars.

PPS: Humor dat minder positief nieuws over PSV in de media hier altijd meteen voor waar wordt aangenomen...waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het geen 9 miljoen zou kunnen zijn.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jun 27, 2008 7:29 am

Pieters van Utrecht voor geruild voor Aisatti?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 27, 2008 7:55 am

Dat gerucht ging gisteravond al op PN. Het zal toch niet echt waar zijn? :smallgrin.gif:

Aissati en Pieters ruilen van club

door onze Telesportredactie
UTRECHT - PSV en FC Utrecht hebben een akkoord bereikt over een spelersruil tussen middenvelder Ismail Aissati en linksback Erik Pieters. Beide clubs hebben een deal met gesloten beurzen gemaakt.

Ismaïl Aissati vertrekt naar FC Utrecht en Erik Pieters volgt de omgekeerde weg naar PSV.

Aissati, die enkele maanden geleden een mondelinge overeenstemming met PSV bereikte over een verlenging van zijn contract, ziet voor zichzelf geen toekomst bij de Eindhovense club. De 19-jarige geboren Utrechter kreeg afgelopen seizoen nauwelijks speeltijd en wil graag in 'zijn' stad onder Willem van Hanegem voetballen.

Voor Pieters, die net als Aissati deel uitmaakt van de voorlopige olympische selectie van bondscoach Foppe de Haan, is de overgang naar de landskampioen een flinke stap omhoog. De verdediger (19) wil eerst met trainer Huub Stevens van gedachten wisselen en moet ook zelf nog met PSV onderhandelen. Pieters stond al langer op het verlanglijstje van de Eindhovenaren en kwam nadrukkelijk in beeld, nadat een terugkeer van Young-pyo Lee financieel onhaalbaar bleek voor PSV.
Telegraaf
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 27, 2008 8:15 am

Dat zou op zijn minst apart zijn...Aissati lijkt me namelijk meer waard dan Pieters. Mocht dit bericht kloppen, dan ben ik benieuwd naar de reactie van Afellay.

Pieters vind ik overigens geen verkeerde back en hij is zeker een talent, maar PSV heeft zo ineens aardig wat verdedigers. Maar het is nog steeds goed mogelijk dat Salcido vertrekt, even afwachten nog dus.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jun 27, 2008 8:30 am

Baseman schreef:Pieters vind ik overigens geen verkeerde back en hij is zeker een talent, maar PSV heeft zo ineens aardig wat verdedigers.
Ook een manier om het vertrek van Gomes op te vangen. :hypocrite.gif:

Aissati weigerde toch om zijn handtekening onder een nieuw contract te zetten? Misschien heeft PSV daarom besloten om hem te verkopen. Hij zit immers bij Rodger Linse (Lemic-connectie). Of Stevens moet het niet in hem zien zitten. Kan ook nog.

Zou dit een Huntelaartje worden? Misschien duikt hij over een jaartje wel bij Ajax op. :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jim

Bericht door Jim » vr jun 27, 2008 8:33 am

Baseman schreef: Pieters vind ik overigens geen verkeerde back en hij is zeker een talent, maar PSV heeft zo ineens aardig wat verdedigers. Maar het is nog steeds goed mogelijk dat Salcido vertrekt, even afwachten nog dus.
PSV's transferbeleid weerspiegelt de voetbalvisie van de nieuwe coach.
Resultaatvoetbal vanuit een gesloten verdediging, uitgaan van de nul. Dat is coach Huub Stevens.
Genieten wordt het hoogstwaarschijnlijk komend seizoen wederom niet al te vaak, maar mits er een beetje fatsoenlijke opvolger voor Gomes komt, zullen (weer) veel potjes met minimale marge worden gewonnen.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 27, 2008 8:40 am

Daar zit inderdaad wat in...het duurde ook erg lang voordat er weer nieuws kwam na de melding dat Aissati niet bij wilde tekenen.

En we zullen zien, ik ben erg benieuwd hoe het met Aissati gaat verlopen !
Voetballen kan hij zeker, maar dat wil nog niet zeggen dat hij een topper gaat worden. Ik hoop voor hem van wel, maar ik heb twijfels bij zijn mentaliteit.

En zou het zijn wat zijn ja, als Utrecht hem over 1 of 2 jaar voor veel geld verkoopt...helemaal als het aan Ajax is.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 27, 2008 8:51 am

Pieters vind ik een betere verdediger dan Salcido. Geen verkeerde aankoop dus.

Wel vreemd dat je Aissati dan van de hand doet, maar goed.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Harm

Bericht door Harm » vr jun 27, 2008 9:20 am

Baseman schreef:Daar zit inderdaad wat in...het duurde ook erg lang voordat er weer nieuws kwam na de melding dat Aissati niet bij wilde tekenen.

En we zullen zien, ik ben erg benieuwd hoe het met Aissati gaat verlopen !
Voetballen kan hij zeker, maar dat wil nog niet zeggen dat hij een topper gaat worden. Ik hoop voor hem van wel, maar ik heb twijfels bij zijn mentaliteit.

En zou het zijn wat zijn ja, als Utrecht hem over 1 of 2 jaar voor veel geld verkoopt...helemaal als het aan Ajax is.
Als je ziet hoe hij af en toe het Olympisch elftal op sleeptouw neemt, dan ben ik niet bang voor zijn mentaliteit.

Het zegt meer over de trainers van PSV dat ze hem de afgelopen twee jaar niet aan het voetbal hebben gekregen.

Als dit echt zo is, dan denk ik dat ik me voorlopig niet laat zien in het stadion. Ik heb er geen zin om nog een jaar zoveel van mijn vrije tijd te verspelen aan dat kutvoetbal.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 27, 2008 9:30 am

Want de wedstrijden met Aissati vorig seizoen speelde PSV weergaloos, attractief en aanvallend ?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jun 27, 2008 9:31 am

[quote="joey]Zou dit een Huntelaartje worden? Misschien duikt hij over een jaartje wel bij Ajax op. :666.gif:[/quote]

Maar dan wel weer voor de hoofdprijs zeker. :excited.gif:

Die jongen lag voor het oprapen. Idioten.

Jim

Bericht door Jim » vr jun 27, 2008 9:42 am

Harm schreef: Het zegt meer over de trainers van PSV dat ze hem de afgelopen twee jaar niet aan het voetbal hebben gekregen.
Nee hoor, dat zegt meer over Aissati zelf. Hij dwingt het zelf niet af.
Aissati is technisch een uitstekende speler maar heeft het postbode-voetbal tot kunst verheven. Altijd maar weer eerst aannemen en dan pas gaan kijken naar de vrije man. Omdat die dan doorgaans al weer gedekt staat is hij gedwongen te gaan lopen met de bal.
Aissati moet echt gaan leren veel directer te spelen door reeds voor de balaanname te kijken waar zich de vrije man bevindt.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jun 27, 2008 9:45 am

Baseman schreef: PS: Duke, kun je ook reageren als iemand die ouder is dan 14 ?
Gek, krijg ik altijd als ik iets te lang op PN zit. :smallgrin.gif:

Maar het is al over hoor. :aai.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jun 27, 2008 9:46 am

Onder echte trainer als Hiddink, De Haan en Rutten heeft Aissati genoeg gespeeld.

Het zegt inderdaad iets over de trainers die PSV de laatste twee jaar heeft gehad.

Jim

Bericht door Jim » vr jun 27, 2008 9:57 am

Jöhnk schreef:Onder echte trainer als Hiddink, De Haan en Rutten heeft Aissati genoeg gespeeld.

Het zegt inderdaad iets over de trainers die PSV de laatste twee jaar heeft gehad.
Dat zal het zijn Jöhnk. Degenen waaronder Aissati niet of minder aan spelen toekwam zijn geen echte trainers.

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr jun 27, 2008 10:05 am

Isaksson opvolger van Gomes

EINDHOVEN - De beoogde opvolger van de naar Tottenham Hotspur vertrekkende Gomes is Andreas Isaksson. PSV is al volop bezig om de Zweedse doelman definitief te contracteren en zal hem op korte termijn presenteren.

"Gezien de situatie is het niet vreemd dat het voorbereidend werk voor de komst van Isaksson reeds gedaan is”, aldus Huub Stevens, de nieuwe trainer van PSV.

Isaksson stond tijdens het Europees kampioenschap onder de lat bij Zweden. Bij zijn huidige club Manchester City kwam de 26-jarige sluitpost afgelopen seizoen nauwelijks aan spelen toe.

Bron: Telesport.nl
Balen. Cassio Ramos is dus waarschijnlijk definitief afgeschreven, was ook een onbegrijpelijke aankoop, mits Isaksson het laat afweten en Cassio zich beduidend heeft verbeterd.

Toppie

Bericht door Toppie » vr jun 27, 2008 10:15 am

Hier gebeurd er tenminste iets concreet , bij Ajax hoor je alleen maar bedragen en interesse maar helemaal niks nada aankopen. En wedden staan ze gewoon weer voor de 5e keer op die baggerkar :1evil.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr jun 27, 2008 10:20 am

Precieus, Toppie. Nu wordt Benayoun in verband gebracht met Ajax, terwijl Ajax meer baat heeft aan een verdediger. En als je globaal kijkt met welke spelers Ajax in verband is gebracht, dan kan je bijna geen één noemen die écht direct iets zou toevoegen.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 27, 2008 10:24 am

Duke schreef:Gek, krijg ik altijd als ik iets te lang op PN zit.
Alsof het AN en FN daarin anders zijn.
Jöhnk schreef:Onder echte trainer als Hiddink, De Haan en Rutten heeft Aissati genoeg gespeeld.
Euhm, sure...
Onder Hiddink speelde hij weinig en alleen omdat iedereen geblesseerd was, daarin valt ook de geweldige wedstrijd tegen Milan.
De Haan en Rutten zijn/waren coaches van het Olympische Elftal en Twente, niet te vergelijken dus met PSV.

Of wil je soms zeggen dat regelmatig goed en soms slecht spelen in het Olympische Elftal en Twente een garantie is voor succes bij een Nederlandse topclub ?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jun 27, 2008 10:42 am

Zowel bij Twente, PSV als Jong Oranje was Bakkal zijn voornaamste concurrent. Dus het is enigszins te vergelijken, ja.

Ik zeg dat PSV een grote fout maakt. En dat er een hoop clubs liggen te slapen.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 27, 2008 10:50 am

Ik denk dat 14 miljoen voor Gomes in de eerste plaats marktconform is, en, nog belangrijker, contractueel vastgelegd.
Ik denk dat psv die veertien miljoen niet heeft gekregen of is de hoop nu gevestigd op Reker die zegt dat negen miljoen niet klopt (HIj zegt ook niet dat het meer is!). Reker is door iedereen voor leugenaar uitgemaakt, maar spreekt nu ineens de waarheid?

Het bedrag ken ik niet, maar in Engeland doen ze daar nooit moeilijk over!

Aissati voor Pieters? Gaat Pieters in het centrum spelen? Kromkamp, die Braziliaanse rechtsback die vorig jaar is gehaald, Marcellis, Salcido, die Fransman, Zonneveld, nog een Braziliaan, zit Addo er nog? Paar controleurs ervoor! Wordt een verdedigend elftal, maar dat zijn we wel gewend.

Wordt Aissati de Tarik Oulida van dit decennium?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

999

Bericht door 999 » vr jun 27, 2008 11:09 am

'Rajkovic komt niet terug, Tenius komt niet'

Volgens De Telegraaf komt Rajkovic niet meer terug bij PSV. Zijn werkgever Chelsea wil hem niet langer aan PSV verhuren, omdat ze verwachten dat de Serviër te weinig op zijn beste positie als centrale verdediger aan bod zal komen.

Ook meldt de krant dat nu Gomes vertrokken is, ook de Braziliaanse keeperstrainer Tenius niet meer naar PSV zal komen.
De T.
Blij met de punten ...

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » vr jun 27, 2008 11:35 am

Voetske schreef:
'Rajkovic komt niet terug, Tenius komt niet'

Volgens De Telegraaf komt Rajkovic niet meer terug bij PSV. Zijn werkgever Chelsea wil hem niet langer aan PSV verhuren, omdat ze verwachten dat de Serviër te weinig op zijn beste positie als centrale verdediger aan bod zal komen.

Ook meldt de krant dat nu Gomes vertrokken is, ook de Braziliaanse keeperstrainer Tenius niet meer naar PSV zal komen.
De T.
Keeperstrainer Tenius komt niet? En Hiele is ook alweer weg. :smallgrin.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » vr jun 27, 2008 11:39 am

PSV heeft Segers al een tijdje geleden gehaald als keeperstrainer.

Gesloten