Die mocht toch weg?Hoeladans schreef:4-0 tegen Volendam.
Met 2 schitterende doelpunten van Biseswar.
Feyenoord 2008 - 2009
Wie mag er niet weg daar, ze hebben geld nodig!Duke schreef:Die mocht toch weg?Hoeladans schreef:4-0 tegen Volendam.
Met 2 schitterende doelpunten van Biseswar.
Vorig seizoen werd het in de eerste thuiswedstrijd ook 5-0 (tegen NAC) en ook toen kreeg feyenoord een strafschop bij 0-0, laten we hopen dat het seizoen net zo als vorig seizoen eindigt.
Winnen van Volendam is op zich niet zo'n prestatie, ik ben er zelfs blij mee, want als feyenoord niet had gewonnen, had in Rotterdam de "pl..ris" uitgebroken, met een getergd feyenoord tegen Ajax; nu denken ze dat ze op de goede weg zijn. Ik vrees wel weer een strafschop tegen, dat is standaard.
Verhalen dat feyenoord niets voorstelt steun ik, maar Ajax heeft niets meer laten zien (tot nu toe)!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Precies mijn gedachten. Nu krijgen ze weer meteen een grote waffel in Rotterdam. Des te leuker het is om ze volgende week op hun plaats te zetten.Demosthenes schreef: Winnen van Volendam is op zich niet zo'n prestatie, ik ben er zelfs blij mee, want als feyenoord niet had gewonnen, had in Rotterdam de "pl..ris" uitgebroken, met een getergd feyenoord tegen Ajax; nu denken ze dat ze op de goede weg zijn. Ik vrees wel weer een strafschop tegen, dat is standaard.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ajax heeft de kwaliteit helemaal niet om Feyenoord op hun plaats te zetten. Laat het eerst maar eens zien morgen... ik ben er nog niet zo van overtuigd dat Ajax dat wel eventjes gaat winnen (morgen en volgende week)Beloki schreef:Precies mijn gedachten. Nu krijgen ze weer meteen een grote waffel in Rotterdam. Des te leuker het is om ze volgende week op hun plaats te zetten.Demosthenes schreef: Winnen van Volendam is op zich niet zo'n prestatie, ik ben er zelfs blij mee, want als feyenoord niet had gewonnen, had in Rotterdam de "pl..ris" uitgebroken, met een getergd feyenoord tegen Ajax; nu denken ze dat ze op de goede weg zijn. Ik vrees wel weer een strafschop tegen, dat is standaard.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Precies, dit is het beste scenario. En F. is de mooiste tegenstander die Ajax zich kan wensen op het moment dat het niet loopt. Dan ga ik liever niet naar Groningen of zo.Beloki schreef:Precies mijn gedachten. Nu krijgen ze weer meteen een grote waffel in Rotterdam. Des te leuker het is om ze volgende week op hun plaats te zetten.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Ik vrees hetzelfde. Feyenoord heeft een mindere selectie, maar wel een trainer met een slimmere taktiek. Ajax heeft betere voetballers, maar is geen geheel.banjavi schreef:Ajax heeft de kwaliteit helemaal niet om Feyenoord op hun plaats te zetten. Laat het eerst maar eens zien morgen... ik ben er nog niet zo van overtuigd dat Ajax dat wel eventjes gaat winnen (morgen en volgende week)Beloki schreef:Precies mijn gedachten. Nu krijgen ze weer meteen een grote waffel in Rotterdam. Des te leuker het is om ze volgende week op hun plaats te zetten.Demosthenes schreef: Winnen van Volendam is op zich niet zo'n prestatie, ik ben er zelfs blij mee, want als feyenoord niet had gewonnen, had in Rotterdam de "pl..ris" uitgebroken, met een getergd feyenoord tegen Ajax; nu denken ze dat ze op de goede weg zijn. Ik vrees wel weer een strafschop tegen, dat is standaard.
Ik hoop dat hij zich nu weer overschat, want dat was tot nu toe zijn probleem. Hij debuteerde onder Gullit als B-junior! Mislukte erna bij feyenoord, De Graafschap en Heracles.Die jongen kan ballen. Vond het al erg vreemd dat Feyenoord hem eerst weg wilde laten gaan.
Ik vind het een ongelooflijk vervelend ventje.Thomas schreef:Jij ziet het niet in hem zitten, Demos?
Hij had al gedebuteerd voor feyenoord 1, maar moest daarna nog een keer met de B1 tegen Ajax spelen (Supercup in Naaldwijk). Meneer wenste zich niet te bemoeien met de Ajacieden, hij gaf ze als enige geen hand (terwijl hij ze kent van zijn tijd bij Ajax of anders van Nederland onder 17) Daar zakt mijn broek vanaf.
Hij bemoeide zich ook niet met de andere feyenoorders, want die hadden nog geen ervaring in feyenoord 1. In de wedstrijd had hij last van de leonardo-aanvallen = bij ieder balcontact de stervende zwaan spelen. Ik houd gewoon niet van dat type voetballer.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik heb ook de samenvatting gezien en hij maakte 2 mooie goals. Zegt mij nog niet zoveel, want de keren dat ik hem live zag vond ik hem dramatisch.Thomas schreef:Eat your heart out, Peter.Hoeladans schreef:Met 2 schitterende doelpunten van Biseswar.(al moet ik eerlijk toegeven dat ik alleen de samenvatting heb gezien)
Die jongen kan ballen. Vond het al erg vreemd dat Feyenoord hem eerst weg wilde laten gaan.
Bij Feyenoord doen ze precies wat ze niet moeten doen:
tekst: SportweekHofland: ‘Feyenoord moet Ajax bij de keel pakken’ Tell-a-Friend print nieuwsartikel
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 16-sep-2008 09:52
Door Sander van Hal
Kevin Hofland (foto, achter) ziet in het vervolg van het seizoen graag weer het Feyenoord van vroeger terug, te beginnen in de komende thuiswedstrijden van donderdag tegen Kalmar FF (voor de UEFA Cup) en zondag tegen Ajax. “We moeten nog meer gaan laten zien van: wij zijn Feyenoord, niemand doet ons wat,” zegt de 29-jarige verdediger. “Wij moet weer laten blijken dat wij voor niemand onder doen in Nederland. In de tijd van John de Wolf en Henk Fräser lukte dat Feyenoord bijna altijd. Toen stonden er hier voor aanvang echt een paar gasten in de gang. Het gevecht begon al in de tunnel. Dat gevoel moet terug. We moeten van tevoren al gaan uitstralen dat we onoverwinnelijk zijn. In de Kuip lukt ons dat vaak nog wel, maar daarbuiten niet. Waarom dat is, weet niemand.”
Volgens Hofland moet Feyenoord proberen ‘zo lang mogelijk’ mee te doen om het kampioenschap. “Als we er vervolgens in slagen de titel te pakken, dan is dat super. Maar worden we geen kampioen, dan moeten we er in ieder geval voor zorgen dat we bij de eerste drie eindigen. Echt veel versterkingen zijn er deze zomer niet bij gekomen, maar als straks iedereen fit is en we een beetje meer geluk hebben dan vorig seizoen, zijn we al een stuk verder.”
Over de kansen van zijn ploeg in de komende Klassieker durft hij weinig te zeggen. “Ajax is net als wij een ploeg die zijn draai nog moet vinden, met een nieuwe trainer en nieuwe spelers. Wij moeten er gewoon vol op gaan, ze bij de keel pakken en dan niet meer loslaten.”
[quoteWij moet weer laten blijken dat wij voor niemand onder doen in Nederland. In de tijd van John de Wolf en Henk Fräser lukte dat Feyenoord bijna altijd. Toen stonden er hier voor aanvang echt een paar gasten in de gang. Het gevecht begon al in de tunnel. [/quote]
Ja, prachtig toen tegen Ajax. De wolf en fraser, steeds iets te laat bij de bal om een overtreding te maken, aan alle kanten worden weggetikt. Ja, die dagen mogen voor mij herleven, te beginnen bij zondag
Ja, prachtig toen tegen Ajax. De wolf en fraser, steeds iets te laat bij de bal om een overtreding te maken, aan alle kanten worden weggetikt. Ja, die dagen mogen voor mij herleven, te beginnen bij zondag

-
- AT Toto winner 05/06
Dit klinkt wel heel herkenbaar. Laatst bij Jong AZ - Jong feyenoord hoorde je ook zo nu en dan schreeuw op niets af (soms ging het er zelfs mee gepaard dat Biseswar zomaar weer op het gras lag). Die wedstrijd was hij echter wel een van de betere spelers, maar dat zij naar mijn mening ook wel wat over het niveau van de anderen.Demosthenes schreef:In de wedstrijd had hij last van de leonardo-aanvallen = bij ieder balcontact de stervende zwaan spelen. Ik houd gewoon niet van dat type voetballer.
Domper voor Feyenoord
ROTTERDAM -
Opnieuw een zware tegenvaller voor de Feyenoorder Ron Vlaar. De verdediger moest tijdens de laatste training van de Rotterdammers voor het UEFA Cuptreffen donderdagavond tegen Kalmar FF ernstig geblesseerd het veld verlaten. In een duel raakte hij opnieuw geblesseerd aan de knie die hem maandenlang aan de kant hield. Vlaar werd tussen twee man van het veld gedragen.
Over de precieze aard van de blessure bestaat nog geen duidelijkheid. Gevreesd wordt dat hij een flinke periode is uitgeschakeld. Vlaar had juist deze week de groepstraining hervat en hoopte komende maandag voor het eerst weer minuten te maken met Jong Feyenoord.
Vorig jaar scheurde Vlaar zijn voorste kruisband in de linkerknie in het duel tegen Roda JC. Zijn revalidatie nam maanden in beslag en werd bemoeilijkt door een infectie. Bij de voorbereiding op dit seizoen maakte Vlaar weer deel uit van de A-selectie van Feyenoord. Vlak voor de strijd om de Johan Cruijffschaal liep hij opnieuw een knieblessure op waardoor hij vier tot zes weken niet kon spelen.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sneu voor die jongen, zeg. Feyenoord heeft nog een groter probleem dan Ajax. De achterhoede dweilt al jaren met de kraan open en qua aankopen komt er daar helemaal niets bij. Ja, Greene en Bahia worden voor het leven vastgelegd, maar die kunnen er hoegenaamd geen zak van. Of zou men echt alle hoop op die arme Vlaar hebben gevestigd?
- Daily Blind