PSV
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
en trouw is-ie wel, Ooijer speelt al sinds 1997 bij de club. En dan het Lens-verhaal: Sigi Lens heeft de speler 9 jaar de jongen bij psv gehouden en nu opeens wordt-ie afgeschilderd door o.a. Derksen als geldwolf. :eusa_doh: heeft die lens-lul toch 8 jaar lopen pitten - of zou lens zich correct in deze hebben opgesteld? Ik ga voor optie 2...
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik heb niet gezegd dat psv een kleine kutclub is; sterker nog, ik schreef letterlijk dat PSV een grote club is.
Het is voor een Nederlandse topclub vrij uniek als een speler zolang de club trouw blijft. Wellicht had Ooijer gerekend op medewerking om op zijn oude dag nog 1 keer een klapper te maken. Probleemk is denk ik dat PSV op dit moment financieel (even) geen grote club is.
Het is voor een Nederlandse topclub vrij uniek als een speler zolang de club trouw blijft. Wellicht had Ooijer gerekend op medewerking om op zijn oude dag nog 1 keer een klapper te maken. Probleemk is denk ik dat PSV op dit moment financieel (even) geen grote club is.
Laatst gewijzigd door LucaS op di aug 22, 2006 10:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Henk de Gier
- Contacteer:
wat een onzin Harm, PSV is dat gewoon verplicht, hadden ze Ooijer niet afgestaan hadden ze een probleem met de FIFA gehad.Ye' Mighty Oak schreef:
PSV heeft zich in mijn ogen al loyaal richting Ooijer opgesteld door hem toestemming te geven om mee te spelen met het Nederlands elftal.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
Probleem is dat PSV voor het binnenkomende geld geen gelijkwaardige vervanger kan halen, en ook de middelen niet heeft om dat bedrag aan te vullen. Reden om koste wat kost een vertrek van Ooijer te voorkomen. Dus heeft men erop ingezet om belangstellende clubs af te schrikken met dat bedrag van 5 miljoen (en geen cent minder), waarvan men wist -en Ooijer wist het ook- dat het een overgang zou blokkeren. Natuurlijk heeft Ooijer dat contract getekend, maar hij had nooit verwacht dat PSV hem zou frustreren als hij écht weg wilde.Lucas schreef:Probleemk is denk ik dat PSV op dit moment financieel (even) geen grote club is.
Koeman heeft het keer op keer gezegd: wij willen Ooijer helemaal niet kwijt.
Naar mijn mening doet een club er verkeerd aan om een speler in de weg te staan die écht weg wil. Dan leg je het toch af. De club krijgt er een slechte naam van en uiteindelijk vertrekt die speler toch. (Ik lees steeds de vergelijking met VoH, maar die hoeft niet zo nodig.) Je kunt beter je verlies nemen, niets aan te doen. Zeker bij een speler als Ooijer, met zoveel verdiensten voor de club.
Laatst gewijzigd door joey op di aug 22, 2006 10:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
alleen als je alles bij elkaar optelt, dit lijstje komt van www.vi.nlYe' Mighty Oak schreef:Ooijer is in totaal 2 seizoenen geblesseerd geweest.
1997/98 PSV 12 2 Eredivisie
1998/99 PSV 21 2 Eredivisie
1999/00 PSV 18 1 Eredivisie
2000/01 PSV 20 2 Eredivisie
2001/02 PSV 26 5 Eredivisie
2002/03 PSV 32 3 Eredivisie
2003/04 PSV 15 2 Eredivisie
2004/05 PSV 24 2 Eredivisie
2005/06 PSV 24 0 Eredivisie
ik zie nergens een seizoen met 0 gespeelt, laat staan 2 seizoenen.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind het wel apart dat PSV nu de deadline bij Blackburn legt. Zij moeten vóór woensdag reageren, want anders gaat de deal niet door, maar ik vraag me dan af wie de verliezer is. Blackburn geeft het dan op en zoekt verder, maar PSV zit met een groter probleem in zijn maag. Verder blijft het apart dat men vorig seizoen de helft vroeg, maar dat er nu opeens het dubbele betaald moet worden. Ik zou Ooijer gewoon deze kans gunnen, aangezien hij in al die jaren gewoon erg trouw is geweest.
Ooijers trouw blijkt nu wel. :pukey:Peter schreef:Ik vind het wel apart dat PSV nu de deadline bij Blackburn legt. Zij moeten vóór woensdag reageren, want anders gaat de deal niet door, maar ik vraag me dan af wie de verliezer is. Blackburn geeft het dan op en zoekt verder, maar PSV zit met een groter probleem in zijn maag. Verder blijft het apart dat men vorig seizoen de helft vroeg, maar dat er nu opeens het dubbele betaald moet worden. Ik zou Ooijer gewoon deze kans gunnen, aangezien hij in al die jaren gewoon erg trouw is geweest.
Het niet eens op kunnen brengen om voor zijn supporters te voetballen :pukey: :pukey: :pukey:
- Henk de Gier
- Contacteer:
8 1/2 jaar bij de club Harm, dat is trouw. Dat kan jij zelfs niet ontkennen als je er nuchter naar kijkt. Maar ik begrijp je emotie ook wel, ik kotste Frank en Ronald de Boer ook uit. Met hun afscheid schoten ze wat ballen het publiek in, ik heb de bal die ik ving teruggeschoten. Maar nu kijk ik daar toch wat anders tegen aan.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij heeft bijna zijn hele carrière doorgebracht bij PSV en nu op zijn 32e (met een éénjarig contract) kan PSV alsnog cashen voor hem. Er zijn clubs die hem dan de kans gunnen, hoor. Ik vind het absurd dat je voor een 31 jarige Ooijer (2jarig contract) 2.5 miljoen vraagt en dat je nu het dubbele vraagt (mocht die info überhaupt kloppen).
En we weten allemaal hoe het afgelopen is. Henk is een vent zonder ballen geworden. ;)Henk de Gier schreef:8 1/2 jaar bij de club Harm, dat is trouw. Dat kan jij zelfs niet ontkennen als je er nuchter naar kijkt. Maar ik begrijp je emotie ook wel, ik kotste Frank en Ronald de Boer ook uit. Met hun afscheid schoten ze wat ballen het publiek in, ik heb de bal die ik ving teruggeschoten. Maar nu kijk ik daar toch wat anders tegen aan.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Henk de Gier
- Contacteer: