PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
999

Bericht door 999 » wo jul 30, 2008 10:47 pm

Jöhnk schreef:Afellay is een schitterende voetballer.

Dekken is iets anders dan een scheidsrechter frontaal aanvallen.

De nieuwe lichting scheidsrechters is slecht, liegt, scheldt en weigert fouten toe te geven. Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe scheidsrechtersbaas.
O, dat zal allemaal best.Maar de vraag is of dat van Hulten ook tyfushond heeft geroepen, of dat Affelay denkt dat ie dat geroepen heeft en zegt tegen die vvv-speler " hoor je dat, hoor je dat hij zei tyfeshond tegen me ".Affelay zie ik er best toe in staat om de zaak te beflikkeren.Zeker als ie net als vandaag niet tot voetballen komt.Dan begint ie te tetteren, te toeteren, in is iedereen fout, behalve Affelay natuurlijk ..

@joey, nee dat was niet van Hulten .. was Bossen

Edit:Het zou zelfs vuile tyfushond zijn geweest, w.b.v. Hulten.
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jul 31, 2008 7:50 am

PSV blameert zich bij VVV in Venlo
Door PETER VAN DUYL

VENLO - PSV blameerde zich gisteren tegen eerstedivisionist VVV. In Venlo verloor het de erewedstrijd om de Herman Teeuwen-bokaal van de Limburgers. Na 90 minuten was het 1-1, VVV nam de strafschoppen beter.

Het was de vraag hoe 'het nieuwe PSV' zich gisteren zou presenteren. De club ging kort voor de zomerstop door een diepe crisis en maakt dit seizoen een nieuwe start. Zonder traditionele sterkhouders als Gomes en Farfán, zonder talent Aissati, maar met een nieuwe trainer (Huub Stevens) en een hele rits aankopen.

Op jacht naar de vijfde titel op een rij – het zou een absoluut record zijn – versterkte de landskampioen zich met Francisco Rodriguez, Jérémie Bréchet, Reimond Manco, Erik Pieters, Nordin Amrabat en doelman Andreas Isaksson. Als het aan de Eindhovenaren ligt komt daar op korte termijn een zevende versterking bij: spits Milan Jovanovic van Standard Luik.

Het duel met VVV Venlo was het eerste serieuze oefenduel dat PSV afwerkte. ,,Een wedstrijd waarin je ook rekening gaat houden met hoe je samen speelt,'' aldus trainer Stevens. ,,We hebben twee weken heel hard getraind. Dan wil je op zo'n avond ook een bepaalde frisheid terugzien.''

Terwijl zijn selectie zich de afgelopen weken in het zweet werkte, liep Stevens - vaak losjes met de handen op de rug – tussen zijn spelers in. De ervaren oefenmeester is al een paar weken vooral aan het observeren en analyseren. Hij keek naar de lichaamstaal van spelers en naar hun gezichtsuitdrukking. Waar nodig, maakte hij een grap. Dan weer sloeg hij een arm om de schouder van een van zijn pupillen.

Ondanks de metamorfose die het elftal deze zomer onderging, leek 'het nieuwe PSV' gisteren in Venlo verdacht veel op het oude. Van de aankopen stonden alleen Rodriguez en Isaksson in de basisploeg. De Mexicaan maakt al sinds de start van de voorbereiding een sterke en stabiele indruk. De doelman zal de komende maanden op de een of andere manier moeten zien af te rekenen met de erfenis van Gomes. Hij maakte in Limburg geen al te overtuigende indruk.

Nordin Amrabat kwam tegen zijn oude club pas na de pauze opdraven. Bréchet is nog geblesseerd, Pieters is op pad met de olympische ploeg en Manco wordt volgende maand pas achttien. ,,Wat me deze maand vooral is opgevallen? We missen veel spelers,'' grapte Stevens.

De oefenmeester heeft veel tijd en energie gestoken in de acclimatisering van de nieuwelingen. Zowel op het trainingsveld als in individuele gesprekken. ,,In Zuid-Amerika, Engeland en Zweden zijn zoveel dingen die anders gaan dan bij ons. Dat zie je terug in bepaalde situaties. Dan reageren ze automatisch omdat ze dingen niet gewend zijn. Daarom praten we over de spelcultuur in Nederland.''

Stevens borduurt ook voort op het patroon van zijn voorganger Sef Vergoossen. De trainer heeft zijn groep verteld dat PSV net als voor de zomer 4-2-3-1 zal spelen. Het zal niet tot groot enthousiasme van de selectie hebben geleid. De centrumspitsen (Lazovic en Koevermans) voelen zich in dit spelconcept vaak alleen en verloren.

Ibrahim Afellay liet vorig seizoen al eens optekenen dat er voor het creatieve werk te nadrukkelijk op zijn schouders wordt geleund. Het slappe PSV maakte gisteren een zwakke indruk. Als er al eens wat gebeurde, was Afellay erbij betrokken. Hij tekende, al in de derde minuut, ook voor de enige PSV-treffer van de wedstrijd na een subtiele combinatie met Lazovic. De gelijkmaker kwam in de slotfase van de wedstrijd van de voet van Sandro Calabro.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » do jul 31, 2008 8:10 am

Dit is VVV Huubke !!, middenmoter in de jupiter L. dit seizoen.Een elftal waar de helft van de speler verkast zijn.Dan moet het niet uitmaken of dat je enkele spelers mist.Als dit AJAX zou zijn zou ik me net als vorig seizoen schamen ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 31, 2008 8:44 am

Voetske schreef:Maar de vraag is of dat van Hulten ook tyfushond heeft geroepen, of dat Affelay denkt dat ie dat geroepen heeft en zegt tegen die vvv-speler " hoor je dat, hoor je dat hij zei tyfeshond tegen me ".Affelay zie ik er best toe in staat om de zaak te beflikkeren.Zeker als ie net als vandaag niet tot voetballen komt.Dan begint ie te tetteren, te toeteren, in is iedereen fout, behalve Affelay natuurlijk ..
Nou, nou... En die speler van VVV gaat dan roepen dat hij het ook gehoord heeft? Waarom zou hij dan doen?
Het stinkt aan alle kanten!

Duke

Bericht door Duke » do jul 31, 2008 11:19 am

Arbiter Van Hulten: 'Ik noemde Afellay een 'naar typetje'

Scheidsrechter Jack van Hulten (foto) ontkent in alle toonaarden dat hij Ibrahim Afellay woensdag een ‘vuile tyfushond’ noemde in de slotfase van het oefenduel VVV-Venlo – PSV (1-1).

‘Met eer en geweten: dat heb ik niet gezegd,’ aldus Van Hulten donderdagochtend in het programma van Humberto Tan op radio 538. De woordenwisseling met Afellay ontstond nadat PSV’er Tommie van der Leegte de gele kaart kreeg vanwege het wegtrappen van een bal. ‘Die accepteerde hij gewoon,’ herinnert Van Hulten zich. ‘Toen kwam Afellay opeens van grote afstand naar me toe gerend. Hij nam een dreigende houding aan. En toen zei ik tegen hem: ‘naar typetje.’

Van Hulten heeft er geen verklaring voor dat VVV-speler Frank van Kouwen de lezing van Afellay tegenover De Telegraaf bevestigt. ‘Ik ben zeventien jaar scheidsrechter in het betaalde voetbal en heb zoiets nooit gezegd en zal me ook nooit verlagen tot het gebruik van zulke taal. Als een speler dit soort woorden tegen mij zegt, dan geef ik hem een rode kaart en dan hoop ik dat de KNVB hem een behoorlijke straf oplegt.’ (MA)
www.sportweek.nl

Salvador Dali

Toppie

Bericht door Toppie » do jul 31, 2008 11:31 am

Duke schreef:
Arbiter Van Hulten: 'Ik noemde Afellay een 'naar typetje'

Scheidsrechter Jack van Hulten (foto) ontkent in alle toonaarden dat hij Ibrahim Afellay woensdag een ‘vuile tyfushond’ noemde in de slotfase van het oefenduel VVV-Venlo – PSV (1-1).

‘Met eer en geweten: dat heb ik niet gezegd,’ aldus Van Hulten donderdagochtend in het programma van Humberto Tan op radio 538. De woordenwisseling met Afellay ontstond nadat PSV’er Tommie van der Leegte de gele kaart kreeg vanwege het wegtrappen van een bal. ‘Die accepteerde hij gewoon,’ herinnert Van Hulten zich. ‘Toen kwam Afellay opeens van grote afstand naar me toe gerend. Hij nam een dreigende houding aan. En toen zei ik tegen hem: ‘naar typetje.’

Van Hulten heeft er geen verklaring voor dat VVV-speler Frank van Kouwen de lezing van Afellay tegenover De Telegraaf bevestigt. ‘Ik ben zeventien jaar scheidsrechter in het betaalde voetbal en heb zoiets nooit gezegd en zal me ook nooit verlagen tot het gebruik van zulke taal. Als een speler dit soort woorden tegen mij zegt, dan geef ik hem een rode kaart en dan hoop ik dat de KNVB hem een behoorlijke straf oplegt.’ (MA)
www.sportweek.nl
Van Hulten dat is die tyfushond die ons geen pingel gaf tegen Twente uit :1evil.gif:

999

Bericht door 999 » do jul 31, 2008 11:36 am

joey schreef:
Voetske schreef:Maar de vraag is of dat van Hulten ook tyfushond heeft geroepen, of dat Affelay denkt dat ie dat geroepen heeft en zegt tegen die vvv-speler " hoor je dat, hoor je dat hij zei tyfeshond tegen me ".Affelay zie ik er best toe in staat om de zaak te beflikkeren.Zeker als ie net als vandaag niet tot voetballen komt.Dan begint ie te tetteren, te toeteren, in is iedereen fout, behalve Affelay natuurlijk ..
Nou, nou... En die speler van VVV gaat dan roepen dat hij het ook gehoord heeft? Waarom zou hij dan doen?
Ach Joey, de ene keer is bij jou iemand pas schuldig als .......... , de andere keer neem je bepaalde dingen meteen voor waar aan .. :aai.gif:

Waarom zou van Hulten, die weet dat er 22 mensen in de buurt zijn dit gaan roepen ?.

Kijk typisch zo'n reactie :
Van Hulten dat is die tyfushond die ons geen pingel gaf tegen Twente uit
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 31, 2008 11:41 am

Voetske schreef:Ach Joey, de ene keer is bij jou iemand pas schuldig als .......... , de andere keer neem je bepaalde dingen meteen voor waar aan .. :aai.gif:
Als er twee mensen iets beweren ben ik geneigd dat te geloven. En inderdaad, ik wil het ook heel graag geloven, want ik ben helemaal klaar met het nieuwe Nederlandse scheidsrechtersgilde.

Zou jij ook doen als het in je straatje paste, of niet?

Beloki

Bericht door Beloki » do jul 31, 2008 11:41 am

Voetske schreef:
joey schreef:
Ach Joey, de ene keer is bij jou iemand pas schuldig als .......... , de andere keer neem je bepaalde dingen meteen voor waar aan .. :aai.gif:
Dat is dan weer een treffende opmerking. :worshippy.gif:

Of V Hulten het nou geroepen heeft of niet maakt me niks uit. Al schelden spelers en scheidsrechters elkaar af en toe uit, als de scheids maar goed fluit, kan me dat niet boeien. Voetbal is immers emotie.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jul 31, 2008 11:46 am

Schelden Van Hulten tegen Afellay mogelijk onderzocht
31/07/2008 12:27

Op verzoek van de KNVB gaat de aanklager betaald voetbal waarschijnlijk onderzoek doen naar scheidsrechter Jack van Hulten. De leidsman zou woensdag tijdens het oefenduel tussen VVV-Venlo en PSV Ibrahim Afellay hebben uitgescholden voor 'vuile tyfushond'.

Het incident had plaats nadat Van Hulten PSV'er Tommie van der Leegte een gele kaart had gegeven voor het wegtrappen van de bal na een fluitsignaal. Afellay kwam verhaal halen en zou daarbij door de scheidsrechter zijn uitgescholden. 'Hij zei: Rot op, vuile tyfushond, tegen me', reageerde Afellay boos na afloop van de wedstrijd.

Van Hulten zelf is zich van geen kwaad bewust. 'Naar eer en geweten: dat heb ik niet gezegd', aldus de arbiter tegen Radio 538. 'Afellay nam een dreigende houding aan en toen heb ik tegen hem gezegd: Naar typetje.'

De KNVB ziet in het welles-nietes-spel tussen scheidsrechter en voetballer voldoende aanleiding de aanklager betaald voetbal aan het werk te zetten. 'Afellay dient dan overigens wel zijn bevindingen op papier te zetten', aldus een woordvoerder van de voetbalbond.

Hoewel Van Hulten ontkent, heeft Afellay in Frank van Kouwen een belangrijke getuige aan zijn zijde. De verdediger van VVV stond vlakbij toen de twee kemphanen het met elkaar aan de stok kregen. 'Het klopt. Afellay kwam bij een vrije trap aanstormen naar Van Hulten en riep ook wat. Ik kreeg niet mee wat precies. Maar Van Hulten zei daarna: Rot op, vuile tyfushond. Ik was verbijsterd.'
vi

999

Bericht door 999 » do jul 31, 2008 11:49 am

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:Ach Joey, de ene keer is bij jou iemand pas schuldig als .......... , de andere keer neem je bepaalde dingen meteen voor waar aan .. :aai.gif:
Als er twee mensen iets beweren ben ik geneigd dat te geloven. En inderdaad, ik wil het ook heel graag geloven, want ik ben helemaal klaar met het nieuwe Nederlandse scheidsrechtersgilde.

Zou jij ook doen als het in je straatje paste, of niet?
Ik, nee hoor.Wat ik bedoel dat je in zulke situaties men wel heel vlug kiest tegen de partij die je altijd dwars zit, er dingen uit het verleden bij gaat halen.Zoiets als " en nu pakken we je terug v. Hulten ".Ik heb de wedstrijd gezien, en behalve een paar tackels waar terecht geel voor werdt gegeven, en het gemekker van Affelay was er mijn inziens weinig reden om door wie dan ook vuile tyfushond te roepen.Wel zag je met de minuut de ergenis meer worden bij Affelay, en na de gelijkmaker tot het hoogtepunt komen .. is trouwens ook niet de eerste keer ..

En misschien dat een liplezer uitkomst kan brengen ..
Laatst gewijzigd door 999 op do jul 31, 2008 11:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Beloki

Bericht door Beloki » do jul 31, 2008 11:50 am

Van Kouwen schreef: Maar Van Hulten zei daarna: Rot op, vuile tyfushond. Ik was verbijsterd.'
Het is me toch wat, zeg. :excited.gif:

Duke

Bericht door Duke » do jul 31, 2008 11:51 am

Als Van Hulten nu "Naar ventje" had gezegd, had ik hem nog wel willen geloven, maar "Naar typetje"? Dat zeg je toch niet in een opwelling?

En ik kan geen reden bedenken dat Van Kouwen hierom zou liegen, zeker niet als het om een scheidsrechter gaat die hij vast nog wel ergen tegen gaat komen.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » do jul 31, 2008 11:51 am

Nou, begrijp me goed, als ie dat gezegt heeft is van Hulten fout.
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jul 31, 2008 11:52 am

Beloki schreef:Dat is dan weer een treffende opmerking. :worshippy.gif:
Maar die kun je over iedereen maken. Zo noem jij Afellay een vuile tyfushond terwijl je in het gordijn zou vliegen als iemand Pim zo zou bejegenen. Allemaal een kwestie van voorkeuren.

@Voetske: het blijft twee verklaringen tegen een. En gezien het leugenachtige gedrag van de scheidsrechters in de afgelopen seizoenen zou ik niet mijn hand in het vuur durven steken voor meneer Van Hulten.

999

Bericht door 999 » do jul 31, 2008 11:54 am

Duke schreef:Als Van Hulten nu "Naar ventje" had gezegd, had ik hem nog wel willen geloven, maar "Naar typetje"? Dat zeg je toch niet in een opwelling?

En ik kan geen reden bedenken dat Van Kouwen hierom zou liegen, zeker niet als het om een scheidsrechter gaat die hij vast nog wel ergen tegen gaat komen.
Dus nu moet van Hulten ook nog precies dat zeggen ?.
Blij met de punten ...

Duke

Bericht door Duke » do jul 31, 2008 11:57 am

Wat moet ie zeggen?

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » do jul 31, 2008 12:00 pm

Jöhnk schreef:
Beloki schreef:Dat is dan weer een treffende opmerking. :worshippy.gif:
Maar die kun je over iedereen maken. Zo noem jij Afellay een vuile tyfushond terwijl je in het gordijn zou vliegen als iemand Pim zo zou bejegenen. Allemaal een kwestie van voorkeuren.

@Voetske: het blijft twee verklaringen tegen een. En gezien het leugenachtige gedrag van de scheidsrechters in de afgelopen seizoenen zou ik niet mijn hand in het vuur durven steken voor meneer Van Hulten.
Nou voetballers kunnen er ander ook wel wat van.Ik durf mijn hand niet in het vuur te steken voor voetballers.We horen er nog wel iets van, of niet ..
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » do jul 31, 2008 12:06 pm

Duke schreef:Wat moet ie zeggen?
Nou als ie "Naar ventje" had gezegt dan was ie wel geloofwaardig ..
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jul 31, 2008 12:08 pm

Dat was ook ongeloofwaardig, want hij zei 'vuile tyfushond'.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 31, 2008 12:15 pm

Pfff....wat een gezeur om niets. Het was zelfs op het NOS journaal op de radio. Doe effe normaal zeg. Als ze iedere keer een nieuwsbericht moeten maken als er zoiets op een voetbalveld wordt gezegd dan gaan ze het er nog druk mee krijgen.
Nil volentibus arduum

Beloki

Bericht door Beloki » do jul 31, 2008 12:16 pm

Jöhnk schreef:Dat was ook ongeloofwaardig, want hij zei 'vuile tyfushond'.
Is dat zo? Vreemd dat de KNVB het toch gaat onderzoeken dan. Ze kunnen hun tijd wel beter besteden.

Beloki

Bericht door Beloki » do jul 31, 2008 12:17 pm

Marillion schreef:Pfff....wat een gezeur om niets. Het was zelfs op het NOS journaal op de radio. Doe effe normaal zeg. Als ze iedere keer een nieuwsbericht moeten maken als er zoiets op een voetbalveld wordt gezegd dan gaan ze het er nog druk mee krijgen.
So true. Komkommertijd. Wat maakt mij het uit wat die gozer tegen Afellay zegt.

Duke

Bericht door Duke » do jul 31, 2008 12:20 pm

Voetske schreef:
Duke schreef:Wat moet ie zeggen?
Nou als ie "Naar ventje" had gezegt dan was ie wel geloofwaardig ..
Heb je gelijk in.

Maar goed, de toon is weer gezet wat Afellay betreft. Die gaat weer aardig wat kaarten pakken dit seizoen.

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jul 31, 2008 12:23 pm

Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat het tot op de bodem uitgezocht moet worden dat Van Hulten vuile tyfushond heeft gezegd.

Gesloten