PSV
- Henk de Gier
- Contacteer:
Kromkamp is zeker verbetering ten opzichte van Lamey, maar die jongen heeft al een jaar lang amper een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld, geloof ik. Ik ben benieuwd of het hem wel zou lukken bij PSV, dat toch veel meer gaat veranderen dan verwacht. De ploeg is stukken minder stabiel.
En nog even over de wedstrijd PSV-NEC:
Ik heb het maar 1 keer gezien, maar was Salcido niet de laatste man toen hij Grot neerhaalde?
Daar komt het wel op neer, ja.Henk de Gier schreef:dus wat Velleboog of Hesseling met een bal kan, kan Zlatan met een sinaasappel?
En nog even over de wedstrijd PSV-NEC:
Ik heb het maar 1 keer gezien, maar was Salcido niet de laatste man toen hij Grot neerhaalde?
- Henk de Gier
- Contacteer:
Kromkamp beter dan Lamey? Ik betwijfel het. Kromkamp kan leuk meehobbelen als het team goed draait, maar meer niet.
Kwam Kromkamp niet pas op rechtsback te spelen toen Lamey terug ging naar PSV? Was Lamey daarvoor niet de vaste keuze, boven Kromkamp bij AZ?
Kwam Kromkamp niet pas op rechtsback te spelen toen Lamey terug ging naar PSV? Was Lamey daarvoor niet de vaste keuze, boven Kromkamp bij AZ?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
even over ooijer: ik snap de stugge houding van PSV niet echt.
Voor dat je het weet is er een arbitragezaak en daar Ooijer +32 jaar is en langer dan 1 jaar onder contract staat bij PSV kan hij niet aan zijn contract gehouden worden, lijkt me.
Een arbitragecommissie zal vermoedelijk dan de afkoopsom vaststellen, en ik denk dat-ie, gezien de geringe "restwaarde" van André niet hoog zal zijn. misschien iets meer dan die €1.5 miljoen die B'burn biedt, maar absoluut niet die €5 miljoen die PSV vraagt.
Ik snap het vooral niet omdat PSV hiermee een signaal naar de spelers afgeeft van "Hoelang je hier ook werkt en hoe oud je ook bent, wij - de club - kijken alleen naar de hoogte van de transfersom".
Waarschijnlijk is de club dan toch niet zo warm als men doet voorkomen.
Voor dat je het weet is er een arbitragezaak en daar Ooijer +32 jaar is en langer dan 1 jaar onder contract staat bij PSV kan hij niet aan zijn contract gehouden worden, lijkt me.
Een arbitragecommissie zal vermoedelijk dan de afkoopsom vaststellen, en ik denk dat-ie, gezien de geringe "restwaarde" van André niet hoog zal zijn. misschien iets meer dan die €1.5 miljoen die B'burn biedt, maar absoluut niet die €5 miljoen die PSV vraagt.
Ik snap het vooral niet omdat PSV hiermee een signaal naar de spelers afgeeft van "Hoelang je hier ook werkt en hoe oud je ook bent, wij - de club - kijken alleen naar de hoogte van de transfersom".
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
En het merendeel hiervan is bull doccie.Dr. Living Stoned schreef:even over ooijer: ik snap de stugge houding van PSV niet echt.
Juist het gedrag dat Ooijer nu vertoont traineert de hele situatie.
Ik begrijp Ooijer wel. PSV wil Ooijer niet kwijt, dus heeft men een prijs vastgesteld die geen club betaalt. Met in de achterhoede de gedachte: blijft Ooijer bij PSV, misschien wel voor járen, want wie zegt dat er volgend jaar nog belangstelling voor hem is? De loyale jongens (van wie men denkt dat ze toch geen herrie schoppen) zijn altijd de klos. Zie Frank en Ronald.
Drie miljoen is nog steeds een hoop geld voor een speler van 32 met nog een eenjarig contract.
BN De StemOoijer is dichter bij Blackburn
Door Frans van den Nieuwenhof
Dinsdag 22 augustus 2006 - EINDHOVEN – PSV en Blackburn Rovers zijn gisteren een stuk dichter bij een akkoord gekomen over een transfer van André Ooijer. Manager Stan Valckx hoopt dat de deal vandaag gesloten wordt. Ooijer kreeg gisteren te horen dat hij ook vanochtend niet welkom is op de training.
De verdediger weigerde afgelopen zondag aan te treden tegen NEC en wordt door trainer Ronald Koeman sindsdien uit de selectie geweerd.
Valckx had gisteren ‘veelvuldig contact’ met directeur John Williams van de Engelse club. „Het lijkt erop dat zij serieus werk gaan maken van een transfer“, zei Valckx. „Blackburn Rovers heeft gisteren een nieuw bod op Ooijer uitgebracht. Dat komt in de buurt van het bedrag dat wij graag willen hebben. Ik verwacht morgen (vandaag) een definitief ja of nee van Blackburn te horen.“
Het vorige bod van Blackburn Rovers lag rond de twee miljoen euro. PSV kan conform de clausule in Ooijers contract ongeveer zes miljoen vragen. De verwachting is dat beide partijen elkaar vinden in een deal van drie tot vier miljoen. Valckx bevestigde dat PSV niet vast zal houden aan het vastgestelde bedrag. „Het doel is om eruit te komen.“ Volgens Valckx verlopen de onderhandelingen met Blackburn Rovers in een goede sfeer. „De verhouding is prima, het zijn prettige gesprekken. Wij zijn niet boos op Blackburn. Ik zou niet weten waarom.“
Gisteravond kreeg Ooijer te horen, dat hij ook vandaag niet welkom is op de training. De verdediger heeft dat ter kennisgeving aangenomen, zo zei Valckx. De clubleiding beraadt zich vandaag over eventuele verdere stappen. De club overweegt Ooijer een boete te geven. „Daar zijn we nog niet helemaal uit“, aldus Valckx. „Het is in ieder geval duidelijk dat wij zijn afwezigheid tijdens de wedstrijd tegen NEC niet zomaar vergeten en vergeven.“ Ooijer meldde zich zondagochtend af voor het duel, omdat hij zich mentaal niet in staat voelde om te spelen.
De toekomst van Jan Vennegoor of Hesselink blijft onduidelijk. PSV bereikte met Celtic overeenstemming over een transfer, maar de spits is nog volop in onderhandeling met de Schotse club. „We liggen nog ver uit elkaar“, zei Vennegoor of Hesselink gisteren. „De clubs zijn eruit, maar wij nog lang niet.“ PSV heeft de speler geen termijn gesteld, maar verwacht wel dat er deze week duidelijkheid komt.
Drie miljoen is nog steeds een hoop geld voor een speler van 32 met nog een eenjarig contract.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
wanneer is dat contract getekend? als speler van +32 jaar is de "beschermde status" maar 1 jaar geldig. M.a.w. PSV moet met B'burn om de tafel blijven zitten om te onderhandelen, vandaar dat ik het stellen vann een ultimatum door PSV niet goed begrijp. Zou het slimste jongetjvan de klas Valckx niet op de hoogte zijn van het FIFA-reglement?Ye' Mighty Oak schreef:Maar Ooijer heeft laatste een nieuw contract getekend. Telt het dan niet weer opnieuw?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Dus nu is de clausule in het contract van Ooijer al 6 miljoen?
:pukey: :pukey: :pukey:
PSV heeft zich in mijn ogen al loyaal richting Ooijer opgesteld door hem toestemming te geven om mee te spelen met het Nederlands elftal. Daaruit bleek in mijn ogen dat het gewoon om een zakelijk geschil ging tussen Blackburn en PSV en dat er (wat PSV betreft) helemaal geen problemen richting Ooijer waren. Ooijer is degene die het persoonlijk gemaakt heeft.
Waar ik Numan indertijd een goed afscheid gunde, hoop ik nu dat Ooijer zo'n zelfde "supporter" tegenkomt. Van mij hoeft hij in ieder geval geen afscheid te nemen.
:pukey: :pukey: :pukey:
PSV heeft zich in mijn ogen al loyaal richting Ooijer opgesteld door hem toestemming te geven om mee te spelen met het Nederlands elftal. Daaruit bleek in mijn ogen dat het gewoon om een zakelijk geschil ging tussen Blackburn en PSV en dat er (wat PSV betreft) helemaal geen problemen richting Ooijer waren. Ooijer is degene die het persoonlijk gemaakt heeft.
Waar ik Numan indertijd een goed afscheid gunde, hoop ik nu dat Ooijer zo'n zelfde "supporter" tegenkomt. Van mij hoeft hij in ieder geval geen afscheid te nemen.