Feyenoord
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
Ik zal wel geen 'echte Jood' zijn ofzo..
maar ik vind het maar helemaal niks dat feyenoord zo bedroevend slecht is. Winnen van de rotterdammers smaakt mij dit seizoen minder goed, sterker nog het zou me niks verbazen als dit bijeengeraapt zooitje prutsers dit seizoen in het rechter rijtje eindigt maar precies 2x weet te pieken.. :X
Zoveel wanbeleid, Lucius aanvoerder, perspectiefloos in alle opzichten... het valt me tegen dat ze daar de kuip niet afbreken, in Amsterdam zou dit nooit zijn gepikt.
Verklaar mij gek, maar ik heb met ze te doen. Leuk en aardig dat AZ en FC Groningen maar geef mij maar gewoon de klassieke top-3.
maar ik vind het maar helemaal niks dat feyenoord zo bedroevend slecht is. Winnen van de rotterdammers smaakt mij dit seizoen minder goed, sterker nog het zou me niks verbazen als dit bijeengeraapt zooitje prutsers dit seizoen in het rechter rijtje eindigt maar precies 2x weet te pieken.. :X
Zoveel wanbeleid, Lucius aanvoerder, perspectiefloos in alle opzichten... het valt me tegen dat ze daar de kuip niet afbreken, in Amsterdam zou dit nooit zijn gepikt.
Verklaar mij gek, maar ik heb met ze te doen. Leuk en aardig dat AZ en FC Groningen maar geef mij maar gewoon de klassieke top-3.
Ajax!
feyenoord is geen psv. Als feyenoord een drama jaar draait, dan verliest het gewoon netjes van Ajax.Winnen van de rotterdammers smaakt mij dit seizoen minder goed, sterker nog het zou me niks verbazen als dit bijeengeraapt zooitje prutsers dit seizoen in het rechter rijtje eindigt maar precies 2x weet te pieken..
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
De Guzman wordt verkocht aan Ajax. :cheer:GangstaRiB schreef:Heel feyenoord is in rep en roer van vanavond zit Jorien bij Studio Voetbal. Volgens 'insiders' gaat hij iets belangrijks aankondigen. Nieuwe spits, Jorien trekt zich terug uit feyenoord en ga zo maar door.
(Adriaanse trainer van Feyenoord? :D )
Het stinkt aan alle kanten!
Wat was er nou uiteindelijk met Van den Herik?
Inderdaad. De hele Ajax-Zlatan affaire is hier echt helemaal niets bij. Feyenoord gaat een veel erger seizoen draaien dan Ajax vorig seizoen deed.Peter schreef:Er is nog 1 club die niet gescoord heeft deze competitie. Ik ben benieuwd of men de volgende wedstrijd tegen Sparta wel een doelpunt kan maken.
Je hebt wel vaker een aparte mening, maar meen je dit serieus?Jöhnk schreef:Vind 0-0 nog niet eens zo gek. Heracles heeft een sterk team. Zit erover te denken om ze bij de eerste 5 van mijn toto te zetten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Neu; hoewel ze natuurlijk wel Boakye, Schilder en Quansah kunnen opstellen! :cheer:
Ik vond het wel heel opmerkelijk gisteren. Feyenoord bijna failliet, onder toezicht van de KNVB. En ze hebben leningen met rentepercentages tussen de 8 en 12%!! Wat een k*tsponsor dat Fortis!
Overigens heeft de GKL ondanks het aandringen heel handig geen antwoord gegeven op de vraag of een van zijn bedrijven de gelukkige ontvanger van die 12% is. :pukey:
Ik vond het wel heel opmerkelijk gisteren. Feyenoord bijna failliet, onder toezicht van de KNVB. En ze hebben leningen met rentepercentages tussen de 8 en 12%!! Wat een k*tsponsor dat Fortis!
Overigens heeft de GKL ondanks het aandringen heel handig geen antwoord gegeven op de vraag of een van zijn bedrijven de gelukkige ontvanger van die 12% is. :pukey:
I think I lost my fucking headache