AZ

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 17, 2007 1:51 pm

Arveladze: 'AZ niet de club van mijn hart'

Natuurlijk heeft Shota Arveladze het naar zijn zin in Alkmaar. 'Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat AZ de club van mijn hart is', zegt de Georgische aanvaller in de nieuwe Nummer 14.
'Daar is de periode dat ik hier speel te kort voor', aldus Arveladze, die bezig is aan zijn tweede seizoen in Alkmaar. 'Het is geweldig, maar clubliefde moet groeien. Dat kost tijd.'

'Ik word een beetje moe van spelers die het embleem van hun club kussen zodra ze hebben gescoord. Als de volgende ochtend een andere club belt die honderdduizend euro méér betaalt, zijn ze weg en kussen opeens dáár het logo.'

Zíjn club komt uit in Amsterdam. 'Ik hou nog steeds van Ajax. Bij de andere clubs was ik ook gelukkig, maar in Amsterdam was het erg bijzonder. Jammer dat ik er niet kon terugkeren, maar zo is het leven.'
VI

:worshippy:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 17, 2007 1:52 pm

Die Shota heeft er niets van begrepen; Ajax is toch een koude, kille club? :hypocrite:
I think I lost my fucking headache

Nihad

Bericht door Nihad » wo jan 17, 2007 2:19 pm

Wat een vent die Arveladze! :worshippy:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 17, 2007 2:38 pm

Ook een manier om populair te worden in Alkmaar. ;)
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 17, 2007 2:40 pm

Nu zijn er al twee die de vijand omschrijven als 'mijn club'! Benieuwd hoe wij reageren als Stam dat zou zeggen over PSV

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 17, 2007 2:46 pm

Van Gaal is trouwens bezig met een heus charme-offensief:
Van Gaal dreigt CBV met vertrek

Louis van Gaal dreigt zijn lidmaatschap van de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) op te zeggen. De AZ-coach, oprichter, erevoorzitter en ambassadeur van de trainersvakbond, voelt zich door het bestuur van de CBV onheus behandeld.

De leiding van de CBV vroeg Van Gaal onlangs in een brief zijn excuses te maken voor enkele kritische uitlatingen over bondscoach Marco van Basten. Dat weigert de AZ-trainer pertinent. Hij vindt het epistel van de CBV, inclusief de toonzetting, volstrekt ongepast.

Jan Reker, directeur van de CBV, noemt het dreigende vertrek van Van Gaal triest en spijtig. In een gesprek op korte termijn, waarbij ook CBV-voorzitter Foppe de Haan aanwezig zal zijn, wil Reker proberen Van Gaal voor de CBV te behouden. Voor de bestuursvergadering van komende maandag moet er duidelijkheid zijn, liet de CBV-directeur woensdag weten.
www.nieuwnieuws.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Toppie

Bericht door Toppie » wo jan 17, 2007 3:02 pm

Duke schreef:Van Gaal is trouwens bezig met een heus charme-offensief:
Van Gaal dreigt CBV met vertrek

Louis van Gaal dreigt zijn lidmaatschap van de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) op te zeggen. De AZ-coach, oprichter, erevoorzitter en ambassadeur van de trainersvakbond, voelt zich door het bestuur van de CBV onheus behandeld.

De leiding van de CBV vroeg Van Gaal onlangs in een brief zijn excuses te maken voor enkele kritische uitlatingen over bondscoach Marco van Basten. Dat weigert de AZ-trainer pertinent. Hij vindt het epistel van de CBV, inclusief de toonzetting, volstrekt ongepast.

Jan Reker, directeur van de CBV, noemt het dreigende vertrek van Van Gaal triest en spijtig. In een gesprek op korte termijn, waarbij ook CBV-voorzitter Foppe de Haan aanwezig zal zijn, wil Reker proberen Van Gaal voor de CBV te behouden. Voor de bestuursvergadering van komende maandag moet er duidelijkheid zijn, liet de CBV-directeur woensdag weten.
www.nieuwnieuws.nl
Van gaal moet nu z'n bek houden , 12 jaar gelden kon die alles roepen nu nemen mensen hem niet meer serieus :hypocrite:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo jan 17, 2007 3:07 pm

Arveladze kan weer op veel steun rekenen 25 februari. Geef die man een baan bij Ajax als ie stopt.

Jim

Bericht door Jim » wo jan 17, 2007 3:13 pm

'Ik word een beetje moe van spelers die het embleem van hun club kussen zodra ze hebben gescoord. Als de volgende ochtend een andere club belt die honderdduizend euro méér betaalt, zijn ze weg en kussen opeens dáár het logo.'
Hier heeft Shota wel een punt. Dat is een beetje hypocriet.
Je kunt ook gewoon zonder het logo te kussen de volgende ochtend vertrekken naar een club die honderdduizend euro méér betaalt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 17, 2007 3:26 pm

Inderdaad. Weigerde Arveladze geen aanbieding van Ajax omdat hij deze te min vond?

Wat zijn goed recht is, overigens. Maar Shota's teksten over clubliefde neem ik met een korreltje zout.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo jan 17, 2007 3:33 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 17, 2007 3:28 pm

Wat natuurlijk nog erger is is om je aan een club te verbinden en tegelijkertijd roepen dat de vijand jouw club is! Hoewel Arveladze dat in Glasgow ongetwijfeld niet heeft gedaan! ;)

999

Bericht door 999 » wo jan 17, 2007 4:15 pm

Jöhnk schreef:Inderdaad. Weigerde Arveladze geen aanbieding van Ajax omdat hij deze te min vond?

Wat zijn goed recht is, overigens. Maar Shota's teksten over clubliefde neem ik met een korreltje zout.
Vraag ik me ook altijd af: Welke spelers zouden, als AJAX bijna in de modder aan het verzuipen is, dan gratis ( of tegen een fooi-vergoeiding ) terug zouden keren om AJAX uit de modder te trekken ...

Ben er bang voor ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 17, 2007 4:30 pm

Jöhnk schreef:Inderdaad. Weigerde Arveladze geen aanbieding van Ajax omdat hij deze te min vond?[
Shota vroeg hetzelfde salaris als de bestbetaalde speler bij Ajax. Dat weigerde Ajax te betalen.

Shota heeft enorm ingeleverd om destijds naar Ajax te komen. Ajax was wel degelijk zijn droomclub. En nog steeds blijkbaar. Ik zie tenminste niet in wie hij er een plezier mee doet om dit te roepen als hij het niet meent (zichzelf in elk geval niet).

BTW, wat een opschepperig artikel over AZ in de VI. Het is wel duidelijk dat Ajax allang geen concurrentie meer voor ze is. :eusa_liar:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 17, 2007 4:52 pm

Jöhnk schreef:Inderdaad. Weigerde Arveladze geen aanbieding van Ajax omdat hij deze te min vond?

Hij geeft dan ook alleen aan dat hij Ajax nog steeds een fantastische club vindt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jan 17, 2007 4:58 pm

Nee hoor, hij zegt ook dat hij van Ajax houdt.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 17, 2007 5:00 pm

Maar dat betekent niet dat hij er altijd moet blijven.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jan 17, 2007 5:01 pm

Mee eens, maar zijn teksten over clubliefde neem ik dus met een korreltje zout.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 17, 2007 5:08 pm

Vandaag een heel verhaal over de opleiding van az in de VI. De frustratie naar Ajax druipt eraf. Het woord Ajax komt er echt tig keer in voor.

Als je dat als Ajax supporter leest, krijg je automatisch een ontzettende hekel aan die club. Extra inspiratie voor Ajax om az weer op zijn plaats te zetten.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 17, 2007 5:18 pm

Ik zou het niet erg vinden als Ajax qua opleiding iets met AZ ging doen, hoor, of sowieso onze grootste talenten vaker in contact zou laten komen met de grootste talenten van andere clubs.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 17, 2007 5:29 pm

joey schreef:Ik zie tenminste niet in wie hij er een plezier mee doet om dit te roepen als hij het niet meent (zichzelf in elk geval niet).
De reacties op azfanpage vallen me over het algemeen 100% mee.
joey schreef:BTW, wat een opschepperig artikel over AZ in de VI. Het is wel duidelijk dat Ajax allang geen concurrentie meer voor ze is. :eusa_liar:
Wie liep er dan op te scheppen?

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 18, 2007 12:17 am

Iedereen van AZ.

Een paar citaten:

Dirk Scheringa: 'Wij willen de beste van Nederland worden.'

Louis van Gaal (over de jeugdopleiding van de Glasgow Rangers: 'Dat kunnen wij beter.'

Barry van Galen (tegenwoordig scout): 'Ajax was altijd de nummer één qua opleiding in Nederland, maarin de meeste leeftijdsklassen zijn we ze nu al voorbij.'

De Cler: 'Ik denkdat wij Ajax op den duur voorbij gaan.'

Het is één groot hosannah-verhaal. Het lijkt wel of geest van Karel Aalbers in Alkmaar rondwaart. ;)

En bijna in elke alinea komt het woord 'Ajax' voor. :D

Iets anders, het interview met Shota staat in de Nr. 14 en niet in de VI.

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 18, 2007 12:52 am

Ik moest er ook om lachen Joey :D Het is gewoon zielig. Tuurlijk doet AZ het goed. Maar ze hebben niet eens een klein beetje potentie om door te groeien tot een topclub. Ze moeten gewoon nu genieten maar ook weer niet gaan spacen.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » do jan 18, 2007 12:54 am

De meeste Nederlanders (56%) gokken dat AZ aan het einde van dit seizoen boven Ajax staat. ADO Den Haag zal degraderen (48%) en PSV-spits Kluivert scoort minder dan 7 goals (76%).

Dit blijkt uit cijfers van het online wedkantoor Unibet. Op de site van Unibet staan verschillende weddenschappen over het huidige voetbalseizoen dat na een korte winterstop aanstaand weekend weer wordt hervat met een volledig programma.

Een meerderheid van gokkend Nederland denkt verder dat Leonardo in het Ajax-shirt meer dan vijf keer het net zal vinden (57%). Ook verwacht men dat Feyenoord boven FC Twente zal eindigen (55%).

In de ‘noordelijke strijd’ gaat er niets boven Groningen; in ieder geval geen Heerenveen. 57% zet in op een uiteindelijk hogere rangschikking voor de Groningers. Verder wedt men op een kampioenschap van RBC in de Jupiler League (76%). 24% denkt dat De Graafschap rechtstreeks promoveert naar de Eredivisie. Enkele duizenden mensen spelen mee bij het online wedkantoor .
wedkantoor Unibet
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 18, 2007 1:00 am

Dat zegt niets. Heerenveen bijvoorbeeld is ook wel eens boven Ajax geëindigd.
Maar van mij mag het, hoor. Straks landen ze met een klap weer op aarde.

999

Bericht door 999 » do jan 18, 2007 1:03 am

Tuurlijk zegt dat niks, maar als DS blijft investeren in AZ denk ik dat AZ een van de top 4 gaat worden.En dan kunnen ze onder AJAX eindigen, maar ook er boven ...
Blij met de punten ...

Gesloten